عاملان و مقصران اصلی ورود وتوزیع و مصرف مواد مخدروعوارض اشی از آن کیستند؟
سی سال است که زیر پوشش مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و قااقچیان مواد مخدر در جامعه ادامه دارد که مجریان این مبارزه تراژدیک دستگاه قضائی آلوده به و رشوه و تبعیض و مدافع و پپشتیبان کلان دزدان و غارتگران وبا همکاری نیروی انتظامی است که خود عامل اصلی توزیع مواد مخدر در زندان ها می باشد .
اکنون آنگونه فضای آلوده ای ناشی ز رشد وتوسعه و همه گیر شدن مصرف مواد مخدر در جامعه رونق و گسترش داده شده است که ترکش آن به قربانی شدن نوزاد 20 روزه اصابت کرده است . زیرا که حاصل این مبارزه ی مشترک دو ارگان با غیر معتادین ومصرف کنندگان مواد مخدر در جامعه می باشد.

البته فراموش شدنی نمی باشد جائیکه لوطی جماران خودش آلوده به مصرف مواد مدر تریاک می باشد . همینطور رفسنجانی سایر آخوند ای حکومتی هم همین حالت مشابه لوطی جماران را دارند مبارزه با ماد مخدر کردن نوعی وک شیادانه و عوامفریبانه و آدرس غلط دادن است. زیرا که چندین سال است که اسلکه های غیر مجاز در سواحل آبی جنوب کشور متعلق به ارگان مافیائیو فاشیستی سپاه پاسداران مشغول وارد و تخلیه و توزیع کردن انواع و اقسام مواد مخدر می باشند که مرکز هدایت گری اش بیت جماران لوطی جماران می باشد .

همچنین نیروی انتظامی از طریق نوار مرزی با افغانستان و پاکستان همین مأموریت مشابه ی سپاه پاسداران را پیگیری می کند . بهمین دلیل است که پس از 30 سال ادعای مبارزه کردن نتیجه و حاصل و راندمان این مبارزه درست معکوس بوده است .چونکه رشد تصادی وحشتناک مصرف مواد مخدر و کشفیات بهمراه داشته است . به خصوص اینکه اینگونه مبارزه کردن درآمد چند جانبه و چند هدفه برای سران رژیم تروریستی آخوندی و ارگان های مافیائی وصل به آن در بر داشته است . زیرا که سیکل دار بسته ی کنترل شده ی اورود و توزیع ومصرف مواد مخدر در جامعه آنگونه بوده است که گذشته از آلوده کردن جوانان به خاطر فقر و بیکاری و بی عدالتی و سرکوب و خفقان نهادینه شدن در جامعه گرایش به مواد مخدر می آورند . همینطور به جز بر جیب زدن پول سرشارناشی از فروش مواد مخدر و بهانه تراشی لازم برای فعال کردن نیروی انتظامی و بسیجی در اختیار دارند تا به عنوان طرح های امنیت اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و اراذل و اوباش که از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دنبال می شود تا فضای ارعاب ووحشت و خفقان در جامعه مضاعف شود . همچنین احکام دار و اعدام و شلاق و شکنجه و قطع اندام و محکومیت های سنگین زندان بخش دیگر دستآورد این مبارزه است که بهمراه داشته است که یک ابزار عریان سرکوب برای بقای رژیم تروریستی آخوندی بوده است . از سوی دیگر بخش اعظم مواد مخدر از طریق تریلر و کامیون های حامل بار به ترکیه و اروپا منتقل می شود . حتی از طریق کانتینر های مواد غذائی ، تریاک صادر و در اختیار عوامل دریافت کنندگان رژیم تروریستی آخوندی در کشور های گوناگون گذاشته می شود تا میان ا یرانیان برون مرز و عراقیان فروخته و توزیع شود. البته مدتی می باشد که این طرح لو رفته که چگون مواد مخدر از طریق زوار وعوامل رژیم تروریستی آخوندی به شهر ای مرزی و مذهبی عراق منتقل و پضش می شود . چون خیلی از قاچاقچیان موا مخدر در کنار ارسال کنندگان سلاح قاچاق درون خاک عرق دستگیر شدند که این اقدامرژیم تروریستی آخوندی مورد اعتراض مقامات عراقی اقع شده است .

البته برای افشای بیشتر و مشخص کردن سر نخ اصلی چگونگی توزیع مواد مخدر پیراموش گزارش خبری کشف دو آزمایشگاه تولید کننده ی مواد مخدر کراک پرسش است که چگونه است مسئولان و مأموران رژیم تروریستی آخوندی که خود جزو توزیع کنندگان مواد مخدر در جامعه می باشند . ولی برای رد گم کردن هرروز هم بیلان کشفیات مواد مخدر ارائه می کنند ولی تا حال ادعا می کردند که مواد مخدر کراک از افغانستان و غرب وارد کشور می شود. زیرا که مدعی می شدند آمریکا در افغانستان کارخانه ی تولید مواد مخدر کراک برای انتقال به ایران دائر کرده است . ولی عجیب است که اکنون گزارش کشف کارخانه ی تولید کراک در نازی آباد تهران داده شده است؟

وحشتناک تر اینکه اخیراً عابد طپانچه دانشجوی زندانی سیاسی علوم اراک که پس از آزاد شدن گزارش شده که دوباره بازداشت شده است . وی یک گزارش و بازگوئی خاطرات خود تکان دهنده از اقدام و اعمال ضد بشری شکنجه گران و مسئولان زندان اراک ا را در زمان بازداشت با لیست اسامی قربانیان را تهیه نمود ه و برروی سایت های خبرسانی اینترنتی بازتاب داده است که حاوی اقدامات ضدانسانی بسیار وحشتناک می باشد . زیرا که وی گذشته از اینکه از تعداد 40 محکوم به مرگ در دو بند زندان اراک خبر داده است و افزوده که این محکومان قربانی شبانه مواد مخدر راک مصرف می کنند که مسئولان زندان در اختیار اینان می گذارند تا که در تمام طول روزخواب باشند وندانند که چگونه هم بندان شان برای اجرای حکم اعدام برده می شود که دست به واکنش یا اعتراض نزنند . همینطور اشاره کرده که تعداد 18 محکوم اعدامی از زندان ساوه نیز به زندان اراک منتقل شده اند که امکان دسترسی به اینان نداشته است تا که بتواند اسامی شان را به سایر لیست اسامی زیر محکو م به اعدام اضافه کند .
بلی عابد طپانچه به وضوح توضیح داده و افشا کرده خبر داده است که چگونه در زندان ها از حربه ی آلوده به مواد مخر کردن قربانیان درون زندان کردن استفاده می شود. البته یکی از شاهدان عینی و هم بندان شهید عبدالرضا رجبی نیز گزارشی بیرون داده است که از سیمای آزادی قرائت وپخش شد که چگونه شکنجه گران مشابه چنین پیشنهادی به وی داده بودند که در صورت تسلیم شدن وتن به همکاری دادن مواد مخدر برای درمان وتسکین و کاهش درد های فیزیکی به تو داده خواهد شد . در نهایت پیشنهاد نپذیرفت و جانش را به خاطر عدم همکاری داد .
همینطورگفته می شود که این تجربه در پایان زمان شاه درر مورد برخی از زندانیان مقاو م و تسلیم ناپذیر بطور متناوب آزمایش می شد که برای ادامه طرح فرصت نیافت . ولی اکنون جانشین نامشروعش این طرح را در سطح گسترده در مورد قربانیان مضاعفش در سیاهپچال هایش بکار می برد .

در خاتمه اینکه بدون شک عامل اصلی مرگ نوزاد 20 روز و به اعتیاد کشاندن والدین این نوزاد 20 روزه، سران رژیم تروریستی آخوندی و باندهای مافیائی در گیر مواد مخدر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می باشند . برای اینکه مسئول ورود و توزیع و مصرف مواد مخدر و اعتیاد نمودن جوانان و توزیع کردن در جامعه و درون زندان که گذشته از اینکه هدف معتاد کردن جوانان است ، موجب رشد و گسترش بیماری ایدز در زندان نیز شده است چونکه زندانیان معتاد سرنگ مشترک استفاده می کنند ، بدون اغراق وهرگونه ابهام همانگونه که قید شد رهبران و مسئولین و شرکای رژیم بربربرمنش و تاریک اندیش و نامشروع و دین فروش آخوندی هستند.
هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 20 آذر ماه سال 1387