نقد و بررسی " آتش غزه يا خاکستر فلسطين؟ (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان شنبه دیماه7 سال 1387

"تهدید و توطئه دامنه دار کردن بحران نوار غزه و بسط و تعمیم دادنش به سراسر منطقه از سوی سپاه پاسداران"
درست است پاسدار یادداشت روز نویس عرب زبان و یک نانخور رژیم ترریستی آخوندی است . ولی مشخص است که می بایست سمپاتی به عرب ها بیش از ایرانیان داشته باشد و اشک تمساح ریزی برای ساکنین نوار غزه داشته باشد . حال بدون آنکه توضیح دهد که ریشه ی بحران نوار غزه چیست ؟ نقش سایر کشورهای دخالت گر از جمله رژیم تروریستی آخوندی در راه اندازی بحران نار غزه و دامن زدن و شعله ورزی آن چیست؟ ضمن اینکه در راستای چه اهدافی می باشد که دشمنی هیستریک با روند صلح خاورمیانه می شود؟ زیرا که فراموش نشده است که چگونه لوطی جماران سید علی خامنه ای در عید فطر سال گذشته در خطبه ی خود رهبران کشورهای عربی را تهدید کرد و اخطار نمود در صورت حضور و شرکت در کنفرانس آناپولیس آمریکا هنگام بازگشت به کشور های خودشان از سوی ملت های ناراضی مسلمان بخوان عوامل تروریست های اعزامی و نفوذی\ در کشورهای خودتان دچار شورش و آشوب خواید شد.

در دنباله یاآوری می گردد که بی جهت نیست با اینکه رژیم تروریستیعرب نمی باشد ولیخود را کلانتر و قیم فلسطینو کشورهای عربی می داند که با پیشنهاد رئیس جمهور فرانسه و اروپا برای تشکیل کشور مستقل دمکراتیک فلسطین در منطقه دشمنی می ورزد. حتی در سوریه دست به اقدام وانفجار ترورستی زد تا که با اسرائیل بر سر باز پس گیری بلندی های جولان از طریق میانجی گری دولت ترکیه مذاکره نکند. اعتراف به مسلح و آموزش دادن حماس به سبک حزب الله لبنان برای راه اندازی جنگ 33 روزه ی دیگر از سوی لوطی جماران و سپاه پاسداران که اکنون پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس گزارش آن را داده است و در دنباله با متهم کردن مقامات مصری و عربستان سعودی از قریب الوقوع بودن تهاجم نظامی اسرائیل سخن گفته است که در حقیقت همان سیاست و اهداف وخواست و آرزوئی است که با تشویق و ترغیب کردن حماس و جهاد اسلامی فلسطین به پرتاب موشک های روزانه به درون خاک اسرائیل از سوی لوطی جماران و سپاه پاسداران دنبال می شود. مگر اکنون رئیس گزمکان سپاه پاسداران مححمد علی جعفری خطاب به بسیج یا زائده ی سپاه پاسداران اعتراف نکرده است که از هرگونه اقدام مشابه ی اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان در ایران حمایت می شود؟ یا اینکه مگر روابط عمومی و حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران در حمایت از منتظر الزیدی فراخوان اجرای مسابقه ی روحوضی پرتاب لنگه کفش به سوی تصاور بوش در خیابان و پیاده رو و نماز جمعه ی تهران و دانشگاه پاسداران شاهد صادر و اجرا نکرد؟
بنابراین وقتی این ارگان فاشیستی تروریستی بطور علنی به اقدامات تروریستی و تهدید و تحقیر آمیز اعتراف می کند و صحه بر نقش دخالت گری در امور داخلی سایر کشورها می گذارد . طبیعی است که هرگز خواهان آرامش و امنیت در خاورمیانه نیست و با تمام قدرت با روند مذاکرات صلح در منطقه دشمنی و مخالفت می کند. به خصوص در شرایط کنونی که رژیم بربر منش و تاریک اندیش آخوندی و پدر خوانده تروریست جهانی منزوی و غوطه ور و محاط در انواع واقسام بحران درنی وبیرونی می باشدآنگونه در فشار گاز انبری است که برای عبور از بحران نیاز به لنگ کفش پرانی در عراق و موشک پرای حماس ر فلسطین دارد.

در خاتمه اینکه اکنون دیگر جای هیچگونه شک وابهامی نیست که سپاه پاسداران چند سال است از طریق طراحی کودتای خاموش و خزنده قدرت را قبضه کرده است و هرروز هم نمایش قدرت پوشالی خود را نسبت به رقبای داخلی و چه منطقه ای و جهانی به رخ می کشاند و با خط و نشان کشیدن دائما تهدید می کند. زیرا که تسلط کامل بر تأسیسات هسته ای دارد که تلاش شبانه روزی می کند تا هرچه زود تر دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشد . اما همچون گذشته تأکید می شود که از طریق پاسدار چاقو کش گماشته لوطی جماران و غلامک خودش پاسدار احمدی نژاد دست به کودتای خاموش و خزنده برای یک دوره نزد تا سپس از قدرت کنار بکشد . اتفاقاً شواهد امر نشان می دهد که هرروز جای پای قدرت خودش را سپاه پاسداران در قدرت دارد تقویت می کند . بطوریکه برای دوره ی بعددی بطور علنی و هرگونه لنکت زبان وارد صحنه ی قدرت اجرائی شود . بنابراین اجازه دادن با شاه سلطان حسین هائی همچون خاتمی و امثا لهم خواب و خیال خوش باورانه ای بیش نیست . همانگونه که پذیرش توقف غنی سازی اورانیوم همینگونه است. لذا با شدت تمام برای پشتوانه اهداف پلید هسته ی و قبضه ی کامل قدرت خودتلاش مذبوحانه می کند تا عراق را هرچه بیشتر ناامن ترو آشوب زده تر کند . از سوی دیگر از طریق حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی جنگی مشابه ی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان از طریق حماس برپا کند و دامنه ی آن را تا عربستان ومصر و سوریه و منطقه بسط دهد. بنابراینتنها راه نجات قطع هرگونه مذاکره و سازش و باج دادن به رژیم تروریستی آخوندی و قطع کردن سر انگشتانش در عراق و لبنان و فلسطین است و تلاش جدی و پیگیر تغییرات امکراتیک در ایران می باشد.
هوشنگ � بهداد
شنبه7 دیماه سال 1387