سکوت در برابر جنایات جایز نیست . برای چه 30 نفر فردا قرار است اعدام شوند؟
اراذل و اوباش یعنی چه؟ چگونه در جامعه به وجود می آید؟ اینان محصول کدام شرایط و روابط و مناسبات حاکم بر جامعه می باشند؟ نقش دولت و عدم عدالت و آزادی در به وجود آمدن فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی وپدیده ی اراذل و اوباش و رشد آن درجامعه چیست؟ البته در مورد مواد مخدر و قاچاقچیان و معتادان هم همینگونه سئوالات مشابه مطرح می باشد. آیا اینگونه اصطلاحات و اتهامات وارده و آلودگی ها و نا هنجاری های اجتماعی ژنتیک و وراثتی می باشند ویا نه اکتسابی می باشند وکسی از بدو تولد اینکاره نیست و این محیط و جامعه ونظم حاکم بر آن می باشد که ا نسان را می تواند مثبت و منفی یا خوب و بد بار آورد و پرورش دهد ؟
همانگونه که 3 دهه ی پیش و قبل از اینکه آخوند ها و پاسداران و شرکای اینان بقدرت برسند و چنگ بر ذخایر و منابع مملکت بی اندازند. هیچیک از اینان دارای چنین موقعیت حکومتی و امکانات مالی و ثروت کلان و نجومی فعلی نبودند که اکنون هستند. بطوریکه عباس پالیزدار به گوشه ی کوچکی از پرونده ی غارتگری و دزدی مفسدان حکومتی در دانشگاه همدان چون اشاره کرد .شاهد بودیم که چگونه دستگاه قضائی جنایتکار و دشمن عدالت و پشتیبان اصلی کلان دزدان و مفسدان سراسیمه وارد صحنه شد و حکم بازداشت و بازجوئی افشاگران را صادر کرد تا هرچه زودتر اسناد و مدارک جمع آوری گردد تا مردم در جریان ریز مسائل قرار نگیرند.

همچنین مگر 3 دهه ی پیش پدیده ای به نام آقازاده پروری بود؟ که در اصل همان فرزندان آخوندهای حاکم می باشند و با پدران شان عامل اصلی معضلات اقتصادی و مشکلات معیشتی و ناهنجاری های اجتماعی می باشند و اگر چنانچه جرم شناسی ریشه ای می شد و با شیوه ی علت و معلول پدیده ها مورد بررسی و ارزیابی واقع می شدند، درست به جای قربانیان دست پروردگان رژیم بربرمنش و تاریک اندیش ضد بشری و جنگ افروز و غارتگر و عوافریب که قرار است اینگونه فله ای اعدام شوند این مجرمان و عامل اصلی اعدام می شدند ونه قربانیان نظام .
از سوی دیگر پرسش است که اگر چنانچه قانون و عدالتی وجود می داشت. آنگاه می بایست پاسخگو بود که چگونه است که در 3 دهه ی گذشته که ماشین کشتار دستگاه قضائی یک لحظه قطع نشده است این چگونه معجزه ی استثنائی می باشد که حتی یک دانه درشت حکومتی و آقازاده های اینان و شرکای شان در میان اینان وجود نداشته است؟
در صورتیکه از ورود مواد مخدر از مرز زمینی تا هزاران اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور که همگی بطوردربست در اختیار سپاه پاسداران می باشد و شبانه روز مشغول تخلیه ی کالاهای قاچاق به خصوص مواد مخدر می باشند که با کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در سراسر کشور و درون زندان های سراسر کشو بر ده و توزیع می گردد . البته که شامل تجارت سکس و قاچاق انسان ها و کود کان تا دخالت در سیستم اقتصاد دلالی وواسطه گری اقتصادی و بروز تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها و زمین ومسکن و اجاره خانه و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتیت و هر جنایت و ناامنی دیگر که در اجتماع وجود دارددر بر می می گیرد و سرنخ اصلی کنترل و نظارت همه در اختیار نهاد های زیر فرمان لوطی جماران وعوامل رژیم یا اآقازاده ها و آخوندهای حاکم می باشد .
ولی به دلیل ماهیت ضد مردمی و قانون تبعیض آمیز دستگاه قضائی دشمن و ضد طبقه ی محروم و ضعیف جامعه که وجود دارد و 3 دهه است که بشکل بی رحمانه ترین وجه موجود ادامه داشته است . به خصوص در شرایط کنونی که پرونده ی غارتگران از سوی عباس پالیز دار برروی آب ریخته شد ودر شرایطی که تورم و گرانی در جامعه بیداد می کند و نارضایتی عمومی در حال طغیان می باشد . به ویژه اینکه و ضعیت اقتصادی و فقر و بیکاری نهادینه شده آنگونه است که دانشجویان مجبورند برای تأمین هزینه ی زندگی و تحصیلی شان تن به کارگری ساختمانی دهند که جانش را در زیر آور ساختمان دادند مکمل گستردگی نارضایتی ععمومی شده است .
بنابراین به دلیل وحشت سر دمداران از شرایط موجود و به جای اینکه تلاش برای پاسخگوئی مطالبات مردم گنند وتورم وگرانی را مهار نمایند . ولی در مجلس ارتجاعی کمدی و انتصابی هشتم و دستگاه قضائی پشتیبان کلان دزدان طرح قانون اعدام افراد شرور به تصویب رساندند تا اینکه اینگونه دست شان برای صدور احکام جنایت جمعی وبرای خاموش کردن اعتراضات مردم ناراضی حکم اعدام فله ای برای محرومان و قربانیان رژییم تروریستی آخوندی صادر گردد تا حاشیه ی امنیتی برای لیست اسامی کلان دزدان و مفسدان و مافیای اقتصادیا فشا و رسوا شده به وجود آید که عباس پالیزدار اسامی آنان را اعلام کرد .

اکنون غرب می بایست دست از سیاست کثیف و خائنانه و ضد انسانی تجارت خون مذاکره و مماشات با رژیم بربمنش و آدمکش حرفه ای بردارد ونام سازمان قربانی این رژیم خونخوار و قرون وسطائی را از لیست گروهو سازمان های تروریستی خارج کند . همچنین وظیفه سازمان ملل و نهاد وسازمان های بین المللی حقوق بشر می باشد تاکه دست به اقدام جدی علیه ی اینگونه اعمال ضد انسانی بزنند و اجازه ندهند که بیش از این جای مجرمان اصلی حاکم بر ایران با متهمان دست پروردگان خودش عوض شود و ماشین جنایت قضائی هرروز قربانی بیشتری بگیرد.

هوشنگ � بهداد
شنبه 5 مردادماه سال 1387