گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 بهمن 90
سوسيس ! (گفت و شنود(
گفتم :  مگر وقتی که  هزینه مبارزه هست بالا؟ تاکتیک تغییر نمیکنه چرا گیر داده سربازحوی ناقلا؟
گفت : سربازجوی پلیددارای پول در بانک سویس، رفته بود کتابخانه برای خرید سادویج سوسیس
مسئول کتابخانه گفته بود به سربازجو هیس ، سکوت کن ، ساندویجی نیست اینجا ای ابلیس
پایین میاره  صدایش سربازجوی منفور اوین  ،می پرسه ساندویج سوسیس داری با صدای پایین
گفت: پس چي شد؟!
گفتم: چي؟ چي شد؟!
گفت: مگر اميرارجمند و مزروعي نمايندگان موسوي و خاتمي در خارج كشور براي روز 25 بهمن تظاهرات سكوت اعلام نكرده بودند؟! پس چي شد؟!
گفتم: اي بابا! لوطي خوش آب و هوا! گروه هاي اپوزيسيون اين دو نفر را نفوذي وزارت اطلاعات مي دانند و هشدار داده اند كه پيشنهاد آنها ترفند ديكته شده وزارت اطلاعات است.
گفت: حالا تظاهرات سكوت يعني چي؟!
گفتم: اعلام كرده بودند كه هواداران جنبش سبز اعتراض خود به جمهوري اسلامي را در پياده روها و يا كتابخانه دانشگاه ها با حفظ سكوت اعلام كنند!
گفت: مگر بقيه مردم در پياده روها جيغ مي زنند و راه مي روند؟! شرط حضور در كتابخانه ها هم سكوت است.
گفتم: چه عرض كنم؟! خل و چل تر از آنها خودشان هستند. يكي از اراذل و اوباش وارد كتابخانه شد و با صداي بلند گفت؛ آقا! ساندويچ سوسيس داري؟ مدير كتابخانه گفت؛ هيس! هيس! اينجا كتابخانه است، نبايد بلند صحبت كني و يارو صدايش را آورد پايين و يواشكي پرسيد؛ ساندويچ سوسيس داري؟!
گفت : سربا ز لو داده که  زده گند ، رفته جلو آینه تا خودبیند زند لب خند
گفتم : برای چه این مرتیکه خل وچل؟رفته جلوی آینه تا باخود کند درد ودل
گفت :  خواسته  گزارش دهداز د یروز ،چگونه ارگان های سرکو بگر شدد پیروز؟
گفته قرار بود معترضان بفرمان دشمن ، اعتراض کنند  در   سالگرد 25 بهمن
چون بسیج بود باچماقدار و گاز اشک آور وموتور ، پس پراکنده سر داده شد مرگ بر دیکتاتور
گفتم : چرا سربازجو نمی دهد جواب؟ برای چه از چشم رهبر ربوده شده خواب؟
چرا هی  می دهد فرمان سرکوب وتهدید ؟ تا بسوی معترضان کیش دهدآدمکشان پلید
چرا  با شیوه ی داستان تف وتاق و ریش؟ سربازجو بسوی منتقدان داده میشه کیش
چرا سربازجو  نمیگه در مورد حکومت نظامی؟ چگونه آن توجیه میکنه یا اینکه  داره پیامی؟
گفت : به سبک بازجویی  و قلم زنی مطبوعات ، علی مزروعی وارجمند وابسته کرده به اطلاعات
چرا برای 25 بهمن داده بودند فراخوان تظاهرات؟ برایش در شبکه ی  اینترنت کرده بودند تبلیغات
مدعیست اینان از موضع فرار به جلو ، همه در کتابخانه سکوت کنند ودر پیاده رو
گفتم :  مگر وقتی که  هزینه مبارزه هست بالا؟ تاکتیک تغییر نمیکنه چرا گیر داده سربازحوی ناقلا؟
گفت : سربازجوی پلیددارای پول در بانک سویس، رفته بود کتابخانه برای خرید سادویج سوسیس
مسئول کتابخانه گفته بود به سربازجو هیس ، سکوت کن ، ساندویجی نیست اینجا ای ابلیس
پایین میاره  صدایش سربازجوی منفور اوین  ،می پرسه ساندویج سوسیس داری با صدای پایین
پایین میاره  صدایش سربازجوی منفور اوین  ،می پرسه ساندویج سوسیس داری با صدای پایین