دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 8 دیماه سال 1390
نقد وبررسی :  (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان "  كاش اميرالمؤمنين(ع) هم 9 دي داشت  "
"گردآوری ساندیس خوران در 9 دی 88  وشعار های تهدید به مرگ کردن منتقدان ومعترضان بادفاع عریان از تفتیش عقاید وسانسور کردن با وجود این که  گرد آوری مشابه این تجمع  تکرار شدنی نیست . نه  نشان از مردم سالاری دینی  که برعکس وحشت از ادامه ی قیام های اعتراضی و سقوط رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامشروع نبوده ونیست  .برای همین بطور زنجیره ای سنفونی 9 دی اجرا شده یا روضه ی خوانی برایش شده است؟"
روزی دکتر شریعتی گفته بود اگر می خواهی  با یک مکتب واندیشه و... مبارزه کنی بطور مستقیم به آن حمله نکن ، بلکه بد از آن تبلیغات کن . اکنون 33 سال است که آخوندهای حوزوی حکومتی و شرکای شان بااسداران وجاچیان متملق و چاپلوس که با ابزار قدرت وثروت کردن دین  هرچه خواسته اند جنایت وخیانت وغارتگری وعوامفریبی ودین فروشی کرده و دروغ وهذیان گفته و و عده ای پوچ و وارونه به خورد مردم داده اند. نمونه پادوهای جارچی همین قلم زن یادداشت روز نویس غیر ایرانی است که بدون آنکه بگوید در 22 خرداد 88 چه اتفاق افتاد؟ پس از آن چه رخ داده شد؟ برای چه بیشمار معترضان ونا راضیان توی خیابان ها سرازیر شدند وخواهان پیگیری آرای شان کجا رفته شدند؟ ولی باا ینان به سبک خشونت وحشیانه ضد انسانی بر خورد شد . اما این شیوه سر کوبگری نه موجب تسلیم  معترضان نشد ، بلکه بطور فشرده ومتشکل وگسترده توی خیابان ها فریاد رسای مرگ بر دیکتاتور زدند. طوری که جمعیت تظاهر کنندگان 25 خرداد 88 آنقدر بود که موجب وحشت کودتا گران شد و برای تلافی کردن و زهر چشم گرفتن شبانه یورش سبانه به خوابگاه دانشگاه تهران بردند وتعدادی را به قتل رساندند  . مهمتر اینکه در نماز جمعه 26 تیر 88 آنقدر معترضان حضور یافتند که نه  به رفسنجانی  توهین شد و به وی اتهام زده شد که چرا آنگونه که ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر طالب آن بودند وی خطبه خوانی نکرد ، بلکه در ادامه نام وی از لیست امام  جمعه ی  موقت  تهران خط زده  و کنار گذاشته شد و از آن زمان تا حال به اتهام  خواص بی بصیر مورد اتهام همکاری با فتنه گران شده است . بهرحال تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88  با همه ضرب وشتم و سرکوب ادامه داشت  تا اینکه به 6دی یا روز عاشورا رسید که سمت و سوی شعار و فریادهای معترضان ضد حکومتی رادیکال شد وموجب وحشت شدید کودتا گران شد آنچنان که برای کنترل فضای انفجاری جامعه سازمان بسیج به دستور پاسداران کودتا گر و ولی وقیح  طرح گرد آوری  نیروهای ساندیس خوران روستاها وشهر ها واعزام شان به تهران در 9 دی  را دنبال واجرا نمود تا با حضور آخوند متحجر و فرصت طلب علم الهدا امام جمعه مشهد سخنران  جمع ساندیس خوران تهران شود و سران رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان را  به محارب ومنافق متهم کند و حکم مهدور الدم برای شان صادر کند. اکنون در این راستاست که ادعا شده است ایکاش حضرت علی هم ا ز اینگونه ساندیس خوران داشت. بهرحال مگر در سیستم فاشیستی مذهبی کودتایی حاکم برایران که یک ولی وقیح منفور ونا مشروع همکاره دارد که ماورای قانون اقدام می کند وآشکارا قانون شکنی می کند که جانشین بنیانگذاری چنین رژیم ضد بشری و قرون وسطایی  شده است که گفته بود اگر چنانچه همه مردم بگویند آری من بگویم نه همه باید بگویند نه که ماهیت استبداد فاشیستی تغییر ناپذیر دینی را عریان ساخت که نه مردم  در چنی نظامی نه هیچ جایگاهی ندارد ، بلکه دارای حق و حقوق مطالبات نمی باشد؟ بنابراین روضه خوانی کردن پیرامون مردم سالاری دینی که ادعا شده مزیت بر مردم سالاری غیر دینی دارد . زیرا که هم بر اساس نظری وهم عملی مردم در همه سطوح نقش دارند وحکومت نخبگان نمی باشد. در صورتی که تجربه 33 ساله به وضوح ثابت می کند تا کهجای ابهام باقی نماند که این قلم بر دست غیر ایرانی مداح وستایش گر مردم سالاری دینی یا دفاع از ولی وقیح منفور و نا مشروع  هذیان و وارونه گویی کرده است تا توانسته باشد از روز گردهمآیی ساندیس خوران درر وز 9 دی 88 این چنین دفاع کرده باشد:
"مردم سالاري ديني در ساحت نظريه به معناي نقش آفريني مردم در عرصه اداره- كلي و جزيي- جامعه براساس معيارها و مباني ديني است و در ساحت عمل به سيستمي اطلاق مي شود كه در آن همه مردم- و نه بخشي از آنان، چرا كه نقش آفريني اجتماعي از منظر ديني فراتر از اختيار، بلكه تكليف است- در همه مسايل- دنيوي و اخروي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و...- براساس اصل امر به معروف و نهي از منكر وارد شده و با لحاظ كردن معيارها و مباني ديني نقش آفريني مي نمايند. با اين حال در مردم سالاري ديني به طور سيستماتيك فاصله اي ميان دو عرصه نظر و عمل وجود ندارد. البته اگر مردم چنين جامعه اي به صحنه نيايند و يا به صحنه بيايند ولي بدون لحاظ كردن معيارهاي ديني بخواهند به ايفاي نقش بپردازند، طبعا در چنين جامعه اي نيز ميان عرصه نظر و عمل فاصله افتاده و همه عوارض «دمكراسي» بر آن بار مي شود و درنهايت بعيد نيست نخبگاني كه به نام دين از مردم رأي ستانده اند فاصله نظر و عمل را به نفع خود پر كنند بنابراين اگر فردي در امر خاصي از حكومت ديني صلاحيت شخصي نداشته باشد، نبايد در آن امر وارد شود، ورود او در اين شرايط مجرمانه و سبب سلب صلاحيت قانوني مي شود. فرد صاحب صلاحيت هم تنها در چارچوب قانون مي تواند ورود كند. اگر قانون را ناديده بگيرد به معناي ناديده گرفتن نظام است و كسي كه خارج از چارچوب نظام كار مي كند، نمي تواند متولي امري از امور نظام شود اين يكي از مهمترين امتيازات مردم سالاري ديني بر غير آن است. اما متأسفانه گاهگاهي حكمراني كه با تابلو دينداري از مردم رأي مي ستاند تلاش مي كند تا با عبور از «دين» و «مردم» به قدرتي دست پيدا كرده و در برابر «نظام مردمي» يك نظام سايه را پديد آورد. در اين صورت تنها و تنها راه علاج همان مردمي هستند كه تكليف شرعي آنان را به ساخت نظام ديني وادار كرده و فرد يا افرادي با استناد به آراء مردم تصور مي كنند كه منهاي دين و مردم هم داراي موقعيت و منزلتي هستند. اگر مردم نيايند، دين قادر نيست اين گردنكشان خودمحور را سر جاي خود بنشاند9 دي در اين چارچوب تحليلي، يك روز ويژه در تاريخ اسلام به حساب مي آيد چرا كه در اين روز مردم به ميدان آمدند و مدعيان مردم سالاري- و به واقع جباران و ديكتاتورهاي سفاك- كه به نام مردم به بنيان هاي نظام مردمي و ديني مي كوبيدند را سيلي زده و سر جاي خود نشاندند. كاش مولي علي بن ابي طالب (عليه السلام) هم يك روز 9 دي داشت و كاش امام مجتبي(ع) و... و كاش در مشروطه يك 9 دي به وجود آمده بود يا حداقل يك 30 تير داشت و..."
چرا  مدعی غیر ایرانی  یادداشت روز نویس برای اینکه  تناقض گویی اش  آشکار وفاش نشود نمی گوید رژیمی که ادعا می کند آنگونه مردمی است و از ساندیس خورانی برخوردار است که آرزو شده است که ایکاش علی هم در زمان خود از چنین ساندیس خورانی برخوردار بود . در صورتی که پس از گرد وخاک تبلیغاتی بر پا کردن که حکومت مردم سالاری دینی چنین وچنان است که دمکراسی غیر دینی به گردش هم نمی رسد . ولی مدعی مداح در ادامه خیلی ساده لو داده و  فاش ساخته است که بر گزاری نمایش سادیس خوران 9 دی بدلیل اوحشت  ازتظاهرات رادیکال 6 دی یا روز عاشورا بود . چونکه وی ادعا کرده فتنه گران یا رقیب مدعی اصلاح طلب تصمیم داشتند که کار رژیم فاشیستی مذهبی را یک سره کنند .ولی گرد همآیی ساندیس خوران در 9 دی 88 توطئه ی فتنه گران را خنثی نمود یعنی اینکه با این اعتراف  زیرآب ادعای مضحک مردم سالاری دینی را زده است و نشان داده است که  رأی ونظر مردم  با چاشنی مردم سالاری کردن مورد ادعای وی پوچ و بی مفهوم است چون  این چنین تلاش عوامفریبانه با دغلکاری  دست به متهم کردن و همه کاسه وکوزه ها بر سرر قبای مغلوب شکستن زده است .چونکه هدف حفظ قدرت ونظام فاشیستی مذهبی کودتایی بهر ترفند و تهدید و وارونه گویی می باشد:
"در واقع 9 دي مهمترين نقص «مردم سالاري» را برطرف كرد. اگر در ايران 9 دي نبود توطئه عليه مردم به ثمر مي نشست همانگونه كه در كشورهاي ديگر توطئه به نتيجه رسيده است. در حضور مردم «بركت» وجود دارد و سبب فزوني قدرت جامعه اي كه به آن اهتمام ورزيده مي گردد به گونه اي كه غلبه آنان بر دشمنان تضمين شده و حتمي مي گردد.در صحنه فتنه 88 سران فتنه با به رخ كشيدن قدرت فتنه گري خود درصدد بودند مردم را از صحنه خارج گردانند از اين رو در اولين بيانيه هاي خود از «آتشفشان» و «آشوب در ميادين، خيابانها و دانشگاه ها» حرف زدند و نظام را براي عقب نشيني در مقابل فتنه گران تحت فشار شديد قرار دادند. دست آخر وقتي به نتيجه نرسيدند ماجراي عاشوراي 88 را به وجود آوردند تا بگويند هيچ چيز جلودار آنان نيست. در اين صحنه نظام نمي توانست با استفاده از ظرفيت انتظامي و امنيتي خود به ماجرا خاتمه دهد نه اينكه آشوب گران زياد بودند و يا اينكه قواي انتظامي و امنيتي براي مهار آنان ضعف داشت، بلكه از آن رو كه اين انقلاب مسائلش را با نيروي ذاتي خود- مردم- حل مي كند، راغب به استفاده گسترده از نيروهاي انتظامي و امنيتي نبود. از اين روي براي پايان دادن به فتنه عميقا به 9 دي نياز بود.وقتي سران فتنه وارد حريم عاشورا شدند مردم از يك سو به عمق انحراف آنان پي بردند و از سوي ديگر دريافتند كه فتنه گران گمان مي كنند به اعتبار رأيي كه از مردم ستانده اند، جايگاه محكمي دارند پس بايد به آنان گفته مي شد كه رأي پاي صندوق تا زماني اعتبار دارد كه رأي دهنده، رفتار ستاننده راي را با ارزش هاي خود همخوان ببيند.9 دي غير از اينكه يك روز حماسي است در عين حال يك «عبرت بزرگ» هم هست. عبرتي كه بايد هرسال شفاف تر ديده شود. عقد اخوت مردم با افراد تا آنجا است كه تعارض فرد با نظام ظاهر نشده باشد. اما اگر فرد يا افرادي بيشترين رأي را هم از مردم گرفته باشند، كما اينكه در مواردي گرفته اند ولي بعد، انقلاب را رها كرده و به يك «فئه باغيه» يا يك گروهك انحرافي وصل يا تبديل شود و بخواهد با آن به اهداف خاص سياسي برسد، سروكار او قطعا با مردم خواهد بود و اولين كار مردم در اين صحنه باطل كردن رأيي است كه به نام او به صندوق ريخته اند. مردم در روز 9 دي آراي سالهاي 68، 72، 76 و 80 را در حالي كه دوره رياست جمهوري اين ها پايان يافته بود، باطل كردند و به تعبير بهتر پس گرفتند و حتي صاحبان آن آراء را لعن كردند. از اين پس هم اگر فرد يا افرادي پشت به مردم كرده و بناي انحراف بگذارند، همين لعن است و همان ابطال. و اين 14قرن حكايت شيعه گري است"
در خاتمه  اینکه  اینگونه قلم بر دستان وامدار اجاره ای  فقط موظف اند که تحریف گری همراه با وارونه گویی به نفع  جریان مافیایی کودتایی حاکم نمایند. برای همین مدعی غیر ایرانی یادداشت روز نویس  نمی گوید که حکومت مردم سالار دینی که وی از آن باآب وتاب دفاع کرده است برای چه پس از کودتای 22 خرداد 88 مرتکب آن جنایات ضد بشری در بازداشتگاه کهریزک شد؟ یا چرا با ندا آقا سلطان و ترانه موسوی و... آنگونه توی خیابان رفتار شد ؟ یا اینکه چرا شبیخون به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران در 25 خرداد زده شد که 3 روز پس از کودتای 22 خرداد 88 بود؟ یا معترضان خیابانی چرابه رگبار بسته شدند یا مورد ضرب وشتم واقع  شده و بازداشت وشکنجه و مورد  آزار  جسمی وحتی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند. سپس بطور فله ای 100 نفره در بیدادگاه های نمایشی وتلویزیونی حضور یافتند تا که  از سوی یک سر دژخیم به نام ابوالقاسم صلواتی محاکمه ومتهم و محکوم  شوند؟ یابرای چه خبر نگاران و وبلاگ نویسان واهل قلم ودانشجویان و زنان فعال ومدافعان حقوق بشر  بازداشت و به بند تخت وتعزیر وشکنجه کشانیده  می شوندتا که رژیم فاشیستی مذهبی مدعی مردم سالاری قصاب مطبوعات در جهان نام بگیرد؟ تازه رژیمی که مدعی مردم سلاری دینی می باشد و ادعا دارد که مردم در همه سطوح نظری و عملی حضور وشراکت دارند .چرا گفته نمی شود که فضای حکومت نظامی اعلام ناشده برای چه به مردم  تحمیل و حاکم  شده است؟ یا اینکه برای چه نیاز به سلسله زنجیره ای پایان ناپذیر مانور ها وهمایش و رزمایش های نظامی همراه با آزمایش موشک های دور برد وکوتاه ومیان برد بر گزار می شود؟ مهمتر اینکه چرا با رقبا با بدترین شیوه وتوهین واهانت و حصر خانگی بر خورد می کند؟ بنابراین گردآوری ساندیس خوران در 9 دی 88  وشعار های تهدید به مرگ کردن منتقدان ومعترضان بادفاع عریان از تفتیش عقاید وسانسور کردن با وجود این که  گرد آوری مشابه این تجمع  تکرار شدنی نیست . نه  نشان از مردم سالاری دینی  که برعکس وحشت از ادامه ی قیام های اعتراضی و سقوط رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامشروع نبوده ونیست  .برای همین بطور زنجیره ای سنفونی 9 دی اجرا شده یا روضه ی خوانی برایش شده است؟
 هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 8 دیماه سال 1390
كاش اميرالمؤمنين(ع) هم 9 دي داشت (يادداشت روز)