گزیده خبرهای 9 دی 90
نامزدی لاریجانی از قم قطعی شد
مگر پاسدار علی لاریجانی بچه آخوند ونه طلبله نمی باشد؟ مگر بابلی ونه اهل قم و ساکن تهران است .برای چه  به جای نامزد شهر خودش شدن نامزد قم می شود؟ این جابه جایی برای چه و یا ناشی از چیست؟ نکند چون در بابل ویا تهران نمی تواند با تقلب رأی بیاورد بنابراین نامزد قم می شود؟
پانا نوشت:مشاور رئیس مجلس با بیان این که علی لاریجانی از استان قم در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کند، گفت: به احتمال فراوان علی لاریجانی یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته در انتخابات مجلس نهم ثبت نام می‌کندحسن زمانی، با یادآوری این که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند برگزار می‌شود، تصریح کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از استان قم در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کند. حضور علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم در انتخابات مجلس نهم از استان قم قطعی شده است.
رحیمی: اگر نفت ایران را تحریم كنند یك قطره نفت از تنگه هرمز عبور نخواهد كرد
این متهم اختلاس گر میلیاردی در این مورد که یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور نمی کند  زیاد هم بی ربط نگفته است زیرا که نفت قطره چشم نیست که قرار باشد قطره ای حمل شود ، بلکه معیارش بشگه است وبا نفتکش های غول پیکر حمل می شود .از سوی دیگر چرا گفته نمی شود در آمد کشور وهزینه های اجرایی دولت وارگان های سرکوبگر وآخوندهای مفت خور حکومتی وشرکای دزد حکومتی و اختلاس گران وساندیس خوران خلاصه اقتصاد دلالی وواسطه کشور چگونه تأمین می شود؟ یا اینکه نفت ایران چگونه صادر می شود؟ اگر مسیر انتقالش بسته شود چگونه نفت صادر ودلار دریافت می شود ؟ تازه بماند اگر ادعا خیالی وتبلیغاتی نباشد وعملی شود خوب پاسخ خود کشی از ترس مرگ است .
معاون اول رييس‌جمهور گفت: در دولت‌هاي نهم و دهم با شعار "ما مي‌توانيم" و عرضه امكانات به بخش علمي، دشمنان تحريم‌ها را گسترش دادند. 
به گزارش ایسنا، محمدرضا رحيمي طي سخناني در سومين همايش ارتقاي توان داخلي با بيان اين‌كه «اكنون خودباوري در كشور ما به كمال رسيده است» اظهار كرد: سال گذشته همزمان با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها دشمنان تصور كردند مي‌توانند ضربه نهايي را بزنند و به محض اين‌كه اجراي هدفمندي يارانه‌ها از سوي رييس‌جمهور اعلام شد، تحريم شديدي را به ما تحميل كردند. معاون اول رييس‌جمهور ادامه داد: تحريم كشتيراني، بانك‌ها، بيمه و تجهيزات نفت و گاز و شركت‌هايي كه در اين بخش سرمايه‌گذاري مي‌كنند از جمله اين تحريم‌ها بود. آن‌ها به دنبال توقف كشتي‌هاي ما بودند كه ما همه ديون، را پرداخت كرديم و حسرت حراج كشتي‌هاي سازمان كشتيراني جمهوري اسلامي را بر دل آن‌ها گذاشتيم. ..
این هم اوضاع اقتصادی یا ثروت کسی که با رهبر ولی وقیح در جماران دیدار کرد تا که به وی پیشنهاد تشکیل  اوپک گازی داد تا با روش آن اینگونه صاحب ثروت های باد آورده شود برای همین تلاش می کند که با تقلب دوباره رئیس جمهور شود تا هم بر میزان انباشت سرمایه اش بی افزاید وهم از آن حفاظت وحراست کند.
یک روزنامه انگلیسی در تازه ترین گزارش خود نوشت ثروت نخست وزیر روسیه بیش از ‌٤٠ میلیارد دلار است و وی ثروتمندترین فرد در اروپا محسوب می‌شود.فارس: ثروت ولادیمیر پوتین در بانک‌ها تنها حدود ‌١٧٩ هزار و ‌٦١٢ دلار است.بر اساس این گزارش پوتین دارای آپارتمان‌های شیک و مجلل در مسکو و سن‌پترزبورگ است و زمین‌های بسیاری دارد. این سیاستمدار روس که معمولا با خودروهای مجهز مرسدس سفر می‌کند صاحب خودروهای بسیاری از جمله دو خودرو ولگاس و یک خودروی لادا می‌باشدافشای ثروت پوتین در شرایطی است  که پیروزی حزب روسیه متحد در انتخابات چهارم دسامبر با اتهام‌های زیادی در خصوص تقلب رو برو شده است. سخنگوی پوتین گزارش‌های منتشر شده از سوی مقام‌های آمریکا در خصوص ثروت وی را رد کرد و آنها را احمقانه خواندبر اساس گزارش روزنامه گاردین پوتین با یک شرکت صادرات محصولات نفتی و نیز یک شرکت تجاری دیگر در سوئیس ارتباط نزدیکی دارد. سخنگوی نخست‌وزیر روسیه در ادامه تصریح کرد اسنادی که دیپلمات‌های آمریکایی منتشر کردند شایعاتی بیش نیست و دارایی‌های پوتین مسئله‌ای نیست که از دید مردم روسیه پنهان بماند .
به نظر می رسد که  جنایات سرکوبگرانه ی سپاه پاسداران و زائده اش بسیج در کردستان ایران وعراق همچنان ادامه دارد.
فارس: در پی مقابله امروز نیروهای جان برکف سپاه با گروهک تروریستی پژاک، «فرهاد مهدی» به عنوان پرسنل بسیجی عملیات رزم به درجه رفیع شهادت نائل آمدامروز ششم دی ماه، در پی عملیات پیروزمندانه نیروهای جان بر کف سپاه بانه با گروهک تروریستی پژاک، در یکی از روستاهای اطراف بانه، 4 نفر از نیروهای پژاک به هلاکت رسیدند و چند نفر دیگر مجروح شدند.در این درگیری شهید «فرهاد مهدی» از پرسنل بسیجی و گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اهل کامیاران بوده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد
چرا شتر بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود؟ در کشوری که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است ورئیس بانک اختلاس های میلیاردی می کند برای چه رفتگر محروم نباید  بدلیل نیاز سرقت کند؟
اين گزارش حاكيست كه ماموران پليس پس از توقيف موتورسيكلت در بازرسي از راكب آن آلات و ابزار سرقت كشف كردند.ايسنا: ماموران كلانتري 33 كلانشهر اهواز سارقي كه به عنوان رفتگر شهرداري اقدام به سرقت مي‌كرد را دستگير كردند.ماموران كلانتري 33 اهواز در پي دريافت خبر مبني بر رفت و آمد مشكوك رفتگر شهرداري در سطح حوزه استحفاظي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.ماموران پليس در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يك نفر رفتگر شهرداري سوار بر يك دستگاه موتورسيكلت مشكوك شدند.اين گزارش حاكيست كه ماموران پليس پس از توقيف موتورسيكلت در بازرسي از راكب آن آلات و ابزار سرقت كشف كردند.ماموران پليس جهت بررسي بيشتر فرد دستگير شده را به كلانتري انتقال داده كه وي در بازجويي‌هاي فني پليس به چندين فقره سرقت داخل خودرو در لباس رفتگر شهرداري اعتراف كرد.