سرنخ اصل اقدامات تروریستی در خاور میانه و به خصوص در اسرائیل کجاست؟
آن زمانی که روابط مذاکرات پنهانی صلح اسرایل با سوریه فاش شد، هشدار داده شده بود که رژیم تروریستی آخوندی نمی تواند تحمل کند که تنها هم پیمانش در منطقه سوریه به ادامه ی مذاکرات صلح با اسرائیل ادامه دهد و نظاره گر اوضاع باشد وواکنشی برای برهم زدن آن ازطریق اقدامات تروزستی در شرایط حاد وخاص مرتکب نشود . همچنین تصور نمی رود که جای شک و شبهه ای باقی مانده باشد سرنخ اصلی وعامل محرک و تقویت و تشویق و برنامه ریزی اقدامات تروریستی در خاورمیانه به خصوص در اسرائیل که اخیراً اتفاق افتاد که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان اسرائیلی شد کجاست؟ زیرا که مشخص است که کدام کشور در خاورمیانه می باشد که بیشترین دشمنی با روند مذاکره ی صلح خاورمیانه را دارد و هر اقدامی که از دستش برآمده درا ین زمینه کوتاهی نکرده است. بطوریکه به خاطر بر هم زدن مذاکره ی صلح خاورمیانه وپیشبرد اهداف پروژه ی هسته ای جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل را راه اندازی کرد و لبنان را به سر زمین سوخته تبدیل کرد .
بنابراین کنون که دولت سوریه به مذاکره ی صلح خود با مقامات اسرائیلی با وساطت دولت ترکیه برای باز پس گیری بلندی های جولان از اسرائیل ادامه می دهد. از سوی دیگر مذاکرات تعویض اسرا میان حماس با اسرائیل نیز در جریان می باشد . به خصوص اینکه در نشست کنگره بین الملل سوسیالیست ها در یویان دست دادن جلال طالبانی با اهورا باراک وزیر دفاع اسرائیل در کنار محمود عباس رهبر حکومت خودگردان فلسطیناتفاق افتاده و انجام گرفته است . به ویژه گزارش خبر آزمایش تمرینی جنگنده های نظامی در حال سوخت گیری هوائی برای پرواز عملیات نظامی در مسافت دور که بر فراز دریای دیترانه مخابره شد که عجیب سران رژیم تروریستی آخوندی را دچار ترس و وحشت نموده است . لذا ب در شرایطی که بحران هسته ای وخیم تر از هر زمان دیگر شده است و اقدام تحریم های اقتصادی اتحادیه ی اروپا که همراه بر توی لیست تحریم بردن بانک ملی همراه است و اسامی تعدادی از مقامات سیاسی و اجرائی و نظامی ممنوع الورود به اروپا شدند بحران هسته ای را مضاعف کرده است . همچنین رشد بحران تضاد و اختلافات داخلی به خصوص لیست افشا گری عباس پالیزدار برشدت بحران و رقابت های دزدان غارتگران و باندهای در گیر جنگ قدرت و ثروت افزوده است .
پس در این شرایط خطیر ودر راستای عبور از بحران وصدور ترریسم و بنیادگرائی نیاز مبرم به بحرن سازی و جنگ افروزی می باشد . بنابراین بدون هرگونه شک و شبهه منشأ اصلی اینگونه اقدامات و اعمال تروریستی همان کشوری می باشد که پدر خوانده ی تروریسم و یاغی بین المللی خوانده شده است و عامل بقایش در رشد و گسترش اقدامات تروریستی وناامنی و بی ثباتی کشورهای همسایه و بحران کردن خاورمیانه پیوند خورده و تنها کشوری است که از ینگونه عملیات تروریستی و یا اشغال نظامی سایر کشور وجنگ افروزی ها تا کنون بطور مستقیم بهره وسود برده است که بدون شک همانگونه که قید شد عامل اصلی ومحرک این چنین اقدامات تروریستی فقط رژیم تروریستی آخوندی و لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد.
برای اینکه فراموش نشده است که چگونه لوطی جماران در خطبه ی عید فطر گذشته در تهران علیه ی کنفرنس صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا اعلام دشمنی کرد و رهبران کشور های منطقه را تهدید کرد که اگر چنانچه در این نشست صلح آناپولیس آمریکا که آن را پائیزی و خزان زده و شکست خورده اعلام کرد شرکت کنند موقع باز گشت از این اجلاس در کشورهای خودشان دار آشوب و قیام و نا آرامی های اعتراض آمیز مواجه خواهند شد . البته در ادامه ی این تهدید در نوار غزه آتش جنگ ونا آرامی ها افزایش یافت . در عراق اقدامات تروریستی با ارسال اسلحه از ایران عجیب فزونی یافت . در بحرین اغتشاش خیابانی راه اندازی شد . همچنین همچین اواخر به دلیل حضور و شرکت بوش در جشن شصتمین سال دولت اسرائیل کلی دشمنی شد وبد وبیراه گفته شد . بنابراین هم در بستر دشمنی با روند صلح خاورمیانه وهم سنگ اندازی برای عدم موفقیقت تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین که فرانسه و اروپا و آمریکا تعهد داده اند این مهم را تا پایان سال مسیحی محقق میکنند موجب شده تا. سران رژیم تروریستی آخوندی بربرمنش و تاریک ادیش از هیچگونه تلاش برای افزایش اقدامات تروریستی و دشمنی با روند صلح خاورمیانه وناامن سازی وبی ثبات تر کردنش کوتاهی نکنند.
درخاتمه اینکه تنها راه چاره شتاب بخشیدن به روند صلح خاورمیانه ، کوتاه کردن دست عوامل رژیم تروریستی در عراق و خارج کردن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی کشورهای اروپا و وزارت امور خارجه ی آمریکا همچون دولت فخیمه ی انگلیس می باشد . مشروط بر اینکه می بایست برای تغییر دمکراتیک در ایران از طرح و راه حل پیشنهادی سوم نه جنگ، نه مذاکره و نه مماشات، بلکه تییرات دمکراتیک در ایران خانم مریم رجوی و مبارزات مردم ایران ومجاهدین و شورای ملی مقاومت حمایت و پشتیبانی شود .

هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 12 تیرماه سال 1387