اهداف پیام شاه سلطان لوطی جماران و گزارش خبری تصویری خاتمی در دانشگاه تهران

اگر تصور شود آنگونه که وانمود می شود که در رژیم تروریستی و بربرمنش و تاریک اندیش و نامشروع آخوندی همکاره لوطی جماران یا ولی فقیه می باشد می بایست تأکید کرد که این بر داشت کاملاً اشتباه می باشد . زیرا این شیخ آلوده به مواد مخدر ضعیف النفس و جاه طلب خیلی بی عرضه و نا توان تر از آن می باشد که دارای چنین اتوریته و قدرت عملی باشد که بتواند بدون اتکا ووابستگی به نهاد های اطلاعاتی – امنیتی – نظامی به خصوص بسیجی و پاسداری ادعای قدرت پوشالی و ایفای نقش کند. زیرا که عملکرد نهادهای نامبرده در 30 سال گذشته در بقا و تداوم رژیم تروریستی آخوندی را کسی نمی تواند منکرش شود که چگونه است و چرا خمینی شیاد جنگ ضد ملی و ضد میهنی میان ایران و عراق را نعمت الهی نامید و با اصرار رفسنجانی که آن زمان ملیجک خمینی بود و پشتیبانی و تأئید سپاه پاسداران پس از باز پس گیری خرمشهر که صدام حسین پیشنهاد آتش بس و صلح با پرداخت غرامت داد ولی پذیرفته نشد و جنگ 7 سا ل اضافی ادامه یا فت تا اینکه خمینی شیاد جام زهر آتش بس را سرکشید . حال بماند کههمین رد پیشنهاد آتش بس صدام حسین و پافشاری بر ادامه ی جنگ یک سند زنده جنایت علیه ی بشریت است که روزی مسئولانش باید پاسخگوی خون ها و خسارات مادی اش باشند.
اما از سوی دیگر جانشین اهرم جنگ نعمت است که برای ادامه بقای ننگین رژیم بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی ضروری وواجب بود در محتوای نامه ی رد و بدل شده ی میان خمینی و پاسدار محسن رضائی فرمانده سپاه پاساران نهفته است که برجسته شد . زیرا که رفسنجانی در خطلبه ی نماز جمعه ی تهران خودآن را قرائت کرد و فاش کرد که چگونه در این نامه بر داشتن سلاح لیزری تأکید و تأئید شده بود . یعنی مسئولیت پیگیری پروژه هسته ای را در همان زمان سپاه پاسداران بر عهده داشت که رقیب ارتش بود .
همچنین اکنون دیگر کسی نمی تواند منکر شود که نقش سپاه پاسداران در تدارک اشغال فرود گاه خمینی که پس از 36 سال افتتاح شد چه بود؟ چرا درست در روز افتتاحش در دوران دوم ریاست جمهوری خاتمی اشغال نظامی کرد ؟ سپس وزیر راه دوم خاتمی د مجلس استیضاح و بر کنار شد. زیرا اولین وزیر راه خاتمی از طریق دستکاری و رابکاری هواپیمای مسافری در کنار 6 نماینده ی دیگر دوم خردادی مجلس ششم در استان گلستان کشته شد . ناگفته نماند که دلیل اصلی بازداشت عباس پالیزدار به خاطر افشای نقش پاسداران در این سقوط و همچنین سقوط هواپیمای نظامی حامل 30 فرمانده های پاسداران در 5 کیلومتری ارومیه بود که در همین دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد اتفاق افتاد .
پس از استیضاح راه دولت اتمی که سخنگوی دولت گفت مجلس دولت را فشل کرد. بلی پس از اشغا ل مجلس فرمایشی و نمایشی هفتم که سکوی پرش اشغال کرسی ریاست جمهوری ریاست جمهوری نهم شد که پاسدار ذوالقدر از آن حرکت پیچیده ی چند لایه ی سیاست چراغ خاموش نام برد. چون نقش اصلی پیروز شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد را سپاه پاسداران بسیج بر عهده داشتند .بنابراین عملاً و آشکارا سپاه پاسداران بر خلاف قانون اساسی وارد صحنه ی قدرت اجرائی شد و ضمن تسلط کامل بر تأسیسات هسته ای و اهداف دسترسی به سلاح هسته ای نفوذ خود بر منابع نفتی و گازی و اقتصادی را بسیار توسعه و افزایش داد بطوریکه منتظر صاحب شدن 2000 میلیارد دلار شرکت های دولتی یا اموال عمومی از طریق طرح صوصی سازی اصل 44 قانون اساسی هستند که همه جنگ و دعوا با رفسنجانی و دوم خردادی ها پیرامون همین مسئله است . البته یک قلم سپاه و بسیج قرار داد های 9 میلیاردی با دولت نهم منعقد کردد .

امابا ید افزود آنانکه به دنبل سرنخ مفقود شدن دلار ها ی درآمد نفتی در 3 سال گذشته می باشند که پرسش می کنند چرا به حساب ذخیره ارزی و پس انداز دولت واریز نشده است ،می بایست گفت که دلارها به حساب این دو نهاد بسیج و سپاه پاسداران واریز شده که ردش را باید اینجا جستجو کنند که گذشته از غارتگری اشان صرف اهداف پنهانی اهداف هسته ای و نظامی و اقدامات تروریستی برون مرزی شده است . بخشی از آن هم می بایست صرف هزینه ی تبلیغات سنگین ریاست جمهوری دوره ی نهم شود تا بقول لوطی جماران مانع از قدرت رسیدن شاه سلطان حسین ها شود که تأکید کرده در آنصورت فاتحه نظام خوانه شده است.

البته اگر بدون در نظر گرفتن دلایل جا خالی دادن لوطی جماران در 16 آذر که در عوض حضور بی سر و صدای وی در جمع بسیجیان و پاسداران در دانشگاه علم وصنعت در 24 آذر انجام شد یعنی یک روز قبل ز حضور خاتمی در دانشگاه تران، دارای پیام و اهداف خاص می باشد که از سوی برنامه ریزان پشت پرده یا همان کودتاگران خاموش و خزنده طراحی شده است که تکرار صحنه ی سوم تیر ماه سال 84 را بری 22 خرداد سال 88 تدارک دیده اند تا از صدوق های جعبه های مار گیری پاسدار احمدی نژاد یا مشابه بیرون آید تا شاه سلطان حسین ها بیرون نیایند.

البته همه ی پیام در همین تأکید شاه سلطان حسین خلاصه می شود . زیرا تداعی کننده ی ادامه تابلوی فضای حکومت نظامی کنونی و ترسیم فضا و شرایط جنگی در آینده در دفاع از پروژه ی هسته ای است که به لوطی جماران دیکته شده که می بایست تأکید کند کهد نیاز به شاه سلطان نیست تاکه در شریط خطری که امثال محمود افغان تهاجم کردند تسلیم شوند وجا بزنند. البته لوطی جماران توضیح نداد مصداق عینی شاه سلطان حسین خودش می باشد که داستانش چنین است که به شاه سلطان خبر دادند که محمود افغان تا مورچه خر اصفهان پیشروی کرده است . شاه سلطان حسین گفت هنوز که به اصفهان نرسیده است ومارا تهدید نمی کند . سپس خبر آوردند که به دروازه ی اصفهان رسید . شاه سلطان حسین پاسخ داد هنوز که وارد قصرنشده است . بالاخره محمود افغان وارد قصر شد . آنگاه شاه سلطان حسین از جا بر خاست و تاج را از سرخود برداشت و بر سر محمود افغان گذاشت و گفت تا حال مقدور این بوده که من سلطان باشم و از حال ببعد تو باید سلطان باشی. البته گفته می شود شا سلطان حسین اجازه برای بر جای آوردن نماز می خواهد که در رکوع که بوده محمود افغان گردنش را زده است وگفته تو که به خود و مردمت اعتماد و رحم نکری چگونه می خواهی به من خدمت کنی؟. اما لوطی جماران برای حفظ موقیت نمایشی خود و نزدن گردنش خیلی سال است که خودش را در بست در اختیار سپاه پاسداران قرار داده است که خواب لنیشدن قبضه ی حکومت علنی نظامی را دیده است . اگر چنانچه نا فرمانی کند کافیست که سهمیه ی تریاک منقل و دود وی فقط یک روز قطع گردد تا از بالا و پائین به وی اسهال و استفراغ و تشنج و سیم کشی دست دهد.

بنابراین دریافت وانتقال پیام شاه سلطان حسین از سوی لوطی جماران به خاتمی یا حسن روحانی مر تبط با حضور خاتمی در دانشگاه تهران و انتخابات ریاست جمهوری آینده است که بسیجیان و پاسداران دانشجو نما در کنار مخالفان خاتمی در دانشگاه تهران شعار علیه ی خاتمی سر دادند و تصویر خمینی و خاتمی را پاره کردند تا جبران شعار مرگ بر دیکتاتور پاسدار گماشته و چاقوکش احمدی نژاد و سید علی پینوشه ایران شیلی نمیشه شده باشد و سید خدان نیز قسر در نرفته و بالانس بر قرار شده باشد.

در خاتمه اینکه فراموش نشود که ایجاد اختلاف میان دانشجویان مخالف رژیم تروریستی آخوندی و مانع از تشکل و همآهننگ شدن شان برای تبدیل نشدن به صدای واحد و بلند کردن فریاد پژواک آزادی و مرگ بر دیکتا تور و استبداد همان خط و خطوط و سیاست ارگان های اطلاعاتی و امنیتی و به خصوص نهاد حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران است که این نهاد موازی وزارت بد نام اطلاعات می باشد که خیلی بیش از این وزارتخانه ی آدمکش اطلاعات قدرت و نفوذ دارد. همچنین نوع سئوالات مطرح شده از خامی چکیده و عصاره یادداشت ای روز پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی پرونده و سناریو ساز می باشد

بهر حال گزارش تصاویری حضور خاتمی در دانشگاه تهران و جلسه ی سخنرانی و سئوال وپرسش به نقل از سایت رجانیوز حامی دولت نهم و سایت نوروز دوم خردادی چنین است.
هوشنگ – بهداد
آذر ماه 26سال 1387
برای پیگیری گزارشات تصویری به سایت رجانیوز و نو روز رجوع کنید