نقد وبررسی " مرحوم تهاجم فرهنگي" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 30 تیرمه سال 1387
"نه فقط تهاجم فرهنگی مرحوم شده است ، بلکه رژیم تروریستی آخوندی می باشد که دارد می رود برای همیشه مرحوم شود."
گفته شد که هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یککوچه ایم . یا بقول رندی هفت مرغ چاق را ملا خورد، اما مردم در آرزوی بال مرغ اند . اکنون با شکاف وحشتناک و عمیق طبقاتی و فقر و بیکاری گسترده و رشد روز افزون و مهار ناپذیر لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و قیمت زمین و مسکن و اجاره خانه در جاعه که وجود دارد که دیگر نا ونفسی برای باقی نگذاشته است . به خصوص اینکه هرروز با طرح رایانه های دولتی یک یا چند کالای ضروری دیگر از سبد نیاز خانوارهای محرومان وتهی دستان برداشته می شود و مصیبت بر انبوه مصیبت هاب مردمی افزوده می گردد که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند که بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند . یعنی با رقمی چیزی حدود بیش از یک چهارم مبلغ تعیین شده ی 800 هزار توان خط فقر اقتصادی حقوق و دستمزدی دریافت می کنند که دولت تعین و ترسیم کرده است .
از سو ی دیگر مجلس انتصابی و پاسداریزه به جای اینکه حد اقل مجلس به قولی که زمان تبلیغات انتخابات انتصابات خیمه شب بازی مجلس هشتم داده شد اقدام کند که گفته بود مهار تورم و گرانی در دستور کارش می باشد . ولی اکنون با دستگاه قضائیه ی حامی و پشتیبان کلان دزان ومفسدان ومافیای اقتصاد ی طرح قانون اعدام افرد شرور به تصویب می رساند تا بلافاصله ماشین کشتار ر شهرهای ایران فعال شود . طوریکهشاهد بودیم که در شهرهای برازجان و سنندج و سبزوار بیش از 10 قربان دست پرورش یافتگان رژیم تروریستی آخوندی به طناب دار در مللاء عام سپرده شد ند تا اینکه از مردم ناراضی زهر چشم گرفته شود .
همچنین از طرف دیگرنیروی انتظامی با بهانه ی تشدید امنیت اجتماعی و مبارزه با بی حجابی و اراذل و اوباش و مواد مخدر یورش سراسری انجام می دهد و جوانان معترض را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و بر توی خانه ها ریخته می شود و دختران وپسران را بازداشت می کند که یک قلم 0 7 دختر و پسر در پارتی در شیراز دستگیر شدند . اکنون انگونه کمبود و سرکوبگری ها کافی نمی باشد که سرمقاله نویس نگران توصیه و اخطار کرده است که به دلیل مشغله ی زیادی که مسئول رژیم بربرمنش و تاریک اندیش قرون وسطائی و ضدبشری که دارند منجر شده است تاکه از اصل زیر بنائی مبارزه با تهاجم فرهنگی و موضوعات اخلاقی غافل بمانند . زیرا که مشغله ی مبارزه با توطئه ی دشمنان موجب شده که با مسائل غیر زيربنائي درگیر و سرگرم شوند که به بقول وی با مسائل روز چندان مماس نيستند و از رسیدگی به تهاجم فرهنگی و بی حجابی که قید شد زیربنائی می باشد اولويت خارج و به دست تقدير سپرده شوند.
فراموش نشود که اینگونه رهنمود و اخطار دادن ادامه ی بارزه دشمنی با زنان است که آخوند مرتع و زن ستیز احمد علم الهدی امام جمعه مشهد هفته پیش در مشهد علیه ی زنان خطبه خواند و این هفته آخوند طباطبائی در اصفهان آن را با خطبه در گفتار دنبال کرد و اکنون نوبت سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی است که آن را تئور یزه ی نوشتاری کند زیرا که به نظر سرمقاله نویس چون زیر بنای نیاز جامعه حجاب اجباری می باشد .
در خاتمه اینکه سرمقاله نویس نیازی نمی بیند تاکه توضیح دهد که مگر اینرژیم مذهبی نمی باشد؟ مگر 3 دهه ی سابقه نکبت بار وننگین ندارد ؟ مگر حکومت در بست در اختیار آخوندها و پاسداران و حامیانش نبوده است؟ مگر از همان اوایل انقلاب حجاب اجباری با شعاری رو سری یا توسری شروع نشد؟ مگر در 3 دهه ی گذشته اسید بر صورت ها پاشیدن زنان و تیغ بر لبان آرایش کرده دختران و زنان کشیده نشد ؟ مگر شلاق زدن و سنگسار کردن و دار زدن زنان وبا رو سری خفه شدن همراه نبوده است ؟ کنون سئوال است که چگونه شده است که تهاجم فرهنگی محروم شده است و تأکید اخطار آمیز شده که موضوع اساسی زیر بنائی حجاب فراموش شده است؟ راستی مشکل کجاست؟ البته پاسخ این می باشد که این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و متحجر و خرافاتی و عوامفریب و جنگ افروز و غارتگر متعلق به دنیای متمدن نیست و مردم هم شدیداً ناراضی و متنفر از آن می باشند که فقط با ابزار و روش های گونگون سرکوب و جو وارعاب ووحشت و شلاق و زندان و سنگسار و دار و اعدام و قطع اندام مانده است . چون احساس می شود که این ابزار ها دیگر کاربرد ندارد نه اخطار تهاجم فرهنگی مرحوم شده دیگر بی اثر است زیراکه این نظام تروریستی و ضد بشری به آخر خط رسیده است که دارد می رود برای همیشه مرحوم شود.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 30 تیرمه سال 1387