تنش در مراسم تشییع محمدهاشم دستغیب ،
ارگان فاشیستی کودتایی سپاه پاسداران مانع از حضور علی محمد دستغیب منتقد در این مراسم تدفین شد . 12 بهمن 90
دین ابزار قدرت وثروت و سانسور وسرکوب
وتبعیض شده یعنی همین که هر کس اگر چنانچه
کوچکترین زاویه ی فکری یا انتقاد به عملکرد ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای
همکاره وبدون پاسخگویی داشته باشد. هر که
می خواهد باشد. هر گز تحمل نمی شود . آنگونه که وقتی همسر یوسف صانعی فوت می کند .نه
به وی از سوی علی خائنه ای و حامیانش تسلیت
گفته نمی شود بلکه حتی خبرش هم در مطبوعات
وابسته بازتاب داده نمی شود . اکنون بدتر از این شیوه با بر گزار کنندکان مراسم تشییع وتدفین محمد
هاشم دستغیب فرزند آخوند دستغیب از سوی پاسداران یاا راذل اوباشان حرفه ای سرکوبر
همه جا حاضر برای سرکوب وتهاجم وضرب وشتم به محمد علی دستغیب عضو سیرک مجمع خبرگان آخوندی و سایر اعضای خانواده های دستغیب وحامیان شان رفتار
شده است .زیرا که محمد علی دستغیب انتقاد
به روش خود محوری بدون پاسخگویی ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای دارد
وانتقاد به شیوه ی وحشیانه ی پس از کودتای 22 خرداد ومورد تهاجم قرارد ادن معترضان
ناراضی کرده وخواهان پایان دادن به حصر
خانگی موسوی و کروبی شده است. حال سئوال است که پس از 33 سال که از حکومت ضد بشری
قرون وسطایی کودتایی می گذرد و آنگونه تق
دین وسیله ی قدرت وثروت واهرم سرکوب وسانسور وبحران آفرینی وجنگ افروزی در آمده است که حتی آخوندهای حامی این نظام ولی
کمی منتقد نه تحمل نمی شوند،بلکه با شیوه ی سرکوبگرانه ی وحشیانه وتهدید وتوهین
آمیز بر خورد می شود . آیا بازهم این رژیم فاشیستی مذهبی مشروعیت دارد؟ آیا بازهم
می بایست سکوت کرد واجازه داد به فرصت طلبان وغارتگران عوامفریب ودین فروش حاکم تا بازهم با ترفند دین ابزار قدرت وثروت وسانسور
وسرکوب شده همچنان به بقای حکومت ننگین وجنایات وخیانات همراه با اعمال ضد انسانی
شان ادامه دهند . یا حتی در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی و تقلباتی 12 اسفند شرکت
کرد. یا نه اینکه نه فراخوان تحریم داده شود ، بلکه تأکید بر مبارزه ی حکومت
دمکراتیک وسکولار در ایران شود؟
دیگربان
: نیروهای سپاه پاسداران مانع از شرکت علیمحمد دستغیب در مراسم تشییع و تدفین
پیکر محمد هاشم دستغیب فرزند آیتالله دستغیب در شیراز شدند.مراسم تشییع پیکر این روحانی روز
گذشته دوشنبه (۱۰ بهمن) در شیراز و با دخالت نیروهای رسمی سپاه و
گروهی از لباس شخصیها برگزار شد.سایت محافظهکار «شیرازنا» گزارش کرده که نیروهای سپاه از
حضور آقای دستغیب در این مراسم جلوگیری کردند که این مسئله با اعتراض گروهی از
هواداران این مرجع تقلید همراه شد.«خبرگزاری
دانشجو» نیز در گزارشی از بروز ناآرامی در این مراسم خبر
داده و ادعا کرده است: «اعوان و انصار علیمحمد دستغیب با حمل سلاح سرد و گرم سعی
در ایجاد فتنه داشتد.»علیمحمد دستغیب از جمله مراجع
تقلیدی است که طی دو سال گذشته بارها از عملکرد علی خامنهای و جمهوری اسلامی در
سرکوب اعتراضهای مردمی به صراحت انتقاد کرده است.این مرجع تقلید در تازهترین
موضعگیری خود از مقامهای جمهوری اسلامی خواسته به حصر میرحسین موسوی و
مهدی کروبی دو رهبر جنبش سبز پایان دهند.حامیان علی خامنهای از موضعگیریهای
دو سال گذشته آقای دستغیب خشمگین هستند٬ اما به خاطر حضور پرشمار طرفداران وی
تاکنون نتوانستهاند با او همچون سایر مراجع تقلید معترض با خشونت برخورد کنند.آیتالله دستغیب خواستار آزادی
موسوی و کروبی
براساس گزارش وبسایت حدیث سرو آیتالله دستغیب در نامهای از «هیئت حاکمه» ایران خواسته است که به حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی، از رهبران مخالفان دولت، پایان دهند و «زندانیان سیاسی را که با دشواریهای طاقت فرسا مواجه هستند و غالبا از دوستان اهل بیت عصمت و طهارت بوده یا اهل همین سرزمین می باشند آزاد نمایند». مهدی کروبی و میرحسین موسوی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در حبس خانگی قرار گرفتهاند و امکان ارتباط با جهان خارج از خانه را ندارند. آیتالله دستغیب، عضو خبرگان رهبری، این خواستهها را در پاسخ به نامه محسن کدیور نوشته و تأکید کرده است که انتقادهای او «برحسب تکلیف شرعی و عقلی» بوده و خود را سزاوار مدح نمیداند و در هر زمان نامه مینویسد و انتقاد میکند.
براساس گزارش وبسایت حدیث سرو آیتالله دستغیب در نامهای از «هیئت حاکمه» ایران خواسته است که به حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی، از رهبران مخالفان دولت، پایان دهند و «زندانیان سیاسی را که با دشواریهای طاقت فرسا مواجه هستند و غالبا از دوستان اهل بیت عصمت و طهارت بوده یا اهل همین سرزمین می باشند آزاد نمایند». مهدی کروبی و میرحسین موسوی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در حبس خانگی قرار گرفتهاند و امکان ارتباط با جهان خارج از خانه را ندارند. آیتالله دستغیب، عضو خبرگان رهبری، این خواستهها را در پاسخ به نامه محسن کدیور نوشته و تأکید کرده است که انتقادهای او «برحسب تکلیف شرعی و عقلی» بوده و خود را سزاوار مدح نمیداند و در هر زمان نامه مینویسد و انتقاد میکند.