" نقد و بررسی صبح نزديک است (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان سه شنبه 10 دیماه سال 1387
"معرکه گیری، مرثیه خوانی و گریز به صحرای کربلا زدن برای پاک کردن چنگال خونین سران رژیم تروریستی آخوندی در نقش آفرینی نوار غزه "
پاسدار ان وبازجویان و شکنجه گران واعتراف گیران و تواب سازان و کیفر خواست تنظیم کنندگان سیاه چال های رژیم تروریستی آخوندی که قلم بردست و روزنامه نگار و مفسر و تحلیل گر مسائل سیاسی و نظامی شده اند. با وجود اینکه می دانند طشت رسوائی رژیم اشان از بام بر زمین فکنده شده است . ولی با کمال پرروئی همچنان باتکای تجربه ی 3 دهه ی تصویر مارکشیدن ومار قالب نمودن و گریز به صحرای کربلا زدن از موضع فرار به جلو وآی دزد کنان مشغول آدرس غلط دادن می باشند . زیرا در شرایطی که ماهیت ضد مردمی و نامشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی علنی شده است . همچمین به دلیل وحشت حاکمان خونخوار و عوامفریب و غارتگر و جنگ افروز و دین فروش از قیام و خیزش مردم ناراضی که ناشی از دروغ گفتن بردن وعده ی نان بر توی سفره های خالی محرومان است. زیرا که وعده های دروغین و پوشالی پاسدار گماشته ی احمدی نژاد چاقو کش در عمل تبدیل به رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری گسترده در جامعه شده است. بنابراین از یک سو برای انحراف اذهان عمومی جامعه نسبت به معضلات اساسی و معیشتی و اقتصادی که وجود دارد و از طرف دیگر برای برون رفت از بحران جدی و خطری هسته ای که نیاز شدید به بحران آفرینی و جنگ افروزی در کشورهای همسایه و به خصوص خاور میانه می باشد . همینطور پس از شکست مفتضحانه ی مبنی برتصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا، پس با تلاش مذبوحانه ادامه ی بحران وجنگ افروزی و ناامن سازی از عراق به نوار غزله منتقل شد و دستگاه تبلیغات رژیم تروریستی آخوندی با همه ی امکانات خود بر روی همین مسئله متمر کز شد. زیرا با تحریک کردن جهاد اسلامی فلسطین وحماس به پرتاب موشک به درون خاک اسرائیل آنقدر ادامه داده شد تا اینکه ارتش اسرائیل مجبور به واکنش شد و ادامه ی این بحران و جنگ افروزی ، منجر به ترا ژدی و فاجعه ی انسانی و جنگ آفرینی کنونی نوار غزه شده است تا مداحان مفت ومرده خوار فرصت یا بند وارد صحنه ی مرثیه خوانی برای سهم خرما و حلوای خود شوند .

مهمتر اینکه با فراموش کردن نقش کلیدی ومحوری لوطی جماران سید علی خامنه ای و سپاه پاسداران و گماشته ی چاقو کش پاسدار احمدی نژاد که هم اسرائیل را تهدید به نابودی کرده و می کنند و هم دامن به ایجاد فاجعه جنگ افروزی نوار غزه زده اند، اما اکنون در عوض موذیانه و شیادانه به عنوان نماینده و وکیل مدافع تسخیری ساکنین غزه دست به مداحی گری و مرثیه خوانی شده اند و دست بهاشک تمساح ریزی زده اند و اسرائیل و آمریکا و رهبران کشور های عربی متهم و محکوم نموده اند . بد تر اینکه چون سران طراح توطئه ی جنگ افروزی کنونی نوار غزه به خواست و اهداف خود هنوز نرسیده اند . زیرا که شرایط همچون مشابه ی زمان جنگ 33 روزه لبنان نیست که بتوان با ادعای مضحک نخ نما شده ی عم مداخله ی نظامی و تأکید بر حمایت انسان دوستی خاله خرسه کرد. پس نسخه صادر شده است که حماس راهی جز مقاومت و ایستادگی ندارد. تا که با ویرانی کامل نوار غزه و کشتار بیشتر بی گناهان، امکان مرده خواری بیشتربا متهم و محکوم کردن سران رهبران کشور های عرب فراهم گردد. به امید آنکه عملکرد جنایات و دسیسه و توطئه ی سران رژیم تروریستی آخوندی در نوار غزه به حساب رهبران مصر و عربستان و اردن و محمود عباس واریز گردد . شاید چنگال خونین و جنایتکار عامل ان اصلی در جماران و سپاه پاسدارن پاک گردد. در نهایت فضا برای شتاب دادن دسترسی به سلاح هسته ای میسر گردد .

در خاتمه برای اینکه مسئولان و حاکمان جهان و دبیر کل سازمان ملل از خواب خرگوشی بیدار شوند تا که بدانند سر نخ اصلی بحران و فاجعه ی کنونی نوار غزه کجاست؟ و چرا اینان مسئولانه انجام وظیفه نکرده اند و بد تر اینکه چرا با چشم پوشی و عدم پیگیری شناسائی معرفی عامل و مقصر اصلی و معرفی آن قصور کرده اند. لذا برای برجسته کردن این قصور مثل همیشه تأکید می شود که از همان زمان سال گذشته که لوطی جماران سیدعلی خامنه ای بدستور سپاه پاسداران وارد صحنه ی نمایش معرکه گردانی شد و دشمنی و مخالفت آشکار خودش را در خطبه ی نماز عید فطر در تهران بیان کرد و بطور علنی نه مخالفت و دشمنی با روند مذاکرات صلح اعراب و اسرائیل را اعلام کرد ، بلکه رهبران کشورهای عربی را تهدید کرد که اگر چنانچه در کنفرانس آناپولیس شرکت کنند در کشور های خودشان با اغتشاش و نا آرامی مواجه خواهند شد . همچنین سپس مشابه همین دشنی با کنفرانس دو روزه ادیان در نیویورک دنبال و تکرار شد . البته قبل از اینگونه موضع گیری های تهدید آمیز اسماعیل هنینه به تهران جماران فراخوان خوانده شد تا که در نماز جمعه تهران حضور یابد و فریاد بزند که نه اسرائیل ر به رسمیت می شناسد ونه مذاکرات صلح محمود عباس با اسرائیل را قبول دارد و نه اینکه هرگز با اسرائیل به پای میز مذاکره خواهد رفت . بنابراین بدون هرگونه شک و ابهام سرنخ اصلی آتش افروزی کنونسی نوار غزه بیت جماران در تهران و سپاه پاسداران می باشند و متأسفانه برخی از ساکنین بی گناه نوار غزه ی بایست قربانی جاه طلبی مقامات و حاکمان تهران و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای اش شده اند
.
هوشنگ � بهداد
سه شنبه 10 دیماه سال 1387