گزارش های خبری زنجیره ای در دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای
این گزارش 4 خبر ضمیمه شده که تیتر های شان چنین است : بازگشت پيكرهاي مطهر41 شهيد حماسه دفاع مقدس به وطن، افشاي تفاوت ميان متن انگليسي و عراقي توافقنامه بغداد ـ واشنگتن ، معاون بين الملل سازمان انرژي اتمي :ايران به دانش بومي ساخت راكتور هسته اي دست پيدا كرده است و رئيس سازمان انرژي اتمي پيشنهاد كرد :ايجاد كنسرسيوم مشترك ساخت و توسعه نيروگاه هاي اتمي در منطقه. اارتباط مستقیم و غیر مستقیم به هدف پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای دارند. زیرا که دیگر جای ابهای وجود ندارد که هرگونه ثبات و امنیت در عراق که مانع از صدور سیاست صدور تروریسم و بنیادگرائی به منطقه به خصوص عراق شود موجب عدم باج گیری و پیشبرد سیا ست خائنانه ی مذاکره ی چانی هسته ای و فرصت سوزی و دسترسی به سلاح هسته ای می شود . بنابراین بی جهت نیست که پس ز تصویب توافقنامه ی میان آمریکا و دولت راق در پارلمان عراق ،بلافاصله از طریق طلبه مقتدی صدر که در گروگان سپاه پاسداران در ایران می باشد اعلام 3 روز عزای عمومی در عراق شد. پس از آن با سلاح های انفجاری ارسالی رژیم تروریستی آخوندی در جلوی مقر سازمان ملل در بغداد دست به اقدام تروریستی – انفجاری زده شد و منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی ار کارکنانش شد .
همچنین هرروز از طریق سرمقاله یا تهیه گزارش خبری همین روزنامه ی جمهوری اسلامی بازتاب داده می شود که هم نشان از دشمنی و مخالفت شدید با تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا در پارلمان عراق دارد . هم اینکه تلاش می شود که به ناآرامی ها و بر پائی تظاهرات و اعتراضات و انفجارات و عملیات تخریبی تروریستی در عراق به گسترش مخالفت با این توافقنامه دامن زده شود.
البته فراموش نشود که مفهوم اینگونه ترغیب و تشویق های خرابکارانه و ناامن سازی عراق بطور عریان نمود و بیان کننده ی عمق و ضریب دخالت گری در امور داخلی عراق می باشد که از سوی دیگر نمایانگر و افشاگر دروغین اشک تمساح ریزی و دلسوزی برای مردم عراق است . همچنانکه افشای ماهیت پوشالی ودروغین عدم دخالت گری و حضور بودن در عراق و ادای وارونه و مضحک تلاش برای ایجاد امنیت در عراق می باشد.
همچنین. در شرایط کنونی که 20 سال از زمان آتش بس سپری شده است حمل کردن راست یا دروغ مشتی استخوان پوسیده به عنوان کشته شدگان جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق چاشنی کردن فضای آماده باش جنگی شده که مر تبط به دفاع کردن از پروژه ی هسته ای می باشد که به جای پذیرش وتن دادن به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل با دهان کجی ولج کردن خبر از فعال شدن تعداد 5 هزار سانتریفیوژ داده شده است. همینطور حمل کردن این ستخوان های پوسیده بر شانه های مرده شوران سیار و نظاره گری مرده و لاشخوران حرفه ای جنگ افروزان حاکم مکمل شرایط حکومت اعلام ناشده ی نظامی است که به موزات افزایش فضای سرکوب و اختناق وا عدام ها در جامعه و گسترش دادن مانور های نظامی و آزمایش موشک دور برد سپاه پاسداران و رزمایش و همایش نیروی انتظامی و بسیجی می باشد که اعلام شده حداقل تا 3 سال ادامه خواهد یافت که بدون شک در دفاع از سیاست هسته ای می باشد .
در خاتمه اینکه اکنون پرسش است اگر هدف اینگونه توطئه وسرکوبگری های داخلی و داخلت گری ها در امور داخلی عراق ر راستای دسترسی به سلاح هست ای نیست و سران رژیم تروریستی آخوندی وحشت از تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای خود ندارند . از طرف دیگر اگر وحشت وترس از خیزش و قیام مردم ناراضی به خصوص جوانان و دانشجویان ناراضی ندارند، چرا به جای اینکه تلاش کنند تورم و گرانی را مهار و کنترل نمایند و فقر و بیکاری کاش دهند. ولی بر عکس شاهد می باشیم که شرایط تصیم گیر ی ها معکوس می باشد بطوریکه لوطی جماران از ترس ووحشت برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد 16 آذر از سوی دانشجویان مجبور شده است تن به فرمانی دهد که از سوی برنامه ریزان پشت پرده یا طراحان کودتا گر خاموش و خزنده طراحی شده است . چونکه ترجیح شده است که باید لوطی جماران به بهانه مبارزه با استکبار جهانی و مانع شدن از سوء استفاده کنندگان خوذش در دانشگاه علم و صنعت حضور یابد و دست به نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن بزند.
http://www.jomhourieslami.com/1387/13870911/index.htmlهوشنگ - بهداد
دو شنبه 11 آذر ماه سال