دروغ نامه ی کیهان 16 بهمن 90
برق (گفت و شنود)
گفتم : سربازجو اعتراف  کرده سلیس ، جانوریست پست و جانی و خسیس
روزی تصمیم  گرفت به خودکشی ، با شیوه مفت خوری وانسان کشی
خونه همسایه انگشت کرد توی پریز برق ،لگد زد بهش که دهان و شکم ش زد تق
گفت: يك سايت ضد انقلاب خطاب به سران فتنه نوشته است؛ «آقايان موسوي و خاتمي و كروبي! ممكن است براي ما توضيح بدهيد كه چرا هيچيك از پيش بيني هايتان درست از آب درنيامده؟»
گفتم: مردك دارد رد گم مي كند، مگر سران فتنه از خودشان اختياري داشتند؟ آنها دستورات سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه را اجرا مي كردند.
گفت: اتفاقا همين سؤال را از اوباما و نتانياهو نيز پرسيده و نوشته است؛ آقايان! مگر شما وعده پيروزي جنبش سبز را نمي داديد؟ پس چي شد؟!
گفتم: اين بدبخت هاي مادرمرده اگر قدرت داشتند با انتفاضه فلسطين و حزب الله لبنان مقابله مي كردند و جلوي سقوط ديكتاتورهاي عرب و گسترش جنبش ضد سرمايه داري وال استريت را مي گرفتند.
گفت: پس چرا اين بلا را روي سر مدعيان اصلاحات خراب كرده اند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يك آدم خسيس كه از زندگي به تنگ آمده بود قصد خودكشي داشت، براي اينكه برق مصرفي به حساب خودش نوشته نشود، با برق همسايه خودكشي كرد!
گفت : سربازجو ی دلقک ،  این  پیرو  امام مترسک
چموش شده، زده جفتگ ، طوریکهپاره کرده خشتک
به یک سایت رفته دزدک ،در آنجا کشیده  سرک
یافته است یک مردک   به وی چراغ  زده  و چشمک
گفته از رهبران رقیب کند سئوال ، از پیش بینی شان دهند شرح حال
چرا اشتباه در آمد از آب؟ سیفون رژیم  زده نشد زیرآب
گفتم : سربازجو  جرا کرده فراموش؟ صدای اعتراضی نشده خاموش
خشم مردم هست آتش پنهان ، بزودی شعله میکشه از نهان
می سوزانه ریش ریس کیهان ،  تانشئه نکندش مواد ماهان
گفت : سربازجوی لغزگوی نغز ،  مأموره دنبال کنه جنبش سبز
می بایست وارونه دهد تحلیل ، تا وصل کنه اینان به آمریکا واسراییل
نا نواند مثل بی خطر کبریت ، آویزان شود به وال استریت
تا گویدسپاه قدس هست همه جا ،آماده ترور هستند در اینجا و آنجا
گفتم : سربازجو اعتراف  کرده سلیس ، جانوریست پست و جانی و خسیس
روزی تصمیم  گرفت به خودکشی ، با شیوه مفت خوری وانسان کشی
خونه همسایه انگشت کرد توی پریز برق ،لگد زد بهش که دهان و شکم ش زد تق