چرا به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ، تشد ید سرکوب و امنیت اجتماعی نوید داده می شود؟
چگونه است که درست همزمان با فرا رسیدن سالگرد قیام دانشجوئی 18 تیرماه سال 78 خبر از تشدید امنیت اجتماعی شده است؟ ! زیرا که سعید مرتضوی که یکی از بدنام ترین چهره ای رژیم تروریستی بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی می باشد به نام دادستان تهران بر روی صحنه آمده و از افزایش سرکوب وخفقان و رعب ووحشت و اعدام بیشر در جامعه خبر داده است ؟ آخر این چگونه نظام نامشروع و ضد مردمی می باشد که از یک سو که جو نارضایتی مردم افزایش یافته است و روند رشد تورم لجام گسیخته و گرانی و افرایش قیمت کالا ها در جامعه بیداد می کند. همچنین افزایش قیمت زمین ومسکن و اجاره خانه و فقر و بیکار ی و شکاف عمیق طبقاتی همچنان ادامه دارد وهیچگونه چشم انداز بهبود در راه نیست . ولی شاهدیم که از سوی دیگر مسئولان ترسیده ووحشت زده به جای اینکه راه حل برای مهار و تورم و گرانی ارائه کنند . ولی تصمیم گرفته شده است در در بستر علتی کردن فضای اعلام ناشده حکومت نظامی که دستأورد ادامه کودتای خاموش خزنده ی سه ساله ی سپاه پاسداران می باشد. اکنون این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران که نامش در لیست افشاگری عباس پالیزدار درکنار غارتگران دانه درشت هویدا وضمیمه شد. در شرایطی که قدرت اصلی را در اختیار خود دارد . تلاش کرده دامنه ی قدرت و فضای حکومت نظامی و اختناق را به 31 استان کشور بسط و تعمیمم دهد. زیرا که اهداف مشخص وخاصی را دنبال می کند که شامل : دفاع از پروژه ی هسته ای در راستای ادامه مذاکره می باشد که نظرات گوناگونی پیرامونش تا پذیرش تعلیق و عواقب آن می باشد . همچنین نوعی برنامه ی آماده سازی جنگ احتمالی مرتبط با پروژه ی هسته می باشد و یا نوعی آماده باش براای مقابله با ضریب رو به اافزایش جونارضایی مردم خشمگین در جامعه یا تحرکات در نوار مرزی می باشد . حتی می تواند نوعی تسویه حساب درونی ارگان فاشیستی سپاه پاسداران باشد که مد تی می باشد که فرمانده هاتش در حال جابه جائی یابر کنار شدن هستند . تا جائی که می توان یش بینی کرد که نوعی مقدمه وبسترسازی تکرار تجربه ی سوم تیر ماه سال 1384 می باشد که در نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات دوره ی نهم ریاست جمهوری که منجر به پیروزی پاسدار احمدی نژاد شد .
خلاصه هرچه باشد این واقعیت را هر گز نمی توان کتمان کرد که رژیم تروریستی آخوندی هرروز بیش از روز قبل از مردم فاصله می گیرد و قادر به برآوردن کردن نیاز و مطالبات مردم نیست و هیچ چاره ای جز متکی شدن بیشتر به ارگان های سرکوبگر ندارد تا که به تواند این خلاء را پر کند . برای اینکه برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش و پیروزی گام به گام پیروزی ودست اندر کاران پشت پرده اشراف کامل دارند که نیازمبرم بود در برابر افشاگری پالیز دار سریع واکنش نشان داده می شد . بهمین خاطر سعید مرتضوی دادستان قاتل زهرا کاظمی در زندان اوین و جلاد مطبوعات و عضو باند مافیائی مؤتلفه ی انگلیسی فاشیستی بازار و مؤتلفه عسگر اولای سریع وارد صحنه شد وصدور حکم باز داشت و بازجوئی پالیز دار را صادر کرد تا که به تواند تأثیرات وواکنش افشاگری سخنرانی عباس پالیزدار در دانشگاه همداان در جامعه را کنترل کند . سپس مشابه همین حکم را برای نمایندگان مجلس صادر کرد .
ولی نام اسامی که در لیست اسامی افشا شدند؛ آنگونه منفور و مشهور و شناخته شده می باشند که با اینگونه اقدامات عجولانه وناشی از ترس و اقدام فرار به جلو نه اینکه موجب سفید کردن پرونده و پاک کردن این اسامی غارتگران و مفسدان اقتصادی بیت المال از اذهان مردم نمی شود، بلکه موجب بیشتر مطرح شدن و واقعی بودن افشاگری می شود . به خصوص اینکه نام ارگان فاشیستی سپاه پاسداران به عنوان دخالت گر در پرونده به عنوان مفسد اقتصادی وهم قاتل برده شده است که پس از افشا گری هیچ راهی جز بسیج شدن در 31 استان برای آماده باش با نارضایتی عمومی نمی باشد .
زیرا که هم بحران های داخلی و بیرونی بسیار گسترده می باشد هم رژیم تروریستی آخوندی در شرایط ایزولگی کامل در منطقه به سر می برد . مهمتر اینکه ابزار های فشار برروی شرایط زندگی طاقت فرسای مردم عجیب به صورت گاز انبری فشار گاز انبری تبدیل شده است . برای اینکه از یک طرف که تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها ادامه دارد . از سوی دیگر کمبود آب و افزایش ساعات خاموشی ها در تابستان مزیت بر علت شده است . ولی مسئولان حاکم راه چاره را بازهم در افزایش هرچه بیشتر سرکوب و ارعاب ووحشت در جامعه تشخیص داده اند شناخته اند. به همین دلیل است که باز دادستان قاتل و دزد و بدنام سعید مرتضوی وارد صحنه شده و از تشدید امنیت اجتماعی در دو ماه آینده خبر داده است .
غافل از آنکه این دادستان آدمکش آنقدر پرت است که نمی داند همین دو هفته پیش بود که احکام بازداشت و بازجوئی برای افشا کنندگان پرونده ی قضائی لیست اسامی 44 نفره مفسدان و مافیای اقتصادی و غارتگران بیت المال را صادر کرد که اکنون خودش در مکان ساختمان 7 طبقه ی فرو ریخته ی در سعادت آباد حضور یافت و اعتراف کرد که جان باختگان جوانان دانش آموز و دانشجو بودند که از کوهدشت لرستان به تهران آمده بودند تا به توانند هزینه ی تحصیلات خودشان را تأمین کنند که در نهایت جان باختند .
حال این دادستان قاتل و آدمکش و دزد چگونه می خواهد با این اعتراف آشکار که بدون شک مقصران اصلی حاکمان غارتگر و شرکای غارتگرشان همان دانه درشت های افشا شده از سوی پالیز دار می باشد . می خواهد تبعات و آثارش را با نوید دادن تشدید امنیت اجتماعی جوابگوی باشد . یعنی اینکه تصور کرده است با افزایش صدور احکام اعدام ها می شود یک جامعه در حال انفجار ناراضی را کنترل و اعتراضات را خفه و خاموش نگهداشت و به جای پاسخگوئی مطالبات مردم دهان کجی کرد و با تشدید سرکوب بطور سیستماتیک پاسخ منفی داد و توقع داشت که برای همیشه می توان به این شرایط ادامه داد وواکنش و اعتراضی هم در راه نمی باشد.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 16 تیر ماه سال 1387