نقد و بررسی " هشداري تكان دهنده براي ملتهاي عرب و مسلمان " روز نامه ی جمهوری اسلامی چهارشنبه 4 دیماه سال 1387
"یا رب روامدارکه گدا معتبر شود، گر معتبرشود ز خدابی خبر شود. یا اینکه خودش خدا و صاحب منبر شود."
چقدر ادعاهای ملا سرمقاله نویس که جدا از ادعای لوطی جماران سید علی خامنه ای و سایر رهبران و مسئون رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد با خط ونشان ها کشیدن وتهدید کردن های سایرین و امرونهی کردن و تعیین و تکلیف کردن ها شباهت به این بیت شعر داردیا تداعی کننده ی این یک بیت شعر است که در پشت کامیون های بیانانی هم نصب شده است که گفته می شود یا رب روامدارکه گدا معتبر شود، گر معتبرشود ز خدابی خبر شود. یا اینکه خودش خدا و صاحب منبر شود.
برای اینکه اکنون یک ملای ترکش خورده و موجی جنگ پس از خودسازی و بوخور شدن در بیت رهبری و پس از بحث و مشورت های منقلی با لوطی جماران قلم بردست می گیرد و یابو ورش برمی دارد که بلی علی آباد خرابه هم برای خودش شهریست.به خصوص اینکه اکنون که حساب و کتابی هم در کار نمی باشد . زیرا که دلاری های فروان نفتی هم که در دسترس می باشد . مردم ایران هم به شعار ووعد های دروغین داده شده ی مسئولین 30 ساله غریبه ونا آشنا نیستند. مهمتر اینکه با فقر و فلاکت و گرانی و تورم وگرانی و بیکاری و سرکوب و اختناق و اعدام وسنگسار و شلاق زدن وسنگسار کردن و سانسورخبری و بهویژه با دسترسی ارزان انواع و اقسام مواد مخدر به عنوان مسکن خانمان بر انداز تر از بیماری ایدز و سرطان بد خیم عادت کرده و کنارآمده اند .
پس در این شرایط چرا نمی بایست به عنوان مشاور و سخنگوی رهبر ام القرای جهان اسلام وی بر سر منبر برود و با گریز زدن های چپ و راست به صحرای کربلا ،روضه ی مبسوط برای ملت های مسلمان منطقه و جهان بخواند و با فلسفه ی آسمان و ریسمان بهم دوزی و آویزان شدن به نهضت لنگه کفش پرانی منتظر الزیدی و اشک تمساح ریزی برای ساکنین نوار غزه بحرانی که لوطی جماران و سپاه پاسداران ساخته اند رهبران کشور های عرب را مورد مخاطب قرر ندهد و با فحاشی و هتاکی کردن اینا ن را در کنار آمریکا و اسرائیل متهم نسازدو عامل بحران نوار غزه قلمداد شان نکند و هرروز هم این سیاست مدا گرایانه در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه را دنبال و تکرار ننماید تا با اینگونه ترفند و صورت مسئله پاک کردن و عدم بررسی و پرداخت مطابات مردم و رقابت و تضاد سگ دعواهای باندی و جناحی ادامه دار قدرت و ثروت دور زده شود و اذهان عمومی نیز به انحراف کشانیده شود که بلی شرکت در تظاهرات در دفاع از ساکنین نوار غزه و حماس از همه چیز برای شما مهمتر می باشد . زیرا که پشتوانه ی سیاست صدور تروریسم وبنیاد گرائی در دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد .

بدتر اینکه در 30 سال گذشته ی تجربه ی کسب دیپلماسی بازی و فعال کردن با لابی های دوطرفه ی وطنی و خارجی آنگونه رشد کرده و ار تقاء یافته است که جایگزین نقش اصلی وزارتخانه جاسوسی امورخارجه را بر عهده گرفته و اجرا کرده است . عجیب است که خیلی هم موفق عمل و اقدام کرده است . زیرا که همه تهدیدهای جدی خارجی از جمله نقض سیستماتیک حقوق بشردر ایرا ن با رکورداری جهانی اش و همچنین تهدید های تهاجم نظامی و تحریم های اقتصادی را این لابی ها خنثی کرده اند .

یک نمونه حمید مولانا شهروند آمریکائی است که مشاور ویژه ی پاسدار احمدی نژاد گماشته و چاقو کش شده ی شده است تا در پوشش مبارزه با شیطان بزرگ و عد م خدوش کردن مرز و تأکید بر دشمن شناسی که لوطی جماران مطرح می کند و رقیب را متهم به همکاری با دشمن آمریکائی می کند و نامزاد شان را در نمایس خیمه شب بازی ها بصورت گله ای و قله ای رد صلاحیت می کند . یا اینکه موازی و مترادف این مشاور ویژه، فعال شدن دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی است که رحیم مشائی معاون رئیس جمهور را با خودش بطور پنهانی برای دو هفته به آمریکا می برد تاباپیوستن به لابی های دیگر در پشت پرده مشغول زد و بند با مشاوران اوباما شوند که پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد برایش نامه ی تبریک ارسال کرده است . در صورتیکه از سوی دیگر برای منحرف کردن اذهان عمومی سرباز جو حسین شریعتمداری اوباما را یک باز جنگی بد تر از بوش نه کبوتر صلح معرفی کرده است.

بهر صورت دیگر جای شک نیست که دشمن اصلی وجدی مخا لف روند مذاکرات صلح خاورمیانه رژیم تروریستی آخوندی است که سیاست خودرا از طریق اهدای دلار و تقویت حزب الله لبنان و حماس دنبال کرده است . عجیب است اکنون وزیرامور خارجه ی آمریکا متوجه این موضوع شده است و حال که وزیر امور خارجه ی اسرائیل پرده از روی این ترفند بر داشته و با شگرد رژیم تروریستی آ خوندی پاتک زده و تلاش می شود تا که رهبران کشور های عربی را از ترفندهای خائنانه ی دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه آگاه شوند. موجب شده است تاکه جیغ و فغان ملای سر مقله نویس در آید وبا عوامفریبی و فرافنی کردن و آدرس غلط و وارونه دادن دست به اخطارو هشدار و تهدید بزند و اسرائیل و رهبران کشورهای عربی را متهم وتهدید کند ودرپایان تأئید و تأکید کرده است که تصور نشود که اینگونه افشا گری ها موجب می شود سرا ن رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و نا مشروع و پدر خوانده ی ترویست جهانی میدان را خالی وترک می کند و دست از حمایت از حزب الله لبنان و حماس و اقدامات تروریستی خود در خاور میانه بر می دارد ، بلکه بر عکس چون اکنون ماهیت و اهداف و تر فندهای جنگ افروزانه و نفاق افکنانه اش در رو ند دشمنی کردن با مذاکرات صلح و ثبات سیاسی در خاورمیانه افشا شده و لورفته است . اتفاقاًبه دلیل منزوی شدن در منطقه و جهان و در دفاع از پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای، چون نیازمبر م به حزب الله لبنان و حماس خیلی بیش از گذشته برای بحران آفرینی و جنگ افروزی دارد . بنابراین بیش از گذشته به حزب الله لبنان و حماس وابسته شده و باج های کلانخوا هد داد تا حمایت اینا ن را برای خود هر طوریشده ا حفظ کند.

در خاتمه اینکه تأکید می شود که درنگ بیش از این برای غرب جایز نیست. زیراکه می بایست تا دیر نشده برای تغییرات دمکراتیک درایران غرب و کشورهای عربی اقدامات بس جدی و عاجل کنند . گرنه با دسترسی به بمب اتمی رژیم تروریستی آخوندی فاجعه ی غیرقابل تصور و پیش بینی، منطقه ی خاور میانه و جهان در پیش رو وچشم انداز خود خواهند داشت .


هوشنگ � بهداد
چهارشنبه 4 دیماه سال 1387