نقد و بررسی " آدرس هاى دقيقتر از رخداد بمبئى (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 20 آذر ماه سال 1387
"مدعی رکوردار حقوق بشر ویاغی بین لملل و پدر خوانده تروریست در جهان ومبلغ و مشوق اقدامات تروریستی، پیرامون اقدامات بمبئی با پاک کردن مسئله، آدرس غلط داده است"
ضرب المثلی است عامیانه که گفته می شود هر چه چیز بد بو را با چوب بر هم زنی بیشتر بوی گندش در می آید و موجب آزار بیشتر مشام ها به خصوص بازیگرش می شود.
عجیب است در شرایطی که 3 دهه از عمر ننگین رژیم تروریستی آخوندی سپری شده است . که بنیانگذارش برای ماندگاری نظام نسخه صدور ارتجاع و بیناد گرائی و تروریسم را با پوشش ا نقلاب اسلامی تجویز نمود . آنگاه حمله به سفارت آمریکا و اشغال آن در تهران با گروگان گرفتن کارکنان این سفارتخانه طراحی شد و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خوانده شد.. زیرا که این اقدام طراحی شده چند هدفه بود . چون نه اینکه موجب سقوط دولت بازرگان شد ، بلکه آزادی نیم بند د مکراتیک در جامعه به وجود آمده بود زیرشعار مبارزه با آمریکا و استکبار رخت بر بست و تبدیل به سرکوب گسترده ی نیروهای انقلابی و آزادیخواه بطور گسترده در جامعه شد . آنگونه که این اشغال گری بستر ساز یورش و تهاجم سراسری به دانشگاه های سراسر کشور شد که منجر به تعدادی کشته ومجروح شدن دانشجویان و بارداشت و زدانی شدن تعداد بیشماری ازاساتید و دانشجویان شد که پس از 30 خرداد سال 60 و تابستان خونین سال 67 اعدام وتیرباران شدند و دانشگاه ها نیز به مدت 3 سال به عنوان انقلاب ضد فرهنگی تعطیل شدند . زیرا که هدف به بند کشیدن آزادی و بر زنجیر بستن دانشجویان آزادیخواه بود.
پس از آن جنگ کشور ویران کن و خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق را که خمینی شیاد و رفسنجانی و سپاه پاسداران که خواهانش بودند نعمت الهی نامیده شد .

خلاصه از آن زمان به بعد سیاست رژیم تروریستی آخوندی دارای دو بعد سیاست داخلی و خارجی بوده است.
در بعد سیاست داخلی سرکوب و خفقان هرچه بیشتر وحذف فیزیکی مخالفان ودگر اندیشان بوده است . آنگونه که حتی به نیروهای خودی هم رحم نشده است. نمونه ی بارز آن به خاک وخون کشانیدن تظاهرات مسالمت آمیز 30 خرداد سال 60 بود. پس از آن مهدی هاشمی برادر داواد منتظری اعدام شد که چرا دیدار پنهانی رفسجانی با نمک فارلین نماینده ی ویژه رئیس جمهور وقت آمریکا در تهران را افشا کرد. سپس منتظری از مقام جانشینی خمینی شیاد معزول و خانه نشین شد. خیزش و قیام های عمومی در شهرهای متخلف در زمان رفسنجانی شدیداً سرکوب شدند. قتل های زنجیره ای شروع و با گسترش اعدا م ها تا دوران خاتمی دنبال شده و ادامه یافته است.

اما در بعد سیاست بیرونی متکی به صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشورهای همسایه و منطقه همراه با طراحی اقدامات تروریستی بوده است که از همان اوایل انقلاب از عراق و کویت و لبنان شروع شد تا اکنون که سراسر خاورمیانه و شاخ آفریقا را در بر می گیرد. این دو پارامتر یک دوست معادله رمز ماندگاری رژیم تروریستی آخوندی بوده است . زیرا که ناامن کردن منطقه و فضای بی ثباتی وجنگی حاکم کردن منطقه همان خواست رژیم تروریستی آخوندی بوده ومی باشد .برای اینکه اشغال نظامی افغانستان وعراق همه بازنده شدند به جز سران رژیم تروریستی آخوندی، به خصوص سپاه پاسداران که برند ه ی نهائی شد . زیرا هم رقیب دوم خرداد ی ها را از صحنه ی قدرت اجرائی کنار زد . هم اینکه خودش جایش را قبضه کرد . هم چنگ بر تأسیسات هسته ای و موشک های دور برد و اهدافش انداخت . هم نقش نفوذ و دخالت گرایانه ی خود در کشورهای همجوار همچون عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین را عجیب گسترش داد و شبکه ی سازمان یافته منسجم بهم دیگر را آنگونه ساماندهی کرد که در بستر پشتوانه ی اهداف پروژه ی هسته ای در راستای دسترسی به سلاح هسته ای قرار گید .
پس بی جهت نیست که شاد بودیم که چگونه عراق تبدیل به باتلاق شد و لبنان در اثر جنگگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل مبدل به سرزمین سوخته شد که طراح اصلی برپا ئی این جنگ سپاه پاسداران بود همچنین با برپا کردن جنگ داخلی در فلسطین میان ساف و حماس و جدا کردن نوار غزه در بستر اهداف غائله و بحران سازی بود که این روزها خیلی به آن دامن زده می شود و جلوی سفارت مصر در تهران تظاهرات نمایشی بدون مجوز برپا می شود که موجب اعتراض پاسدار قشقاوی سخنگوی وزارتخانه جاسوسی امور خارجه شده است . زیرا که وحشت زده از عواقب جدی تقا ضای حکم اعدام انقلابی برای حسنی مبارک و ملک عبدالله پادشاه عربستان شده است د که چرا اینان در کنفرانس ادیان دو روزه در نیویورک شرکت کردند ؟ بدتر اینکه چرا به توطئه ی بحران سازی در نوار غزه از سوی رژیم تروریستی آخوندی لبیک نگفتند.

بنابراین اکنون که رژیم تروریستی آخوندی پرونده ننگین حقوق بشرش در آمده که رکوردار جهانی حقوق بشر می باشد . همچنین در عراق به دلیل تصویب قطعنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا بازنده شده است . مهمتر اینکه یاغی بین الملل و پدر خوانده ی تروریسم در جهان نام گرفته است .پس برای رد گم کردن و آدرس غلط دادن پس از اینکه سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود پس از اقدامات تروریستی در بمبئی تحلیل دادکه این اقدامات تروریستی زیر سر آمریکا و اسرائیل می باشد . اما ناگهان پاسدار احمدی نژاد وارد صحنه شد و بند را آب داد و پیش بینی کرد که پس از اقدامات تروریستی در بمبئی نوبت اقدامات تروریستی در چین می بشد . این اعتراف موجب وحشت بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس دکوری و کمدی و انتصابی مجلس هشتم فریاد زد که اینگونه پیش گوئی اقدامات تروریستی بسیار خطرناک است که نمی بایست انجام شود. ولی اکنون پاسدار عرب زبان یادداشت روز نوچه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری تلاش کرده که باز هم با پاک کردن صورت آدرس غلط دهد و با چوب با آن چیز بد بو بازی کرده و بیشتر بوی گند قضیه را در آورده است .

در خاتمه اینکه پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس ازضعف دستگاه امنیتی پاکستان و نقش مستقیم آمریکا با مبارزه با اسلام ستیزی در شبه قاره ی هند گفته و نتیجه گرفته است که هدف بیشتر وابسته کردن دو کشور هند وپاکستان به آمریکا می باشد وبا نعله وارونه زدن وفرافکنی نمودن گفته که آمریکا هیچ هزینه ای در این اقدامات تروریستی نداده و بیشترین بهره ی تبلیغاتی را برده است. به خصوص اینکه ناراحت شده است که چرا نام ازنقش داشتن دراینگونه اقدامات تروریستی که می توان گفت هسته ی مرکزی و اصلی اش جماران در تهران می باشد وشاخک هائی همچون طالبان و القاعده دارد برده شده که نفوذشان شامل حضور در عراق و افغانستان و پاکستان ولبنان و فلسطین می شود. زیرا که این مکان و کشور های نامبرده مکان یکه تازی و جولان دادن و حضور و عضو گیری و نفوذ عوامل رژیم تروریستی آخوندی می باشد. حال بماند که چگونه است که طراح آمریکا می باشد که شعار تروریست ها مبارزه با اتباع آمریکا و انگلیس و اسرائیل وکشتن اینان بود؟ یعنی درست مترادف و مشبه آن روی سکه و یا بر گردان سخنرانی تهدید آمیز پاسدار گماشته احمدی در سال دوم سازمان ملل است که تأکید کرد سازمان ملل می بایست ممنل شود و سازمان ملل جدیدی بنا نهاده شود که در آن نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل عضویت نداشته باشند و رژیم هم دارای حق وتو باشد تا کسی دیگر مخالفت با پروژه ی هسته ای نکند. بنابرانی بدون شک چه بطور مستقیم وچه غیر مستقیم انگیزه وموتور حرکت اینگونه اقدامات تروریستی فقط رژیم تروریستی آخوندی می باشد . زیرا سرانش با فرمانده ی سپاه پاسداران تهدید کرده اند که اگر چنانچه موانع برسر راه دسترسی سلاح هسته ای برای شان به وجود آید منطقه ای امن برای آمریکا و اسرائیل و کشورهائی که دارای روابط دیپلماتیک با این دوکشور هستند در منطقه و جهان یافت نخواهد شد.

هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 20 آذر ماه سال 1387