نقد و بررسی " غدير عامل وحدت" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 26 آذرماه سال 1387
مگر علی نگفته کاخی بر افراشته نمی گردد تا کوخ ها ویران نگردد؟ این گفته چه تناسبی با وحدت واعمال غارتگری های نجومی حاکمان ایران دارد؟
حاکمان و مدعیان حکومت مذهبی در ایران 3 دهه است که سرکوب وحقارت وتهدید و با توهین اهل سنت درکنار سایر پیروان مذهب و اندیشه های دیگر را ادامه داده اند. طوری نه در پایتخت کشور یک مسجد اهل سنت یافت نمی شود ، بلکه در مناطق اهل سنت برخی ز مساجد پیران اهل سنت نیز نیز تخریب می گردند. اینها همه جزو آموزه ها و آثار افتخار آمیز وحدت مسلمین خمینی شیاد وجانشین وی لوطی جماران معتاد دین فروش می باشد که ملای سر مقاله نویس خطاب به رقبا به این دو بالیده و افنتخار هم کرده است .
آنهم در شرایطی که اصطلاح وحدت ملی از سوی باندهای مافیائی خودی مدعی اصول گرائی به مثابه بازی کردن در زمین طراحی شده ی دشمن است. البته که نیاز به توضیح بیشتر نمی باشد تا که گفته شود چگونه زمانی که 30 سال است که دین تبدیل به ابزار تبلیغاتی عوامفریبی و دینفروشی و نفاق افکنی و جنگ افروزی و قبضه ی قدرت و انباشت ثروت و انحصاری کردنش شده است که اکنون در راستای رقابت وچنگ وسگ دعواهای خودشان، رقبا همدیگر را تهدید به قطع دست وپا با چاقوی ضامندار زنجانی می کنند . بنابراین بدیهی است که اکنون چگونه می بایست ا انتظار و توقعی غیر از این داشت که ملای سر مقاله نویس غیر از این بر سر منبر رود و روضه ی مبسوط وارونه ی سعه ی صدر و بردبابری مذهبی با وحدت میان شیعه و اهل سنت در جهان به خواند. به خصوص در زمینه ی اقتصادی که دامنه ی غارتگری آنگونه منجر به شکاف عمیق طبقاتی شده است که پاسدار گماشته برای اینکه حال رقیب را بگیرد اعتراف به 70% جمعیت محروم وتهی دست کشور و 30% غنی شدگان مدافع غنی سازی اورانیوم برای غنی تر کردن خودشان کرده است .

حال بماند که گونه در عراق میان سنی و شیعه اختلاف افکنی و جنگ افروزی شده است و دز داخل کشور امثال خاتمی از سوی لوطی جماران شاه سلطان نامیده می شود و رفسنجانی نه تحمل نمی شود، بلکه هرروز تهدید و تخریب می شود. اما از طرف دیگر تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه چه بیداد گری که نمی کند که سئوال است اینگونه شرایط حاکم شده از سوی مدعیان وپیروان علی چه تناسبی می تواند داشته باشد که علی گفته بود کاخی بر افراشته نمی گردد تا کوخ ها ویران نگردد؟

البته که هنوز فراموش نشده است که چگونه در اوایل دوران مدعیان دروغی اصلاح طلبان بود که لوطی جماران سید علی خامنه ای بنا بر فرمان کسب شده از پشت پرده سالی را به نام عدالت امام علی نامید و منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و بیکاری و تبعیض و رشوه چاشنی اش کرد که یک دام وتوطئه ای بیش نبود تا بستر ساز سقوط مدعیان اصلاح طلبی از سوی برنامه ریزان کودتاگران خاموش و خزنده ی پشت پرده فراهم شود تا که بتوانند پاسدار گماشته ی چاقوکشی همچون احمدی نژاد را رئیس جمهورکنند و وی را تبدیل به سپر حفاظتی و استتاری و دفاعی سپاه پاسداران کنند تا راه رودشان بقدرت اجرائی و چنگ انداختن بر تأسیسات هسته ای و اهدافش با قبضه ی منابع اقتصادی و نفتی و گازی هموار و فراهم گردد . زیرا که شرایط کنونی اقتصاد ورشکسته با نرخ بالا و رو به رشد تورم و گرانی و فقر و سرکوب و اختناق و اعدام حاصل همان پیام مشتر ک منشور 8 ماده ای لوطی جماران با سال عدالت امام علی می باشد.

در خاتمه اینکه جالب و عجیب است که ملای سرمقاله نویس به مناسبت میلاد علی جرأت نکرده است که حتی کلامی ازعدالت علی در بعد اقتصادی بگوید و یا نامی ببرد . زیرا که می داند اوضاع آنگونه آشفته و خراب می باشد ووعده و دروغ های داده شده ی مسئولان بطور وارونه عمل و اقدام شده است که هرگونه ادعا یا نظر در مورد عدالت دادن، بلافاصله تداعی کننده ی داستان تف و تاق و ریش خواهد شد . زیرا خودش بهتر از هر کس دیگر اشراف به وضعیت طاقت فرسای زندگی محروان وتهی دستان در جامعه دارد و خوب می داند که اینان جمعیت 80% کشور را تشکیل می دهند که چگونه حق و حقوق دسترنج شان 3 دهه است که از سوی حاکمان خورده و نادیده گرفته شده است؟ همانگونه که آگاهی کامل دارد که موقعیت اسامی که عباس پالیز دار در دانشگاه همدان افشا و اعلام کرد درقبل از انقلاب و اوایل انقلاب چگونه بود و اکنون چگونه می باشد؟ زیرا که غارتگران حاکم یا حامیان شان همچون رفسنجانی و شیخ عباس طبسی و مهدوی کنی و ناطق نوری ها و جنتی و شیخ تقی و شیخ محمد یزدی ها و آخوند شاهرودی عراقی ... حتی علی خامنه ای و فرماندهان سپاه پاسداران و عسگر اولادی و باند مافیائی انگلیسی وابسته عسگر اولادی و سایر شرکای دزد و چپاولگر با آقازاده های شان صاحب چه میزان ثروت واموال و دارائی ها می باشند ویا چگونه کسب شده است؟ همچنین اینان چگونه همچنان مشغول به چاپ به چاپ و به خور به خور می باشد که هر گز نه نمی توانند عدالتخواه باشند ، بلکه غارتگران ودزدان عوامفریب و دین فروشانی هستند که دقیقاً دشمن افکار و اندیشه و رفتتار علی می باشند که فقط از طریق ابزاری کردن دین و مانور تبلیغاتی دجالانه دادن و عوامفریبانه دست به جنایت گسترده ی انسانی زده اند . همینطوربا زد وبندهای پشت پرده و چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن در 3 دهه ی گذشته موفق شدند هم صاحب قدرت و هم ثروت این چنینی شوند . حال اینان چگونه می توانند منادیان وحدت باشند . مشخص است که هیچ انسان عاقلی گوش با این اراجیف هرگز نمی دهد؟ بهمین دلیل است که پیوسته اینان دشمن عدالت و آزادی و سکولاریسم هستند، زیرا که می دانند اگر این مقولات در جامعه پا بگیرد دیگر جای پائی برای اینان در قدرت و انباشت بیشتر ثروت وجود نه خواهد داشت. اگر نه این چگونه می شود داعیه ی عدالت داشتنی می باشد که پس از آتش بس و جام زهر کشی خمینی شیاد پاسدار گمنامی همچون محمد صادق محصولی می تواند صاحب چنین ثروت هنگفتی شود . بدتر اینکه با تقلب وزیر کشور دولت کمدی مدعی اصول گرائی هم شده است؟!

هوشنگ � بهداد
سه شنبه 26 آذرماه سال 1387