یک روزی رجب علی مزروعی مقیم بروکسل بلژیک در مجلس ششم یا بازار مکاره گفته بود که اگر چنانچه مرگ موش هم مجانی باشد همه توی صف نوبت برای دریافت آن می ایستند .سپس این گفته بصورت چماق و تمسخر وتحقیر از سوی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری برای کوبیدن یا تخریب رقیب مدعی اصلاح طلبان بدفعات نقل قول شده است .اکنون مشخص نیست سربازجو پرونده ساز سربازجو در مورد این صحنه ی هجوم مردم برای دریافت یک تیکه کیک مجانی  در یک قنادی در کرج که برای تبلیغ در روز افتتاح اقدام به توزیع 2 هزار تیکه کیک نموده چه می گوید واین تجمع وهجوم را ناشی از چه می داند؟ چون گذشته از مجانی بودنش  هرچه باشد نمی تواند همچون اعزام گله وار اجباری وجوانان بسیجی عاشقان شهادت باشد که از سوی پاسداران جنگ افروز گرد آوری وبه جبهه ی جنگ خانمان سوز ایران وعراق اعزام می شدند تا ابتدا  به خاک ریز های پشت جبهه منتقل شوند و در ایستگاه های صلواتی مستقر شوند تا شب قبل از روی مین رفتن  به آهنگ های مرگ آفرین آهنگران با گوش دهند  وهمزمان  شربت شهادت نوش جان کنند تا سپس الله اکبر گویان  آماده ی اعزام برروی مین بعنوان یکبار مصرفان شوند وتبدیل به کشته و یا مفقود شدگان جنگ موهبت الهی خمینی شیاد وپاسداران جنگ افروز شوند. بهر حال نظر یا پیام بازدید کنندگان سایت فردا وابسته به شهردار تهران است .جالب است .چون بیانگر جو حاکم بر جامعه است . ضمن اینکه پیام آخر هم تأکید بر اختلاف ورقابت میان دو تیم ورزشی فوتبال پرس پلیس واستقلال کرده است که الگو گرفته از فرهنگ نفاق افکنی ودامن زدن به آن حاکمان ایران ورسانه های خبر رسانی وتبلیغاتی می باشد.
یکی از قنادان کرجی ،برای افتتاح قنادی کیکی ۲۱ طبقه به همراه ۲ هزار شیرینی رایگان در نخستین روز کاری خود به شهروندان هدیه داد
 
 
 نظرات بازدید کنندگان : يعني مردم ايران انقدر گرسنه هستند? خیر . به دنبال غذای مفت هستند. از فقر تنوع و سرگرمی همشهریان است. نوش جانشون.ولی الان دیگه همه تو رژیمن. کسی به اون صورت زیاد شیرینی نمیخوره. چون انداما به هم میخورن.دست این شیرینی فروش درد نکنه به هر حال دل مردمو برا یه مدت شاد کرده تا باشه از این جشنای قشنگ. تشکری داشته باشیم از کسانی که با این حرکت برای مدتی شادی را برای مردم فراهم اوردن.. فقر فرهنگیه دیگه.  آهان آقا جواد یعنی اگه هیچکس استقبال نمیکرد ته ته فرهنگ بود نه؟؟؟؟ در روز پوز زنی استقلال دست قناد و قنادی درد نکنه. چه تصادف مبارکی.