گزیده خبرهای 6 دی90 قسمت -3
توافق دولت عراق و سازمان ملل براي جابجايي اردوگاه اشرف
از موضع مضحک ونخ نما شده ی ادا واطوار بیش از 3 دهه  ادعای  ضد آمریکایی  ولی پیرامون مجاهدین بهه مگامی وتوطئه ی مشترک می رسند وادعای پوششی ضد آمریکایی رنگ می بازد و برچسب پیشنهادی آخوند پسند وزارت امور خارجه ی آمریکا لو می رود که برای چه بر توی لیست سیاه تروریستی گذاشته شد وتا کنون هم از لیست خارج نشده تا چنین کاربردی داشته باشد
دولت عراق و سازمان ملل متحد توافق كردند تا اردوگاه اشرف محل استقرار شماري از اعضاي گروهك تروريستي منافقين را به مكاني ديگر در اين كشور منتقل كنند. به گزارش عصر ايران اين خبر در بيانيه‌اي كه ازسوي دفتر نمايندگي سازمان ملل متحد در بغداد منتشر شده مورد تاكيد قرار گرفته است. از سوي ديگر هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا روز يكشنبه با استقبال از تصميم دولت عراق در جابجايي ساكنان اردوگاه اشرف به اردوگاهي ديگر از انتقال آنها به پايگاه سابق "ليبرتي" ارتش آمريكا در حومه فرودگاه بين‌المللي بغداد استقبال كرد. گروهك منافقين در فهرست گروه‌هاي تروريستي وزارت امور خارجه آمريكا قرار دارد اما در اثر فشارهاي لابي اين گروهك در آمريكا،اين وزارتخانه در حال بازنگري در اين تصميم خود است. گفتني است پيشتر دولت عراق براي بستن اردوگاه اشرف تا پايان سال جاري ميلادي مهلت تعيين كرده بود. براساس توافق دولت عراق و سازمان ملل متحد، اين سازمان بين‌المللي بر انتقال ساكنان اردوگاه اشرف به اردوگاه جديدي در حومه فرودگاه بين‌المللي بغداد، نظارت داشته و پس از انتقال تيمي از سوي سازمان ملل در اردوگاه جديد مستقر خواهند شد
اقامه 258 دعوي حقوقي عليه گروهك تروريستي منافقين در عراق
این گزارش هم مکمل گزارش قبلی می باشد که به وضوع  نمایان گر این واقعیت است که رژیم فاشیستی مذهبی چه میزان وحشت ونگرانی از مجاهدین دارد . طوریکه پس از 33 سال اکنون وحشت از اینان از روز های آغاز انقلاب بیشتر شده است وهرروز توطئه وسیسه وپرونده سازی کردن علیه شان می شود . از سوی دیگر بدون هیچ شک وابهامی ثابت می شود که عراق را کدام کشوری در اختیار دارد واهداف پلیدش را در این کشور دنبال می کند؟
به دنبال اقدامات تروريستي، قتل و كشتار مردم بي‌دفاع عراق به دست اعضاي گروهك تروريستي منافقين تاكنون 258 دعوي حقوقي عليه اعضاي اين گروهك صورت گرفته است. به گزارش (ايسنا)، "نافع عيسي" از وكلاي كميته حمايت از قربانيان گروهك تروريستي منافقين در عراق در گفت‌وگو با راديو عراق آزاد بيان كرد: تا كنون 258 دعوي حقوقي عليه اين گروهك به اتهام قتل، اخراج و اسكان غيرقانوني در اراضي كشاورزي انجام شده است. وي ادامه داد: تاكنون تمامي اقدامات قانوني در خصوص ارائه دعاوي به دادگاه جنايي عراق انجام شده است. دادگاه نيز تحقيقات اوليه را در استان‌هاي بغداد، صلاح‌الدين و ديالي به پايان رسانده است و به زودي متهمان را براي بازجويي احضار خواهد كرد. اين وكيل عراقي با اشاره به وجود مداركي كه دست داشتن اعضاي اين گروهك را در انجام اقدامات خشونت‌آميز عليه شهروندان عراقي در استان‌هاي ديالي، صلاح الدين و بغداد طي انتفاضه شعبانيه، غصب اراضي كشاورزي و دست داشتن سران آن در فتنه‌انگيزي‌هاي طايفه‌اي و مذهبي در عراق در سال 2003 اثبات مي‌كند، ادامه داد: كميته حمايت از قربانيان گروهك تروريستي منافقين در عراق فهرستي از اسامي تعدادي از متهمان اين گروهك را در اختيار دارد.
طارق عزيز" به كما رفت
اینهم بخش دیگر از وعده وقول های دادگاه شده ی آزادی وصلح و دمکراسی به مردم عراق است که شخم زده و با تلاق شده است تا که  جانوران آدمخوار حامی رژیم جنایتکار ایران در عراق بقدرت  برسند تا رعایت حقوق بشر وامنیت را آنگونه در عراق حاکم کنند که در چند روز عوامل دولتی دست به 40 انفجار در بغداد می زنند تا صدها نفر عراقی کشته ومجروح شود تا معاون رئیس جمهور متهم شود وو زیر امور خارجه سابق هم در سیاه چال این چنین به کما ببرند.
وزير خارجه حزب منحل شده بعث عراق كه در زندان به سر مي‌برد، به كما رفت. به گزارش پانا، اخبار رسيده از بغداد حاكي از آن است كه "طارق عزيز"، وزير خارجه حزب منحل شده بعث عراق كه از اعضاي ارشد اين حزب و از ياران وفادار "صدام" ديكتاتور سابق عراق بود، به كما رفت. در پي انتشار اين خبر، "زياد" فرزند "طارق عزيز" طي گفت وگويي اين خبر را تكذيب نكرد اما گفت: پدرم ديگر قادر به حركت كردن نيست و حالش خيلي بد است. او حتي قادر به انجام كارهاي شخصي خود نيست. گفتني است "زياد" و ديگر اعضاي خانواده "طارق عزيز" از سال 2003 ميلادي كه رژيم منحله بعث سقوط كرد، تا به امروز در كشور اردن اقامت دارند. قابل ذكر است وزير خارجه حزب بعث منحله عراق كه مسيحي است، در زندان كاظمين در شمال بغداد به سر مي‌برد و هر از چند گاهي همسرش اجازه دارد كه به ديدنش برود
فارس از افزایش فعالیت‌های انتخاباتی رئیس‌ دفتر احمدی‌نژاد گزارش می‌دهد.ماموریت انتخاباتی مشایی با چشم‌پوشی از مناصب دولتی.خبرگزاری فارس: این روزها اسفندیار رحیم‌مشائی سرگرم واگذاری پی‌در‌پی مسئولیت‌های دولتی است که ارتباط مستقیمی با ماموریت وی برای ساماندهی فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی دارد.
مشخص است که اینن ام ونقش وی حساس ومسأله ساز شده است .  به خصوص اینکه فضای رقابت و اختلاف ناشی از جنگ قدرت وثروت چاشنی  برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره شده است که موجب افزایش حساسیت برروی رحیم مشایی شده است .
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، چندی پیش اخباری مبنی بر جایگزینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جای اسفندیار رحیم‌مشائی به ریاست کمیسیون فرهنگی دولت منتشر شد که آغازی برای کناره‌گیری رئیس دفتر رئیس جمهور از مسئولیت‌های متعدد وی بود...رئیس دفتر رئیس جمهور که بر اساس برخی شنیده‌ها جریان تحت امر وی ائتلاف نانوشته‌ای با کارگزاران انجام داده، دنبال ایجاد سپر دفاعی در برابر شائبه دخالت دولت در انتخابات و استفاده از امکانات دولتی در این عرصه است تا جام تهی جریان انحرافی را از تحرکات گروه‌های موسوم به حامیان دولت پر کند و از این رو در روزهای آتی شاهد افزایش تحرکات و ترفندهای او و یارانش خواهیم بود که تنها پادزهر آن هو‌شیاری مردم در برابر جریان بدلی خدمت و عدالت است.
داماد احمدینژاد حامل پیامی به هاشمی بود؟
گذشته از اینکه این خبر مکمل خبر قبلی می باشد . از طرف دیگر بالاخره آقازاده ها باید با هم رابطه داشته باشند . زیرا با همه تضاد و اختلاف و رقابتی که با هم دارند محور بقای رژیم فاشیستی مذهبی و غارتگری با م وزیاد مبلغش وحدت وجود دارد.
هفتهنامه آسمان در گزارشی با عنوان «بازگشت دوگانه هاشمی-احمدینژاد» نوشتمهدي خورشيدي داماد احمدينژاد اخيرا ديداري با محسن هاشمي داشت اما هيچ يک از دو طرف ماجرا، به مفاد اين جلسه نپرداختند. او در مجلس ختمي که هاشميرفسنجاني براي آيتالله هاشميان برگزار کرد، تلاش کرد بيسروصدا و آهسته خود را به هاشمي برساند، تسليت بگويد و بروداو پس از يادداشت علي اکبر جوانفکر عليه هاشمي در روزنامه ايران که محتواي آن از سوي ديگر اصولگرايان تاييد نشد و حتي روزنامه جوان نيز به دفاع از هاشمي پرداخته بود، عرض تسليت گفت و به بيت هاشمي اطمينان داد که موتور تخريب خاموش شده و قرار نيست که اين اتفاق تکرار شودداماد احمدي نژاد در ديدار با محسن هاشمي درباره توقف خط تخريب دو طرف صحبت و آتش بس را اعلام کردند. براي همين بيراه نبود آنچه را که روزنامه دولت آغاز کرده بود ناگهان فروکش کند و انگار نه انگار که اين روزنامه چه نوشته است هيچ يک از اعضاي دولت و ديگر هواداران احمدي نژاد نيز اين خط را دنبال نکردند تا همه چيز خود خواسته فراموش شود

محمدرضا باهنر٬ نایب رئیس مجلس: اصول‌گرایان در آینده فتنه بزرگی رقم خواهند زد
وقتی نایب رئیس منقلی بازار مکاره که خواهر زاده اش ثمره هاشمی جزو مشاوران رئیس جمهور می باشد . اینگونه پیش بینی کرده و اخطار داده است .یعنی اینکه صحنه ی بازسازی  شده  سناریوی  خطرناک تر از 22 خرداد 88 وپس از آن برای  مشاوران حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی کودتاگران و باندهای مافیایی حامیانش طراحی شده است.
دیگربان : محمدرضا باهنر می‌گوید می‌دانسته که احمدی‌نژاد روزی در برابر خامنه‌ای خواهد ایستاد٬ رحیم مشایی را رهبر «جریان انحرافی» می‌داند٬ به اختلاف با احمدی‌نژاد افتخار می‌کند و اصول‌گرایان در آینده «فتنه بزرگی» رقم خواهند زد.به گزارش روز یکشنبه (چهارم دی) خبرگزاری فارس٬ آقای باهنر در جمع گروهی از دانشجویان در اصفهان گفته است: «فتنه بزرگ‌تر آینده توسط جریان انحرافی نیست بلکه توسط برخی اصول‌گرایانی است که کج‌فهمی دارندوی افزوده است: «اگر کسی به بهانه حمایت از ولی‌ فقیه بگوید من به حوزه‌های علمیه، روحانیت و مرجعیت کاری ندارم، این فرد ولی‌ فقیه را هم قبول ندارد اما جرات نمی‌کند، این موضوع را بیان کندبه نظر می‌رسد منظور باهنر اعضای «جبهه پایداری» باشد که حاضر نشده‌اند با جبهه متحد اصول‌گرایان در انتخابات همکاری کنند و خود را تنها تابع علی خامنه‌ای می‌دانند.اعضای جبهه پایداری که رهبری آن‌ها را محمدتقی مصباح یزدی بر عهده دارد٬ در ماه‌های اخیر انتقاد‌های تندی متوجه محمدرضا باهنر٬ علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف کرده‌اند.پیش از باهنر٬ علی مطهری و احمد توکلی نیز در خصوص پیروزی جریان جبهه پایداری در انتخابات هشدار داده و گفته‌اند اگر «تیپ فکری» اعضای جبهه پایداری بر کشور مسلط شود٬ نظام و انقلاب ظرف مدت کوتاهی نابود خواهد شد.باهنر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اختلاف احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بر سر ادامه کار حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات اشاره کرده و گفته که می‌دانسته روزی احمدی‌نژاد مقابل رهبر خواهد ایستاد.این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود افزوده است: «من شهادت می‌دهم که اگر وزیری به رحیم‌مشایی تعدی کند به طور حتم آقای رئیس جمهور او را عزل و در این امر لحظه‌ای نیز تردید نمی‌کندبه گفته وی٬ علی خامنه‌ای «حضور مشایی را در نظام اجرایی جمهوری اسلامی مصلحت نمی‌دانند» و مسئله را به صورت مکتوب نیز اعلام کرده است.وی در عین حال اظهار کرده است: «خدا نکند روزی برسد که ما از اصل عدم سیاست کفایت رئیس جمهور در کشور استفاده کنیم که به نفع هیچ‌کس نیست. ‌»
دادگاه متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی اواخر دی برگزار می‌شود
این سیاستت کرار ترفند مشابه دادگاه شهرام جزایری علیه رقیب مدعی اصلاح طلبان کهه دف جنگ تبلیغاتی علیه ی رقیب پیرامون نمایش خیمه شب بازی دوره ی هفتم بود که اکنون قرار است علیه ی باند یا مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد مرتبط با نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم اجرا شود.
قانون : یک عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی از برگزاری دادگاه متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی تا پایان دی ماه خبر داد.غلامرضا اسداللهی نماینده تربت جام در گفت‌و‌گو با خبرنگار قانون در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت: قرار مجرمیتی که بازپرس پرونده صادر کرده بود در برخی موارد مورد ایراد دادستان قرار گرفته است که در این وضعیت دو حال پیش می‌آید که یا بازپرس این موارد را اصلاح می‌کند و یا اینکه بر نظر خود اصرار می‌ورزد.این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه کیفرخواست این پرونده به زودی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: برای تعدادی از متهمان این پرونده کیفرخواست صادر شده است.این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر از آن داد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، دادگاه این پرونده تا پایان دی ماه برگزار می‌شود.وی در مورد سایر بررسی‌های کمیسیون اصل نود در مورد این پرونده یادآور شد: مسئولیت وزارت‌خانه‌های مقصر در پرونده، واگذاری شرکت‌های دولتی به این گروه، واردات و نیز مالیات پرداختی توسط این گروه، در دست بررسی است.اسداللهی ادامه داد: گزارش کمیسیون در سه جلد و سه سطحِ دسترسی، تهیه خواهد شد.
نامه "خیلی محرمانه" ارشاد برای مطبوعات
با این شیوه ی تبلیغات وزارت فرهنگ تفتیش عقاید وسانسور  ارشاد گفته می شود مبارزه با آمریکا ودشمن بیگانه کردن وخنثی نمودن تحریم است.
وزارت ارشاد با صدور بخشنامه ای تازه، از مطبوعات خواسته است که از تبلغ محصولات کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، استرالیا و کره جنوبی، خودداری کنند.به گزارش ندای سبز آزادی، در این نامه که ممهور به مهر "خیلی محرمانه" است، این تصمیم "بر اساس مصالح ملی" خوانده شده است.این تصمیم وزارت ارشاد که احتمالا بر اساس دستور شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده، پس از آن اتخاذ شده است که کشورهای مورد اشاره، راه های اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داده اند
سایت «اصلاحات ۷۶» فیلتر شد
خوب وقتی هنوز به دار و نه به بار است موقع نامنویسی برای حضور در  نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم درباغش این چنین است .مشخص است هر چه زمان به جلو می ر ود  و به زمان بر گزاری نمایش 12 اسفند نزدیک می افتد چه اتفاقی برای نامزدان رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب رخ خواهد افتاد؟
آفتاب:‌ سایت «اصلاحات ۷۶» امروز فیلتر شد.این سایت كه به پوشش اخبار اصلاح‌طلبان می‌پردازد، امروز فیلتر شده است. سایت «اصلاحات ۷۶» در ماه‌های اخیر