نقد و بررسی " نهضت فلسطين و موانع راه" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 23 آذر ماه سال 1387
"به گنجششک گفتند منار به فلان جایت برود، گفت لا اقل یک چیز بگو تا بگنجد"
از اینکه طلبه های حوزه های علمیه ی قم و آخوندهای واپسگرا و پاسداران عربده کش و بازجویان شکنجه گر حاکم شده اند . همچنین در محدوده ی چارچوب مطبوعات و رسانه های گروهی فعال شده اند اینان درک وفهم ادبی و دستوری گفتمانی ندارند که معانی لغات و اسم جمع را بدانند که چیست؟ زیرا که با فرهنگ چماق و سرکوب و شکنجه گری پاسداری و گفتمان حوزوی و فهم و شعور دانش و هنر تصویر مار کشیدن ومار نشان دادن برخوردار می باشند که مکمل سیاست فرصت طلبی توبره و آخورخور خوری می با شد . شور بختانه اینان 3 دهه است که بر قدرت خزیده اند که جز دروغ و عوامفریبی و دین فروشی و غارتگری و صدور تروریسم و بنیاد گرائی و سرکوبگری و ضرب وشتم با زندان وشکنجه و شلاق و اعدام و فقر و بیکاری وجنگ افروزی ، کار دیگری انجام نداده اند . به خصوص اینکه اکنون این رژیم تروریستی آخوندی آنگونه بی اعتبار و نامشروع شده است که به جز گسترش سرکوب داخلی و سیاست دخالت گری و بحران سازی و جنگ افروزی در برون مرز و پیگیری و تلاش دسترسی به سلاح هسته ای شانس وامکان بقا ندارد . برای همین است که مأموریت ملای یادداشت روز نویس پیگیری یا در حقیقت دخالت گری در امور داخلی کشورهای همجور یا منطقه می باشد . آنهم از موضع ما لک ونماینده و سخنگوی تام وتمام این کشورها می باشد که تازه اختیار کامل از سوی اینان هم دارد که با گریز به صحرای کربلا زدن، بقیه را با تهدید کردن ، مورد هتاکی و پرخاشگری قرار دهد، تا که به حساب برای این ملت های مسلمان از جمله مردم فلسطین اشک تمساح بریزد .
در صورتیکه رژیم جنایتکار با پرونده ننگین و سنگینی که از نقض حقوق بشر دارد ؛ طوریکه رکور دار جهانی نقض حقوق بشر می باشد و رهبرانش دارای پرونده ی محکومیت مخالفین به اتهام ترور مخالفین در دادگاهی در آلمان هستند و جامعه را آنگونه دوقطبی با شکاف عمیق طبقاتی کرده اند که پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد در شهر ساری بطور آشکارا از اکثریت 70% محروم جامعه و 30% اقلیت غنی و پروار شد گفت و اعتراف کرد وچند روز بعد در زنجان افزود که می خواهد با چاقوی زنجانی دست و پای برخی از این اقلیت شکم سیر پر ها را که پول های شان از پارو بالا نمی رود را ببرد .

اکنون چگونه می توان باور داشت که چنین نظامی با این کارنامه ی سیاه 3 دهه ی ضد مردمی که در ایران دارد، تبدیل به دایه مهربانتر از مادر شده باشد که می تواند دلسوز و مدافع کودکان نوار غزه ی فلسطین باشد . آنگونه که دیگران را به خاطر فلسطینیان تهدید به ترور یا اعدام انقلابی می کند که چرا همچون رهبران عوافریب و شیاد و دینفروش صورت مسئله پاک کن حاکم بر ایران رژیم بصورت تاکتیکی مدافع فلسطینیان نوار غزه نمی باشند؟ در صورتیکه همانگونه که پیوسته تأکید شده است عامل اصلی بحران وفاجعه ی نوار غزه لوطی جماران و سپاه پاسداران هستند که به دلایلی هم اشاره شده ناشی از دشمنی آشکارا با روند مذاکره ی صلح خاورمیانه ا ست که لوطی جماران در خطبه ی عید فطر پارسال بطور علنی هم مخالفت و دشمنی خودش با کنفرانس آناپولیس مذاکرات صلح خاورمیانه در آمریکا را اعتراف کرد . هم اینکه تهدید کرد هر رهبر کشور عربی که در این کنفرانس شرکت کند در داخل کشور خود دچار آشوب و اغتشاش خواهد شد . همینطور با روند مذاکره ی صلح سوریه و اسرائیل برای باز پس گیری بلندهای جولان که از طریق وساطت دولت ترکیه دنبال می شود سیاست دشمنی با تهدید اتخاذ کرده است . همینطور با تلاش دولت فرانسه برای تشکیل کشور دمکراتیک مستقل فلسطین دشمنی هستیریک بر گزیده است . همانگونه که هم با پیشنهاد صلح عربستان و مصر در خاورمیانه دشمنی جدی کرده است. هم اینکه رهبران این دو کشور مورد بدترین تهدید وتوهین وپرخاشگری ها واقع شده اند که چرا در کنفرانس ادیان دو روزه در نیویورکشرکت کردند که شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل حضور داشت . بدتر که چرا پادشاه عربستان با شیمون پرزدراین کنفرانس دیدار داشت و اکنون نیز در شریط انزوای منطقه ای و جهانی و بحران هسته ای بسر ی برد.

اکنون سئوال است آیا این وارونه گوئی و مسخره نمی باشد که برپائی تظاهرات نمایشی روزگذشته در حاشیه ی نماز جمعه ها درایران که ائمه جمعات همه ها آلت دست می باشند .هم خط و خطوط زنجیره ای و دیکته شده ی خطبه های شان از سوی برنامه ریزان پشت پرده می باشد، به عنوان مردم ایران جا زده شده اند؟
اگرچنانچه اینگونه اعای مضحک کردن برگردان جمله ی معروف گوبلز با بیان شیاد ی و کلاهبردی نیست ، لابد شبیه یا مصداق همان مثال معروف دیگر است که گفته می شود به گنجششک گفتند منار به فلان جایت برود، گفت یک چیز بگو تا بگنجد .
اگر نه بازهم سئوال است مگر تهران چه میزان جمعیت دارد؟ چه تعداد از این جمعیت تهران در نمایش خیمه شب بازی عبادی سیاسی نماز جمعه ی تهران شرکت می کنند؟ همین سئوال در مورد سایر نماز جمعه های فرمایشی در سرایران می باشد. حال اگر همه ی اینان هم در تظاهرات تدارک دیده ی شده به نفع فلسطینیان نوار غزه حضور داشته باشند آیابمنزله ی مردم ایران می باشند که مردم اسم جمع می باشد که شامل حال همه مردم ایران می شود؟به خصوص اینکه در ابتدای سرمقاله مردم هم تفکیک هم نشده واینگونه از نام مردم ایران سوء استفاده ابزاری تبلیغاتی شده است :
"راه پيمائي ها و تظاهرات ديروز مردم ايران عليه جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و همدستي رژيم مصر و ساير سران ارتجاع عرب با صهيونيست ها در محاصره مردم مظلوم غزه بار ديگر قدرت بالقوه امت اسلامي براي مقابله با موجوديت پوشالي اسرائيل كه خود را همچون غده اي سرطاني در قلب جهان اسلام جا كرده است را به نمايش گذاشت"
. تازه ملای سرمقاله نویس خود خواه که هم بر جایگاه لوطی جماران رهبر ام القرای جهان اسلام تکیه زده ونشسته است وآنگونه ژست گرفته وادا و اطوار تهدید آمیز در آورده است که به حساب خودش بدون آنکه مو درزش نمی رود که گویا نماینده رتسخیری و سخنگوی تخیلی جهان اسلام شده است که در مصاف رقابت و سور زدن به پاسدار چاقو کش احمدی نژاد، می بایست پیشنهادی مبارزه برای نابودی اسرائیل سر دهد و چنین فتوای جهادی الویت وطبقه بندی شده ی نابودی اسرائیل با دفاع از فلسطین صادر کند :

1 "ـ مردم همه كشورهاي اسلامي آمادگي زيادي براي ارائه كمك هاي مالي و ساير امكاناتي كه در پيشبرد مبارزه براي نابودي رژيم صهيونيستي و آزادسازي فلسطين از لوث وجود اين غده سرطاني مي توانند موثر باشند دارند. اين واقعيت در موارد متعدد به اثبات رسيده و مردم نشان داده اند كه در بالاترين سطح آمادگي قرار دارند. 2 ـ جوانان مسلمان در همه كشورها و نقاط مختلف جهان براي حضور رزمي در كنار رزمندگان فلسطيني و هر ارتش و مجموعه اي كه درصدد انجام اقدامات نظامي عليه صهيونيست ها باشد نه تنها آماده اند بلكه اشتياق دارند. اين اشتياق در حدي است كه بسياري از آنها براي فرا رسيدن روزي كه بتوانند سلاح دردست در كنار مردم فلسطين وارد جنگ با صهيونيست ها شوند لحظه شماري مي كنند. 3 ـ بخشي از قدرت امت اسلامي از حالت بالقوه خارج شده و در جهت مقابله نظامي با رژيم صهيونيستي فعليت يافته است . علاوه بر خود فلسطيني ها كه به پيشرفت هاي محسوسي در عرصه مقابله رزمي با ارتش صهيونيستي دست يافته اند و عليرغم تنگناهاي شديد و محاصره و تحريم و مواجه بودن با انواع سلاح هاي پيشرفته كه در اختيار دشمن قرار دارد توانسته اند صهيونيست ها را مستاصل كنند در خارج از فلسطين نيز رزمندگان حزب الله تاكنون در چند مرحله ضربات مهلكي به ارتش رژيم صهيونيستي وارد كرده اند. جلوگيري از پيشروي ارتش صهيونيستي تا بيروت وادار ساختن اشغالگران به فرار از جنوب لبنان و تحميل شكست تاريخي به ارتش رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه لبنان در تابستان 1385 موفقيت هاي بزرگي بودند كه نصيب حزب الله لبنان شدند . اينها در عين حال كه موفقيت مبارزه نظامي مردمي عليه رژيم صهيونيستي را به اثبات رساندند پوشالي بودن رژيم صهيونيستي و پوچي ادعاي شكست ناپذير بودن ارتش اين رژيم را نيز كاملا نشان دادند. 4 ـ از همه مهمتر قدرت روحي و ايماني مسلمانان است كه بعد از جنگ 33 روزه لبنان و شكست قطعي ارتش رژيم صهيونيستي در برابر حزب الله لبنان به اوج خود رسيد و اكنون امت اسلامي در آمادگي روحي بالائي قرار دارد كما اينكه سران رژيم صهيونيستي و بدنه آن رژيم بعد از جنگ 33 روزه دچار بحران روحي شده و اكنون در بدترين شرايط رواني بسر مي برند"

درخاتمه اینکه معلوم نیست که چگونه است که امر به این ملای سرمقاله نویس مشتبه شده است که وی نماینده ی مردم فلسطین وهمه ملت های عرب ومسلمان جهان می باشد که می تواند ازچنین حقی بر خور دارباشد که می تواند همه رهبران کشور های مسلمان را خائن و خاموش و سازشکار بنامد ، به جز رهبران رژیم تروریستی آخوندی که منزوی ترین کشور منطقه و جهان می باشد ،که جز شیخ حسن نصر الله واسماعیل هنینه حامی دارد ، اینان نیز نیاز به دلار های لوطی جماران و پاسداران دارند، بقیه حتی فلسطینان نیز رژیم تروریستی آخوندی را همچون مردم ایران باور ندارند . برای اینکه می دانند که تورم وگرانی که در ایران حاکم شده چگونه بیداد می کند ؟ زیرا که ضریب رشد رتبه ی اولی در خاورمیانه و مقام دوم وسوم جهانی دارد که در جریان هستند چه ستمی بر مردم ایران رفته و چه رمق ونسقی ازشان کشیده شده است ؟ ضمن اینکه سران رژیم تروریستی آخوندی از جمله ملای سرمقاله نویس ابتدا می بایست برادری خودشان را اثبات کنند ، آنگاه ادعای وراثت کنند . یعنی اینکه اگر امثال ملای سرمقاله نویس خیلی ادعای نمایندگی مردم فلسطین وجهان اسلام را دارند ، پس چرا کوشش نمی کنند تا یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار شود که مشخص شود نظر مردم ایران نسبت به سران رژیم تروریستی آخوندی و حتی ساختار خود نظام چیست ، آنگاه ادعای نمایندگی مردم فلسطین و ملت های جهان اسلام را داشته باشند ؟ در غیر این صورت اشک تمساح برای مرد نوار غزه ریختن، نوعی تیر در تاریکی انداختن و عقده گشائی وفرافکنی نمودن و فرار به جلو و آی زد آی دزد کردن است که فرط ناچاری و ترس از بحران هسته ای و وحشت ناشی از قیام و خیزی مردم ناراضی به خصوص جوانان و دانشجویان می باشد.

هوشنگ - بهداد
شنبه 23 آذر ماه سال 1387