گزیده خبرهای 17 بهمن 90 قسمت -2
محافظ حسن نصر الله: خامنه ای اگر امر کند سر سید حسن رو بیار؛ می برم
بی خودی نیست  که نقل شده است برخی آنگونه مرید مرشد خود  هستند که وقتی بهشان گفته می شود برو کلاه طرف را بیاور می روند وسرش را می آورند .اکنون بقول پاسدار حسن عباسی  حزب الله لبنان یا فرزندان معنوی خمینی شیاد  به ضرب دلارهای اهدایی آنچنان ذوب  در دستگاه ولایت علی خائنه ای رهبر  ولی وقیح  شده اند که حاضرند سر رهبرشان شیخ حسن نصرالله را برای علی خائنه ای ببرند . داشته باشید که اگر چنانچه جنگی رخ داد و سهمیه ی اهدایی دلار  اینان قطع گردید . آنگاه  چگونه این مریدان ذوب شدگان در دستگاه ولایت علی خائنه ای دچار دگر دیسی 180 درجه  ای خواهند شد؟
 «خبرگزاری دانشجو» (بسیج) ؛ از محافظ سید حسن نصر الله سوال کردند: چقدر سید حسن را دوست داری؟گفت: آنقدر که امر کند الان بمیر؛ می میرم.در سوال بعد پرسیدند چقدر امام خامنه ای را دوست داری؟گفت: آنقدر که اگر امر کند سر سید حسن رو بیار؛ می برم
برق مدرسه به دلیل بدهی قطع شد/ دانش آموزان از سرما لرزیدند!
فاجعه همراه با عوامفریبی ودین فروشی اینجاست که اگر چنانچه علی خائنه ای شیاد و حراف دارای مریدان برون مرزی به خصوص درلبنان می باشد که حاضر است سر رهبر شیخ حسن نصرالله را برایش ببرند .ولی در کشور این چنین مرتکب جنایت وتظلم می شود که برق مدرسه بدلیل بدهی قطع شده است تا فاش شود که چرا بیش از 7 میلیون و135 هزار دانش آموزان مدارس در سال گذشته مجبور به ترک مدارس شدند وتبدیل به کودتا کان کار خیابانی شدند؟
مهر: مامورین اداره برق کرج، برق مدرسه ابتدایی و راهنمای تزکیه عظیمیه را به دلیل بدهی قطع کردند که این امر باعث شد 750 نفر دانش آموز این واحد آموزشی در یکی از سردترین روزهای سال لحظات سختی را سپری کنند.به گزارش، این روزها و با بالا رفتن قیمتهای حامل های انرژی برخی از مدارس برای پرداخت هزینه های جاری خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند.تا آنجا که روز گذشته مامورین اداره برق منطقه عظیمه کرج، برق مدرسه ابتدایی و راهنمای تزکیه واقع در عظیمیه، پاسداران شرقی را به دلیل بدهی قطع نمودند که این امر باعث شد 750 نفر دانش آموز این واحد آموزشی در یکی از سرد ترین روزهای سال لحظات سختی را سپری کنند.پس از این اتفاق با پیگیری مدیر مدرسه وهمکاری رئیس اداره برق منطقه مذکور، حدود ساعت 14 که دانش آموزان مدرسه تعطیل شده بودند، مجددا برق مدرسه وصل شد.
طلب صدها میلیاردی بانک ملی از منصور آریا
بالاخره اگر خاتمی در مرحله دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در کرمان اعتراف کرد که ما مسئولین از بین همه قول هایی که به مردم ایران داده ایم .فقط فقر را منصفانه توزیع وتقسیم کرده ایم .این بخش را قلم انداخته بود که این فقر نه شامل همه نمی شود ، بلکه سهم برخی از خان یغما این چنین است که اگر چنانچه برای وام ناچیز باید کلی دوندگی کنند واینور وآن طرف بزنند که آخر بهشان داده نمی شود . همچون احکام دستگاه فاسد قضاییه که مدافع کلان دزدان است و سر آفتابه دزدان بر بالای باز برده است.
نسیم آنلاین : مدیرعامل بانک ملی از مطالبه یک‌ هزار و 200 میلیارد تومانی از بانک صادرات و 600 میلیارد تومانی از گروه امیر منصور آریا خبر دادفرشاد حیدری درباره چگونگی وصول این مطالبات گفت: ‌مطالبات ما از بانک صادرات که تعهد این بانک است. درباره تسهیلاتی هم که به گروه امیر منصور آریا پرداخت شده، وثیقه‌هایی مانند محل اجرای طرح‌ها، وثیقه‌های ملکی و سفته وجود داردوی ادامه داد: دستگاه قضایی در حال تحویل اموال و دارایی‌های این گروه به بانک‌ها برای تهاتر دیون است
پدر داماد احمدی نژاد : اشرافی گری در دولت احمدی نژاد رشد کرد
این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی و مرتبط به عملکرد دولتی است که ادعای اصول گرایی وساده زیست وعدالت محور وعاشق خدمت گزار مردم ایران است . مهمتر اینکه رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی است که پاک تر ین دولت تاریخ است .چون چند کیسه کش ومشت ومال دهنده حمام های سابق خزینه دار جزو اعضای کابینه هستند.
شفاف : احمد خورشیدی (پدر داماد احمدی نژاد که حامی جناح خامنه ای است )  دبیر کل حزب خدمتگزاران انقلاب در گفت و گوبا خبرنگار شفاف با اشاره به رواج دنیا طلبی در کشور، تصریح کرد: بعد از پایان جنگ 3 دولت را تجربه کردیم.دولت سازندگی،دولت اصلاحات و دولت اصولگرایی البته از نوع خاص.دولت سازندگی اشرافی گرایی را ترویج داد و باعث شد قشر وسیعی از تکنوکراتها بر سرکار بیایند و شاخصه اصلی این افراد ثروت اندوزی بودالبته بخشی از نیروهای انقلابی نیز در دولت وجود داشتند. در دولت اصلاحات نیز همین اتفاق دنبال شد.دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مادی گرایی و اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد رشد کرده است، ادامه داد: در دولت آقای احمدی نژاد که باید ساده زیستی را به صحنه می آورد دیدیم که برعکس عمل شد و متاسفانه اقداماتی که باید، انجام نشد و ضرباتی را به نظام وارد کرد. رشد دنیا طلبی وتکاثر طلبی مسئولین در این دولت که مدعی ساده زیستی بود بیشتر شده است
عکس‌العمل سپاه در برابر تهدیدات، سریع و انبوه بر روی دشمن خواهد بود
"این فرمانده پاسدار نیروی زمینی  ارگان فاشیستی کودتایی آنقدر پرت است که حالی اش نیست چه گفته است .چون گذشته از اینکه اگر جنگی شود زمینی نیست، بلکه هوایی وموشکی وتکنولوژی پیشرفته است . از سوی دیگر اعتراف کرده که جنگی در کار نیست .پس وقتی که به خیال خودش خیالش آسوده شده که جنگی در کار نیست. آنگاه  دست به عربده کشی شلیک سریع وانبوه آتش باری روی هدف دشمن ریخته است  که بقول خودش وجود ندارد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران آغاز کننده هیچ جنگی نخواهد بود اما واکنش‌مان صرفا کوبنده و تهاجمی است، نیروی زمینی سپاه قدرت اجرای عملیات‌های بازدارنده را دارد و عکس‌العمل ما سریع و انبوه بر روی اهداف دشمن خواهد بود.به گزارش خبرگزاری فارس، ‌سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه همزمان با آغاز مرحله اصلی رزمایش "حامیان ولایت" هدف اصلی از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آمادگی یگانها به منظور مقابله با هرگونه تهدید خواند و اظهار داشت: در این رزمایش بخشی از توانمندی‌ها و نوآوری‌های نیروی زمینی‌ سپاه در تمامی ابعاد به نمایش در می‌آید.وی رزمایش "حامیان ولایت" را از سلسله رزمایش‌های تخصصی نیروی زمینی سپاه دانست و تصریح کرد: در این رزمایش بخشی از نوآوری‌ها و توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در تمامی ابعاد به نمایش در می‌آید