نمایش تظاهرات در جلوی سفارت انگلیس در تهران علیه ی مجاهدین

بهار سال گذشته بود که سپاه پاسداران ارگان فاشیستی سپاه پاسداران دست به دزدی دریا ئی زد و راهزنان آبی سپاه پاسداران در مرز آبی ایران عراق وارد حریم آبی عراق شد و 15 ملوان و تفنگداران انگلیسی دولت فخیمه برای اهداف خاص ربود. از جمله اهداف مورد نظر فشار از طریق انگیس برروی نظامیان آمریکائیان مسقتر در عراق بود تا برای آزاد کردن 5 پاسداران تروریست های اعزامی و بازداشتی در عراق وساطت کند و بر آمریکا فشار آورد و به خواهد تا که این تروریست ها را آزاد کند. هم اینکه تقاضای اخراج نظامیان آمریکائی و انگلیسی از عراق تأکید شود . تا اینکه پشتوا نه ی اهرم فشار پرونده ی هسته ای در شورای امنیت شود که در آستانه تصویب و صدورقطعنامه بود که لوطی جماران در مشهد آن را غیر قانونی دانسته بود و تأکید کرده بود که با ابزاری که در اختیار رژیم می باشد بهمان شیوه ی غیر قانونی علیه ی اعضای شورای امنیت سازما ن ملل اسخ داده خواهد شد . سپس برای دوهفته هرروز شو و سناریو علیه دولت فخیمه ی انگلیس از طریق تبلیغات تصاویری تلویزیونی به وسیله ی 15 گروگان وتفنداران انگلیسی به نمایش گذاشته شد و تهدید های محاکمه ی جاسوسان انگلیسی ادامه یافت . همزمان گله های پاسداران و لباس های شخصی و بسیجیان و طلبه های کفن پوش با حمایت کامل پلیس در جلوی سفارت انگلیس در تهران نمایش اجرا می شد و با پرتاب مواد آتش زا و از دیوار سفارت انگلیس بالا می رفتند و پرچم آتش می زدند و فریاد مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل سر داده می شد. همچنین گله های اوباش کفن پوش خواهان محاکمه ی جاسوسان انگلیسی و اعدام آنان می شدند .حتی تقاضای اشغال سفارت انگلیس که لانه ی جاسوسی نامیده می شد همچون سفارت آمریکا در 13 آبانماه سال 58 می شدند . چون آمریکا تسلیم نشد وحاضر نشد 5 پاسدار تروریست در عراق را آزاد کند .

البته همزمان با ربودن 15 ملوان و تفنگدار انگلیسی 5 شهروند انگلیسی در عراق ربوده شدند که گفته می شود به تهران منتقل شدند ودر سلول های انفرادی زندان همدان نگهداری می شوند . اما تا بلر نخست وزیر وقت انگلیس اولتیماتوم 48 ساعته برای آزادی گروگان داد . ناگهان پاسدار احمدی نژاد از ترس 24 ساعت زودتر در یک شوی کمدی مطبوعات گروگان های انگلیسی را با سلام و صلوات و دادن هدایای بسیار از موضع خفت و خواری آزاد نمود . مدتی بعد در روز تولد ملکه ی انگلیس که در سفارت انگلیس در تهران برگزارشده بود از طریق پلیس تهران و چک کردن و دستگیری و بازجوئی مهمانانی که به درون سفارت انگلیس رفته بودند یک سناریو و غائله ی دیگر آفرید.

اما از سوی دیگر سال 60 و 61 از یاد نرفته و فراموش نشده است که چگونه تلویزیون رژیم تروریستی آخوندی زندانیان سیاسی شکنجه شده را وادار می کرد که هم توبه کنند و هم تواب شوند وهم اینکه علیه اعتقاد و باور و اندیشه ی خودشان اعتراف کنند وخود و سازمانی که به تعلق داشتند را خائن و جاسوس معرفی کنند . این روش درون زندان اوین از طریق حسینیه ی زندان اوین دنبال می شد . مهم این است که خیلی از نادمان و توابان نیز تیرباران شدند .
اکنون نیز دستگاه بد نام وزارت اطلاعات رژیم تروریستی و ضد بشری آخوندی همان تجربه و سناریوی ننگین درون سیاهچال ها را در مورد اعضای خانواده ی مجاهدین که در عراق می باشند یا آنانی را که به زور از طریق گروگان گرفتن و فشار اعضای خانواده های شان از عراق به ایران باز گردانیده شدند و به خدمت دستگاه وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین گرفته شده اند اعضای خانواده ی اینان را گرد آوری کرده ودر جلوی سفارت انگلیس در تهران علیه ی مجاهدین و دولت فخیمه ی انگلیس به نمایش گذاشته است که چرا نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج شده است؟ تا اینکه درنهایت ضعف و زبونی رژیم تروریستی د ر برابر مخالفین خودش اعتراف شود.

ناگفته نماند اینگونه نمایشات که جایگزین کفن پوشان بسیجی و چماقداران و اطلاعاتی و امنیتی و لباس شخصی ها طبه ها شده است آن روی سکه 29 اعدام است که در زندان اوین در یک روز انجام شد که از سوی دادستان قاتل تهران سعید مرتضی گفته شد که اینگونه ادام های ضد انسانی عین حقوق بشرمی باشد .
البته که اینگونه اعمال ضد انسانی پس لرزه های بحران هسته ای می باشد . ضمن اینکه بیان کننده ی آشکار اوج درماندگی ووحشت از خیزش و قیام مردم خشمگین می باشد که تورم لجام گسیخته گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری هرروز بر ضریب نارضایتی و خشم مردم افزوده می گردد. حال بماند که اینگونه نمایش ساختگی و اجباری برای برنامه ریزان حالت خود زنی دارد. زیرا که مششخص است که محور شرارت و یاغی بین الملل وپدر خواند هی تروریست در جهان کدام کشور می باشد که رهبرانش نیز در دارای آلمان پرونده ی محکومیت ترور مخالفین می باشند؟

هوشنگ - بهداد
سه شنبه 8 مرداد ماه سال 1387