گزیده خبرهای 28 آذر90 قسمت- 3
اطلاعات تکان‌دهنده از سود ۱۷هزار میلیارد تومانی که به جیب «برخی» می‌رود!
سود یک ونیم میلیارد دلاری ناشی از واردات میوه توی جیب چه کسانی می رود . مشروط بر اینکه گزارش شده است تولیدات بخشی از فرآورده های کشاورزی رتبه ی تولید اول تا ششم جهانی دارند؟ عامل شرایط خر وت وآشفته بازار اقتصادی وارزی وبانکی ونا بسامانی کشاورزی و رشد شتاب واردات چیست ومقصر در این مورد کیست وچه رابطه ای با پیام کمدی سال جهاد اقتصادی دارد؟
نابه‌سامانی برخی سیاست‌ها و دلال‌هایی که مثل زالو بر پیکر بخش کشاورزی افتاده‌اند و از آن ارتزاق می‌کنند، کافی است تا بخش کشاورزی را به ورطه نابودی بکشاند. در نگاهی اجمالی به آنچه این روزها دامن‌گیر این بخش شده است، جدای از بحث واردات، گردش مالی دلالان در بخش کشاورزی سر به فلک می‌کشد و با نگاهی گذرا، این عدد سالانه چند برابر آن چیزی است که اخیرا به "اختلاس سه هزار میلیارد تومانی" معروف شد و همگان از آن به عنوان بزرگترین فساد بانکی تاریخ ایران یاد کردند
نقدی: بسيج می‌تواند مساله حجاب را حل كند
حتماً نسخه  ودستور العمل  تجویز شده  از سوی این سردار بسیجی قاتل عراقی مشابه ربودن ترانه موسوی از توی خیابان تهران و تجاوز کردن به وی  وسوزاندن جسدش یا قمه بر دستان وابسته به نیروی اتتظامی  باغ اطراف  اصفهان است که از دیوار بالا رفتند و با محبوس کردن مردان به همسران شان تجاوز کردند
رييس سازمان بسيج مستضعفين با ادعای نقش بسيج در رفع مشكلات كشور، اظهار کرد: بسيج تجلی عزم ملي و حلال مشكلات جامعه است.به گزارش ایسنا، محمدرضا نقدي در همايش شوراي عالي بسيج در مشهد گفت: بسيج وظيفه سنگيني بر دوش دارد و براساس سند چشم‌انداز، تكاليف بسياري در مسير پيشرفت كشور بر عهده بسيج قرار گرفته است.وي با بيان اين‌كه "بايد با تلاش مضاعف در مسير ساختن جامعه‌اي هرچه بهتر حركت كنيم"، ادامه داد: بايد با همت و تلاش، جامعه‌اي عاري از بي‌سوادي، بيكاري، فساد و مواد مخدر داشته باشيم.رييس سازمان بسيج مستضعفين مدعی شد: بايد جامعه‌اي، حول محور نماز جماعت و نماز جمعه ايجاد كنيم ولي اين آرمان با كارهاي عادي و روزمره محقق نمي‌شود. بسيج مي‌تواند مساله حجاب را در جامعه حل و مواد مخدر را ريشه كن كند.نقدي در پايان گفت: بايد اولويت‌ها را شناسايي كنيم و سپس به اشتراك نظر در مسائل اساسي خود برسيم و همچنين هر قشري از بسيج براي حل مشكلات بايد نقش خود را ايفا كند
كره شمالی خبر مرگ كیم جونگ ایل را تایید كرد.مرگ یک رهبر کمونیست در سالگرد محو شوروری
بیت جماران و رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع سوگوار و ماتم زده وعزا دار شده است  .چونکه رهبر یک کشور هم پیمان هسته ای خود را از دست داده اند. در صورتی که سیاست هسته ای شدن  کره شمالی برای حاکمان ایران  هم الگو بوده است .هم اینکه مشاور ومددرسان ارسال موشک های دور برد و هسته ای می باشد.
امروز دوشنبه، گوینده اشک آلود تلویزیون رسمی کره شمالی اعلام کرد که کیم 69 ساله در سفری به قصد ارائه راهنماییهای میدانی (برای یک پروژه) و در قطار به خاطرفشار شدید کاری ذهنی وجسمی از دنیا رفته است.وی در 8 جولای 1994 به رهبری این کشور رسیده بود. پیش از وی پدرش کیم ایل سونگ رهبر کره شمالی بود.مرگ آقای کیم که آخرین مورد از استالینیسم در جهان معاصر محسوب می‌شد، با سالگرد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی مقارن شده است. سرویس بین الملل «فردا»: خبرگزاری رسمی كره شمالی   ضمن تایید خبر مرگ ' كیم جونگ ایل ' ، اعلام كرد كه وی روز شنبه گذشته فوت كرده است.  به گزارش فردا به نقل از منابع خبری،   انتشار خبر مرگ رهبر كره شمالی در روز دوشنبه همراه با آماده باش ارتش در سراسر نقاط این كشور همراه شده است.
طرح جديد امر به معروف در بسيج اجرايي مي شود
این طرح مکمل طرح فوق وادامه ی طرح های ضربتی 33 ساله ی مبارزه با بی حجابی می باشد که منتهی به زنان خود یا تن فروشان خیابانی شده است.
روزنامه خراسان :  اخيرا رييس سازمان بسيج مستضعفين ساختار جديدي را براي عملياتي شدن هرچه بهتر طرح امر به معروف و نهي از منکر با محوريت پايگاه هاي بسيج محلات تنظيم و ابلاغ کرده که بر اساس آن، شورايي با مسئوليت امام جماعت مسجد و عضويت فرمانده پايگاه بسيج، اعضاي هيئت امناي مسجد و معتمدين محلي پيش بيني شده است. اين شورا يا هيئت امر به معروف و نهي از منکر فعاليت هاي خود را با رويکرد ايجابي در محلات دنبال مي کند و دستگاه اجرايي اين مأموريت، بسيج خواهد بود
.احراج 60 نفر از كاركنان شهرداري قائم شهر در کمتر ار یک ساعت
به این گفته می شود طرح ضرب العجل ایجاد اشتغال به سبک مکتبی اصول گرایی که چپ و راست پاسدار گماشته احمدی نژاد وعده اش را داده است .
روزنامه جمهوري اسلامي: خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از ساري گزارش داد: سايت شمال فردا در گزارشي اعلام كرد شهردار قائم شهر در اقدامي عجيب و كم سابقه بيش از شصت نفر از كاركنان شهرداري را در كمتر از يك ساعت اخراج كرد. براساس اين گزارش، اخراج اين افراد به اين صورت بود كه پس از پايان ساعت اداري با فراخواني تعداد زيادي از كاركنان به سالن اجتماعات شهرداري و چند سئوال و جواب كوتاه از سوي شهردار، آنان اخراج شدند. يكي از حاضران، درباره سئوالات مطرح شده توسط شهردار قائم شهر به "شمال فردا" گفت: شهردار از يكايك كاركنان حاضر چهار سؤال نام، نام خانوادگي، چند سال سابقه و چه فردي شما را براي اشتغال در شهرداري معرفي كرده را مطرح و همان جا حكم به اخراج و يا ادامه كار مي‌داد! در ميان اخراج شدگان فرزند شهيد، افراد تحصيلكرده و نيز افراد متأهل و صاحب فرزند با سابقه كار چهار و پنج ساله ديده مي‌شوند. قائم شهر، با بحران بي‌كاري مواجه است
گیر دادن دوباره پاسدار  سربازجو شکنجه گر حسین شریعتمداری علیه ی مجید محمدی مقیم آمریکا که چون نه همچون سایر مدعیان سبز چند پهلو گویی نمی کند ، بلکه دست به روشنگری علیه ی کودتاگران حاکمی مدعی اصول گرایی می زند که موجب تحریک و عصبیت و پرخاشگری این سربازجو شکنجه گر شده است .
يك پادوي سازمان سيا در راديو فردا با مرور خسارات سنگين و شكست دولت آمريكا در عراق از گروه هاي ضد انقلاب خواست جور آمريكا را بكشند و به جاي نيروي نظامي به آمريكايي ها بيگاري بدهند. وي كه معمولاً سعي مي كند خود را نوكر و غلام حلقه بگوش آمريكايي ها نشان دهد، در تبيين مصاحبه چندي پيش هيلاري كلينتون با بي بي سي و صداي آمريكا گفت: آمريكايي ها به اين درس و تجربه رسيده اند كه در درون كشورها يا بيرون از آن بايد در جست وجوي متحداني باشند. هيلاري كلينتون در مصاحبه با بي بي سي همين سياست را در پيش گرفت.پادوي سازمان سيا آنگاه از گروهك هاي ضد انقلاب خواسته ميان بوش و اوباما فرق بگذارند و تبديل به پياده نظام ارتش آمريكا شوند. با اين توجيه كه «اين رفتار، همكاري با دنياي آزاد در برابر حكومت هاي ياغي است». مغالطه عضو متواري حلقه كيان در حالي است كه روزنامه زنجيره اي شرق به عنوان نشريه برآمده از حلقه كيان، در اوج تهاجم بوش به عراق و افغانستان، مدعي شده بود «ارتش آزاديبخش در راه ايران است» و «چون ايران تقواي اتمي ندارد، حق با طرف آمريكايي است»! با اين اوصاف معلوم نيست ستايشگران ياغي گري ديروز بوش، چگونه از موضع تخطئه وي برآمده و افسار نوكري جانشين بوش در دولت آمريكا را به گردن مي اندازند كه طي همين ماه هاي اخير، چشم بر سلاخي مردم بي دفاع در خيابان هاي مصر، بحرين، يمن و عربستان بسته بلكه خود حامي اين كشتارهاي وحشيانه است.
نمايندگان مجلس مطرح كردند. بستن تنگه هرمز پاسخ ايران به جنگ نفت
http://www.kayhannews.ir/900928/3.HTM#other302
بازهم تناقض گویی واجرای بازی کی بود کی بود من نبودم در آوردند که از یک سو پاسدار تروریست رستم قاسمی وزیر نفت می گوید که ما قصد بستن تنگه هرمز را نداریم. اما اکنون قمپز کردن بازار مکاره بازتاب داده شده است که پاسخ به جنگ بستن تنگه هرمز است.
سرويس سياسي-نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تهديدات و تحريم هاي غرب عليه كشورمان در موضوع تحريم نفتي ايران تصريح كردند كه بستن تنگه هرمز حق مشروع بين المللي جمهوري اسلامي است.در همين زمينه محمدكريم شهرزاد نماينده مردم اصفهان در مجلس، با تاكيد بر اينكه 80 درصد انرژي جهان از تنگه هرمز عبور مي كند و تنگه هرمز در آب هاي ساحلي ايران قرار دارد، گفت: قوانين بين المللي به دشمنان ما اجازه نمي دهد كه از ابزارها و امكانات ما عليه خود ما استفاده كند.وي افزود: اگر مسئولان نظام در شرايطي تشخيص دهند، عبور كشتي ها از تنگه هرمز متوقف شود، قطعا اين حق مشروع بين المللي ماست.اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با ذكر اين نكته كه تنگه هرمز به عنوان بخشي از آب هاي ساحلي ايران تحت نفوذ و اقتدار كامل نيروهاي مسلح ماست، يادآور شد: هر زمان مصالح نظام ايجاب كند، هر مانوري را در اين تنگه استراتژيك اجرايي مي كنيم.