پاسدار علی لاریجانی برای چه همه دوستان و یاران سابق خودش را با اتوبوس به خودش به مجلس هشتم برده است؟"
یک اصطلاحی در دوران 8 ساله ی اصلاح طلبان قلابی رایج شد ه بود به نام پست های اتوبوسی، یعنی اینکه وقتی یکی پستی می گرفت همه دوستان و همکاران قدیی خودش را سوار اتوبوس می کرد و همراه خودش به پست یا شغل جدید می برد. اکنون نیز گزارش شده است که مشابه ی همین شیوه، از سوی پاسدار علی لاریجانی انگلیسی تکرار شد است . زیرا پس از اینکه این پاسدار رئیس مجلس انتصابی و کمدی و پاسداریزه ی هشتم شد این پاسدار علی لاریجانی تلاش کرده است که از 50 روز که از زمان رئیس شدن وی سپری شده است هر چه پاسدار و اطلاعاتی و امنیتی آشنا و همکار داشته است اینان را در مجلس هشتم و جا ومکان های دیگر مسند کار کرده است تا که با تقویت شبکه ی مافیائی جای پا و موقعیت خودش را تثبیت کند . آنگونه که حتی احمد توکلی بر پست رئیس کمیسیون تحقیق پژوهش های مجلس نیز تحمل نشده است. گذشته ازاینکه با باز و علنی شدن این روش کاملاً افشا شده که تقسیم و گردش پست ها در رژیم تروریستی آخوندی چگونه می باشد و دلیل اینکه چرا 3 دهه غارتگری و دزدی های کلان درشت ها که انجام شده است اگر چنانچه عباس پالیز دار در دانشگاه همدان به عملکرد این دزدان و مفسدان اقتصادی بیت المال اشاره نمی کرد . هر گز کسی جرأت و شهامت اینکار را نداشت که اینکار را به کند که توضیح دهد دامنه ی شبکه های باند های مافیائی چگونه گسترده و فعال می باشد ؟ مطمئناً اکنون نیز گزارش نمی شد که شعبات فعالیت شبکه های باندهای مافیائی و بازی قدرت برای افزایش بیشتر ثروت چگونه است و به چه شیوه ای باندهای مافیائی هر جریان و گروه و دسته ای برای خودش فعال است و چه تشکیلات گشترده ی مدیریتی و تعمیم دادنش بر پا کرده است ؟
البته که اینگونه نمایش قدرت و انحصاری کردن آن ناشی از فاش کردن اهمیت ساختار مافیائی رژیم تروریستی آخوندی می باشد که چگونه فعالانه در همه سطوح گسترده شده است .
اما پرسش ومسئله اساسی این است که آیا پاسدار انگلیسی علی لاریجانی دست به این تغییر و تحولات و جا به جا کردن زده است تا که فقط برای یک دوره ی رئیس مجلس یا دو دوره رئیس بودن باشد که تدارک دیده شده است ؟ یا نه اینکه نوعی آرایش و آماده سازی برای نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم نیز می باشد که خیلی حساب شده طراحی شده است . چونکه زمان تبلیغات نمایشی انتخابات مجلس انتصبی هشتم ایشان ابتدا از تهران به قم رفت و از آنجا نامزد مجلس انتصابی هشتم شد. سپس در جلساتی که غلامعی حداد عادل رئیس مجلس تشریفاتی هفتم برای معارفه و آشنائی با نمایندگان مجلس انتصابی و کمدی و پاسداریزه ی هشتم بر گزارکرد وی حضور نیافت تا وانمود کند با وی هم عقیده نمی باشد تا وجهه مخالف برای خودش به سازد. آنگا ه با رو دست زدن به پاسدار احمدی نژاد که گویا علاقه ای به نامزد رئیس جمهوی دوره ی دهم شدن ندارد . توانست با سیاست زد وبند پشت پرده که اقتباس شده از سیاست اخوی محمد جواد انگلیسی است که هم مشاور بین الملل قضائی رئیس قوه ی انتصابی آخوند شاهرودی عراقی می باشد وهم اینکه مبتکر تز مذاکره با دشمن تا قعر دوزخ می باشد موافقت رئیس مجلس کمدی و انتصابی هشتم را کسب کند تا اینکه به تواند این پست یا سکوی پرش مجلس انتصابی و کمدی هشتم را قبضه کند و رقیب مشترک و هم منقلی لوطی جماران غلامععلی حداد عادل کنار گذاشته شود .
بهر حال مشخص خواهد شد که آیا این پاسدار علاقه به نامزد ریاست جمهوری دهم شدن ندارد ؟ و این جا به جکردن در مجلس صرفاً برای تثبیت موقعیت وی بر کرسی رئیس مجلس هشتم می باشد و یا قرار است در روندهای چالش و رقابت های بعدی این پاسدار اهداف و برنامه هایش را دنبال کند .
ناگفته نماند که بازنده ی نهائی نمایندگان بی بو وبی خاصیت دوم ردادی های مجلس انتصابی و کمدی و پاسداریزه ی هشتم می باشند که ذوق زده شد و تصور می کرد ند که با رأی دادن به رئیس شدن پاسدار علی لاریجانی قدرت مانور بیشتری در مجلس برایشان به وجود می آید که اکنون متوجه شده اند چوب و پیاز را با هم خورده اند .

هوشنگ - بهداد
سه شنبه 18 تیرماه سال 1387