نقد بررسی " انگليس باز هم خصومت با اسلام" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 11 تیر ماه سال 1387
"تب و سوز و ساز و هذیان گوئی ضد دولت فخیمه و ارباب انگلیسی به خاطر اخراج کردن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی "
چندی روزی است که عجیب ملای ر مقاله نویس در تب وتاب ضد انگلیسی می سوزد و هرروز هم درجه تب وی بالا تر می رود و موجب ذیان گوئی های بیشتری شده است . نا گفته نماند که نکته شروع و سرآغاز این تب و سوز وساز دشمنی با دولت فخیمه ی انگلیس از خارج شدن نام ماهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی در انگلیس شروع شد و اکنون در دنباله به سلمان رشدی و کتاب آیات شیطانی ویرسیده است . که سرمقاله نویس در قد و قواره ی سخنگوی ونماینده دنیای اسلام و دشمنی کردن با دولت فخیمه انگلیس وارد صحنه ی نبرد و دوئل سخت شده است.
البته برای بهانه و گیر دادن همچون دوران خمینی که پس از سرکشی جام زهر ناشی از شکست جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عرای که این جنگ خانمان بر انداز ایران ر ا ویران کرد و میلیون ها کشته و مجروح برجای گذاشت و 1000 میلیارد دلار خسارات برجای گذاشت . صد البته که فراموش نشده است که چگونه این جنگ تبدیل به نعمت الهی برای آنانی شود که اکنون بر قدرت نشسته اند و اسامی اشان در کنار آقازاده های شان جزو لیست افشا شده ی 44 نفره مفسدان و غارتگران مافیای اقتصادی می باشند که از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان افشا شدند . اما آن زمان خمینی دجال برای بستن دهان معترضین و خانواده های داغدار و عزداران یکبار مصرفان جنگ ضدملی و ضد میهنی نیاز به بهانه و موج سواری کردن داشت . برای همین 6 ماه پس ز انتشار کتاب ظآیات شیطانی سلمان رشدی که موجب برخی تظاهرات در هند و پاکستان وبنگلادش شده بود . فرصت طلبانه به آن چسبید و فتوای مرگ برای نویسنده ی کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی صادر کرد که در نهایت موجب بحران وفراخوان سفرای 12 کشورهای اروپائی از جمله دولت فخیمه ی انگلیس از تهران شد.

البته حاصل کار جزمعروف شدن سلمان رشدی و افزاایش فروش کتابش و شرایط فرار از رهبران جنگ افروز وغارتگر و عوامفریب و دین فروش از پاسخگوئی به ادامه ی 7 سال زوری جنگ ایران و عراق و منحرف و سر گرم کردن اذهان عمومی مردم ایران و ادامه ی دزدی و غارتگری و سرکوب و خفقان واعدام ها و بدتر بدتر کردن وضعیت اقتصادی مردم و البته حضور نوظهور دوم خردادی ها و 8 سال تدارکاتچی بودن خاتمی که به پاسدار احمدی نژاد و شرایط کنونی منتهی شد. چیزی دیگری برای مردم ایران دستآورد و یا بهمراه نداشت . اکنون لمای سرمقاله نویس غافل از این موضوع می باشد که هرروز برموج تنفر مردم نسبت به حکومت و عملکرد و ادعای کمدی ابزاری کردن دین افزوده می گردد . زیرا که در بستر جنگ باندهای مافیائی در گیر ثروت و قدرت و انحصاری کردنش می باشد که از سوی حاکمان دین فروش و عوافریب و جنگ افروز و غارتگر ودزد پیگیری می شود که موجب روی بر گردانی مردم به خصوص نسل جوان ازدین شده اند که 3 دهه باشییادی و قه بازی و تصویر مارکشی و مار نشان و قالب کردن تحمیل شده است .. ولی لای سرمقاله نویس این درمانده و قلم بر دست ناینده و سنگوی جهان اسلام شده و به خاطر اینکه به خواهد از ارباب فخیمه انتقام گیری کند که چرا نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج نمود که این برسب و نامگذاری در لیست تروریست ها از سوی رهبران رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و تروریستی پیشنهاد بود . اکنون ملای سرمقاله نویس همون خمینی دوباره به کتاب سوخته شده ی آیات شیطانی سلمان رشدی آویزان شده و علیه ی انگلیس و ملکه ی آن مانور داده است .

درخاتمه اینکه ملای قلم بردست سرمقاله نویس که شیپور را از درش گشادش نواخته است . اصلاً علاقه ای ندارد که توضیح دهد چرا یک هفته قبل از اشغال افغانستان و عراق چگونه بود که وزیر امور خارجه ی وقت انگلیس حضرت آیت الله جک استراو به تهران سفر می کرد و با همتای خود و سایر مقامات رژیم تروریستی آخوندی دیدار و ملاقات می کرد تا که نظر مثبت و موافقت اینان را برای همکاری این تجاز و اشغارل گری نظامی جلب کند . حتی گفته می شد که این سفیر دولت مکرمه ی ارباب فخیمه اسامی 12 امام شیعه را نیز در جیب خود بهمراه داشت که به آنان قسم می خورد تا برروی عهد و پیمان منعقد شده ی خود پای بند وپایدار بماند. الحق که با گنجانیدن نام سازمان مجاهدین در لیست گروه و سازمان های تروریستی این قول و و ظیفه را به نحو شایسته انجام داد. . همچنین چرا توضیح داه نمی شود که مدتی کوتاه قبل از نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی مجلس هفتم بود که شاهزاده چالرز انگلیسی از بصره وارد تهران شد و به اتفاق سیدخندان دست بر توی کمر به کاخ سعدآباد رفتند تا که یک سال پس از رخ داد ززله ی وویرانگر شهر تاریخی بم از آنجا ابراز همدردی با بازماندگان این شهر ویران و زلزله شده شود! البته این دیدار با سکوت معنی دار و رضایت مندانه ی لوطی جماران همراه بود . در صورتیکه مطبوعات رژیم در آن موقع گزارش کردند که این دیدار به نفع لوطی جماران و نمایندگان وصل به وی در مجلس هفتم تمام شد . ضمن اینکه اکنون چندین سال است که جریان متحجر و خرافه پرسنان انگلیسی قدرت را در رژیم یک دست شده در اختیار خود دارند . با این وجود معلوم نیست که اینگونه جیغ بنفش ضد انگلیسی کشیدن و خود زنی کردن وفرار به جلوی ملای سرمقاله نویس برای چیست؟!1 و قرار است که چه کسی فریب اینگونه نمایشات ضد انگلیسی را به خورد.

هوشنگ - بهداد
سه شنبه 11 تیر ماه سال 1387