دادگاه بین المللی لاهه کی حکم جلب برای سران رژیم تروریستی آخوندی صادر می کند؟
ا ننگونه ذوق زدگی ناشی از هل شدن و با سر توی دیگ حلیم رفتن است . زیرا که نوعی ترس فرار به جلو وآی دزد آی دزد کردن و آدرس غلط دادن است . چونکه صدور حکم و اخطار دستگیری ابوالبشیر رئیس جمهور سودان و اکنون دستگیری رادوان کارادزیچ به اتهام نسل کشی و جنایت علیه ی بشریت اخطاری مشابه برای سران رژیم تروریستیآخوندی می تواند باشد . زیرا که جنایات گوناگون و 3 دهه ای که سران رژیم جهل و جنایت و خون و عوامفریبی زیر پرده ی دین انجام داده اند اگر بیش از سایر جنایتکاران نباشد هر گز کمتر نمی باشد . برای اینکه جنایتی که از 3 دهه ی پیش از تهاجم گسترده ی نظامی و سرکوب مردم کردستان و ترکمنستان و عرب های خوزستان و بندر عباس و سیستان و بلوچستان شروع شد تا حال به شیوه های گوناگون ادامه داشته است و جنایات و تبعیضات و سرکوبگری ها هر گز قطع نشده است . برای اینکه در 3 دهه گذشته روزی نبوده است که از استان محروم و فقیر سیستان بلوچستان اعدام ودار زدن و کشتن در در گیری ها مخابره نشده باشد. در حقیقت خبری جز مرگ بازتاب داده نشده است. در کردستان هم مدام خبر از کشته شدن در نوار مرز می رسد یا اینکه دانشجو ربوده و شکنجه می شود . اخیراً نیز حکم اعدام برای یک معلم در سندج صادر شده است .
البته عملکرد 3 دهه ی گذشته دستگاه ضد عدالت قضائی خودش بهترین سند جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که چطور ممکن است که در پرونده ی 3 دهه هرروز مرگ و سنگسار و قطع اندام و دار و اعدام و زندان و شکنجه که ادامه داشته باشد ولی حتی یک مورد از آخوندای حکومتی و آقازاده ها و شرکای شان درمیان این متهمان وجود نداشته باشد؟
ضمن اینکه سئوال است که پس مسئول تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه کیست؟ عامل ورود مواد مخدر به کشور و رشد روز افزون مواد مخدر و اعتیاد در جامعه کیست که توزیع مواد مخدر به درون زندان ها رفته است ؟
زمینه پیدایش و رشد زائد الوصف پدیده های آقازاده پروری و تکدی گری و گدا پروری و تن و اندام فروشی و دختران فراری از خانه ها و کودکان و زنان خیابانی چیست که یک قلم تعداد 19 زنان نگون بخت خیابانی در مشهد با روسری های خودشان به دست سعید حنائی و کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضائی مشهد این نگون بختان با روسری های خودشان خفه شدند.؟
مبارزه با تهاجم فرهنگی و اراذل و اوباش و امنیت اجتماعی و تصویب طرح قانون اعدام در مجلس و دار و شلاق زدن های خیابانی و در ملاء عام و سانسور مطبوعات و پادگانی کردن دانشگا ها و ساختن فضائی که هم دختر دانشجو مورد تهاجم سکی و تجاوز واقع می شود وهم دختران دانشجو وادار به خود کشی می شوند و ربودن دانشجو در جلسه امتحان در سنندج و خانم دکتر در پارک در همدان و شکنجه و کشتن شان که ادامه ی همان سناریوی قتل های زنجیره ای و ربودن و مثله کردن 3 رهبران مسیحی در سال های پیش می باشد و صدور حکم اعدام برای معلم در سنندج و صدور احکام اعدام برای نوجوانان زیر 18 سال و نه پرداختن حقوق تعویقی کار گران و تعطیل کردن کار خانه ها و اخراج شان برای چیست و معنی اینگونه اعمال و اقدامات از نظر رعایت حقوق بشر چیست؟ اگر اینگونه اعمال سند جنایت علیه بشریت نمی باشد پس چیست؟
مهم این است که 3 دهه است که این شرایط ادامه داشته است و سرکوب و احکام زندان ودار و اعدام یک روز هم تعطیل نشده است. کدام اقلیت قومی یا مذهبی می باشد که در 3 دهه گذشته مورد تهاجم وسرکوب و دستگیری و زندان و شکنجه و محکومیت و اعدام مواجه نشده باشد و در امان بوده است؟
همچنین تا زمانی که این به سئوال پاسخ داده نشده باشد همچنان مطرح است که خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران برای چه در سال 61 پس ازباز پس گیری خرمشهر که دیگر نیروهای نظامی عراق در خاک ایران نبود و صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق پیشنهاد آتش بس و صلح با پرداخت 100 میلیارد دلار غرامت داد پذیرفته نشد و جنگ 7 سال تا پذیرش آتش بس از موضع شکست و خواری با سرکشی جام زهر ادامه یافت؟ مسئول ده ها میلیون کشته ها و مجروجین و بی خانمان و آواره با ویرانی ناشی از جنگ دو کشور وخسارات بسیار سنگین مالی و اقتصادی کیست ؟ به خصوص از آن تاریخ پیشنهاد صلح و آتش بس صدام در سال 61 تا سرکشی جام زهر و پذیرش آتش بس خمینی تیرماه سال 68 مسئول چه کسانی هستند؟ اگر این اقدام سند جنایت محرز علیه ی بشریت نمی باشد پس چه نام دارد؟
در کدامین کشور های جهان حتی در دوران آلمان هیتلری سابقه داشته است که بدون اطلاع چندین ماهه ی اعضای خانواده ها هزاران زندانیان سیاسی و عقیدتی که حکم محکومیت اشان را دریافته کرده و مشغول سپری کردن محکومیت بودند . حتی برخی هم زمان محکومیت شان تمام شده و یا در حال پایان شدن و یا در حال سپری شدن بودند اینان دو باره صدا زده می شوند ودر دادگاه ی جنائی و قرون وسطائی تفتیش عقاید با دو سه سئوال دو سه دقیقه ای محکوم به مرگ می شوند وبه شنیع ترین وجه ممکن در دسته های گوناگون قتل عام می شوند که مکان دفن واقعی خیلی از قربانیان هنوز مشخ نمی باشد . فاجعه آمیز اینکه سپس به خانواده های این قربانیان اطلاع داده می شود که بیائید وسائل زندانیان قتل عام شده را دریافت کنید و خانواده های قربانیان تهدید و اخطار می شدند که حق بر گزاری هیچگونه مراسم ومجلس تحریم و عزاداری هم ندارید. آخر این اقدامات کثیف و پلید قرون و طائی اگر نماد قطعی بربریت و سند جنایت علیه بشریت نمی باشد پس چه می تواند باشد؟
چرا راه دور رفته شود . از زمان اشغال نظامی افغانستان و عراق وضعیت منطقه چگونه شده است؟ نقش رژیم تروریستی آخوندی در دخالت گری و اقدامات تروریستی و بحران سازی و جنگ افروزی و ناامن سازی و بی ثبات کردن منطقه چگونه می باشد؟ از حماس و حزب الله لبنان کدام کشوری حمایت و پشتیبانی می کند؟ نقش سازمان حماس در ایجاد جنگ خانگی با ساف و اسرائیل چه بوده و منجر به کشته و مجروج شدن چه تعداد تا کنون شده است؟ نقش حزب الله لبنان در برپائی جنگ 33 روزه با اسرائیل چه بود و در این جنگ چه تعداد لبنانی کشته و مجروح شدند وچه میزان خسارات وارد شد وبرای چه جنگ شروع شد و نقش سپاه پاسداران چه بود؟ البته باید گفت که نقش بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی و ارجاع پرونده ی آن از شورای حکام به شورای امنیت سازمان ملل در این راه اندازی این جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل چه بود؟ اگر این موارد اسناد جنایت علیه ی بشریت پس چه می باشند؟
کدام کشور است که آشکارا دشمنی و مخالفت با روند مذاکره ی صلح خاوریانه کرده و می کند و در روند ادامه ی مذاکره ی صلح برای تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین دشمنی می ورزد و پیوسته سنگ اندازی و کار خرابی می کند؟ حتی رهبرش در عید فطر خطبه می خواند و سایر رهبران کشورای منطقه را تهدید می کند که اگر چنانچه در کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس درآمریکا شرکت کنند در کشورهای خودشان با ناامنی و شورش مواجه خواهند شد.
سرنوشت ووضعیت عراق و مردمش و نقش دخالت گرایانه ی رژیم تروریستی آخوندی و ناامن سازی این کشور و دشمنی و مخالفت با استقرار امنیت در عراق و توافقنامه ی میان دولت عراق با آمریکا و باتلاق ساختناین کشور آنقدر عیان است که نیاز به بیان نیست .
درختمه سئوال است که اولاً چرا کشورهای غربی تلاش برای صدور حکم دستگیری سران جنایتکاران رژیم تروریستی آخوندی به اتهام جنایت علیه ی بشریت تا کنون اقدام نکرده اند؟ دوماً: چرا به روابط خود شان را با چنین رژیم ضد بشری و قرون وسطائی با این پرونده ننگین جنائی و ضدبشری که دارد ادامه داده اند؟ سوماً : بدتر اینکه چرا 6 سال است که به سیاست کثیف خائنانه ی تجارت خون مذاکره و مماشات گرایانه ی هسته ای خودشان با رژیم تروریستی آوندی ادامه داده اند؟ بالاخره اینکه برای چه نام سازمان قربانی این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش بشری را در لیست گروه و سازمان های تروریستی نهاده و هنوز هم بر لیست بودنش اصرار می ورزند؟ در صورتیکه حاصل عملکرد غرب شرایط کنونی عراق و افغنستان و لبنان و فلسطین و منطقه ی اورمیانه است که مشخص نیست با دسترسی رژیم تروریستی آخوندی به سلاح هسته ای نه و ضعیت خاورمیانه که جهان چگونه خواهد شد؟
چهار شنبه 2 مرداد ماه سال 1387هوشنگ – بهداد