نقد و بررسی " حاميان تروريسم پرچمداران مبارزه با تروريسم !" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 9 تیرماه سال 1387
"سوز و گذاز و زنجیره پاره کردن ملای سرمقاله نویس علیه مجاهدین که چرا نام شان از لیست گروه و سازمان تروریستی در انگلیس خارج شده است"
وقتی که با یک روز جاخالی دادن و یک روز هم با تأخیر مطالب برروی اینترنت گذاشتن سپس با سر مقاله تنظیم شده ی علیه ی مجاهدین آفتابی شدن ، کاری که ملای سرمقاله نویس انجام داده و اینگونه وارد صحنه شد ه است ، گذشته از افشاشدن ماهیت ملای سرمقاله نویس متعلق به لوطی جماران است که مبلغ و حامی و جارچی یکی از بدنام و غارتگر منفور ترین مهره های رژیم تروریستی آخوندی است که سابقه ی بساز و به فروشی وزد و بند این روباه مکار رفسنجانی دارد که حتی آنقدر منفور است که از درون خود رژیم هم چشم دیدن این هفت خط فرصت طلب و غارتگر را ندارند . از سوی دیگر ملای سرمقاله نویس با فراموش کردن عمدی افشاگری پرونده های دانه درشت غارتگر و مفسدان اقتصادی و ابسته به لوطی جماران و سایر باندهای مافیائی اقتصادی که عباس پالیز دار در دانشگاه همدان اسامی اشان را افشا کرد . همچنین با نادیده گرفتن مطالبات ونیاز مردم ایران که چگونه هر روز کمرشان بیش از گذشته زیر بار تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها خم و داغان می شود که بازده و دستأورد و ارمغان رفسنجانی غارتگر و زد و بند چی پشت صحنه با مک فارلین نماینده ی ویژه ی وقت آمریکا است که در دوران سازندگی دروغین برای هموار کردن راه غارتگری برای خود و اعضای خانواده و حزب و آشنایان و شرکای غارتگر ش بود که با تعدیل اقتصادی برای نشر و نمو و رشد پیده ی آقازاده پروری با تز معروف تز مبارزه با ا ارزانی برای مهار گرانی شروع شد .
هینطور ملای سرمقاله نویس با کمال پروئی و وقاحت آخوندی و فلسفه ی حوزوی تصویر مار کشی و مار نشان دادن که جرأت و شهامت بازگوئی و اشاره کردن به پرونده ی بسیار ننگین رژیم تروریستی آخوندی را ندارد که خمینی چگونه وارد ایران شد وچه و عده و قول های وارونه و عوامفریبانه ای داد . سپس چکار کرد چه تعداد از مجاهدین از همان ابتدا که دانش آموزان دختر و پسر در خیابان های شهرهای ایران به خاطر فروش نشریه ی مجاهدین مورد یورش چماقداران و قداره بندان آدمکشان توی خیابان واقع می شدند و جلوی چشمان مردم کشته می شدند و چرا آنقدر فشار و سرکوب به اینان تحمیل شد تا که مجبور به واکنش شدند؟ چرا گفته نمی شوئ که تا کنون چه تعداد از اینان تیرباران شدند؟ کدام قشر اجتماعی از عملکرد رژیم تروریستی آخوندی رضایت داند؟ دانشجویا ندر دانشگاه ها چه فریاد می زنند؟ برای چه مرگ بر دیکتاتور فریاد می زنند؟ چرا دختران دانشجوئی اقدام به خود کشی می کنند؟ چرا دانشجویان شعار مجاهدین را می دهند ما زن و مرد جنگیم . به جنگ تا به چنگیم؟ کارگران کارخانه ی نیشکر هفت تیچه ی خوزستان چه می گویند و چه می خواهند؟ چرا ملای سرمقاله نویس به این مورد ها اشاره نمی کنند؟
چرا گفته نمی شود که معنی تروریست و حقوق بشر چیست؟ کدام کشور در جهان به عنوان یاغی بین المللی و پدر خوانده ی تروریسم شناخته می شود و دارای پرونده ی ننگین حقوق بشر در جهان می باشد؟
بدتر اینکه سران ورهبران کدام کشوری در جهان می باشد که دارای پرونده ی محکومیت ترور مخالفین می باشند و نام شان در لیست تروریست های زیر پیگرد پلیس بین المللی می باشد که حق خروج از کشور را ندارند . همینطور چرا سپاه پاسداران به دلیل دخالت گری در امور داخلی عراق و باتلاق کردن این کشور در لیست تروریست از سوی آمریکا قرار گرفته است ؟ بنابراین مشخص است که چرا ملای سرمقاله نویس به دلیل اینکه ارباب فخیمه ی انگلیس مجبور شد که دیگربه تقاضای نوکر پررو شده ی خود بها ندهد چونکه 5 شهرروندش را در عراق ربود و در همدان در سلول های انفراد ی زندانی کرده است نام مجاهدین را از لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج کرده است که موجب برهم ریختن دستگاه اعصاب سران رژیم تروریستی آخوندی و رسانه های خبر رسانی و مطبوعاتی اش شده است . از جمله ملای سرمقاله نویس هم بد جوری جیغ بنفش کشیده است و سوزش و خارش و عصبیت خودش را بیرون ریخته است . آنگونه که در ایران مجاهدین بر سر قدرت می باشند و آخوندهای جنایتکاران مظلوم و محکوم واقع شده اند .
البته این حرکت اوضاع بیش از حد خراب و بحران وخطری رژیم تروریستی آخوندی می باشد که چنین آثار آن بطور شفاف به تصویر کشانیده شده است. ملای سرمقاله نویس از فرط ناراحتی و قاطی کردن فراموش کرده است لجن پراکنی و اتهاماتی که علیه ی مجاهدین ردیف کرده است گذشته از اینکه دست به خودزنی و زدن زیرآب ادعای مضحکی را زده است که تا حال زور می زد نشان دهد که گویا فرقی با سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده و سناریو سازی حسین شریعتمداری دارد. در صورتیکه اکنون ثابت کرده است ای دل غافل این یکی خیلی جنایتکار تر از همتای خودش در ورق پاره ی کیهان می باشد و تا حال تلاش مذبوحانه می کرده است که نشان دهد چون در کویر گیر افتاده بود دسترسی به آب نداشت تا که نشان دهد چقدر شناگر قابل و ماهر وبا استعدادی می باشد .
از سوی دیگر سرمقاله نویس دست همه مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات با وزیر آدمکش حرفه ای اش را رو و افشا و رسوا کرده است که کانون ومنبع اتهامات و لجن پراکنی و توهین و اتهاماتی که شبانه روز زده شده کجاست . چون ملای سرمقاله نویس در اتهام نی و وارونه گوئی و بدون بازجوئی حتی یک مورد به جنایات و خیانات و عوامفریبی و دینفروشی و جنگ افروزی و غارتگری سران رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی در 3 دهه ی گذشته مرتکب شدند که فقط به یک گوشه ی کوچکی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اشاره کرد.
ولی اکنون ملای سرمقاله نویس با بیرون کشیدن شمیر خود از زیر عبا با دم خروس دزیده شده با قوقولی کردن برروی دست همه ی مزدران فحاش دهان گشاد و دستگاه وزارت بد نام اطلاعات در جنگ روانی و شیطان سازی علیه ی مجاهدین زده است. فراموش نشود که این نتیجه ی مراسم پیروزمندانه 28 ژوئن مجاهدین در پاریس می باشد که اینگونه ملای سر مقاله نویس را عصبی کرده است و وی را تبدیل به همان دوران کرده که با حسین الله کردم در جلوی دانشگا ان بازهرا خانم به دانشجویان انقلابی تهاجم می کرد و فرافکنانه فریاد زده است که چکاره است و چرا وارونه گوئی کرده است؟.
هوشنگ - بهداد یکشنبه 9 تیرماه سال 1387