نقد و بررسی " همدستي كفار حربي و منافقان امت" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 11 دیماه 1387
"چرا غرب و سازمان ملل در برابر عامل اصلی بحران آفرینی و جنگ افروزی نوار غزه سکوت اختیاره کرده اند؟
بدفعات تأکید و اخطار شده بود که رژیم تروریستی آخوندی پس از شکست در عراق که ناشی از تصویب قطعنامه ی امننیتی میان دولت عراق و آمریکا بود برای جبران شکست، طراحی ایجاد فاجعه و جنگ افروزی در نوار غزه را تدارک دیده است . متأسفانه اکنون این اتفاق شوم برای ساکنان نوار غزه افتاده است . زیرا که با تشویق لوطی جماران علی خامنه ای و سپاه پاسداران به پرتاب موشک از سوی جهاد اسلامی فلسطین و حماس بدرون خاک اسرائیل ضمینه مخالفت وعدم تمدید آتش بس میان حماس با اسرائیل فراهم شد . سپس با تشویق و تحریک مضاعف و تبلیغات دامنه دار زنجیره ای هیستریک وار حماس به پرتاب موشک که با آکسیون و تظاهرات ساختگی و نمایش در تهران وجماران و نمازجمعه ها تقویت شد و بر طبل جنگ با اسرائیل و تهدید اسرائیل به نابودی و متهم کردن رهبران کشور های عربی بود که چرا در کنفرانس دو روزه ی ادیان در نیویورک شرکت کردند. همینطور متقابلاً باحمایت از حماس شروع شد تا اینکه لنگ کفش پرتاب کنی به سوی بوش در راق هم چاشنی و مکملش شد.

بنابراین بدون هیچگونه شک و ابها می بایست گفت ضمن محکوم کردن این تراژدی انسانی نوار غزه ولی باید افزود آن دستان جنایتکاری آلوده در تراژی و فاجعه نوار غزه دخالت گر و مقصر است که به جای تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطین که می توانست حاصل ادامه ی روند صلح خاورمیانه باشد. ولی بطور علنی دشمن و مخالفت در برابر پیش گرفته شد و بر خلاف اینکه عرب هم نبودند و لی فرصت طلبانه وارد صحنه ی مرده خوری شدند و با تاکتیک دایه مهربان و نزدیک تر از مادر و اشک تمساح ریزی برای حماس که در راستای اهداف جنایکارانه ی خاص بود در خطبه ی نماز عید فطر سال گذشته ضمن آشکار ساختن دشمنی و مخالفت با کنفرانس صلح در آناپولیس آمریکا و پیگیری تلاش اروپا و آمریکا و فرانسه که تأکید بر کشور دمکراتیک و مستقل فلسطین در پایان سال میلادی وعده ی آن داده شده بود. شرایط کنونی در نوار غزه طراحی شدد . زیرا که تهدید کرنده بودند رهبران کشورهای عربی را که اگر چنانچه در کنفرانس صلح آنا پولیس شرکت کنند درون کشور های خودشان با آشوب و نا آرامی مواجه خواهند ساخت .

اکنون که نوار غزه به فاجعه تبدیل شده است . یکی از فرماندهان سپاه پاسداران اخطار کرده است که می بایست از مرز زمینی فلسطین و لبنان وارد جنگ زمینی با اسرائیل شد . یعنی اثبات دخالت گری و آشوب طلبی و جنگ افروزی برای بقای ننگین رژیم تروریستی آخوندی پیوند خورده است. برای همین به وضوح اعتراف شده است که می بایست تلاش برای ایجاد بحران وناآرامی وجنگ در کشور های همسایه و منطقه ی خاورمیانه و به خصوص در نوار غزه ادامه یابد . به خصوص اینکه سخت در گیر بحران هسته ای و نقض مستمر حقوق بشر و کاهش بهای نفت و افزایش کسر بودجه و رقابت نمایش انتخابات � انتصابات و تقلبات داخلی و بیرونی می باشد. لذا نیاز شدید بر جنگ افروزی نوار غزه و مانور تبلیغاتی هست .

پس اگر سران کشور های ربی منطقه و فلسطین و اروپا و آمریکا و به خصوص سازمان از این واقعه غافل بمانند و عامل اصلی و مقصر آتش افروزی را معرفی و محکوم ومجازات نکنند نه اینک راه حل مناسب برای فاجعه ی نوار غزه حاصل نمی شود ، بلکه به زودی دامنه ی آن ممکن است که منطقه را در بر بگیرد . برای همین است که تذکر داده شد که پاسدار عراقی یکی از فرماندگان ارگان فاشیستی سپاه پاسداران اخطار شروع جنگ زمینی ار مرز زمینی با اسرائیل را داده است . همچنانکه رؤسای نهادهای رژیم تروریستی آخوندی با فراموش کامل مطلبات مردم ایران و پا سخگوئی به آن فرصت طلبانه دست به موج سواری زده اند و زیر پوشش حمایت ودلسوزی با ساکنان نوار غزه و حماس آنهم از موضع نماینده و سخنگوی شان هر روز در ایران نمایش تظاهرات فرمایشی بر پا می کنند و با تهدید و توهین کردن وخائن نامیدن سایر رهبران عرب همچون مصر و اردن و عربستان و نابود کردن اسرائیل تلاش برای هرچه گسترده تر شدن دامنه ی بحران وجنگ نوار غزه می شوند تا که بیش ثابت کنند مرکز کانون اصلی ایجاد تراژدی و بحران نوارغزه کجاست ؟

در خاتمه فراموش نشود که شرایط کنونی نوار غزه این حاصل و دستأورد سیاست خائنانه و کثیف و ضد انسانی و تجارت خون غرب با بهانه ی مذاکره ی هسته ای با رژیم پدر خواننده ی تروریست در جهان است که یاغی بین المللی و یکی از 3 کشور محور شرکت در جهان می باشد که اکنون می بایست اینان نیز پاسخگوی اقدامات خود باشند که چگونه سهیم و شریک در شعله ور سازی جنگ در نوار غزه هستند و می بایست چیزی دریافت کنند که به جای قول پوشالی تشکیل کشور دمکراتیک فلسطین که تا پایان سال جاری میلادی که وعده ی آن را داده بودند. با این حساب چرا نباید ملای سرمقاله نویس با وارونه کردن واقعیت ها و برای شستن و پاک کردن پرونده ی ننگین ودستان و چنگال خون آلوده سران رژیم تروریستی آخوندی به خصوص سپاه پاسداران در نوار غزه، در عوض اروپا و آمریکا وپاپ رهبر مسیحیان جهان مسئول اقدامات توطئه آمیز رژیم تروریستی آخوندی مخاطب قرار ندهد و متهم ومحکوم شان نکند ؟ همچنین چرا نباید از موضع فرار به جلو وبا پاک کردن صورت مسئله رهبران کشور های عربی مقصر و را خائن قلمداد نکند و اینان منافق و در کنار اسرائیل و انگلیس و آمریکا کفار محارب قرار نگیرند و به دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران همانگونه که فرمانده ی سپاه پاسداران گفته بود که بسیجیان این اقدام را خواهند کرد تهاجم نکند وتهدید مشابه بیشتر به دفاتر و سفارت کشورهای دیگر را ندهند؟ زیرا که به دلیل اعمال سیاست مماشات و سازشگری و تجارت خون انسان و آوانس دادن های 30 ساله غرب با رژیم تروریستی و ضد بشر و بربرمنش و تاریک اندیش که ادامه داشته است و را نباید با امثال موضع گیری سخیف وزیر امور خارجه ی فرانسه کوشنر باز هم به آدم کشان و جنگ افروزان ودین فروشان حاکم براین تا فرصت داده نشدد تا همچنان با رها بودن سگ و بسته شدن سنگ ، یکه تازی نکنند و چرا نباید جای قاتل و مظلوم ومتهم واتهام زن تعویض نگردد ؟ در نهایت اینکه برای چه اکنون ملای سرمقاله نویس کتمان حقیقت نکند وتیغ بر دست وکف بر دهان دست به تیغ کشی و عربده کشی و تهدید کردن و اتهام زدن وخائن نامیدن دیگران باج خواهی نکند؟
هوشنگ � بهداد

چهار شنبه 11 دیماه 1387