معجزات لنگه کفش پرانی خبر نگار عراقی حامی مقتدی صدر به سوی بوش سه گزارش خبری از داستان پرتاب لنگه کفش یک خبر نگار عراقی به سوی بوش کپی برداری و ضمیمه شده است که مربوط به رجانیوز و ایران پرس و روزنامه ی جمهوری اسلامی می باشد که پرسش است که چگونه شده است آنگونه که گزارش شده ملت عراق حامی خبر نگار لنگ کفش پرتاب کن شده اند؟ا ین ملت عراق چه زود فراموش کرد که نقش جاسوس چند جانبه احمد چلبی در اشغال نظامی عراق چه بود؟ یعنی چه سریع از خاطر برده است که چگونه احمد چلبی با اطلاعات دروغ و غلطی که از دستگاه ی اطلاعات و تبلیغات و سپاه پاسداران رژیم تروریستی آخوندی دریافت و منتقل به دستگاه جاسوسی انگلیس و آمریکا می کرد که صدام حسین دارای سلاح های شیمیائی کشتار جمعی می باشند که بسترساز تهاجم و اشغل نظامی عراق شد را این ملت از یاد برده است که اکنون یادشان افتاده است که پس از اینکه عراق باتلاق شده است و میان جولانگاه و یکه تازی عوامل رژیم تروریسی آخوندی و سپاه پاسداران به خصوص سپاه قدس شده است تا آنجا که مسجد در بغداد هم تبدیل به قتلگاه و شکنجه گاه و مثله کردن مخالفان عراقی شده است که مخالف حضور عوامل رژیم تروریستی و دخالت گری در امور داخلی عراق می باشند؟ البته نیاز به تذکر و تکرار نمی باشد که سران رژیم تروریستی چگونه تلاش مذبوحانه کردند تا که توافنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا به تصویب نرسد . زیرا که هرروز از نوار مرزی گله های مأموران اطلاعاتی و پاسداری و بسیجی و قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان زوار از مرز زمینی ایران وعراق وارد خاک عراق می شدند . سپس به عنوان ملت عراق اظهار نظر مخالفت با تصویب توافق امنیتی میان دولت عراق و آمریکا می شدند و متقابلاً خواهان اخراج نظامیان آمریکا از عراق می شدند . همینطور در کنار بازتاب اینگونه خبر ها، هرروز فتواهای جعلی و ساختگی از سوی مراجع مذهبی و مقامات عراقی مخالف با توافقنامه امنیتی نیز بازتاب داده می شد .

همچنین از سوی دستجات وابسته به مقتدی صدر که اسیر چنگال سپاه پاسداران در ایران می باشد تظاهرات فرمایشی بر گزار می شد که خواهان عدم تصویب این توافقنامه ی امنیتی می باشند . حتی گزارش خبر دروغ بزرگ 98% نظر سنجی سپاه پاسداران مخالفت مردم عراق با تصویب توافقنامه در مطبوعات حکومتی و ابسته به لوطی جماران بازتاب داده می شد . ولی چون به نتیجه نرسید وتئوافقنامه ابتدا در کابینه ی عراق به تصویب رسید . سپس جو سازی تبلیغاتی علیه ی پارلمان عراق شروع شد . حتی از طریق نمایند گان وابسته به مقتدی صدر کلی گرد و خاک و تهدید در پارلمان عراق در دستور کار قرار گرفت . ولی بازهم اینگونه تلاش های تدارک و برنامه ریزی شده بی نتیجه ماند و این توافقنامه به تصویب رسید و رژیم تروریستی آخوندی بازنده شد و سرمایه گذاری در عراق بر باد رفت.
آنگاه برای انتقام گرفتن شکست دامنه ی بحران سازی و جنگ افروزی به نوار غزه منتقل شد . ولی این توطئه هم با شکست مواجه شد ونه اینکه راه حل مشکل گشا برای شکست تصویب توافقنامه در عراق نشد ، بلکه منتهی شکستی برروی شکست شد . بنابراین تنها راه انتقام گیری در شرایطی که بوش به عراق سفر کرد که امضای تشریفاتی توافقنامه را امضا کند. طراحی کفش پرتاب کنی خبرنگار متعلق به مقتدی صدر برنامه ریزی شد. زیرا که وی ا در کنفرانس خبری با سر دادن شعار دو کفش خود را به تناوب به سوی بوش پرتاب کرد تا اینکه دستگاه خبررسانی رژیم تروریستی آخوندی همچون ملای از گرده ی خط افتاده و گردو جسته وذوق زده که با دمش مشغول شکستن می شود از این خبرنگار لنگه کفش پرتاب حامی مقتدی صدر، قهرمان ملی عراق بسازد و بر روی موج تبلیغات سوار شود که بنابر بر نامه ای از داخل کشور هر 5 دقیقه ی یکبار تبلیغ لنگه کفش از تلویزیون شد ومانور تبلیغاتی داده شد تا اینکه شکست ناشی از تصویب قطعنامه ی امنیتی دولت عراق و آمریکا اینگونه جبران شود.
جالب است که گزارشگر رجا نیوز جمعیت ایثار گران یا ترکش خورد گان وموجی ها و جانبازان جنگ ضد ملی و ضد مذهبی ایران و عراق ضمن اعتراف کردن که خبر نگار لنگ کفش پرتاب کن وابسته به مقتدی صدر است که گروگان سپاه پاسداران می باشد . از سوی دیگر لو داده است که در صورتی بوش زمان وداع در بغداد از سوی خبر نگار با دو تا لنگ کفش پذیرائی و بدرقه شد . اینگونه بدرقه کردن را با سفر که پاسدار گماشته چاقوکش در اسفند ماه سال گذشته به بغداد مقایسه کرده است که گفته شده بدون اطلاع قبلی به بغداد سفر کرد و مورد استقبال مقامات عراقی واقع شد .
البته گزارشگر شیفته خبر نگار لنگ کفش پرتاب کن فراموش کرده است که چرا پاسدار تیر خلاص احمدی نژاد چاقو کش جرأت نکرد به شهر های مذهبی عراق برود ؟ یا اینکه چرا آخوند سیستانی حاضر به ملاقات وی در نجف نشد؟ یا اینکه چرا گفته نشده است که اگر آمریکا ئیان اینقدر بد می باشند که با لنگ کفش پذیرائی شوند که در فرهنگ عرب پرتاب کردن کفش بدترین توهین می باشد . برای چه پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد مدتی پس از بازگشت از سفر بغداد، در جمع بسیجیان اعتراف کرد با اینکه بدون اطلاع قبلی به بغداد سفر کرد ولی یک فرمانده ی نظامی آمریکائی مقیم عراق با تعویق انداختن خودش یک ماه مرخصی خدش را به تعویق انداخت تا اینکه پاسدار گماشته ی چاقو کش احمدی نژاد وارد بغداد شود تا به وی نزدیک شود و پیشنهاد عکس یادگاری بدهد. چونکه اعتراف کرده بود تو توی قلب ما می باشی.

در خاتمه اینکه باید گفت واقعاً عجب لنگه کفش خبر نگار مقتدی صدری پرتاب کردنش معجزه ی فراموشی می آورد! از سوی دیگر بی خودی نیست که گفته می شود لنگه کهنه کفش در بیان خودش نعمت است . چون ممکن است در جنگ و نزاعا ز آ استفاده گردد . به خصوص اینکه خمینی شیاد هم گفته بود جنگ نعمت الهی می باشد . البته سایت تابناک پاسدار و رئیس گزمکان سابق محسن رضائی نطر دیگری دا ستان لنگه کفش به نقل از گاندی بیان کرده است . زیرا نقل قول از گاندی کرده که زمانی وی سوار قطار می شود که یک لنگه کفش وی از قطار به بیرون پرتاب می شود . چون امکان دسترسی به لنگه کفش خود نداشت لنگه ی کفش دیگرش را پرتاب می کند تا شاید دوتا لنگه کفش را کسی پیدا کند و قابل استفاده برایش باشد. البته گزارشگر سایت تابناک توضیح نداده است اگر همان کفش های گاندی اکنون به خبرنگار مقتدی صدر پا برهنه داده می شد که با هم به موزه گذاشته می شدند . هم صاحب کفش وهم بیشتر معروف و مشهور می شد. مهمتر اینکه دستگاه تبلیغات رژیم تروریستی آخوندی هم بیشتر می توانست تبلیغات ضد آمریکائی با چاشنی مبارزه پرتاب کفش کند.
هوشنگ – بهداد
آذر ماه27 سال 1387