نقد و بررسی " رويکردى بدون تغيير (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 13 آذرماه سال -1387
" پاک کردن صورت مسئله برای عدم بررسی کردن مسائل داخلی و پاسخگوئی به مطالبات مردم باادعای وارونه و تناقض آمیز ، با تهدید کردن و چراغ سبز نشان داد ن به اوباما"

اگر یک حکومت ملی و دمکرات و آزایخواه و عدالت طب باشد. وظیفه دولتمردان ومسئولان این حکومت چیست؟ مگر جز این است که می بایست همه هم و غم وتلاش مسئولانش می باید تلاش در بستر ترقی و توسعه و پیشر فت اقتصادی و صنعتی و کشاورزی و ... همه جانبه ی کشور درهمه سطوح باشد و کوشش مستمر برای فراهم کردن رفاه و خدمات رسانی و امنیت اجتماعی و ایجاد اشتغال کامل و بهداشت و آسایش عمومی و تأمین سازمان اجتماعی همگانی برای بیکاران وباز نشستگان باشد و کاری هم به سایر کشور های همجوار و دیگر جز بر مبنا و اصول تعیین شده ی معتارف روابط مسالمت آمیز نداشته باشد .

حال اگر کشوری یافت شود که اقدااتش نه معکوس تمام عیار با نکات ذکر شده در کشور خودش حاکم کرده باشد، بلکه در رأس رئوس اهداف و برنامه هایش دخالت گری در سایر کشورهای همجوار و منطقه حق تقدم داشته باشد ونه اینکه بطور دربست مردم و مطالبات شان فراموش شده باشد ، بلکه با فضای پلیسی و نظامی و حکومت نظامی اعلام ناشده به جای پاسخگوئی به نیاز و احتیاجات و مطالبات مردم تلاش شود هر چه بیشترغلظت سرکوب و خفقان ورعب ووحشت اجتماعی بالا برده شود.همینطور با گسترش ضرب و شتم وبازداشت و شکنحه و تهدید و اعدام ها، بطور سیستماتیک رزمایش و همایش ونمایش مانور نیروی نظامی وانتظامی و بسیج و پاسدار انجام شود و چپ و راست موشک های دور برد با گنده گوئی تبلیغاتی آزمایش شود. این رژیم مستبد وفاشیست که دین را نیز ابزار قدرت و ثروت و عوامفریبی و جنگ افروزی و غارتگری خود رده است چه می تون نام نهاد؟ به خصوص اینکه رهبران ومسئولانش بطور ابلهانه و شیادانه مدام ادعای قدرت منطقه وبرتر جهان و نوآوری و شکوفائی ترقی و پیشرففت و توسعه اقتصادی و علمی ودانش بومی هسته ای هم می کنندد که خنده دار ینکه مدعی اند می خواهند فرهنگ و اقتصادی بسیجی را نیز برای حل بحران اقتصادی ومالی جهان را نیز صادر کنند تا که از این طریق ساختار مدیریت جهان را تغییر دهند تا ظلم در جهان ریشه کن شود و در نهایت مشل تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی نیز در داخل کشور نیز حل گردد .
کمدی و مضحکه اینکه همزمان نیز با صدای بلند رئیس جمهور گماشته پاسدار احمدینژاد دست بر چاقو بردهاعتراف نموده است که جامعه به دو قطب 30 و 70% تقسیم شده است که اقلیت 30% همه ی حق و حقوق اکثریت 70% جمعیت محروم وتهی دستان جامعه را پایمال کرده و تهدید کرده است که می بایست دست پای این شکم سیر وپر هائی قطع گردد. زیرا که اینان پول های شان از پارو بالا نمی رود.

مشخص نیست که نام این اعتراف و ادعای متناقض آشکارا چه می توان نهاد؟ به یژه اینکه به دلیل اینکه ای رژیم نامشروع وضد مرد می باشد وبیش از اندازه سرانش به فساد دزدی و غارتگری و جنایت و خیانت آلوده می باشند . بنابراین برای تضمین بقای ننگین خودشان بیش از دو دهه است که اهداف دسترسی به سلاح هسته ای را بطور پنهانی دنبال می کنند و چون مردم نامحرم می باشند حق دانستن ندارند . زیرا که مردم به اینان اعتماد و باور ندارند. چونکه نه اینکه در مورد محتوای اهداف پروژه ی هسته ای چیزی نمی داند وپیوسته به اینان دروغ گفته شده است ، بلکه شیادنه نام این طرح فراملی هم نهاده شده که ادعای کمدی می شود همه ی ایرانیان موافق و مخالف از این پروژه ی هسته ای دفاع و پشتیبانی می کنند.

بنابرین اکنون که این رژیم تروریستی و ضد مردمی از هر سو در بحران وفشار داخلی و بیروونی محاصره ومحاط شده استد . به خصوص پس از اینکه کابینه و پارلمان عراق تواا فقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکارا تصویب کرد که تنها رژیم تروریستی آخوندی در منطقه مخالف این تصویب بود . چون در عراق بازنده شد .پس تلاش مذبوحانه کرد که با دامن زدن بحران سازی در نوار غزه ی فلسطین تلافی کند که این بحران سازی هم منتتهی به شکست شد . اما اکنون که این تاکتیک و توطئه لو رفت وموجب شکست مضاعف شد. بنابراین همزمان که رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد نامه ی تبریک برای اوباما رئیس جمهور جدیدآمریکا ارسال می کند . از طرف دیگر پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم اعتراف می کند که اکنون زمان پاسخ دادن به نامه های مؤدبانه ارسالی اعضای کنگره ی آمریکا برای مذاکره می باشد . ولی بلافاصله سر مقاله نویس امروز روز نامه ی جمهوری اسلامی خطاب به این دو پاسدار به عنوان ساده اندیشان نسبت به اوباما پاسخ داده است و مثل گذشته تأکید کرده است که اینگونه اقدامات در حیطه مسئوولیت و اختیارات شما نمی باشد چون متعلق به لوطی جماران است .

همینطوراکنون نیز پاسدار یادداشت روز نویس گمنام امام زمانی بی خیال مردم ومطالبات و نیازشان شده است و ترجیح داده است بر حساب خط و خطوط ترسیم وتعیین شده پیرامون اوباما و آمریکا و مشکلاتی که مواجه با آن می باشد و در پیش روی دارد قلمفرسائی کرده و تحلیل و تفسیر داده وبررسی و ارزیابی و موشکافی نموده و نتیجه گرفته است که نه بخشی از اینگونه مشکلات در عراق و افغانستان وفلسطین ولبنان و خلاصه خاورمیانه مربوط به حضور و نقش رژیم تروریستی آخوندی می باشد . یعنی ضمن پاک کردن صورت مسئله و بررسی و اشاره معضلاتو مشکلات مسال داخلی ، از موضع ضعف و پریشان حاالی ناشی از اتخاذ سیاست مخالفت اوباما با پروژه ی سته ای رژیم تروریستی آخوندی، نوعی قدرت نمائی کاذب نموده تا پیام منتقل نماید در برابر دسترسی به سلاح هسته ای اوبا ما می بایست کوتاه بیاید و رژیم تروریستی آخوندی دارای سلاح اتمی را به پذیرد. البته این پیشنهاد بدون بیان مستقیم نامبردن از پروژه ی هسته ای و اهداف دسترسی به سلاح هسته ای بازگو شده است .

در خاتمه اینکه پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس در خط تناقض گوئی آشکار سیاست با دست پس کردن وبا پا پیش کشیدن هم آمریکا را دشمن خوانده است که برای تأکید باآویزان شدن به گفته ی لوطی جماران که در قبل از نمایش برگز اری 13 آبان سالگرد اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان ماه سال 1358 در تهران که در جمع دانش آموزان بسیجی بود و لوطی جماران که ماهیت آمریکای دشمن و دوری جستن از نزدیک شدن به آن را ترسیم کرد چنین با نقل قول کردن از لوطی فاکت آورد . از طرف دیگر چراغ سبز به اوباما داده و توصیه کرده است که راه برون رفت از باتلاق در عراق و مهار کردن نفوذ روسیه از طریق صدور گاز به اروپا فقط تعامل به رژیم تروریستی آخوندی اکان پذیر است . ناگفته نماند که اینگونه اعتراف کردن وضعف نشان دادن ناشی از شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی آمریکا در عراق است . همچنین شکست توطئه ی بحران سازی در نوار غزه وبسط دادنش در منطقه دامنه ی شکست مضاعف شد .از سوی دیگر ابقای زیر دفاع کنونی دولت بوش در کابینه ی اوباما و تأکید جدی اوباما با مخالفت پروژه ی هسته ی و ادامه ی غنی سازی اورانیوم ، همچنین ادامه ی سیاست مذاکرات صلح خارمیا نه ی بوش ز سوی اوباما به خصوص با وزیر خارجه شدن هیلاری کلینتون، به ویژه اعتراف بوش مبنی بر اینکه اطلاعات مربوط به سلاح شیمیائی وکشتار جمعی صدام حسین غلط بود و موجب تهاجم نظامی به عراق شد و افزود که از قبل چنین قصد و نیتی در کار نبود که پیام مشص انگشت اتهام به سوی دستگاه پرو پاگاندا و دروغ پرداز و شایعه ساز تبلیغاتی و خبررسانی رژیم تروریستی آخوندی نشانه روی شد ه است. زیر که رژیم تروریستی بود که از طریق جاسوس چند جانبه احمد چلبی توانست این توهم نادرست تجمع سلاح شیمیائی کشتار جمعی صدام حسین وخطرناک بودنش را تلقین وتفهیم کند و موجب ترغیب و تشویق تهاجم نظامی بوش و بلر به عراق شد تا هم خطر را از خود دور کند وهم موجب ساقط شدن دشمنش صدام حسین شود که شرایط برای حیات خلوت کردن عراق و حضور ویکه تازی اش در این کشور فراهم شود که اکنون از برهم خوردن این معادله که تنها برنده نهائی اشغال نظامی افغانستان وعراق است شدیداً وحشت زده شده است . برای همین همزمان که کفن پوشان اطلاعاتی و امنیتی رژیم تروریستی آخوندی به خیابان در تهران کشانده می شود تا مرگ بر آمریکا و اسرایل وملک فهد پادشاه عربستان فریاد زده شود وحکم اعدام انقلابی برای حسنی مبارک ریس جمهور مصر صادر گردد . همینطور از این سو اکنون در یادداشت نیز پیام وکد وچراغ سبز تناقض آمیز برای اوباما نیز ارسال می شود تا موجب شود بازهم خطر خنثی گردد و امکان موانع برای دسترسی به سلاح هسته ای بر داشته شود.
4هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 13 آذرماه سال -1387