نقد و بررسی "گفتا زكه ناليم ...!" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 10 تیرماه سال 1387
"ملای سرمقاله نویس بدون لکنت زبان البته با ابرز ترس و وحشت اعتراف کرده افشاگری پالیز دار کیان نظام را باخطر مواجه کرده که تأکید کرده این پرونده نباید دنبال شود"
درست است که گفته می شود گرگ های هار وگرسنه دور هم دایره وار حلقه می کنند وتوی چشمان همدیگر خیره می شوند ومنتظرند که یکی از اینان خواب آلود شود وچرت بزند تا بقیه به وی حمله کنند و وی را از پای در آورند و بدرند و تکه پاره اش کنند وهریک سهم خودش را بردارد و بر نیش دندان بکشد . ولی آخوندهای جنایتکار و غارتگر دانه درشت افشا شده که اکنون از درون خودشان افشا شدند که چگونه در 3 دهه ی گذشته چنگ اندازی بر اموال بیت امال و منابع و ذخایر کشور کرده ند وخود وآقازاده ها و شرکای شان تا توانسته چوب تاراج و حراج و غارتگری بر کشور زده و روز گار مردم را تیره وتار کرده وبه خاک سیاه نشانده اند . بنابراین اینان هر زمان که احساس خطر می کنند .همچون حالت گرگ های هار و گرسنه هم دیگر را نمی درند و پاره نمی کنند . زیراکه می دانند اگر اینکار را بکنند ویروس و میکرب مزمن و مسری سریع همه اندام مهاجمین خواهد شد و همه ادام را در بر می گیرد و میکرب و ویروس وارد زود خودش را آشکار و نمایان می کند .

برای همین است که ملای سرمقاله نویس گذشته از اینکه تعصب خرکی ووحشتناکی به لباس آخوندی بهخصوص حامیان لوطی جماران دارد و خیلی سفت و سخت از آخوند منفور و غارتگر بدنام بساز و بفروش و روباه مکار و حیله گر رفسنجانی دفاع می کند . پس بی جهت نیست که اکنون اخطار شرایط خطری کرده است و از خطری شدن کیان نظام به خاطر افشاگری پالیز دار گفته شده است . لذا برای اینکه داستان را لوث و ماستمالی کند و بر دهان ها قفل بزند تا که دیگر موضوع تعقیب نشود به نمایندگان مجلس انتصابی و کمدی هشتم توصیه کرده است که چون محتوای این افشا گری عباس پالیز دار مشکوک می باشد . زیرا که پروند های نظامی ربوده شده افشا شده است که دیگر نمی بایست این نمایندگان این موضوع را دنبال کنند . البته قابل فهم است این اصرار و تأکید و اخطار اثبات می کند که خود ملای سرمقاله نویس می بایست جزو غارتگران مافیائی و دانه درشت بیت المال باشد که در درجه ی اول نگران سرنوشت خودش می باشد که اگر افشاگری این پرونده چنانچه ادامه یابد و روزی هم نام وی تابلو و برجسته شود . آن موقع پس از اینهمه جا نماز دروغین و عوامفریبانه آب کشیدن چه خاکی می بایست بر سر خودش بریزد که اینگونه دلواپس و مضطرب شده است . از طرف دیگر خوب می داند که این کلان دزدان افشا شده همه مهره های غارتگر وابسته به لوطی جماران می باشند که نشان می دهد خود لوطی جماران از همه بیشتر آلوده به فساد می باشد و حامی کلان دزدان و غارتگران مافیای اقتصادی می باشد که همه ی نمایندگان ویژه ی وی هم در همه نهاد ها آلوده به فساد و رشوه و غارتگری می باشند .

بنابراین وحشت ملای سرمقاله نویس از این بابت نیز مضاعف شده است که اگر آلوده بودن لوطی جماران آنگونه تکرار وهمه گیر شود که ضریب منفوریت وی تداعی کننده اواخر حکومت شاه و خانواده ی دربار شود . آن موقع تبدیل به همان شرایطی خواهد شد که ملای سرمقاله نویس ازآن به عنوان در خطر بودن کیان نظام یاد کرده ونام برده است. پس برای خفه کردن صدای معترضان و افشاگران و پیگیری کنندگان و بستن پرونده می بایست بر ربودن پرونده با اسرار نظامی تأکیدکند ومانور تبلیغی � تهدیدی دهد. ز سوی دیگر اچون توضیح داده نمی شود که مگر نظامیان چه کرده اند که در دستگاه قضائیه آلوده و پشتیبان و شریک کلان دزدان و سازمان بازرسی کل کشور دارند؟ همچنین اگر ادعای پوچ و دروغین می شود که دو ارگان فاشیستی و سرکوبگر سپاه پاسداران و بسیج مرمی می باشند. اکنون برای چه مردم حق ندارند تا که بدانند محتوای این پرونده ها چیست؟ در صورتیکه حالت تف و تاق و ریش برای ملای سرمقاله نویس دارد که بطور وارونه ر روز از طرح پنهانی و مخفی پروژه ی هسته ای را طرح ملی جا می زند و یوسته تأکید می کند که این پروژه ی هسته ای از سوی مردم ایران و حتی مخالفین از حمایت و پشتیبانی کامل بر خور داراست . ولی اکنون همانطوریکه که گفته شد دانستن حق مردم نمی باشد ونمی بایست بدانند که محتوا و اتهامات پرونده های کلان دزدان و مفسدن اقتصادی افشاشده چیست؟
در دنباله ملای سرمقاله نویس به احتمال زیاد با چراغ سبز لوطی جماران که واقعیت وی سخت ضربه پذیر شده است فعال وارد میدن شده وضمن پرونده سازی کردن سنگین برای نمایندگان مجلس کمدی و انتصابی درست شبیه و موازی دادستان آدمکش و قاتل و قصاب مطبوعات و عضو باند مافیای اقتصادی و بازارانگلیسی عسگراولادی سعید مرتضوی خواهان بازداشت و بازجوئی نمایندگان مجلس شده است.

ملای سرمقاله نویس بدون آنکه تذکر دهد که محتوای قرار دادهای نظامی چیست و چرا تبدیل به پرونده شده است؟ ضمن اینکه همگان می دانند که سپاه پاسداران گذشته از داشتن هزاران اسکله های غیر مجاز در سواحل آبی بنادر جنوب که شبانه روز مشغول تخلیه کالاهای قاچاق از جمله مواد مخدر و مشروبات الکی می باشند . همینطوراین ارگان دارای صد ها شرکت های بزرگ اقتصادی و تجاری و نفتی و گازی و راه وسد سازی و ... غیرو در ایران و خارج می باشد . مشروط بر اینکه فرمانده های سپاه پاسداران سرمایه گذاری بسیار سنگین در شیخ نشین های منطه کرده اند . حتی سپاه پاسداران به خاطر منافع اقتصادی و اهداف سیاسی و خزیدن به قدرت از طریق طرح کودتای خاموش خزنده به عنوان مقدمه و هموار کردن مسیر قدرت و ثروت و انحصاری کردن آن در کنار نیروی انتظامی دست به اقدام نظامی اشغال فرود گاه امام در روز افتتاح آن در تهران زد. همچنین وزیر راه دوران اصلاح طلبان خاتمی با هواپیمای مسافری در استان گلستان سرنگون کرد و وزیر راه دیگر خاتمی را نیز در مجلس استیضاح و برکنار نمود . اما ملای سرمقاله نویس اکنون طوری از اسرار و نقشه های ربوده شده ی نظامی گفته است که انگار ارگان های دزد و غارتگر و فاشیستی و سرکوبگر پاسداران و بسیج عاری از هرگونه خلاف و خطا و گناهی می باشند. کمدی تر اینکه با کپی کردن ادعای مضحک یادداشت روز پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری افشاگرا ن ر ابه آن طرف رز وصل کرده است تا اینکه بتواند در نهایت از رفسنجانی غارتگر و افشا شده ی خاص و عام به عنوان بی اعتبار کردن چهره های اصلی نظام دفاع کند و متعاقب آن یقه ی دوم خردادی های مدعیان اصلاح طلبان قلابی را گرفته است . در پایان آویزان به شعر بلند عقاب ناتل خانلری شده و گفته از که نمالیم از ماست که برماست .

البته ملای سرمقاله نویس تلاش کرده است که درک و فهم و شعور مردم را نادیده بگیرد که گویا در 3 دهه ی گذشته مردم ایران هیچگونه تجربه ی از دین فروشان و عوامفریبان و جنگ افروزان حاکم کسب نکرداند و نمی دانند که آخوند ها و آقازاده های شان با شرکای اینان اوایل انقلاب چه داشتند و چگونه زندگی می کردند واکنون صاحب چگونه کاخ ها و ثروت های باد آورده ی نجومی شده اند؟از سوی دیگر این ردم نمی دانند و پرسش نمی کنند چرا وضعیت اقتصادی و معیشتی خودشان به دلیل دور از مراکز قدرت در 3 دهه ی گذشته رروز بدتر شده است؟ مهمتر اینکه مردم ایران متوجه نمی باشند که چرا امثال قلم بر دستان ملایان سرمقاله نویس شده هیچگاه به واقعیات و علت و ریشه ها اشاره نمی کنند و خود مردم هم قدرت درک و فهم ومقایسه کردن را ندارند ؟ البته که ملای سرمقاله نویس بدرستی این واقعیت را می داند که مردم خودشان همه چیز را می دانند . برای همین از ترس این آگاهی و فرار به جلو است که ترسیده و دستپاچه شده وارد میدان شده و توصیه کرده است که به جای مجرمان و دزدان و غارتگران دانه درشت افشا شده بایدبه سراغ افشاگران و نمایندگان مجلس رفت و دستگیر و خاموش شان کرد. در خاتمه همانگونه که تا حال تأکید شد با زهم تذکر داده می شود که سر این کلاف افشا گری باز شده را نمی توان جمع و جورکرد و سروته آن را بهم آورد . زیرا که تبدیل به بر کناری خاکستر آتش سرخ در حال شعله ورشدن شده است که منتظر نسیم تند برای بروز شعله های خشم شعله در سراسر کشور و سوزندان ریش های بی ریشه و غارتگر و عوامفریب دین فروش حاکم است که 3 دهه می باشد دین را تبدل به ابزار سرکوب و غارتگری وجنگ افرووزی ثروت وقدرت خودشان کرده اند.
هوشنگ � بهداد
دوشنبه 10 تیرماه سال 1387