دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 13 بهمن ماه سال 1390
قلم زن یادداشت روز نویس با شیوه ی از ریش بریدن وپیوند سبیل زدن  بدون آنکه اشاره به فرمان  جنایت علیه ی بشریت سال 67 خمینی شیاد داشته باشد که مرتکب شد .چون برای توجیه سر کشی جام زهر ناشی از شکست جنگ موهبت الهی وفرار از پاسخگویی خانواده های د اغدار وعزادار جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق که 7 سال با ا صرار ولجوجانه وکینه ورزانه ادامه داد. اما  وارونه گوی  قلم بر دست اجاره ای و  وامدار مدعی شده است که كدام وعده  خمینی شیاد  است كه تحقق نيافته است؟ چون  مگر در پيام سوم اسفند سال 1367 خود نفرمود «جنگ ما آزادي افغانستان و فلسطين و لبنان و مصر را در پي خواهد داشت» و مگر نشد؟ البته نگفته است که بینش جنگ افروزی خمینی شیاد برای این بود که برای وی وپیروانش و به ویژه پاسداران  چنگ موهبت الهی یا تضمین بقای رژیم ضدبشری و قرون وسطایی کودتایی دین فروش بود"
اکنون که قلم  بر دست یاددشت روز نویس به مناسبت سالگرد ورود خمینی شیاد و فرار رسیدن سی وچهارمین سال گرد انقلاب  سال 57 قلمفرسایی  نموده و ه ادعا کرده است پس از انقلاب ایران مستقل شده  وهمچون سایر کشورهای دیگر مستعمره نیست . چرا گفته نشده است که در کشورهای مستعمره همچون کانادا واسترالیا ونیوزیلند که وی نام برده است .سیستم حکومتی واداره کشور وجایگاه نهادهای حکومتی در این کشور ها چگونه  می باشد ؟ همانگونه که وضع مطبوعات وآزادی بیان وعقیده  در این کشورها چگونه می باشد وچه فرقی با حکومت دیکتاتوری واستبدادی تک صدایی فاشیستی مذهبی ایران دارد که یک ولی وقیح همکاره ما فوق قانون دارد که به  هیچ مرجع و مقامی هم پاسخگوی نمی باشد؟ همچنین بدون آنکه بگوی  که شعار نه شرقی نه غربی یعنی چه و در عمل چه کاربردی داشته است  و فرق بین شعار وعمل چیست؟. چونکه مگر انکار کردنی است که چگونه اقتصاد کشور بوسیله واردات کالاهای چینی اشباع ومصادره شده است؟ یاا ینکه  مگر برای جذب روس ها وچینی ها  در گروه 5+1  تا از بحران هسته ای عبور شود تا حال چه میزان باج های هنگفت  از طریق سیاست چوب حراج به منابع وذخایر منابع کشور زدن به این دو کشور باج های داده شده است؟.همچنین چقدر به کره شمالی دلار های نفتی داده شده است تاکه موشک های دور برد خریداری شود تا بعنوان تولیدات صنعت موشکی پاسداران جا زده شود؟ همینطور مگر این واقعیت کتمان کردنی  می باشد که این روز ها بدلیل تحریم نفتی اروپا چگونه هوار زده واذعان می شود که 20% مورد نیاز نفت اروپا از ایران تأمین می شود . حال مشخص شد که معنی من درآوردی نه شرقی ونه غربی ادعایی خمینی شیاد وجانشین وی وپیروانش از جمله مدعی قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس چیست؟  که بطور وارونه در این مورد این چنین ادعا کرده و مانور  تبلیغات  داده است :
"انقلاب ايران با شعار «نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي» در واقع اولين قدم اساسي را در جهت نفي دو ابرقدرت و نظام دو قطبي برداشت و يك مواجهه گرم و فعال را عليه آن سامان داد. حضرت امام خميني-ره- در چارچوب اين شعار فرمودند: «اين قرن، قرن غلبه مستضعفين بر مستكبرين است» با توجه به اهتمام حضرت امام به تاريخ هجري، قطعا منظور حضرت امام، قرن 14 شمسي است، كما اينكه حضرت امام، افتادن 14 ستون از كاخ ساساني  در مدائن در هنگام ولادت پيامبر بزرگوار اسلام را كنايه احتمالي از سقوط رژيم هاي شاهنشاهي در قرن 14 مي دانستند"  
این مدعی قلم بر دست غیرایرانی بدون آنکه بگوید  که در آستانه ی وچهارمین سالگرد انقلاب جمع بندی عملکرد حاکمان عوامفریب و دین فروش غارتگر و جنگ افروز چگونه می باشد؟  همچنین اشاره کند که قدرت حکومت ناشی از چیست؟  آیا قدرت ناشی از  نقش حضور مردم و اراده ی ملی با حفظ منافع فردی وکشور همراه با ترقی وپیشرفت وآزادی و عدالت ورفاه  وارائه ی خدمات اجتماعی  است . یا نه از طریق سرکوب وسانسور و ضرب وشتم واعمال زور وظلم واستبداد وبی عدالتی است؟  بعلاوه چرا نگفته است که وضعیت کنونی  اقتصادی کشور چگونه می باشد؟  یا اینکه مردم اینان در چه شرایطی بسر می برند؟ تعامل جریانات رقیب و رهبران نهادهای حکومتی باهم دیگر چگونه می باشد؟ سرنوشت یاران  نزدیک خمینی شیاد چگونه می باشد و در چه وضعیتی قرار دارند؟ مهمتر اینکه چرا نگفته نست که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی آنقدر در منطقه و جهان ایزوله شده است که علی خائنه ای نیاز به گردآوری نان خور از میان کشور های منطقه به جای حضور رهبران کشور های منطقه در آستانه ی سی و چهارمین سالگرد انقلاب دارد . از سوی دیگر  حتی نیازمند مترسک مقوایی خمینی شیاد در سالگرد ورودش به ایران برای فرود از هواپیما و سان دیدن نظامی دارد؟ زیرا که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در بحران وبن بست واختلاف وتضاد وجنگ قدرت و ثروت قراردارد که برای کنترل شرایط  انفجاری  موجود نیاز مبرم  به حاکم کردن روح پلید خمینی شیاد از طریق مترسک مقوایی وی در سالگرد ورودش به ایران دارد . در صورتیکه مدعی قلم بر دست  یادداشت روز نویس  با سانسور کردن این واقعیات اینگونه  از موضع ضعف قدرت نمایی کرده ورجز ولغز خوانی ضد اروپایی و آمریکایی وجهان گشایی و عالم گیر شدن  انقلاب  اسلامی رژیم فاشیتی مذهبی کودتایی نامتعارف ایران در منطقه  و وال استریت آمریکا کرده است:
"انقلاب اسلامي ايران كه اين روزها در سي و سومين سالگرد آن بسر مي بريم، از همان آغاز شعار براندازي نظام ظالمانه حاكم بر جهان را مطرح كرد و صد البته هدف هاي نزديكتر يعني رژيم هاي وابسته به اين نظام استبدادي را نيز از نظر دور نداشت و طبيعي هم هست كه براي رسيدن به قلعه اصلي بايد قلاع نزديكتر را درنورديد. در سي و سومين سالگرد اين انقلاب، بسياري از باروهاي نزديك و مياني سقوط كرده اند كه يك فهرست بلندبالا را تشكيل مي دهند، رژيم پهلوي در ايران، رژيم وابسته به شوروي در افغانستان، رژيم نظامي- سكولار وابسته تركيه، رژيم نظامي- سكولار وابسته پاكستان، رژيم نظامي- سكولار عراق، رژيم نظامي- سكولار سودان، رژيم وابسته و سكولار مصر، رژيم وابسته و سكولار تونس، رژيم مستبد و سكولار ليبي، رژيم مستبد، سكولار و وابسته يمن، دولت مستبد و وابسته لبنان- رژيم ماروني-،رژيم سكولار و وابسته كومور، رژيم مستبد و وابسته سومالي و... از جمله اين رژيم ها هستند كه بعد از برافتادن يا به دست اسلام گراها افتاده و يا در حال انتقال به اسلام گراها هستند در اين بين رژيم هاي وابسته اي هم با شكست هاي بزرگ مواجه شده و در آستانه سقوط قرار گرفته اند كه در رأس آن ها رژيم وابسته صهيونيستي است. اين رژيم پرنخوت كه قبل از انقلاب اسلامي ايران، خواب امپراتوري از نيل تا فرات را مي ديد اينك به درون محدوده اي كوچك خزيده و سه جنگ 1362، 1385 و 1387 را به حريف- مقاومت لبناني و فلسطيني- باخته است. رژيم آل خليفه در بحرين عملا فرو پاشيده و رژيم هاي عربستان و اردن در چند قدمي فروپاشي قرار دارند. بنابراين مي توانيم بگوييم در سي و سومين سال انقلاب اسلامي برج هاي نزديك و مياني استكبار فرو پاشيده اند و اينك نوبت به فروپاشي برج هاي دورتر- يعني خود آمريكا و اروپا- فرا رسيده و از قضا نشانه هاي آن هم مشاهده مي شود و البته 10 سال از تحقق كامل وعده صدقي كه حضرت امام داد- و فرمود اين قرن، قرن غلبه مستضعفين بر مستكبرين است- باقي مانده و همه مي دانيم كه آن نائب بزرگ حضرت بقيه الله سخن به گزافه نمي گفت و آنچه مي فرمود به او فرموده بودند و كدام وعده حضرت امام است كه تحقق نيافته است مگر در پيام سوم اسفند سال 1367 خود نفرمودند، «جنگ ما آزادي افغانستان و فلسطين و لبنان و مصر را در پي خواهد داشت» و مگر نشد.اينك قيام ملت ها عليه استكبار جهاني به دروازه هاي واشنگتن، پاريس، لندن و برلن رسيده است. قيام تسخير وال استريت در آمريكا اگرچه از نظر عدد در كف خيابان هنوز به عدد ميليون نرسيده است ولي از واقعيات بسيار مهمي حكايت مي كند به گونه اي كه همين دو روز پيش پليس آمريكا ناچار به بازداشت صدها نفر از آنان شد كمااينكه انقلاب مصر در روز پنجم بهمن سال گذشته با حضور چند هزار نفر در ميدان التحرير شروع شد و در نهايت هم عدد نيروهايي كه در ميدان بودند به بيش از 3 ميليون نفر نرسيد ولي آراء 80 درصدي مردم در انتخابات آذر و دي گذشته به اسلام گراها كه از مرز 20 ميليون رأي فراتر رفت به خوبي نشان داد كه آن چند ده هزار مصري التحرير اين 20 ميليون نفر را نمايندگي كرده اند.امروز همه كشورهاي غربي، «ديكتاتور»، «فاسد» و اكثر آنها «وابسته» هستند. كدام كشور اروپايي يا آمريكاي شمالي در طول 70 سال گذشته و امروز جداي از اراده آمريكا عمل مي كنند؟ كداميك از اين كشورها به دانشمندان خود اجازه داده اند، بنيان هاي شكل دهنده به نظام سرمايه داري موسوم به ليبرال دموكراسي را نقد جدي نمايند" 
عجیب است که زمان زیاد ی از کودتای 22 خرداد 88 و تظاهرات های ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خائنه ای واصل ولایت وقیح معترضان ناراضی نمی گذرد . چونکه هنوز  فراموش نشده است که کودتاگران همراه با نیروهای سرکوبگر چگونه بطور وحشیانه با معترضان برخوردضد بشری  کردند؟ مهمتر اینکه بدون توجه به اینکه  موسوی وکروبی کیستند ودر کجا بسر می برند؟ یاا ینکه با خاتمی و رفسنجانی چگونه بر خورد می شود؟ولی با وقاحت تمام از موضع طلبکارانه ودمکرات منشانه اینگونه در مورد کشور های اروپایی گفته که غیر مستقل وکودتایی هستند چونکه آلت دست آمریکا شده اند :
ر طول اين سال ها به كدام خواسته مردم- حتي آن دسته از خواسته هايي كه از طريق تظاهرات ميليوني بيان شده اند و زبان تظاهرات رساترين زبان است- توجه شده است. كدام مصوبه يك كشور اروپايي تحت تاثير اعتراضات خياباني تغيير كرده يا حتي تعديل شده اند. در نوع اين كشورها، حكومت تنها از طريق نيروي امنيتي و پليس با مردم مواجه شده اند و رئيس دولت و حتي يك وزير نيامده با مردم سخن بگويد و سياست مورد اعتراض را توجيه كند. همين چند روز پيش كه اوباما در مجلس نمايندگان آمريكا «نطق ساليانه» خود را ايراد كرد به بسياري از رخدادهاي خاورميانه اشاره كرد ولي حتي يك كلمه درباره تظاهرات چهارماهه ده ها هزار جوان دانشجوي آمريكايي نگفت اين در حالي است كه در طول اين دوره هزاران نفر از شهروندان معترض مورد ضرب و شتم شديد و بازداشت قرار گرفته بودند! آيا ديكتاتوري از اين بالاتر هم مي شود؟ آيا فساد سيستم از اين بالاتر هم ممكن است؟غرب ابزار دارد اما پيام ندارد. همه حرف هاي غرب در طول 200 سال گذشته ارائه شده و امروز و حتي از حدود 100 سال پيش ناراستي و ضعيف بودن آن عيان گرديده است. امروز كالاي ليبرال دمكراسي كالايي كاملا دمده است"
در خاتمه اینکه مگر جز این است  که در بزرگداشت سالگرد ها به خصوص انقلابات از دستآوردهای  داخلی و برونی انقلاب بیلان داده می شود ؟ چگونه اکنون هیچ مقام مسئول یا قلم بر دستی جرأت نمی کند در قلمرو داخلی سخنی بگوید و ترجیح می دهند مانور تبلیغاتی وارونه ی برون مرزی بدهند . بطور مثال قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روزنویس  بدون آنکه بیان کندکه احمد چلبی جاسوس چند جانبه  کیست وچه نقشی در مقدمه چینی برپایی اشغال نظامی عراق ایفا نمود؟ یا اینکه چرا آمریکا قرار گاه های نظامی مجاهدین در عراق را  بمباران هوایی نمود؟ سپس خلع سلاح شدند  تا که مکمل سیاست توی لیست سیاه تروریست گذاشتن نام شان از سوی وزارت امور خارجه آمریکا شود و عراق  تبدیل به جولانگاه سپاه قدس وحیاط خلوت حاکمان تهران شود؟ بعلاوه چرا مدعی وارونه گوی ضد آمریکایی زیادی استقلال طلب نگفته است که پس از اشغال نظامی افغانستان رفسنجانی در خطبه نماز جمعه ی تهران خود خطاب به بوش چه گفت؟ آنگاه ادعا کند که پس از انقلاب  اسلامی در ایران در 33 سال پیش موجب شد تا شوروی سقوط کند .لیست بالا بلندی از نام کشورهایی تهیه و ردیف  نماید  و مدعی شود که قبلاً اینها سکولار بودند. ولی اکنون گرایش اسلامی در این کشورها قدرت غالب هستند. همینطور مدعی شود  که  در سي و سومين سالگرد انقلاب رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف   شاهدیم که برج هاي نزديك و مياني استكبار فرو پاشيده اند و اينك نوبت به فروپاشي برج هاي دورتر- يعني خود آمريكا و اروپا- فرا رسيده است . طوریکه نشانه هاي آن  را وی با تلسکوپ نصب شده در دخمه ی دروغ نامه ی کیهان  مشاهده  کرده و افزوده است  برای اینکه 10 سال از تحقق كامل وعده خمینی شیاد سپری شده   که گفت  این قرن، قرن غلبه مستضعفين بر مستكبرين است. یعنی  مشابه همان قول تسلط و غلبه ای است که خمینی شیاد 33 سال پیش به مستضعفان وپا برهنگان ایران قول حکومت داده بود که اکنون دیگر نیاز به گفتن نیست که سرنوشت اینان چگونه می باشد و سهم شان  از حکومت چه شده است؟ تازه با شیوه ی از ریش بریدن وپیوند سبیل زدن  بدون آنکه اشاره به فرمان  جنایت علیه ی بشریت سال 67 خمینی شیاد داشته باشد که مرتکب شد .چون برای توجیه سر کشی جام زهر ناشی از شکست جنگ موهبت الهی وفرار از پاسخگویی خانواده های د اغدار وعزادار جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق که 7 سال با ا صرار ولجوجانه وکینه ورزانه ادامه داد. اما  وارونه گوی  قلم بر دست اجاره ای و  وامدار مدعی شده است که كدام وعده  خمینی شیاد  است كه تحقق نيافته است؟ چون  مگر در پيام سوم اسفند سال 1367 خود نفرمود «جنگ ما آزادي افغانستان و فلسطين و لبنان و مصر را در پي خواهد داشت» و مگر نشد؟ البته نگفته است که بینش جنگ افروزی خمینی شیاد برای این بود که برای وی وپیروانش و به ویژه پاسداران  چنگ موهبت الهی یا تضمین بقای رژیم ضدبشری و قرون وسطایی کودتایی دین فروش بود.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 13 بهمن ماه سال 1390
باروهاي رو به فروپاشي (يادداشت روز)