نقد وبررسی " موساد در آذربايجان چه مي كند" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه آذر20 ماه سال 1387
"جالب است هرجا که رژیم تروریستی آخوندی نمی تواند نفوذ کند، یا نقش دخلت گری و خرابکارانه اش لو می رود ، زود دستگاه تبلیغات اش رگباری از اتهام زنی را شروع می کند!"
پیرو سیاست مداخله گرایانه درامر داخلی کشورهای همجوار و منطقه که مکمل و الگو گرفته از سیاست صدور تروریسم وبنیاد گرائی است که جزو اساس تغییر ناپذیر دیپلماسی رژیم تروریستی آخوندی می باشد. اکنون نوبت به فضولی کردن در حکومت جمهوری آذربایجان رسیده است. برای همین سرمقاله نویس ازموضع صاحب و مالک چند پارچه آبادی که دارای کدخدا وپاکار می باشند مأموریت یافته است تاکه با سرک کشی، نقش دخالت گری و مانیتور کردن و بقول خودشان رصد نمودن مسائل داخلی هر کشور همجوار یا در متنطقه را برجسته کند که اینان هر یک بمنزله ی یک آبادی برای خان حاکم در جماران می باشند؛ می بایست درون این آبادی ها را چک کند تا که بداند درون هر آبادی چه خبر است وچه می گذرد و ترددها چگونه است و در راستای چه مقاصد و اهدافی می باشد؟

خلاصه سرمقاله نویس به نمایندگی از سوی لوطی جماران نقش ویژه ژاندارمی و کلانترمنطقه ر بر عهده گرفته و ایفا می کند . حال چه مرجعی این حق ویژه را اعطاء کرده مهم نیست ؟ چونکه شاید یک نوع مأموریت الهی ووراثتی و مکتبی می باشد که می بایست دنبال و اجرا شود . برای اینکه ایران ام القرای جهان اسلام نام گرفته که رئیس آن لوطی جماران می باشد . همینطور ممکن است که جزو عقد نا مه مادری سرمقاله نویس و امثالهم باشد که حق مسلمش می باشد که می بایست به عنوان صاحب سهم وراثتی،با دارا بودن امتیاز ویژه ی دخالت گری کندد . زیرا که تابدینطریق است که تلاش می شود مانع از نفوذ بیشتر دستگاه جاسوسی رقیب در کشورهای اسلامی جلو گیری شود.

اما چون موضوع مورد بحث برروی موساد و قدرت نفوذ و شیوه ی عملکردش متمرکز شدن است . بنابراین جا ارد که اذعان شود که این همان اسرائیلی می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد نوید نابود کردنش را بیش از 3 سال پیش فریاد زده بود . همچنین در طول جنگ 33 روز هر روز خبر نابودی اش مخابره وفاتحه خوانی اسرائیل گزارش می شد که اکنون اعتراف شده است که آنقدر اسرائیل صاحب قدرت می باشد و دستگاه جاسوسی قوی دارد که موجب کک افتادن بر توی تنبان مقاله نویس روزنامه ی لوطی جماران شده است . برای اینکه سرمقاله نویس پس از حاشیه رفتن و صغری و کبری خواندن وگریز به صحرای کربلا زدن؛ لو داده که مشکل اصلی اینگونه روضه خوانی و شیون و زاری با اشک ریزی کردن ها کجاست؟ چونکه اعتراف کرده است که مسئولین آذربایجان نسبت به سیاست دخالت گری مخرب رژیم تروریستی آخوندی در این کشور نا خشنود می باشند که سرمقاله نویس آن را اینگونه برگردان کرده و به موساد اسرائیل ربط و وصل کرده و نسبت داده وگفته است یکی ا ز وظایف و مأموریت مأموران موساد اسرائیل در جمهوری آذربایجان ايجاد زمينه هاي بدبيني و مخالفت با همسايگان بويژه عليه ی رژیم تروریستی آخوندی می باشد .

در خاتمه اینکه سرمقاله نوس که پس از نشئه شدن به عالم خلسه یا هپروت فرروفته است و خواب های عمیق رؤیائی طلائی دیده است و زمانی که مژه های پلک های چشمانش را بر روی هم می گذاشته پلک ها به د دلیل سنگینی ناشی از عالم نشئگی دیگر توانی باز شدن ودیدن پیرامون خودش را نداشته است . یعنی وضعیت و حالت درست مشابه حالات حضور پاسدار نورانی شده با نیمه سوز در سازمان ملل را شده است که موفق شده باتکای تجربه ی هنری خود گوئی وخود خندی عجب مرد هنرمندی! تحلیل و تفسیر های آنچنانی از قدرت نفوذ سیا و موساد را مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را برشته ی تحریر در آورد . البته قید کرده که چگونه دریافته که مأموران سیا حفاظت و مراقبت یلتسین را بر عهده داشتند ، زیرا که یلتسین به مأموران خودی روسیه اعتماد نداشت و در نهایت اذعان کرده است که یلتسین آنقدر مورد تنفر مردم روسیه بود که پس از مرگش مردم روسیه، بی توجه به این مرگ بودند . لبته روی در وایسی کرده و نگفته که چرا رهبر لوطی جماران و گماشته اش پاسدار احمدی نژاد و سایر مقامات رژیم ترریستی آخوندی در قید حیات بودن شان، برای چه اینان تا این اندازه مورد تنفر مردم به خصوص نسل جوان ودانشجویان می باشند که حتی جرأت نمی کنند در 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه حضور یابند؟ در صورتیکه زاهدی وزیر دکوری علوم که زیر تهدید استیضاح شدن می باشد قبلاً اعلام کرده بود که مجوز به دانشجویان برای بر پائی بزرگداشت سالگرد 16 آذرداده نمی شود . زیرا که در عوض لوطی جماران می خواهد در چنین روز 16 آذر در دانشگاه علم وصنعت حضور می یابد تاسخنرانی محور مبارزه با استکبار ستیزی داشته باشد. ولی بیچاره لوطی جماران از فرط ترس و استیصال قلب تهی کرد و جا خالی داد وترجیح داد تا در دانشگاه حاضر نشود. بهر حل سرمقاله نویش با توهین وتحقیر کردن رئیس جمهور آذربایجان الهام علی اف گفته است که مسئولیت حفاظت وی بر عهده ی مأموران دستگاه جاسوسی اسرائیل می باشد و به عنوان نماینده ی مردم و سخنگوی آنان افزوده است چون این اقدام توهین به مرم آذربایجان می باشد. برای اینکه ممكن است صهيونيست ها در لباس دوستي می خواهند از پشت به آذريها خنجر بزنند بنابراین بنا برحکم مسئولیت شرعی و مکتبی که این کف بین ونکته سنج ، دریافته است که رمز اصلي نگراني افكار عمومي در جمهوري آذربايجان بايستي در همين نكته جستجو كرد. یعنی اینکه نسخه تجویز کرده است که رئیس جمهور آذربایجان الهام علی اف باید ربطه اش را با همگان قطع کند و با برتوی دامغان آخوند ها و پاسداران حاکم بر ایران بی اندازد تا به سرنوشت عراق و فلسطین و لبنان دچار شود.در غیر اینصورت محاصره در چنگال مأموران موساد اسرائیل می باشد.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 20 آذر ماه سال 1387