گزیده خبر های 13 بهمن 90
اطلاعیه شماره ۲ هیئت نظارت بر انتخابات میاندورای مجلس خبرگان.کاندیداهای رد صلاحیت‌شده مجلس خبرگان به دفاتر نظارت شورای نگهبان مراجعه کنند.خبرگزاری فارس: هیئت نظارت بر انتخابات سومین میاندورای چهارمین دوره مجلس خبرگان در مورد عدم احراز صلاحیت کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه صادر کرد.
واقعاً که چه رژیم کمدی ووارونه ی قرون وسطایی استبداد عریان تک صدایی  آنگونه که اعضای سیرک شورای خبرگان  گویا وظیفه شان نظارت بر اعمال و رفتار واقدام رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد .ولی ابتدا باید التزام عملی به ولایت وقیح داشته باشند تا بتوانند از صافی شورای نگهبان عبورکنند که یک نهاد آلت دست ولی وقیح منفور ونا مشروع  علی خائنه ای می باشد تا سپس بتوانند تبدیل به چاقوی معجزه گر شود که قادر است دسته ی خودش را ببرد . اکنون رجوع کنندگائ  رد صلاحیت شدگان  نامزدان میان  دوره ای سیرک مجمع خبرگان آخوندی لابد برای رعایت حفظ آبروی رد صلاحیت شدگان است تا علنی نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت نظارت بر انتخابات سومین میاندورای چهارمین دوره مجلس خبرگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ‌آن عده از داوطلبان نمایندگی سومین میاندوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشده‌اند، می‌رساند: «براساس تبصره ۲ ماده ۱۶ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» می‌توانند حداکثر ظرف مدت سه روز از تاریخ ابلاغ در وقت اداری به نشانی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان‌ها و یا در تهران به نشانی‌ خیابان امام خمینی (ره) - روبه‌روی دانشگاه افسری امام علی (ع) - خیابان فلسطین - شورای نگهبان مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل رسید دریافت کنند.
مخالفت روحانیت مبارز با معرفی آقاتهرانی و حسینیان به جبهه متحد
آخوندهای اطلاعاتی وامنیتی که یکی شان همکار ومدافع سعید امامی خسرو خوبان که معروف به روح الله حسینیان است ودیگری  آخوند آقا تهرانی است که  دارای گرین کارت آمریکا می باشد ومعروف به معلم اخلاق دولت است . البته این دو آخوند عضو بازار مکاره ی هشتم ومدعی اصول گرا هستند .برای توبره وآخور خوری کردن تلاش کردند که نام شان در هردو لیست نامزدان دو جریان رقیب جبهه متحد اصول گران باشد که به سردگی آخوند ویلچری مهدوی کنی  است وجبهه پایداری اصول گرایان که رهبر آن  آخوند فتوای دهنده مرگ وخشونت ودروغ مصلحتی تمساح یزدی است. ولی این پیشنهاد  دو ذوقه خوری کردن شان  با مخالفت جامعه ارتجاعی روحانیت تهران مواجه  شده است.
شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با معرفی روح الله حسینیان و مرتضی آقاتهرانی به فهرست جبهه متحد به عنوان سهمیه این تشکل مخالفت کرده است.در جلسه جامعه روحانیت مبارز تهران با توجه به نظر این جامعه بر وحدت اصولگرایان، درباره قرار گرفتن نام آقایان آقاتهرانی و حسینیان به عنوان دو تن از شش نماینده روحانیت مبارز برای معرفی به جبهه متحد اصولگرایان بحث شده و اعضای جامعه روحانیت مبارز با معرفی این دو چهره مخالفت کرده اند.این در حالی است که آقا تهرانی که دز زمان خانه نشینی محمود احمدی نژاد در اردیبهشت ماه گذشته به دفاع از وی پرداخته و عدم موافقت با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب درباره ابقای وزیر اطلاعات توسط رییس جمهور را نظر وی دانسته بود، در آخرین سخنرانی خود که توسط رسانه منسوب به مشایی منتشر شده است، با حمله به جبهه متحداصولگرایان گفته است:ما می بینیم دوستان [جبهه متحد] یک عده ای را آوردند که آقا راضی نیست اینا در راس باشند.آقاتهرانی مستند انتساب این اظهار نظر خود به رهبر معظم انقلاب را توصیه ایشان مبنی بر رای ندادن به باندهای ثروت و قدرت دانسته و سپس صراحتا قالیباف و لاریجانی و باهنر و... را جزو باندهای ثروت وقدرت دانسته و خود و دیگر شرکای سیاسی اش در جبهه پایداری را جدا از باندهای ثروت وقدرت عنوان کرده است.نکته جالب اینکه آقا تهرانی در همین جلسه درباره شبنامه بخش دانشجویی جبهه پایداری علیه جبهه متحد اصولگرایان اظهار کرده که اگر نیتشان خیر بوده است ماجورند!لنکرانی سخنگوی این جبهه نیز در سخنانی جداگانه، بخشی از محتوای این شبنامه را تایید کرده است.سرنوشت سهمیه جامعه روحانیت مبارز در لیست جبهه متحد اصولگرایان اما در حالی که چندی پیش رسانه ها از حجج اسلام تقوی، مصباحی مقدم، ابوترابی، کازرونی، محمدی عراقی، ناصحی، جمشیدی، حاج علی اکبری، نواب، علوی، اراکی، سالک و اکرمی به عنوان نامزدهای بالقوه این جامعه قبل از اتمام ثبت نام کاندیداهای مجلس نهم و رای گیری درباره آنها در جلسه جامعه روحانیت خبر داده بودند، هم اکنون اطلاعات بازتاب حاکی از آن است که اکثر آنان کاندیدای نمایندگی تهران نیستند.چهره هایی چون آقایان تقوی، جمشیدی، حاج علی اکبری، اکرمی و اراکی کاندیدا نشده اند و آقایان محمدی عراقی و ناصحی نیز ظاهرا به دلیل نقص مدرک احراز صلاحیت نشده اند و زمان برای ارسال مدارک آنها نیز داده نشده و حجت الاسلام سالک هم از اصفهان کاندیدا شده است.با این وصف تنها حجج اسلام ابوترابی، مصباحی مقدم، کازرونی و نواب کاندیداهای موجود جامعه روحانیت در تهران به شمار می روند.
جهت اطلاع
اینهم گزارشی از کشور ی که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان است ومدافع مستضعفان وپا برهنگان و  زحمت کشان  آنگونه است  که رهبر شیادش قول حکومت را به اینان داده بود .اما اکنون سهم اینان از قدرت گونه ایست که گزارش شده است آسایشگاه معلولین شیراز که دارای تعداد 50 معلول دختر بالای 14 می باشد .دچار آتش سوزی شده ست که نه از سوی دولت و وزارت بهداشت و درمان که منتظر کمک افرار خیر هستند .یعنی به حال خود رها شده اند.
آسايشگاه معلولين بوشهر كه دچار آتش سوزي شده، در انتظار كمك افراد نيكوكار مي‌باشد. در اين آسايشگاه كه حدود 50 معلول كه همگي دختران بالاي 14 سال هستند نگهداري مي‌شوند به اقلامي مانند پتو، تشك، كولر، بخاري، لباس دخترانه، ضبط صوت و تلويزيون، نياز دارد. افرادي كه مايل به كمك رساني هستند مي‌توانند با تلفن 2521888 - 0771 تماس بگيرند. شماره حساب جاري مركز توان بخشي آل ياسين 1941630 بانك رفاه شعبه سلمان فارسي بوشهر، كمك‌هاي نقدي را دريافت مي‌نمايد
این درخواست نوعی شلیک توپ توی زمین ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای است . آنچنانکه موجب فشار گاز انبری روی  وی می  شود .چون در صورت موافقت یعنی زیرآب اتهامات وارده به متهم محکوم به اعدام شهروند آمریکایی ایرانی تبار امیر میرزایی حکمتی است . همچنین بی توجهی به این درخواست بمنزله نادیده گرفتن در خواست گروهی  از مسلمان یاا عضای شورای روابط اسلامی – آمریکایی است که بازهم زدن زیرآب ادعای مضحک رهبر ام القرای جهان اسلام علی خائنه ای است.
* گروهي از شهروندان آمريكايي كه خود را از اعضاي شوراي روابط اسلامي - آمريكايي مي‌نامند، مدعي هستند در نامه‌اي به رهبر انقلاب، از ايشان درخواست بخشش يكي از شهروندان آمريكا را كرده‌اند. به گزارش عصر ايران به نقل از تابناك، اين گروه از رهبر انقلاب خواسته است،‌ امير حكيمي را كه به جرم جاسوسي در ايران محكوم شده است، مورد عفو و بخشش قرار دهند. همانگونه كه پيش از اين، سه آمريكايي ديگر را با داشتن جرم‌هايي مشابه بخشيدند. شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي، امير ميرزايي حكمتي را در رابطه با دولت متخاصم و عضويت در سازمان جاسوسي آمريكا (CIA) و همچنين تلاش براي متهم سازي ايران در تروريسم، محارب و مفسد في الارض شناخته و براي وي حكم اعدام صادر كرد
دستگیری عده ای به اتهام فروش غیر قانونی ارز
این مبارزه هم شبیه مبارزه 33 ساله با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین  است که خرده پا جمع شدند وانحصار آن در اختیار باند مافیایی پاسداران قرار گرف  وبر آمار معتادن تا جایگاه دوم جهانی  پس از افغانستان افزوده شد.هدف این مبارزه هم حذف دلال وواسطه ها وصراف های خرید وفروش کنندگان ارز ودلار وسکه طلا از سوی نیروی امنیتی و انتظامی واطلاعاتی وپاسداریو انحصاری کردنش از سوی این ارگان های فاشیستی وسرکوبگر وغارتگر می باشد.
مهر : تعدادی از صرافان خیابان فردوسی به اتهام این که به جای فروش ارز در مغازه‌های خود اقدام به دلالی در کنار خیابان می‌کردند در عملیات روزگذشته پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.به گزارش مهر، پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای مبارزه نیروی انتظامی با "دلالان" ارز برای ساماندهی بازار ارز و جلوگیری از فعالیت دلالان که به صورت غیرمجاز در کنار خیابان اقدام به فروش ارز می کنند؛ با انجام کار اطلاعاتی ظهر دیروز طی یک عملیات ضربتی در خیابان فردوسی، تعدادی از دلالان ارزی این خیابان را دستگیر کردند.ماموران در ابتدا  به صورت نامحسوس منطقه فعالیت دلالان را شناسایی کردهماهنگی قضایی تعدادی از دلالان را دستگیر کردند.در میان دستگیر شدگان تعدادی از صاحبان صرافی های پایتخت نیز حضور داشتند که به جای فروش ارز در مغازه های خود اقدام به فروش آن در بازار آزاد و به صورت غیرقانونی می کردند. این افراد بر روی شیشه مغازه های خود زده بودند به هیچ عنوان خرید و فروش ارز ندارند.برخی از دستگیر شدگان نیز از دلالان قدیمی خیابان فردوسی بودند که طی این روزها سود کلانی بدست آورده بودند