دلیل به صحنه آوردن یک کفتر پرقیچی واعتراف به تهدید اقدامات تروریستی علیه دول انگلیس برای چیست؟
یک زمانی بود وقتی برخی از دزدان خلافکار و یا معتا د یا فروشنده ی مواد مخدر توی خیابان که چیزی همراه خود داشتند که مورد ظن پلیس واقع می شدند . اینان تا اینکه متوجه می شدند که پلیس دارد به سمت شان حرکت می کند. تیغ مخصوص تیغ کشی که شامل چند تیغ صورت تراشی ژیلت یا دوسوسمار بود که در لا بلای تیغ ها بخش افقی و پهن چوب باریک مریع مستطیل قوطی کبریت قرار گرفته بود که با تیکه پارچه و نخ باند پیچی و بسته بندی شده بود که فقط بخش ناچیز تیغ ها بیرون بود. بلافاصله که از جا سازی بیرون کشیده می شد و در دست آماده نگهداشته می شد تاپلیس که نزدیک می شد و می خواست بدن گردی یا تفتیش بدنی و دستگیر نماید . با مقاومت کردن و داد وفریاد زدن و چپ و راست وتند وتیز چند بار تیغ بر سر یاصورت یا دست کشیده می شد . چون خون سریع جاری می شد و مردم تجمع می کردند . یا وساطت می کردند تا پلیس مانع از دستگیری متهم شود .یا اینکه فرصتی برای متهم خلافکار پیش می آمد که اگر چنانچه چیزی دارد توی همآن شلوغ بازار سر به نیستش کند یا منتقل به رفیقش کند تا از صحنه در برود.
اکنون دستگاه وزارت بدنام اطلاعات از همان شیوه استفاده کرده است . زیرابر اساس گزارشی که گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی بازتاب داده است . گذشته از اینکه نوعی فرار به جلو می باشد . از طرف دیگر بیان کننده ی این واقعیت است که اکنون بیش از گذشته لو داده شده است سرنخ اصلی تمام سایت های فعال مزدوران علیه ی مجاهدین به عنوان جداشدگان مجاهدین وزارت بدنام اطلاعات و خود رژیم تروریستی آخوندی می باشد . برای اینکه دستگاه بد نام وزارت اطلاعات مجبور شده است که با به صحنه فرستادن مهره به خدمت گرفته شده دست به تیغ کشی و باج گیری بزند وتهدید اقدامات تروریستی در آینده علیه ی انگلیس کند . نمونه همین انفجاراتی که اخیراً در استانبول اتفاق افتاد.
البته که اینگونه تهدید کردن ها نه نمایش قدرت که ضعف و استیصال ودرماندگی است. در حقیقت دست به خود زنی ولو دادن سرنخ اصلی می باشد تا که جای شک و ابهامی اگر چننچه برای کسانی تا کنون وجود داشت از بین برود.
ضمن اینکه اعتراف آشکار شده است که سران رژیم تروریستی آخوندی ودستگاه بد نام اطلاعاتی اش عجب وحشتی از مجاهدین ساکن اشرف دارند و ساکنان شهر اشرف چگونه خواب و آسایش و آرامش را از چشمان اینان ربوده اند؟ برای اینکه هم مانع از اشغال کامل عراق از سوی لوطی جماران وسپاه پاسداران شده اند . هم اینکه اقدامات و طرح های تروریستی در عراق را افشا کرد و سوزانده اند . هم اینکه مانع تبدیل شدن عراق به مرکز اصلی صدور تروریسم و بنیاد گرائی در منطقه شده اند . هم اینکه موجب وارد کردن ضربه ی کاری بر اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای شده اند . چونکه با حضور گسترده در عراق و ناامن کردن این کشورو دخالت گری نظامی و سیاسی در امور داخلی عراق آنگونه است که حتی مقتدی صدر هم اعتراف کرد و گفت که در دیدار با لوطی جماران تذکردادم که به صلاح نیست دخالت سیاسی و نظامی در عراق شود .

مهمتر اینکه خارج کردن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی دولت فخیمه ی انگلیس موجب شده است رژیم زخم خورده ی تروریستی آخوندی چپ وراست واکنش نشان دهد و تهدید کند تا جائیکه چه ساده ماهیت تروریستی رژیم آخوندی را خودشان عریان و عیان ساخته وبه معرض دید همگان گذاشته اند . به خصوص اینکه اکنون علناً بطور آشکارا از موضع فرار به جلو فریاد و هوار زده شده است که واکنش و اقدامات بعدی عملیات تروریستی می باشد . البته به صورت وارونه از دهان مزدوران و کفترهای پر قیچی به خدمت گرفته شده ی دست آموز دستگاه بد نام وزارت بد نم اطلاعات باز گو ومطرح شده است .

ناگفته نماند زمانی این مزدور کفتر پر قیچی و دست آموز صامتی پور را وارد صحنه شده است که 29 متهم محصول رژیم تروریستی در یک روز در زندان اوین اعدا م شدند تا بنا بر اعتراف دادستان بازجو وشکنجه گر و قاتل تهران سعید مرتضوی به عنوان سند عینیت رعایت حقوق بشر به معرض نمایش گذاشته شده است. همچنین روزنامه همشهری متعلق به شهر داری تهران که شهردارش سردار پاسدار قالیباف است که برای 3 ماه توقیف و تعطیل شد که چرا گزارش خبر در گیری فیزیکی میان رئیس بانک مرکزی و حسین صصامی سرپرست وزارت اقتصادو امور دارائی را بازتاب داده بود .

اکنون در این فضای مرگ آمیز و اختناق و رعب ووحشت آور حاکم در جامعه ی ایران که وجود دارد. همینطور با وجود رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری که ادامه دارد. نوید آزاد کردن مجاهدین در اشرف در بغداد که داده شده است از آن طنزهائی می باشد که موجب خنده ی مرغ پخته در دیگ می شود . البته گفته شد که این تهدید و اعتراف یک نوع تیغ کشی و خود زنی و فرار به جلو وناشی از سوزش و عصبیت ناشی از خروج نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی دولت فخیمه می باشد . به خصوص اینکه سفر مریم رجوی به ایتالیا و استقبال گرمی که از ایشان به عمل آمده است که درست برعکس دیدار پاسدار احمدی نژاد از شهر رم است. موجب شده که ضریب برآشفتگی و برهم ریختگی سران رژیم تروریستی مضاعف گردد . برای همین مجبور شده اند بطور خصمانه دست به تهدید کرد نمجاهدین و دولت انگلیس بزنند.لابد درآینده نوبت تهدید کردن ایتالیا خواهد شد.
هوشنگ � بهداد
سه شنبه 8 مرداد ماه سال 1387