حدادعادل در همایش فرهنگیان جبهه متحد:باید برای افزایش مشارکت تلاش کنیم/ مردم به افراد نزدیک به کانون‌های قدرت و ثروت رأی نمی‌دهند.خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از همه راههای شرعی و قانونی برای افزایش مشارکت بهره بگیریم، گفت که مردم به افراد نزدیک به کانون‌های قدرت و ثروت رأی نخواهند داد. 21 بهمن 90
چگونه است که حداد غلام  علی و  هم منقلی وفامیل علی خائنه ای نمی گوید که میزان ثروت ودارایی های وی ودامادش آقا مجتبی چه میزان است؟ همچنین میزان دارایی و ثروت نمایندگان وحامیان علی خائنه ای و آقازاده های شان چقدر است؟ همینطور ثروت ودارایی های نجومی باند مافیایی و انگلیسی مؤتلفه چقدر است واینان چه رابطه ای به علی خائنه ای و جبهه متحد اصول گرایان چیست  که وی هم عضو آن می باشد؟ بعلاوه 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی که بودند که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه بوعلی سینا  اسامی شان اعلام وپرونده های فسادشان فاش شد جزو کدامین باند می باشند ورابطه شان با علی خائنه ای چگونه می باشد؟ آیا ا ینان هم جزو کانون ثروت می باشند یا نه ؟ اصلاً چرا گفته نمی شود. چگونه است که خمینی شیاد ادعای واگذاری حکومت به مستضعفان وپا بر هنگان داشت تا جایکه شکر زیادی خورد وگفت حکومت آینده از اینان و پا برهنگان می باشد . اما برای چه اکنون پیروانش جزو کانون های ثروت شده اند؟ مهمتر اینکه چگونه است که این مرکز کانون ثروت مشخص نشده ونامی از اینان برده نشده است؟ بر حال چرا برای کسب کرسی بازار مکاره ی دوره ی نهم تلاش می شود با پاک کردن صورت مسأله وارونه گویی شود وآدرس غلط داده شود؟ زیرا که مگر در رژیم ضد بشری دین فروش و عوامفریب که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد عنصری غیر آلوده یافت می شود؟ مهمتر اینکه مگر همه لشکر کشی واتهام زدن وتهدید کردن محور جنگ قدرت وثروتو حذف رقبا وانحصاری کردنش نمی باشد. ولی برای کتمان کردنش شیپور از درگشادش نواخته شده است؟
 
 
 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان که عصر امروز پنج‌شنبه در سالن الزهرا(س) سازمان ارتباطات برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ را به وجود آورد که مهم‌ترین آن اعتماد به ‌نفس ملت ایران است، گفت: ملت ایران بعد از انقلاب تصمیم گرفتند که خودشان تعیین‌کننده باشند و در انتخاب حاکمان و مسئولان مشارکت داشته باشند.وی با بیان اینکه اعتماد به نفس برای یک ملت از هر سرمایه‌ای بالاتر است، گفت: ملتی که اعتماد به نفس خود را از دست بدهد حتی اگر از تمامی سرمایه‌های مالی، منابع زیرزمینی و ذخایر دیگر برخوردار باشد موفق نخواهد بود چرا که اعتماد به نفس سرمایه‌ای است که بدون آن تاریخی و فرهنگی بودن یک ملت نیز نمی‌تواند کارساز باشد.حدادعادل با بیان اینکه ملت ایران بدون وابستگی به شرق و غرب با توکل به خداوند توانست روی پای خود بایستد و با نیروی لایزال انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، تصریح کرد: امروز وقتی می‌بینیم حتی جوانانی که امام را ندیده‌اند و در عصر او نبوده‌اند، برای دفاع از امام و انقلاب سینه خود را سپر می‌کنند پیام انقلاب درک می‌شود.رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: امام به ما آموخت که اصل مسلمانی در تلاش برای محقق کردن جامعه اسلامی است یعنی اگر کسی به فکر محقق کردن جامعه دینی نباشد و برای آن تلاش نکند حتی اگر از صبح تا شب روزه بگیرد و از شب تا صبح نماز بخواند مورد قبول نیست.وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، اسلام سیاسی برای جهانیان مطرح شد، گفت: وقتی ملت ایران در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می‌کند برحسب تکلیف شرعی است.حدادعادل مقاومت ۸ ساله ملت ایران را در مقابل نظام سلطه حاکی از اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه قدرت نظام در اسلامی بودن آن است، گفت: تا زمانی که پیوند معنوی بین مردم و نظام و رهبری وجود دارد قدرت نظام اسلامی متجلی است.عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به انتخابات آتی مجلس، گفت: انتظار این است که ملت ایران با حضور آگاهانه خود در انتخابات راه ۳۳ ساله گذشته را طی کند.وی افزود: باید از هر طریق شرعی و اخلاقی ممکن برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم تا مجلسی کارآمد و متعهد روی کار بیاید که ارزش ولایت فقیه را بداند.حدادعادل با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای پرهیز کاندیداهای انتخابات از نزدیکی به کانون‌های قدرت و ثروت، اظهار داشت: مردم به کسانی که به کانون‌های ثروت و قدرت نزدیک هستند رأی نخواهند داد. کاندیداها هم باید مراقب باشند اگر کسی امروز به آنها پول داد فردا از آنها توقع خواهد داشت.نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به لیست تهران جبهه متحد اصولگرایان گفت: ما سعی کردیم در انتخاب لیست افرادی را معرفی کنیم که اعتقادات و توان کارشناسی آنان به اثبات رسیده باشد.