نقد وبررسی " مشق توپ در تركيه(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 25 تیر ماه سال 1387
"برای عبور از بحران هسته و ایزولگی در منطقه، اکنون دخالت گری در ترکیه و مسئله ی حجاب زنان در این کشور برجسته و دنبال شده است "
یادداشت روز تهیه و تنظیم شده همچون نقش مدیریت رئیس شبکه ی مافیا بر نظارت و کنترل کامل باندهای گوناگون مافیائی می باشد که مشخص و ترسیم می کند می بایست همه رؤسای سر شاخه های باند ها گزارشات خود را به رئیس کل و اعظم خود ارائه دهند و رئیس کل مافیا هم وظیفه و مسئولیت دارد که به شعبات رسیدگی کند تا مشکلی برای کل شبکه ی مافیائی پیش نیاید . برای اینکه اکنون که نقش رژیم تروریستی آخوندی که خودش را ام القرای کشور های اسلامی جهان نامیده است و بنا بر مسئولیت جهانی که دارد که بخشی از آن را پاسدار احمدی نژاد باز واجرا می کند که گذشته از اینکه می خواهد جهان را احمدی نژادی کند. همینطور تصمیم دارد تا که ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند . حال بماند که شیخ مهدی کروبی به پاسدار احمدی نژاد توصیه کرده است بی خیال تغییر ساختار مدیریت جهان شود گوجه فرنگی را در ایران کنترل کند تا که بیش از این گران نشود که مردم حتی نتوانند املت هم به خورند.
بنابراین پاسدار لبنانی یادداشت روز نویس وارد صحنه شده و در راستای رسالت جهانی مداخله گری ام القرای جهان اسلام قلمفرسائی کرده و به خود حق داده است تا که بی خیال مسائل ایران ومطالبات مردم ایران شود و در عوض به سراغ ترکیه رفته ودر کسوت سخنگوی مردم ترکیه و وکیل مدافع اسلام گرایان حاکم در ترکیه علیه سکولار های ترکیه موضع گیری کرده و نسخه صادر نموده است . البته اینگونه دخالت کردن و نسخه تجویز کردن به آن مفهوم نیست تا که تصور شود که دولت کنونی ترکیه دربست تأئید می شود. زیرا که اولاً اینکه دولت ترکیه رابطه ی دیلپلماتیک با دولت اسرائیل دارد که رژیم تروریستی آخوندی اسرائیل را هر گز به رسمیت نمی شناسد. دوماً و بدتر اینکه دولت ترکیه تلاش کرده است به عنوان میانجی میان سوریه و اسرائیل این دو کشور را تشویق کند تا که به مذاکره برای عقب نشینی کامل اسرائیل از بلندی های جولان وباز گردادن آن به سوریه ادامه دهند . صد البته همانگونه تهدید شده که اگر چنانچه دولت سوریه با اسرائیل بر سر باز بس گیری بلندی های جولان به توافق برسد و اسرائیل را به رسمیت بشناسد . موجب خواهد شد تغییرات اساسی در روابط دو کشور به وجود آید . بنابراین از طرف دیگر این اقدام مقامات ترکیه هرگز نمی تواند مورد خوشآیند مقامات و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی باشد. برای همین است که اکنون از موضع سیاست دخالت گرایانه در امورداخلی ترکیه قلمفرسائی شده است . البته تناقض آشکار اینجاست که عجیب است در ترکیه با دخالت نظامیان در قدرت مخالفت می شود. چونکه نظامیان از سکولاریسم د فاع می کنند. در صورتیکه در ایران درست شرایط وارونه است . زیرا که از کودتا گران خاموش خزنده دفاع و حمایت می شود که چند سال است سیاست حرکت چراغ خاموش خودشان را به پیش برده اند. حتی کودتا گران حاکم کوشش برای حذف جمهوریت می کنند تااینکه سپاه پاسداران بطور کامل قدرت اجرائی و ذخابر و منابع وثروت کشور و تأسیسات هسته ای را به محاصره و انحصاری خود در آورند . پس بی جهت نیست که قلم بردست یادداشت روز نویس مبلغ همین سیاست و اندیشه می باشد .
فراموش نشود که 3 دهه است حاکمان عوامفریب و دین فروش سوء استفاده ی ابزاری از دین می کنند و این سیاست جزو رمز ماندگاری دولتمردان وحذف رقبا و خاموش کردن صدای معترضان شده است . به خصوص اینکه همان اوایل انقلاب برای برخورد با زنان جامعه که نیمی از جمعیت کشور بودند و در دوران تظاهرات در زمان شاه اینان از خانه به صحنه ی تظاهرات کشانیده شدند و شانه به شانه و همدوش مردان دست به مبارزه زدند . البته اگر این حضور زنان درصحنه ادامه می یافت برای متحجراین وارتجاعیون وخرافه پرستا ن حاکم زن سیتز ی توانست سهم بسیار مهلک و خطرناکی باشد . بنابراین می بایست که ابتدا با شعار روسری یا توسری به جنگ زنان می رفتند و چادر سیاه به عنوان حجاب برتر به زنان تحمیل می شد تا عزادار و سیاهپوش شوند.ازسوی دیگر با تهاجم و یورش سراسری به دانشگاه ها و 3 سال تعطیل نمودن آن می بایست که زمینه ی مناسب حضور زنان مترقی در محیط های دانشگاه ها مسدود می شد . ولی اکنون چون حاکمان زن ستیز و آزادی کش متحجر و خرافه پرست که مچنان مواجه با جنبش اعتراضی زنان در داخل کشور می باشند . پس برای مبارزه با این معضل با تشدید کردن امنیت اجتماعی به پا خاسته اند. همچنین برای صدور این بحران با نگرانی و وحشت موضوع حجاب زنان در جامعه ی ترکیه با دقت زیر نظر گرفته و دنبال می شود . لذا در همین رابطه است که یادداشت روز نویس با سحاسیت زیاد مسئله ی حجاب زنان در ترکیه را به نمایش گذاشته و ترسیم کرده است .
در خاتمه اینکه طلبکاری رژیم تروریستی آخوندی و پاسداران مبلغ و قلم بر دستش آنقدر زیاد شده است که نه در امور داخلی ترکیه دخالت گری می کنند و این دخالت گری راحق مسلم خود دانسته اند . بلکه به اروپا هم انتقاد شده که چرا در امورد داخلی ترکیه دخالت می کند واز سکولار ها حمایت کرده است و افزوده شده که این سکولارهای نظامی و حامیان آنان دارای قدرت وپایگاه در ترکیه نمی باشاند ونمی توانند منشاء تغییر وتحولات و ترقی و پیشرفت در ترکیه باشند ؟ البته ر گزگفته نمی شود که در ایران نه اینکه حجاب اجباری که با روسری یا توسری 3 دهه پیش شروع شد و اکنون با تشدید امنیت اجتماعی نیروی انتظامی دنبال و پیگیری می شود چگونه این اقدامات موجب آزادی و ترقی و پیشرفت زنان در ایران شده است تا جائیکه انسان شرم دارد از بیان آنچه آخوند احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که در مورد زنان در خطبه ی نماز جمعه خود گفت که درایران چه خبر است ؟ا لبته با همکاری در اشغال و دخالت گری در امور داخلی افغانستان و عراق، زنان این دو کشور می بایست الگوی خودشان حجاب اجباری چادر سیاه در ایران باشد که اکنون این حجاب برتر قرار است الگوی زنان ترکیه نیز به شود.
هوشنگ � بهداد
سه شنبه 25 تیر ماه سال 1387