گزیده خبرهای 21 بهمن 90 قسمت –2
ریزش ساختمان 4 طبقه در تهران پارس.خبرگزاری فارس: ساختمان 4 طبقه ای در تهران پارس بر اثر گودبرداری غیراصولی ساختمان مجاورش فرو ریخت.
آخرر ژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا متعارف بدلیل بارش برف ساختمان 4 طبقه در پایتختش فرو می  یزد . بد تر اینکه خبری از امداد رسانی هم وجود ندارد تا  خود را به محل وقعه برساند و کمک به بیرون کشیده شدگان زیر آوار اندگان کند .  معلوم نیست برای چه بیهوده و شعاری ادعای قدرت منطقه می کند ومی خواهد جهان را اصلاح کند وتغییرش دهد ومدیریت آن را در اختیار داشته باشد .یا می خواهد فضارا تسخیر کند؟ بهر حال اگر چنانچه یک زلزله ی شش دهم ریشتری در تهران رخ دهد. آنگاه  چه فاجعه تاریخی انسانی رخ خواهد داد؟
به گزارش خبرنگار فارس، ین حادثه امروز در شرق تهران رخ داد  و  مقدار زیادی از ساختمان به علت گودبرداری ساختمان مجاورش فرو ریخت.مأموران آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند و هیچ اطلاعاتی درباره مصدومان حادثه نداریم.پیگیری خبرنگار فارس با مسئولان آتش نشانی تا این لحظه بی نتیجه مانده است
فيلتر سايت بازتاب امروز.
در کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان یک ماه از فعالیت دوباره سایت خبری بازتاب مسدود شده نشده دوباره فیلتر شد تا معنی نه آزادس خن وساسی که خبری این چنین در عمل ونه شعار ثابت شود
.روزنامه اعتماد  : سايت خبري - تحليلي «بازتاب امروز» كه حدود يك ماه از آغاز به كار آن مي گذشت، روز گذشته فيلتر شد.هنوز از علت فيلتراين سايت ،خبري منتشر نشده است. (پیک ایران : روز گذشته سایت بازتاب امروز خبری با عنوان"اختلاس میلیاردی در بزرگترین دانشگاه علوم انسانی" منتشر کرد که بعداز چند ساعت آنرا از سایت حذف کرد.)
از بركت وجود سازمان زندان‌ها مردم احساس امنيت مي‌كنند
! بهمین دلیل است که ایران تبدیل به زندان بزرگ شده است. به خصوص اینکه  زندانبانان حاکم خودشان را مردم می دانند واز سوی این مردم همیشه امر ونهی می کنند .مهمتر اینکه احساس امنیت می کنند .نتیجه اینکه ایران تبدیل زندان شده  است  برای اینکه  احساس امنیت می شود  ونه  اینکه خود امنیت  وجود داشته باشد
.ایسنا :  غلامحسن اسماعيلي رييس سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور، زندانباني را كاري سخت و پر استرس توصيف كرد و گفت: سازمان زندان‌ها اجراي احكام قضايي اسلامي را بر عهده دارد و اين افتخاري بزرگ است كه از بركت وجود اين سازمان، مردم با احساس امنيت و بدون دغدغه خاطر زندگي مي‌كنند.وي در حاشيه بازديد از ندامتگاه كرج تصريح كرد: آنچه مشاهده مي‌شود نشان‌دهنده استقرار نظم و امنيت نسبي بر ساختار زندان است. در زمينه امنيت توام با اقتدار با تكيه بر فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني اقدامات خوبي در اين ندامتگاه انجام شده است.اسماعيلي به ايجاد نظم و اقتدار در سطح زندان‌ها اشاره كرد و ادامه داد: يكسان‌سازي و تدوين و اجراي برنامه‌هاي خاص در چارچوب آيين‌نامه سازمان و ارتقاي سطح زندگي زندانيان در محيط زندان باعث تغيير رفتار زندانيان و انطباق آن با ارزش‌هاي اسلامي مي‌شود
مانور ارتش آمريكا در شرايطی شبيه تنگه‌هرمز
این مانور نظامی مکمل تحریم بانک مرکزی و تحریم نفت می باشد که واکنش تهدید به بستن تنگه هرمز و تأکید وتهدیذ بر عدم حضور یک قطره نفت از تنگه هر مز با فتدای  تهاجم و مصادره  ی کشتی های عربستان می باشد که منتهی به چنین واکنش هایی شده است .حال ادامه این اقدام چه می تواند باشد بستگی به حاکمان ایران دارد که خواهان  بمب اتمی و جنگ موهبت الهی  هستند یا نه اینکه دست شان بالا می رود وبا توقف غنب سازی موافقت می کنند. 
عصر ايران: آمريكا به همراه هشت كشور ديگر، بزرگ‌ترين مانور نظامي زميني‌ - دريايي خود را برگزار مي‌كند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين مانور زميني - دريايي در سواحل شرقي آمريكا در حال برگزاري است. اين مانور نظامي به نام «تمساح پرجرأت»، شامل عمليات‌هاي هلي‌برد در ساحل و حمله هوايي هم مي‌شود. در اين مانور نظامي 25 كشتي نظامي مشاركت مي‌كنند تا با دشمن فرضي مقابله كنند. خبرگزاري فرانسه مي‌نويسد كه اين دشمن فرضي، به ميزان زيادي، شبيه ايران است. رسانه‌های دیگر نیز گفته‌اند شرایط این مانور، شبیه تنگه هرمز است از جمله اینکه یکی از راه‌های بسته شدن تنگه هرمز، مین‌گذاری آن است.
هشدار یک آيت‌الله درباره برخي جلسات خانگي بانوان.
عجیب است با همه بگیر وبه بنند وتهدیدها وتبلیغات و روشن گری کردن  ها که علیه ی جریان انحرافی درون دولت مدعی اصول گرا وعدالت محور وساده زیست وعاشق خدمت به مردم شده است . ولی با این وجود  ادامنه انحراف به درون نشست ها ومحفل های دینی زنانه کشیده شده است . طوری که موجب صدور فتوای یک فسیل مفت خور حکومتی حوزوی شده است .
 پانا نوشت: مدير حوزه‌هاي علميه برادران ايران با انتقاد از طرح برخي مطالب باطل و انحرافي در بعضي از جلسات خانگي ديني بانوان گفت: لازم است بانوان فرهيخته طلبه، در اين عرصه مقتدرانه وارد عمل شوند. وي سپس گفت: در برخي جلسات زنانه، مطالب باطل و انحرافي مطرح مي‌شود و حيله‌هايي را براي جذب مردم به كار مي‌گيرند و سوءاستفاده مالي مي‌كنند، كه لازم است بانوان فرهيخته ‌طلبه، مقتدرانه وارد عمل شوند و چنين جلساتي را با طرح آموزه‌هاي ناب و صحيح از معارف اسلامي اداره كنند.
تهدید به بازداشت دختران میرحسین، ممنوعیت تدریس برای یکی از فرزندان.
این تهدید نشان قدرت یا ضعف و وحشت شدید است؟ چگونه است که با قبرستان شکافتن یاد خمینی شیاد  زنده می شود .طوری که برای حاکم کردن اندیشه وتفکرش مترسک مقوایی وی در سال گرد ورودش به ایران ساخته  می شود تا روحیه سر گردان وی سان نظامی وانتظامی  به بیند .ولی موسوی نخست وزیر دوره ی جنگ 8 ساله ی موهبت الهی وی  نه تحمل نمی شود بلکه  همراه با کروبی یک سال است که در حصر خانگی زندانی مکتبی اصول گرایی شده است .اکنون هم در آستانه ی سی وچهارمین سال گرد انقلاب بعنوان هدیه دختر وی تهدید شده است؟ حال سئوال است که آن بخش از مدعیان اصلاح طلبان نامزد وتأیید صلاحیت شدگان  برای بازار مکاره ی دوره ی نهم در این مورد چه پاسخ یا توجیهی دارند؟ بدتر اینکه تحریم کنندگان را نیزمتهم کرده اند که چرا به جای مشارکت عمومی  وتبلیغ  کردن تحریم نموده اید تا قبضه کرسی بازار مکاره نهم اینان متزلزل باشد؟
در آستانه یکمین سال از زندان خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و بلافاصله پس از انتشار نامه مشترک فرزندان میر حسین و کروبی، دختران میرحسین موسوی از سوی زندانبانان تهدید به بازداشت شدند و یکی از دختران آنان از تدریس در دانشگاه منع شد.به گزارش کلمه، ماموران امنیتی که پیش از این بارها دختران میرحسین موسوی را تهدیدهای کاری و جانی کرده بودند این بار تماس گرفته و تهدید نموده اندکه آنها را بازداشت و به زندان یا مکانی منتقل خواهند کرد که هیچ کس از آن خبردار نشود. همچنین یکی از دختران میرحسین از ادامه فعالیت در دانشگاه بازداشته شد.برای این ممانعت از تدریس دختر میرحسین تا کنون هیچ گونه توضیحی داده نشده و مرجع دستور به ممانعت نیز مشخص نیست و علیرغم پیگیری ها کسی حاضر به قبول مسوولیت نشده است. دختر میر حسین در رشته هنر در دانشگاه الزهرا تدریس می کند. این ممانعت بدون ارائه دستور کتبی و تنها با حذف از سیستم اینترنتی آموزشی و به صورت غیر مکتوب بوده است.طی یک سال گذشته نه تنها همراهان جنبش سبز در حصر و زندان بوده اند بلکه خانواده آنان نیز بشدت تحت انواع فشارهای مرئی و نامرئی قرار گرفته اند. دامنه این فشارها از دستگیری پی درپی اعضای خانواده ، بازجوییهای مکرر ، دخالت در مراسم و روال عادی زندگی ، تهدیدهای جانی یا شغلی تا ممنوع الخروجی و یا ممانعت از فعالیتهای مرسوم کاری بوده است.سال گذشته میر حسین موسوی و مهدی کروبی در حمایت از قیام های مردم منطقه درخواست مجوز یک راهپیمایی کردند که نه تنها به این درخواست پاسخ داده نشد بلکه این دو همراه جنبش سبز به طور غیرقانونی در خانه های خود زندانی شدند.طی یک سال گذشته موسوی و کروبی و رهنورد از حداقل حقوق زندانی نیز برخوردار نبوده و خانواده آنان از امکان تماس تلفنی و ملاقات دیداری ،وسایل ارتباطی محروم هستند آنها از سایر حقوق زندانیان نیز چنانکه بارها گفته شده بی بهره بوده اند. دور نگهداشتن آنها از چشم های ناظر از یک سو و بی خبر نگهداشتن آنها از مسائلی که در خانواده می گذرد ارائه اخبار دروغ و در مورد اخیر حتی جلوگیری از شرکت در ختم اقوام نزدیک بخشی از این موارد بوده است.دستگیری آنان، ابهام در محل نگهداری و سلامت دارویی، امکان سناریو های خطرناکی که جان آنها را نشانه رفته است را دامن میزند.اگرچه در اصل این دستگیری غیرقانونی همچون سایر دستگیری های گسترده از سال ۸۸ تاکنون ، که تنها به دلیل تعهد و مسئولیت فعالین سبز اندیش نسبت به مسائل کشور صورت گرفته از هر نظر قابل سوال است، اما مساله عجیب تر و بی سابقه تر اینکه دامنه آن به اعضای خانواده سرایت کرده و سطح یک درگیری نا عادلانه سیاسی را به مسائل خانوادگی نزدیک کرده است که با توجه به تاکید مدام آنان بر ایستادگی و مقاومت بر عهد خود با مردم و همچنین عزم خانواده ها بر همگامی با عزیزانشان بر حق جویی ،جز تلاش برای ایجاد التهاب های موقتی سود و بهره دیگری ندارد
.سفیر ایران در مسکو: ایران توانایی هدف قرار دادن منافع آمریکا در سراسر جهان را دارد
.اینگونه ادعا کردن خوابیده پارس کردن است . زیرا که از موضع ضعف قدرت نمایی شده است تا که همسویی با موضع روس ها شود که در شورای امنیت سازمان ملل همراه با چین قطعنامه ی تحریم  علیه  ی سوریه را وتو کرد . همچنین نوعی تیغ زیر دم روس ها گذاشتن برای بالا وپایین پریدن علیه ی آمریکا ودفاع کردن از پروژه ی هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف حاکم بر ایران می باشد.
العربیه : محمود رضا سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت کشورش توانایی هدف قرار دادن منافع آمریکا در سراسر جهان در صورت حمله این کشور به ایران را دارد.واشنگتن بسیار تلاش کرد با اعمال تحریم ها مانع از ادامه فعالیت های اتمی ایران شود. تحریم بانک مرکزی ایران و دادن اختیار به بانک های آمریکایی برای بلوکه کردن اموال حکومت ایران از جمله این فشارها است.به گزارش خبرگزاری رویترز سجادی که در کنفرانسی خبری در مسکو سخن می گفت اظهار داشت چنانچه آمریکا اقدام به حمله نظامی به ایران کند، مرتکب خطایی در حد خودکشی خواهد شد.آمریکا تا کنون نگفته است که قصد حمله نظامی به ایران دارد اما مقام های این کشور همواره تاکید کرده اند برای مقابله با برنامه اتمی ایران تمام احتمالات مطرح است.سفیر ایران در روسیه افزود: "ایران توانایی بالایی در رسیدن به مناطق مختلف جهان برای وارد کردن ضربه انتقامجویانه به آمریکا دارد."او ادامه داد: "در صورت حمله نظامی آمریکا به ایران، تهران لیستی از جاهایی که باید هدف قرار دهد را در اختیار دارد. ایالات متحده در این صورت ضربه بزرگی خواهد خورد."در هفته های اخیر مقام های ایرانی بارها غرب را تهدید کرده اند. این تهدید ها با تحریم صنعت نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا اوج گرفت.روسیه بزرگترین تولید کننده انرژی در جهان مخالف افزایش فشارها بر ایران از راه شورای امنیت سازمان ملل متحد است. مسکو از تحریم های یک جانبه آمریکا و اروپا علیه ایران انتقاد کرده است.