بررسی و نگاهی به برخی از تیتر خبرهای زنجیره ای روزنامه ی جمهوری اسلامی
در آستان آغاز عملیات مراسم ومناسنک حج در مکه لوطی جماران و گماشته ای پاسدار احمدی نژاد برای اینکه ولانمود کنند زیاد ایزوله شده در منطقه و جهان نمی باشند .دست به برخی از تحریکات نمایشی و دکوری زده اندکه اتفاقاً اجرای اینگونه نمایشات وواکنش ها بیشتر محتوای منزوی بودن و هم نقش دخالت گری در ناامن سازی و بحران سازی منطقه و کشورهای همجوار را عریان و عیان کرده است . به ویژ اینکه اینگونه تلاش های مذبوحانه زمانی دنبال می شود که پس از کنفرانس دو روزه ی ادیان که در نیویورک برگزار باشد که رژیم تروریستی آخوندی به این کنفرانس دعوت نشد . مهممتر اینکه در این کنفرانس دیداری دوستانه میان رئیس جمهور اسرائیل شیمون پرز با ملک فهد پادشاه عربستان نیز انجام شد و تصمیماتی برای پیشبرد روند ذاکرات صلح خاورمیانه شد که لوطی جماران و سپاه پاسدداران با آن دشمنی می ورزند. که اکنون می بایست تلاافی و جبران شود .
به خصوص اینکه پس ازا ین کنفرانس خبر ناخوشآیند وخطری که سران رژیم تروریستی آخوندی دریافت کردند تصویب قطعنامه ی توافقنامه ی امنیی میان دولت عراق و آمریکا بود که همه ی سرمایه گذاری های پس از اشغال نظامی عراق شده بود بر باد رفت . زیرا که قرر بودتا که در نهایت نیروای نظامی آمریکا از عراق خارج شود وعراق دربست حیات خلوت لوطی جماران و سپاه پاسداران شود . لذا برای جبران وتلافی شکست حماس تحریک به پرتاب موشک بدرون خاک اسرائیل شد تا بحران جدیدی در نوار غزه برپا شود تا بتوان با آن دست به به تبلیغات فرصت طلبانه ی علیه آمریکا و اسرائیل و محمود عباس و رهبران کشور های عربی وروند صلح خاورمیانه زده شود .
از جمله اینکه رهبران کشورهای عربستان ومصر در یک نمایش تهدید آمیز برپائی تظاهرات خیابانی دانشجویان بسیجی که تدارک دیده شد برای شان تقاضای اقدام اعدام انقلابی شد . ناگفته نماند که این توطئه ی تدارک دیده شده نوار غزه هم با شکست مواجه شد. چونکه نه اینکه داروی مسکن و درمان پذیر برای شکست ناشی از تصویب توافقنامه ی نمایتی در عراق نشد ، بلکه تبدیل به قوز بالاقوز شکست چاشنی و مکمل شکست قبلی شد.
از سوی دیگر گذشته از اوج گیری تضاد رقابت میان باندهای فیائی و جناحی که در داخل کشور بد جوری بالا گرفته است . بطوریکه رقیب دست به ابتکار بر گزاری مراسم قانون گذاری دوره های گذشته مجلس رتجاعی و فرمایشی زد و پیشنهاد وحدت دولت ملی سر داه شد که در در دنباله همایش کنگره ی یازدهم حزب مشارکت برگزار شد و ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی که دعوت شده و حضور داشت پیشنهاد حذف ولایت فقیه از قانون اساسیرا داد که همین پیشنهاد موجب شد آب بر توی لانه های مورچگان ریخته شود . خلاصه در این کنگره گذشته از اینکه بر روی پیشنهاد دولت وحدت ملی تأکید شد که بمنزله ی عبور از پاسدار احمدی نژاد می باشد. از نامزدی خاتمی برای دوره ی ریاست جمهوری دهم نیز یادشد . اینگونه یشنهادات وخبر ها بیشتر موجب ترس و نگرنی باندهای مافیائی حاکم شده است . چونکه پاسدار احمدی نژاد در اجلاس برگزاری قانون گذاری 30 ساله که رؤسای جمهور و مجالس گذشته حضور داشتند شرکت نکرد، بلکه از ترس دفاع از طرح تحول اقتصادی رایانه ای در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم نیز حضور نیافت و دفاع کردن از این طرح پیشنهادی را به تعویق انداخت . زیرا که می دانست زمینه ی مخالفت در مجلس دوری و کمدی و انتصبی هشم بسیار بالاست .
از همه بدتر اینکه لوطی جماران جرأت نکرد که در زوز 16 آذر در دانشگاه علم و صعت به عنوان سخنران حضور یابد . زیرا که از وحشت طنین انداز شدن پژواک مرگ بر دیکتاتور اعتراضی دانشجویان متعرض و آزادیخواه در دانشگاه ترجیح داد الی خالی دهد. یعنی آشکارا اثبات شد بزعم همه فشار و تهدید و محدودیت های انجام شده علیه دانشجویان معترض و آزادیخواه در عدم برگزاری مراسم بزرگداشت 16 آذر، اما در دانشگاه های گوناگون کشور مراسم وتجمع عتراضی بزرداشت 16 آذر بس پر شور و رادیکال برپاشند تا بقول معروف زمستان برود و روسیاهی از آن لوطی جماران و برنامه ریزان سرکوبگر پشت صحنه شود .
بنابراین اکنون لوطی جماران و گماشته اش پاسدار احمدی نژاد تلاش مذبوحانه کرده اند تا به ضرب سیلی صورت خودشان را سرخ نگهدارند که مجبور شدند دست به نمایش دیداربا رئیس جمهور اکوادر و موضع گیری های ساختگی و نمایشی اعتراضی و تهدید آمیز در کنار مصاحبه و گفتگوهای سفارشی با یک مقام حزب الله لبنان بزنند که تیتر های خبری برخی از اینگونه اقدامات منفعانه وماجرا جویانه که گزارش تشریحی اشان ضمیمه شده این چنین می باشد:
"مراسم برائت از مشركين با پيام رهبري در عرفات برگزار شد" "معاون دبيركل حزب الله لبنان در گفتگو با خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ملت ودولت ايران بهترين حامي حزب الله لبنان وفلسطين است" "در اعتراض به جنايات غزه و سازشكاري حكام عرب با صهيونيستها انجام شد ." تجمع طلاب و دانشجويان در مقابل سفارت عربستان." "رهبر معظم انقلاب در ديدار رئيس جمهور اكوادور : ايستادگي كشورها بر حقوق و منافع ملت خود تنها راه پيشرفت است" ".با حضور روساي جمهور دو كشور 10 سند همكاري بين ايران و اكوادور به امضا رسيد." و " ضمن محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي در غزه نمايندگان مجلس خواستار تشكيل جلسه فوق العاده سران سازمان كنفرانس اسلامي شدند"
در خاتمه اینکه اعتبار اینگونه سند همكاري و صدور بيانيه های مشترك که به امضاي طرفين می رسد . به جز باج دادن ها که برای دعوت هزینه می شود، ضریب اعتبارشان همچون مصوبات دولت در تور سفرهای استانی است که پاسدار گماشته احمدی نژاد کیلوئی حرف می زند و قول ووعده می دهد ودر عمل خراوری معکوس در برابر قول های داده شده اقدام و عمل می کند . .همچنین پیرامون سایر اعترافات مطرح شده که بطور انکار ناپذیر هم ماهیت جنگ افروزانه رژیم تروریستی آخوندی و سیاست دخالت گرایانه اش را به نمایش گذاششته اند که نشانگر تغییر و اصلاح ناپذیر بودنش می باشد. ضمن اینکه به وضوح اثبات می کند که هم مقصر وهم عملل اصلی ناآرامی وبی ثبات ردن در منطقه است . از جمله در نوار غزه و لبنان آشوبگری و جنگ افروزی و بحران آفرینی می کند.هم اینکه حماس و حزب الله لبنان ابزار و عامل تبلیغاتی اینو بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه می باشند زیرا که حربه ی پشتیبان پروژه ی هسته ای هستد . به خصوص اینکه ه رژیم تروریستی آخوندی بدون سرکوب و اعدام داخلی و صدور تروریسم وبنیااد گرائی به برون مرز شانس و امکان بقا ندارد.
لطفاً برای پیگیری گزارشات خبری اشاره شده به این لینک رجوع نمائید
http://www.jomhourieslami.com/1387/13870918/index.html – دو شنبه 18 آذر ماه سال 1387 هوشنگ – بهداد