نقد و بررسی " تثبيت حقوق قانوني "روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 29 تیرماه سال 1387
" شکست و ضعف ابر قدرتی آمریکا قانونی شده،هیئت مذاکره ی کننده ی هسته ای می بایست از موضع بالا در ژنو از پروژه ی هسته ای دفاع کند"
درنظام یاغی بین المللی و پدر خوانده ی تروریست که رکوردار نقض جهانی حقوق بشر می باشد آنچه که معنی و مفهوم ندارد انسان وآزادی و عدالت و رعایت و احترام حق و حقوق قانونی اش می باشد . زیرا که 3 دهه است که قانون زور و کشتار و غارتگری جنگل حاکم است . البته این ادعای تثبیت حقوق قانونی به نام ملت که از سوی سرمقاله نویس بیان شده یک جوک بیمزه و توهین آمیز است . زیرا که همین دو هفته ی پیش بود که دو نهاد قضائی و مقننه پس از 30 سال که ناتوان در برابر کوهی از مطالبات انباشت شده و پرداخت ناشده ی مردم می باشند و تورم و گرانی لجام گسیخته و افزایش قیمت کالا ها و زمین و مسکن و اجاره ی خانهدر جامعه بیداد می کند. ولی شاهد بودیم که چگونه در مجلس ارتجاعی و انتصابی هشتم طرح قانون افراد شرور به تصویب رسانیده شد تا اینکه ناراضیان و قربانیان پرورش یافتگان رژیم بربرمنش و تاریک اندیش ضد بشری بطور گسترده در زندان ها و ملاء عام اعدام و بردار کشیده شوند ؟ بنابراین اکنون از تثبیت کدام قانون قلمفرسائی و روضه خوانی و معرکه گردانی شده است؟ به خصوص در مورد پروژه ی هسته ای که بیش از دو دهه است که بطور پنهانی دنبال شده است که ملت به عنوان ابزار چماق برای پشتوانه ی حمایتی از این پروژه یا در حقیقت دیوار گوشتی مطرح می شود و غیر از این هیچگونه حق و حقوق یا ا طلاع رسانی بیشتری از محتوای این پروژه ندارد.
از سوی دیگر زمانیکه به خاطر دفاع از پروژه ی هسته ای عراق به باتلاق تبدیل شده است و سپاه پاسداران از طریق حزب الله لبنان و راه اندازی جنگ 33 روزه که بیش از 1000 کشته و هزاران مجروح و بیش از یک میلیون آواره و فراری و میلیارد ها دلار خسارت برجای گذاشت و لبنان به سر زمین سوخته تنبدیل شد که اکنون به دلیل فشار آمریکا برروی اسرائیل که چند اسیر زندانی لبنانی با دو جنازه ی سرباز اسرائیلی مبادله ومعاوضه شدند که در مجموع از این اقدام پیروزی ملی حزب الله لبنان لقب گرفته است آیا قانون در چنین نظامی ارزش و اعتبار دارد؟

مهمتر آنکه آن خائنان تجار پیشگان خون انسان ها می باشند که در همه شرایط حاضر نمی باشند که دست از منافع حقیر اقتصادی و تجاری خود بر دارند. زیرا اگر نظم و چارچوب قانونی در جهان حاکم وجود می داشت ، دلیل نداشت که دلالان و واسطه گران و تاجر پیشگا خون انسان ها 6 سال سیاست خائنانه ی مذاکره و مماشات هسته ای را ادامه دهند.
بدون استثناء شرکای مخاطب سیاست مماشات و مذاکره ی هسته ای درج ایات و انتفاقات روزمره ی ایران و عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان مجرم و سهیم می باشند . زیرا اینان بودند که با بستن سنگ و رها کردن سگ موجب شرایط کنونی خاورمیانه و شرایط کنونی شده اند .

برای چه سازمان قربانی رژیم تروریستی آخوندی را در لیست گروه و سازمان های تروریستی گنجانیده اند؟ معنی تروریسم چیست و کیست؟ خاک عراق چگونه بر توبره کشانیده است که حتی اکنون به نظامیان آمریکائیان هم رحم نمی شود و پیوسته مورد تهاجم واقع می شوند وکشته و مجروح می گردند ؟

کدام دستان مرئی و نا مرئی جنایتکاری منطقه ی خاورمیانه را ناآرام وبی ثبات کرده و از این شرایط سود می برد؟
تا کی قرار است که حقایق کتمان شود وواقعیات دگر گونه ووارونه جلوه داده و به نمایش گذاشته شود؟
شرایط داخل ایران چگونه است و مردم ایران در چه شرایط طاقت فرسائی زندگی می کنند؟

ارسال و اعزام جاسوس و دلال چند جانبه هوشنگ امیر احمدی به تهران و صحبت از بازگشائی دفتر حفظ منافع در تهران و ایجاد رابطه ی دیپلماتیک که بی بی سی گزارش کرده ودر ستون جهت اطلاع این روزنامه بازتاب داده شده برای چیست ؟ به خصوص اینکه زمان زیادی از داستان ربودن پاسدار احمدی نژاد در بغداد از سوی آمریکائیان سپری نشده است .
برای چه به شعور و فهم انسان ها بها داده نمی شود و پیوسته به اینان دروغ گفته می شود؟

چگونه شد که نا گهان مبارزه با شیطان بزرگ و رابطه ی گرگ و میش و همچنین یاغی بین المللی و محور شرارت و پدر خواننده ی تروریست در جهان فراموش شد؟

از طرف دیگر آنقدر این رژیم ضد بشری جهان را به تمسخر گرفته است که اکنون سر مقاله نویس مانور دادن با آلت دست و اهرم باج گیری در منطقه ی خاورمیانه حزب الله لبنان که دو سال خبر دروغین در مورد دو سرباز اسرائیلی کشته شده ولی زنده مخابره شد را جزوافتخار و برگ برنده سازمان قوی اطلاعاتی � نظامی حزب الله لبنان قلمداد نموده است. از سوی دیگر بیش از 20 سال است که خبر دروغین مشابه در مورد مفقود و ربوده یا کشته شدن 4 دیپلمات خود در لبنان خبر شایعه سازی با بحران آفرینی کردن گزارش داده شده است.

در خاتمه اینکه سرمقاله نویس کلی اعتراف به سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان کرده است تا که ثابت کند آمریکا در این سرزمین ها در برابر رژیم تروریستی آخوندی شکست خورده و دچار ضعف مفرط شده است و دیگرخبر و اثری از ابر قدرت بودنش نمی باشد و نتیجه گرفته که خون این ضعف و شکست تبدیل به قانون شده است. بنابراین هیئت مذاکره کننده می بایست امروز در ژنو از موضع بالا از پروژه ی هسته ای بدون کوچکترین امتیاز دادن و عقب نشینی کردن حضور یابد و دفاع کند.

هوشنگ � بهداد
شنبه 29 تیرماه سال 1387