نقد وبررسی "او كيست ؟! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دو شنبه 7 مرداد ماه سال 1387
"سناریو سازی برای خاتمی و تهدید کردنش به رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان به دلیل موضع گیری هائی که گفته می شود علیه نظام و قانون اساسی در اروپا و آمریکا کرده است"
معلمی بود که مشکل در بیان الف داشت . زیرا آن را انف بیان می کرد .ولی از دانش آموزان الف می خواست . وقتی دانش آموزن هرچه معلم می گفت تکرار می کردند . ولی باز معلم بیشتر عصبی می شد و داد می زد که نگوئید انف بگوئید انف که من می گویم . اکنون داستان سربازجو حسین شریعتمداری می باشد که به جای اینکه از عملکرد رئیس جمهوری فعلی بگوید که برای مردم چه کرده است؟ چه طرح و برنامه برای دوره ی بعدی یا آینده دارد؟ آیا بازهم نامزد ریاست جمهوری خواهد شد یا نه؟ رقابت و نامزدان درون جبهه ی خودی چگونه می باشد؟ عجیب است که چرا مشخص نیست که سربازجو پاسدار، منتقد رقیب مدی صلاح طلب، نقد را رها کرده است ودر عوض عجیب عاشق نسیه و پرداختن به آن شده و به سراغ کالبد شکافی درون رقیب رفته است . یعنی اینکه به جای برجسته کردن نکا ت مثبت جناح حاکم اگر داشته باشد،ترجیح داده است که نقاط ضعف های رقیب را برجسته و نمایان کند و مانور دهد . البته معلوم است که چرا از این شیوه استفاده می شود؟ زیراکه مدعی رقیب حاکم آنقدر گلابزده و کار خرابی کرده است که هیچ راهی جز پوشاندن ضعف های خودی از طریق نقد کردن وگیر دادن به رقیب امکان پذیر نیست .

البته نیاز به یادآوری ندارد که در این نمایش رقابتی میان باند مافیائی حاکم و مغلوب مردم و مطالبات شان جایگاهی ندارند . زیرا که اساسا ً مردم در رژیم تروریستی آخوندی فقط نقش صفرهای بی ارزشی دارند که وقتی پس از اعداد دیگری قرار می گیرند ارزش می یابند. البته آنهم بستگی به شرایط دارد که چه مقطع معرکه گیری های خیمه شب بازی انتخاباتی شروع می شود . یا چه زمان شرایط جنگی می باشد؟ یا اینکه همچون بحران هسته ای که نیاز تاتیکی و ابزاری از ملت می باشد که حاکمان عوامفریب و دین فروش نیاز تبلیغاتی و مانور دادن به ملت داشته باشند که ملت برای شان عزیز شود ؟ اگر نه 3 دهه زمان کمی نمی باشد که از عمر این رژیم تروریستی آخوندی سپری شده است که مردم ایران تجربه ی کامل از دو جناح و باند ها و دسته های وابسته به اینان دارند که زمانی که بر مسند قدرت بوده اند برای مردم ایران چه کرده اند؟ زیرا که شرایط کنونی محصول عملکرد مشترک هر دو جناح می باشد و قرار نیست که اتفاق خاصی بی افتد و معجزه ای رخ دهد که فرقی با گذشته داشته باشد که برای مردم ایران ناشناخه شده باشد . اتفاقاً هرمدعی که با شیوه ی فراموش کردن علت و ریشه ها به معلول می پردازند و مانور می دهند تااینکه رقیب را مقصر جلوه دهند وخود را تبرئه کنند . غافل از اینکه واقعیت است که لر شاخ نشسته وبن می برند زیرا که قید شد شرایط کنونی حاصل مشترک دواتمردان گذشته و کنونی هر دو جناح می باشد که عمود خیمه ی نظام هم ولی فقیه یا لوطی جماران بوده است که همچنان در جایگاه قدرت نشسته و اختیار و قدرتش نسبت به گذشته بیشتر شده که کمتر هم نشده است و تا زمانی که همکاره لوطی جماران باشد طبق تجربه بدتر شده و هرگز چشم انداز مثبتی هم در راه نیست .

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری چون معرکه گیر و مرثیه خوان طوطی صفتی می باشد که آنچه تبدیل به سناریو و تجربه شده است که جنبه ی معلولی و روبنائی دارد را تکرار می کند وبا آن مانور می دهد . یعنی اصلاً کار ندارد که نقش شورای نگهبان در رد صلاحیت کردن ها چیست وچگونه بطور گله ای – فله ای رد صلاحیت کرد؟ همانگونه که کاری با تقلبات گسترده در رأی سازی های تقلباتی و آرای ساختگی و غیر واقعی ندارد. به خصوص برایش مهم نمی باشد که چند در صد مردم در نمایش خیمه شب بازی شرکت نکرده و حضور نیفتادند؟ مهمتر اینکه بی خیال این واقعیت است که در شرایط کنونی نظر مردم نسبت به شرایط موجود چه می باشد؟ چند در صد از شریط کنونی راضی وچند در صد ناراضی می باشند؟ بلکه عادت دارد آویزان به تعداد دفعات شکست رقیب و پیروزی های خودی کند و آن را به عنوان چماق علیه ی رقیب بکار برد.

پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در دنباله ی یادداشت روز خود شگرد رقیب را رو کرده است که بی خودی بر دل خودشان صابون مالیده و ذوق زده شده است که تصور می کنند برخی از آرای منتقدان فرضی اصول گرایان نسبت به پاسدار احمدی نژاد را به نفع خود می توانند مصادره کنند . زیراکه تهدید کرده است اگر چنین اتفاقی بی افتد که اصولگرائی یافت شود که به نفع اصلاح طلبان رأی دهد بلافاصه از باندهای مافیائی موسوم به اصولگرائی اخراج می شود . یعنی اینکه این سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس خط کش بر دست گرفته و همچون مبصر باندهای مافیائی اصول گرایان شده و هم مرز برای شان ترسیم کرده است وهم اینکه با خط کش تهدید به مجازات کردن شان گرفته است.

همچنین پاسدار یادداشت روز نویس افزوده که مدعیان اصلاح طلبی با یک نامزد بیشتر وارد نمی شوند . زیرا که مطرح کردن چند نامزد فریب دادن رقیب است که آنهم انتخاب مشابه کند . یعنی اینکه درست تحلیل و نظر امیر محبیان را کپی و رله کرده است . تا که به خودی ها همچون پاسداران قالی باف و رضائی و علی لاریجانی بفهماند که می بایست شما هم تجربه ی خیمه شب بازی دوره نهم را تکرار نکنید ، بلکه توصیه می شود که شما نامزد نشوید و بگذارید تا که پاسدار احمدی نژاد نانمزباشود تا که آرا شکسته نشود و پروژه ی رقیب برای جمع آوری برخی از منتقدان اصلاح طلبان خنثی شود.

دردنباله سربازجو پاسدار یاددشت روزنویس شریعتمداری ضمن اینکه زیرآب آخوند عبدالله نوری را زده است که گفت نه وی تأئید صلاحیت می شود ونه اینکه دو شرط داده شده ی اجماع جبهه ی اصلاح طلبان وعدم رأی دادن به نامزدی دیگر در صورت رد صلاحیت شدن وی خریدار دارد و سرکاریست و نتیجه گرفته است که نامزد مدعی اصلاح طلبان خاتمی است که اینهم بقول خودش در 8 سال ریاست جمهور بودنش تدارکاتچی نظام بوده است . یعنی با این نقل قول کردن ارزش و هم جایگاه خاتمی را مشخص کرده است که در صورت رئیس جمهور شدن نقشی بیش از تدارکاتچی بئودن نظام نمی تواد بیشتر داشته باشد . یعنی کاره ای نیست.
ناگفته نماند که سربازجو حسین شریعتمداری برروی تضاد و اختلاف درون جبهه ی اصلاح طلبان است که از طریق شیخ مهدی کروبی و حزب کارگزاران رفسنجانی در برابر خاتمی دنبال و پیگیری می کند.

درخاتمه اینکه پاسدار حسین شریعتمداری حرف اولش را در پایان زده است . یعنی اینکه لو داده است همه سناریو سازی هائی که علیه ی خاتمی شده و خواهد شد . برای زمینه سازی رد صلاحیت کردنش از سوی شورای نگهبان می باشد . زیرا که مدعی شده در سفری که ایشان به اروپا در دوران ریاست جمهوری وآمریکا داشت مواضعی اتخاد کرد که با آموزه های نظام و قانون اساسی مغایرت داشت و علیه مواضع نظام و همگامی با ضد انقلاب و صهیونیست جهانی بود . یعنی اینکه در آمریکا گفت هلاکاست نه دروغ که واقعیت دارد و با این ادعا از خط امام خارج شد . خطر دیگر نگرانی خاتمی را از عدم رأی آوردن ایشان دانسته است . زیرا که می داند مردم از مدعیان اصلاح طلبان رویگردان شده اند . برگردان و ترجمانش این است که رأی سازی گسترده ی تقلباتی برای رقیب حاکم از سوی جعبه های مارگیری خواهد باشد . خلاصه پیام این است که خاتمی نباید نامزد نشود . زیرا اگر چنانچه شورای نگهبان سید خندان را رد صلاحیت کند دست به اقدام خودکشی از ترس مرگ زده است که دیگر همه چیز نظام زیر سئوال وبی اعتبار است . یعنی آنچه اکنون پنهان است عریان و عیان می شود .

هوشنگ – بهداد
دو شنبه 7 مرداد ماه سال 1387