مانور دادن های گوناگون تبلیغاتی و متاقض رفسنجانی، ناشی از چیست؟
مدتی است که رفسنجانی شیخ مکار و روباه بساز و بفروش نسبت به گذشته فعال شده است . طوریکه این روز هاروزنامه ی جمهوری اسلامی روزانه چندین گزارش خبری از وی مخابره می کند و بازتا ب می دهد که چگونه رفسنجانی با سیاست دست پس کردن وبا پا پیش کشیدن ویکی به نعل ویکی به میخ زدن تلاش می کند تاکه ثابت کند کند اگر چنانچه صورتش کوسه هست ومووپشمی برآن یفت نمی شود اما عمامه اش خلاف قلب سیاهش، که کلاهش هم هست سفید می باشد که دارای پشم است. چون این شیخ هم پس از خودسازی و برخاستن از پای بساط منقل ادامه بحث های منقلی را به مجمع مصلحت نظام یا خطبه های نماز جمعه تهران و یا دید و بازدید های داخلی و خارجی دنبال می کند که گذشته از رقابت با لوطی جماران هوویش می باشد . از سوی دیگر ترس و نگرانی از خیز برداشتن و جفتک زدن وچاقو کشی و حال گیری پاسدار گماشته احمدی نژادنیز می باشد که از سوی لوطی جماران و پاسداران به سوی وی کیشداده می شود . زیراکه اخیراً این شیخ کوسه ی شکم پر وسیر رفسنجانی که پاسدار گماشتهو چاقوکش احمدی نژاد در زنجان گفته که این شیخ پولش از پارو بال نمی رود، تهدیدش به قطع دست و پا با چاقوی زنجانی کرده است .
برای همین رفسنجانی مکار بساز و بفروش جا زد ودر خطیبه نماز جمعه اخیر تهران آنگونه که پاسدار حسین شریعتمداری و لوطی جماران می خواست روضه خوانی کرد و در دفاع تاکتیکی از فلسطیینان نوار غزه واشک تمساح برای اینان ریختن از رهبران کشور های عرب منطقه که در دام توطئه بحران سازی نوار غزه گشوده شده از سوی رژیم تروریستی آخوندی اسیر نشدند به اتهام آنچه خودش و لوطی جماران و سایر هم پالگی هایش می باشند یعنی بی وجدان یاد کرد که بر خلاف انتظار مورد حمایت مطبوعات رقیب واقع شد وحلوا حلوایش کردند .

اما پس از آن روضه خوانی برای بسیجیان استان تهران منبر رفته و روضه ی دیگری خوانده و به اینان توصیه کرده است که می بایست از مسئولان سئوال کنند که دولت کنونی نهم که مشکل دست وپا گیر خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی همچون گذشته را ندارد به جای مانور تبلیغاتی دادن که بیش از دولت های گذشته به سمت خصوصی سازی حرکت کرده و فعال شده در عمل چه اقدامی کرده است؟ همچنین به بسیج توصیه کرده است که اگر می خواهید فعالیت سیاسی کنید ایراد ندارد ، ولی نمی بایست که تبلیغات سیاسی جانبدارانه کنید. چون جایگاه بسیج بالا تر از این حرف هاست.

فراموش نشود که موضوع محوری و اصلی جنگ و دعوا میان باندهای مافیائی حاکم که از سوی لوطی چماران و سپاه پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی حمایت می شوند با حامیان رقیب دوم خردادی و دار و دسته ی رفسنجانی پیرامون سهم خواهی از قدرت و سهم یشتر از ثروت می باشد . به خصوص اینکه حول و حوش مبلغ 2000 میلیارد دلار سرمایه های ملی یاشرکت های دولتی می باشد که قرار است با دستور و مجوز لوطی جماران که بالاتر از قانون اساسی می باشد طبق خصوصی سازی کردن اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شود . البته این بخش خصوصی ، شامل سپاه پاسداران وبسیج می شود. برای همین است که اکنون سیج تبدیل به بز مسابقه ی بز کشی شده است که هر جناح و باندی لنگ این بز را گرفته و به سوی خودش می کشد تا برنده بودن خودش را اعلام کند . زیرا که بسیج به زائده ی سپاه پاسداران وهمدوش نیروی انتظامی وابزار چماق و سرکوب تبدیل شده است تا از طریق این اهرم چماق اهداف شوم و پلیذد مجریان پشت پرده دنبال و تأمین شود .
به خصوص اینکه طبق تجربه ی نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصاباتی- تقلباتی دوره ی نهم نشان داده شد که حضور بسیج در کنارسپاه پاسداران در پای صندوق های انتخاباتی نقش کلیدی در رأی سازی تقلباتی داشت و اکنون که نمایش خیمه شب بازی اتتابات انتصابات دوره ی دهم در پیش روی می باشد و با وجود اینکه یک پاسدارمیلیارد ی که با تقلب وزیر کشور شد در کنار بسیج ودولت و نامزدی ریاست جمهوریپاسداراحمدی نژاد است که شدیداً موجب نگرانی رقیب و رفسنجانی شده است .زیرا رفسنجانی خوب می داند که بیرون آوردن بار دوم پاسدار گماشته احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور برای وی و حامیانش می تواند خبر ناگوار و کابوس خطر ناک باشد. زیرا که نه اینکه هنوز ترکش آثار افشاگری عباس پالیزدار در دانشگاه همدان از اذهان عمومی محو وپاک نشده است که اعتراف کرد چگونه یک قلم یک سوم جزیره ی کیش تعلق به خانواده ی رفسنجانی دارد، بلکه با تهدید چاقوکشی پاسدار احمدی نژاد در زنجان که می خواهد دست وپای این شکم سیر وپر را قطع کند که پولش از پارو بالا نمی رود خطر بیش از گذشته برایش جدی شده وزنگ خطر به صدا در آمده است. به ویژه اینکه در طرح خصوص سازی اصل 44 چیزی م به وی و آقازاده وآشنایان و حزب کار گزاران وی نیز تعلق نمی گیرد . لذا با موضع گیری کردن علیه رادیکال های دوران خودش که گفت با تعدیل اقتصادی وی مخالف بودند که اینان را اصلاح طلبان کنونی نامیده است . تلاش کرده تاکه خودش را مستقل و متمایل به اصول گرایان نشان دهد تا به حساب خودش بسیج را به سوی خودش جلب کند تا آلت دست رقیب نشوند. غافل از آنکه سرنخ بسیج جای دیگری می باشد . یعنی برنامه ریزان کودتا گر خاموش و خزنده فرمان کنترل بسیج را در اختیار دارند .

درخاتمه اینکه رفسنجانی فقط تنها اقدامی که می تواند بکند این است که می بایست با برخی از هم پیمان خود همچون اعضای باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه که در مجمع مصلحت نظام هستند کار شکنی در مسیر شتاب دادن یا کند کردن خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی کند و بیش از این کاری از دستش بر نمی آید. زیرا که در برابر تهاجم تخریبی همچون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری وعدم حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد که در برابر برگزاری مراسم 30 ساله ی قاونگذاری و پیشنهاد دولت وحدت ملی شده اعتراف کرده است که این پیشنهاد وحدت ملی از سوی آخوند ناطق نوری داده شد . سپس پاسدار علی لاریجانی انگلیسی و عسگر اولادی آن راپذیرفتند و افزود اصلاح طلبان با آن مخالف می باشند زیرا که قید شده رئیس جمهور اصول گرا باشد و دولت ا ائتلافی باشد که از سوی .باندهای مافیائی حامی پاسدار احمدی نژاد رد شده است .
لطفاً برای پیگیری به متن گزارش خبری به این لینک ضمیمه شده رجوع شود.هوشنگ-بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1387/13870921/index.html پنجشنبه آذر ماه21 سال 1387