نقد و بررسی " دلشوره مقدس(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 26 آذرماه سال 1387
"اجرای سناریوی چرخشی و سیکلی میان لوطی جماران و سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری و برنامه ریزان پشت پرده، برای حذف رقیب شاه سلطان حسینی از صحنه"

سربازجو پاسدار شریعتداری بر سر منبر رفته ودرحال روضه خوانی چپ و راست گریز به صحرای کربلازده و وراونه گوئی کرده است ، بدون آنکه این سربازجو، توضیح دهد که علی بود و چه کرد؟ یا در نهج البلاغه چه از وی نقل قول شده است؟ یا اینکه در زمینه عدالت و حکومت و اقتصاد از وی چه روایت شده است؟اما چون اعتراف کرده دلشوره دارد، در عوض تلاش مذبوحانه ی مداحی گری سیاست آخور و توبره خوری کرده است و با شیوه ی حوزوی تصویر مار کشی و مار نشان دادن فقط نامی از علی بر جای باقی گذاشته که آنهم ابتدا وصل به خمینی و جانشین وی نموده است . آنگاه علی مورد نظر تبدیل به چماق و هویج و یا مرغ عزا و عروسی شده است که همچون دین ابزاری شده فقط می بایست کاربرد ابزاری برآورده شدن اهداف باندهای مافیائی حاکم را در برداشته باشد . همچنین از طرف دیگر علی اهرم چماق علیه ی رقیب نیز بکار برده شده است .
البته جای تعجبی ندارد وقتی پاسدار شکنجه گر بد نام حسین شریعتمداری مداح و ستایشگر علی می شود تا که وی را به نفع خمینی دجال وشیاد و جانشین رمال وی لوطی جماران مصادر کند که بلی قصه ی علی و افکار و اندیشه و تفکر ولایتش غریب ماند تا که سر وکله خمیی شیاد فرصت طلب پیدا شد که جایگزین علی شد. زیرا که وی مدعی شد که کاری کرده است که مردم مسلمان دوران پیامبر وعلی نکردند .
برای اینکه با عوامفریبی و دین فروشی و ابزاری کردن دین از سوی خمینی شیادبود که توانست فقط قول های دروغین ووارونه دهد و مریدان حاکم و جانشیان وی نیز همین متکب و فلسفه دروغ گفتن و عوامفریبی کردن و دین فروشی را ادامه د اده اند .

امااگر طبق ادعای وارونه سر باز جو حسین شریعتمداری قرار است که اسلام و پیامبر و علی را از طرق حاکمان عوامفریب و غارتگر و جنگ افروز و دین فروش و غارتگرشناسائی و ا رزیابی کرد. بدون استثناء همه باید از اینگونه دین روی برگردان شوند وعلیه منادیان ومبلغانش وارد مبارزه ی جدی شوند . زیرا مگر در 30 سال گذشته حکومت عوامفریبان و جنگ افروزان و غارتگران و دین فروشان و سر کوبگران حاکم بر ایران به نام دین، چه به مردم داده اند؟ به خصوص اینکه در شرایطی که سیدخندان خاتمی که روزی نه چندان دور در دوران 8 ساله ی مدعیان اصلاح طلبان وی لوطی جماران را منتسب به وحی کرد و اراده ی سیاسی بررش خواند. همینطور شناسنامه ی انقلابی برای رفسنجانی صادر کرد و در پایان 8 سال مأموریت اعلام کرد که آبدارچی نظام بود. تازه کلی هم مشروعیت بیرونی برای رژیم تروریستی آخوندی آفرید. اما اکنون خاتمی در دانشگاه علم و صنعت، از سوی لوطی جماران شاه سلطان حسین نامیده شده که تأکید شده است نمی بایست اجازه داد که دوباره بقدرت باز گردد . یعنی دققیاً مشابه همان تهدیدهای تکراری و رله شده ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت های روز های گذشته است که خاتمی و دوم خردادی ها را دشمن کینه توز نامید که هوس دوباره ی بازگشت بقدرت کردند. . همچنین سربازجو حسین شریعتمداری خاتمی ودوم خردادی ها را وصل به همکاری دشمن بیرونی کرد و افزود که اینان با کمک دشمن بیرونی تلاش می کنند بقدرت باز گردند. اکنون نیز همان تهدیدات را لوطی جماران جا خالی داده ی معتاد ومترسک اسیر چنگال سپاه پاسداران طوطی وار در دانشگاه علم و صنعت بلغور و نشخوار کرده است.

بنابرین برای مقدمه چینی و تکرار شرایط ما قبل نمایش خیمه شب بازی برگزاری انتخابات انتصابات – تقلبات ریاست جمهوری دوره ی نهم که می بایست تکرار شود . برای همین سربازجو حسین شریعتمداری پس از راهی کردن لوطی جماران به دانشگاه علم و صنعت و اجرای نقش نشان دادن جای دوست و دشمن، وی وارد صحنه شده است و به مناسبت میلاد علی اینگونه روضه ی اطلاعاتی وتهدید و سناریوسازی تدارک دیده شده را به تحریر در آورده و به نمایش گذاشته است :

"این قصه همچنان پرغصه باقی ماند تا دوران به خمینی رسید و پیام غدیر که در اوراق کتاب ها و فضای ذهن ها باقی مانده بود از غربت بیرون آمد و بر کرسی قدرت نشست. پیام غدیر در فاصله هزار و چهارصد و چند سال دگرگون نشده بود، مردم دیگرگونه شده بودند. آن روز در غدیرخم، پیام آمده بود اما مردم جز اندکی به پای دل نیامده بودند. امام راحل ما می فرمود، با جرأت می گویم که مردم ایران در این زمان از مردم حجاز در دوران رسول خدا(ص) و از مردم کوفه در دوران امیر مؤمنان برترند. پیامبر خدا(ص) نیز از این مردم که در راه بوده و هنوز نرسیده بودند خبر داده بود و علی(ع) هم... عمار نیز در صفین شاید به همین خبر تکیه داشت که غبار غم از دل مالک برداشت اما مگر پیام غدیر چیزی غیر از نشستن اسلام ناب محمدی(ص) بر کرسی حاکمیت و استفاده از آن به عنوان نسخه حکومتی بود؟ و مگر نه این که امروزه همین نسخه ظلم ستیز و عدالت گستر حکومتی همه جا با استقبال ملت های مسلمان روبرو شده است. در لبنان، در عراق، در فلسطین، در الجزایر، در بحرین، در ترکیه و... ملت های غیرمسلمان نیز به آن چشم دوخته اند. بنابراین به جرأت می توان گفت که غدیر، تازه آغاز شده است.سخنان آقا در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت را مرور کنید، آنجا که از «اثبات»ها و «نفی»های جمهوری اسلامی ایران سخن گفته اند، آنجا که صلابت مسئولان را خواسته اند و شخصیت هایی نظیر شاه سلطان حسین ها را شایسته مسئولیت بالا در نظام اسلامی ندانسته اند، آنجا که دشمنان را از امیدواری به تغییر هویت جمهوری اسلامی ایران مأیوس کرده اند و... "

درخاتمه سربازجو وشکنجه گر بدنام ومنفور و متعاد غارتگری که سابقه ی 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین را دارد که آن را به نام مؤسسه ی فرهنگی ورق پاره ی کیهان پرونده و سناریوساز اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی دریافت و بالا کشیده است . البته این فقط یک قلم دزدی این سربازجوی شکنجه گر معتاد می باشد . ناگفته نماند که اعتیاد وی نه اتهام که واقعیت دارد . زیرا هم تصویر منحوس وی به وضوح حالت اعتیادش را نشان می دهد واز قیافه کریه و شبه آدم وی تضاد و خباثت می ریزد. این عنصر رذل توضیح نداده است از کدام عدالت جهان گستر علی که رژیم تروریستی آخوندی میراث خوار آن شده ، چگونه است که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و پاسدار گماشته چاقو کش احمدی نژاد اعتراف به دوقطبی شدن جامعه 70% محروم وفقیر و اقلیت 30% صاحب ثروت وغنی شده کرده است. مگر اکنون در وضعیت کنونی که رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری بیداد می کند نام بردن از عدالت توهین به محرومان وتهی دستان جامعه چیزی دیگری می تواند باشد که حال پاسدارسر بازجو حسین شریعتداری اطلاعاتی – امنیتی که سخنگو ومدافع سپاه پاسداران و پروژه ی هسته ای است از صدور عدالت با دلارهای اهدهئی به مهره ها و مأموران خریداری شده در عراق و فلسطین و لبنان با افتخار یاد کرده است . آنگونه وارونه گوئی وتحریف گری کرده است که انگار ی مخاطبینش متهمین چشم بستگان سلول های انفرادی در سیاه چال های قرون وسطائی زندان تروریستی می باشند که هیچگونه رابطه با محیط پیرامون خود ندارند ونمی دانند که در ایران چه خبر است یا نمی دانند در عراق باتلاق شده و از جنگ داخلی و برادر کشی در فلسطین و نوار غزه جدا شده و لبنان تبدیل به سر زمین سوخته شده ناشی از جنگ 33 روزه سپاه پاسداران چه می گذرد که این فجایع جزو عدالت اسلامی و دستآوردهای صادر شده ی اسلام خمینی شیاد و لوطی جماران رمال جانشین وی و سپاه پاسداران می باشد.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 26 آذرماه سال 1387