دلیل جاخالی دادن وعدم حضور احمدی نژاد در مجلس ،برای دفاع از لایحه تحول اقتصادی
دو گزیده گزارش خبری تصویری که مربوط به پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد است که در روزنامه ی جمهوری اسلامی امروز14 آذر باز تاب داده شده است که نشان می دهد چگونه دریک حرکت برنامه ریزی شده از حضوردر مجلس جاخالی داد ودست به ا دامه ی تور سفر های استانی زد و سر از تبریز در آورد تا دنباله ی عربده کشی و چاقو کشی زنجان خود را در تبریز و خطاب به مخاطبین برون مرز و جهانی دنبال کند .
راستی اگر این بیمار روحی و روانی نیست و دارای عقده ی حقارت خود بزرگ بینی نمی باشد که فرزند آخوند خزعلی مهدی خزعلی این بیماری را کشف و علنی کرد. زیرا که این بیمار روحی و روانی مزمن که در مان ناپذیر هم می باشد. برای اینکه اگر چنانچه درمان پذیر و دا وا شدنی بود . می بایست دروحله ی اول آنچه این بیمار به ادعاهای کمدی خود که چپ وراست بلغور می کند پای بند بود . در صورتیکه ثابت کرده سرو سوزی خودش به ادعاو قول و قرار های داده شده اش باور دارد .
برای همین سئوال است که چگونه است وقتی ک هوی برای مجلس کمدی ودکوری و انتصابی ارزش قائل نمی باشد و از ترس 15 متحصنین مجلس که اعتراض به هیئت رئیسه مجلس کمدی وفرمایشی هشتم دارند که چرا اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش را از تربیون ملس ابلاغ و قرائت نمی کنند و پاسدار گماشته احمدی نژاد برخلاف قول و قرار گذاشته شده در دفاع از لایحه ی تحول اقتصای در مجلس حضور نمی یابد و آن رابه تعویق می اندازد .
همینطور با نقش دلالی و کار چاق کنی پشت پرده که محمد رضا باهنر این معتاد و نایب رئیس دوم مجلس دارد و بر خلاف اختلافاتی که با هم دیگر دارند. مع الوصف به نفع پاسدار احمدی نژاد دلالی و کار چاق کنی در مجلس می کند ومانع از و ییگیری اجرای طرح اسیضاح های وزرا می شود . ولی پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد دهان کجی می کند و غیر مسئولانه با مجلس کمدی و دکوری و انتصابی بر خورد می کند وبرسر قرار خود حاضر نمی شود. مشخص نیست که این گماشته دلقک که خودش روباتی بیش نیست که کنترل از راه دور بوسیله ی همان برنامه ریزان وطراح کودتا گر و خاموش می شود تا خط و خطوط دیکته شده در راستای اهداف مشخص را به وی تزریق میکنند تااز طریق تعقیب و اجرا شود. برای چه این پاسدار گماشته و روبات و آلت دست، برای جهان کسب تکلیف می کند و رهنمود و توصیه و تهدید می کند ؟
در صورتیکه تناقض گوئی های این پاسدار حراف و لجوج و کینه و عقده ای و بز دل آنچنان عیان است که پس از هر گنده گوئی کردن بدون تضمین و اعتبار، بلافاصله شکر سرخ خوری کرد وعقب نشینی نمودننش شروع می شود . بطور مثل مدتی می باشد که جای تهدید به نابود کردن اسرائیل که هم علیه ی مردم فلسطین بود وهم به نفع اسرائیل تمام شد . زیرا که اسرائیل برای اولین بار موفق شد و توانست در سازمان ملل حمایت کسب کند و رژیم تروریستی آخوندی را به خاطرتهدید کردن اسرائیل به نابودی محکوم کند . در عوض پاسدارگماشته از سوی دیگر رحیم مشائی معاون وپدر زن آقازاده اش را وارد صحنه و فعال کرد و وی را چفت دلال و جاسوس چند جابه هوشنگ امیر احمدی کردش تا که پیام دهد با ملت اسرائیل دوست می باشد تا این پیام جایگزین تهدید به نابود سازی اسرائیل شود که گفته می شود طراح آن محمد علی رامین مشاور پاسدار احمدی نژاد است که به اتهام همکاری با نازیست ها از آلمان اخراج شده است و اکنون بر زیر ذره بین و دوربین می باشد.
از سوی دیگروضعیت اقتصادی کشور وطرح های شکست خورده ی دولت نهم با رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری آنگونه است که نه مهارشدنی نمی باشد ، بلکه همچنان در حال رشد می باشد که به جای پاسخگوئی به مردم پیرامون این موضوعات بر ضریب افزیش دادن وعده ای بازهم دروغ وگسترش غلظت سرکوب و ایجاد ارعاب ووحشت و اعدام درجامعه افزوده شده است . بنابرای در چنین فضائی باید که پاسدار گماشته احمدی نژاد چاقو کش از حضور در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی خود داری کند . زیرای که لایحه تحول اقتصادی جای دفاع دارد. به خصوس که رئیس دولت اعتراف کردن به تئوری اقتصادی باورندارد.

بالاخره اینکه جائیکه تمام قول های داده شده ی بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان وتهی دستان و مبارز با مفسدان اقتصادی درست وارونه عمل شده است . آنگونه که این پاسدار گماشته ی چاقو کش مجبور شد در شهر ساری اعتراف کند واز شکاف عمیق طبقاتی و نا برابری و بی عدالتی فقر گسترده در جامعه بگوید که ترکش آن دامنگیر 7% جمعیت فقیر جامعه و اقلیت 30% غنی وصاحب 70 % امکانات ثروت و رفاهی و غارتگری شد است.
در خاتمه اینکه زمانیکه تحلیل و پیش بینی پاسدار احمدی نژاد که ادعا کرد بهای نفت که زیر بشکه ای 100 نمی رو د که اکنون به 40 دلار رسیده است . یا اینکه گفته بودکه محال است اجازه داده شود که اوباما رئیس جمهور آمریکاشود که شد . برای چه با اینگونه گلاب زدگی ها و پرونده و کارنامه ی سراسر دروغ وخالی بندی ووارونه که دارد بازهم این پاسدار گماشته بیمار روحی و روانی بقول مهدی خزعلی از رو نمی رود و همچنان در عالم هبروت سیر می کند و خودش را ناجی جهان می داند که وظیفه ی خود می داند با ید با تهدید و توهین کردن به رهبران جهان توصیه صدور و پذیرش جهانی فرهنگ و اقتصادی بسیجی بدهد و کمدی تر اینکه به عنوان برگ برنده به رخ دیگران به خصوص رقبابداخلی خود کشد که وی رابطه ی نزدیک با مردم دارد که اینان عاری از اینگونه رابطه می باشند.

آذر ماه14 سال 1387هوشنگ – بهداد
لطفاً برای رجوع به متن گزارش خبر ها می توانید به این لینک رجوع کنید : http://www.jomhourieslami.com/1387/13870914/index.html