گزیده خبر های  اول  دی 90 قسمت -2
در پی یک رشته انفجارهای امروز بغداد؛پارلمان عراق فردا نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند.خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه پارلمان عراق با صدور بیانیه از روسای فراکسیون‌های پارلمانی خواست تا در نشست فوق‌العاده جمعه برای بررسی تحولات اخیر عراق شرکت کنند.
این فراخوان فوق العاده مرتبط به  موضع گیر نوری مالکی مزدور و  دست نشانده ی حاکمان ایران  است که بدلیل پرونده سازی کردن علیه ی طارق الهاشمی که معاون رئیس جمهور عراق  است  که  اخطار داده  این اقدام  موجب از هم پاشیده شدن ائتلاف سیاسی در عراق شده است. عوامل  سپاه قدس وتروریست های  نوری  مالکی مزدور و دست نشانده دست به 40 بمب گذاری و انفجار وترور در بغداد زنند که سبب  کشته شدن 90 تن و صدها مجروح شده است . به ویژه اینکه  اسناد ومدارک پرونده های دزدی وغارتگری های حامیان نوری مالکی دست نشانده  را  تروریست هااز دفاتر وکلای عراقی با خود می برند .ولی گزارشگر خبر گزاری دروغ  پرداز پاسداران فارس از موضع فرافکنی  و وارونه گویی  ائتلاف العراقیه را متهم به اقدامات تروریستی در بغداد کرده است . زیرا که تقاضای سلب اعتماد از نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده حاکمان ایران  کند .چون موجب بحران و به خطر انداختن امنیت ملی عراق شده است .  البته همان تروریست های اعزامی از ایران در بغداد مرتکت کشته و مجروح شدن صد ها نفر شده است در دمشق هم دست به انفجار تروریستی در  نزدیکی مکان تجمع رهبران اتحادیه عرب زدند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "اسامة النجیفی" رئیس پارلمان عراق از تمام گروه‌های سیاسی عراق خواست تا با هدف ایجاد ثبات امنیتی و سیاسی در عراق فردا در نشست فوق‌العاده مجلس شرکت کنند. در پی وقوع چندین انفجار امروز صبح در بغداد که طی آن 63 تن کشته و 185 نفر زخمی شدند، رئیس پارلمان عراق بیانیه‌ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است: هیئت رئیسه قصد دارد فردا جمعه در مقر پارلمان با حضور روسای فراکسیون‌های پارلمانی نشست فوق‌العاده‌ای را برگزار کند. هدف از برگزاری این نشست، ایجاد وضعیت امنیتی و سیاسی با ثبات و هماهنگی با نیروهای اجرایی برای بررسی تحولات جاری و دستیابی به راهکارهای مفید است. نجیفی در این بیانیه انفجارهای صبح امروز بغداد را که به کشته شدن شهروندان بیگناه عراقی منجر شده است، محکوم کرد و این انفجارها را اقدامی برای هدف قرار دادن حمیت ملی و سوء استفاده از اوضاع جاری برای ایجاد شکاف در وحدت ملی عراق توصیف کرد.انفجارهای امروز در عراق درحالی صورت گرفت که بدلیل کارشکنی‌های العراقیه، روند سیاسی عراق با مشکلات جدیدی روبرو شده است.
مگر قرار است که به جز پتاسداران و بسیجیان و ساندیس خوران وسر بازان گمنام وزارت اطلاعات کسی دیگر هم نامزد نمایش خیمه شب بازی بازا مکاره ی دوره ی نهم بشود که اخطار داده شده بشتابید وعجله کنید وفرصت سوزی تا دقیقه 90 نکنید؟ به خصوص با تهدیدهایی که رقیب مغلوب شده ومتهم به انواع اتهامات ریز ودرشت خیانت ووطن فروشی و ستون چنم وو.. شده اند .مهمتر با نقش چماق یا شمشیر داموکلسی که شورای نگهبان دست نشانده دارد وتجربه ی ودتا تقلباتی  22 خرداد 88 وپیآمدهای آنهم موجود می باشد.
رئيس ستاد انتخابات كشور به داوطلبان شركت در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي توصيه كرد كه ثبت نام در اين انتخابات را به دقيقه 90 موكول نكنندسيد صولت مرتضوي» خطاب به كانديداهاي مجلس نهم شوراي اسلامي گفت قانون را رعايت كنند و در تمام زمينه ها شاخص عمل شان قانون باشد.معاون سياسي وزارت كشور افزود: به همه كساني كه توانايي حضور در مجلس را دارند توصيه مي كنم براي شركت در رقابت هاي انتخاباتي مجلس نهم ثبت نام كنند.وي كه با مهر گفت وگو كرده با بيان اينكه از داوطلبان شركت در انتخابات مجلس درخواست مي كنم ثبت نام خود را به دقيقه 90 موكول نكنند اظهار داشت: از كانديداهاي شركت در رقابت هاي انتخاباتي مجلس نهم شوراي اسلامي مي خواهم در روزهاي ابتدايي براي ثبت نام خود اقدام كنند تا وزارت كشور و فرمانداري ها بتوانند به تدريج و با آرامش به وظايف خود رسيدگي كنند.صولت مرتضي در خصوص مديراني كه بدون استعفا دادن از سمت قبلي خود قصد كانديداتوري در انتخابات مجلس هشتم را دارند گفت: وزارت كشور داراي بانك اطلاعات مديران است و كانديداهايي كه داراي سمت مديريتي بوده اند را پايش مي كند در صورتي كه استعفانامه از پست مديريتي، ضميمه نداشته باشند به آنها اعلام خواهيم كرد شرايط كانديداتوري در انتخابات مجلس نهم را ندارند.ثبت نام كانديداهاي حضور در انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي از 3 دي ماه در فرمانداري هاي سراسر كشور آغاز مي شود.
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز از همه تجربیات جنگ روانی تبلیغاتی بازجویی اش در زندان علیه ی مجید محمدی مقیم آمریکا در دروغ نامه ی کیهان استفاده می کند  و افسوس می خورد که چراا ز دست وی قسر در رفته است . بدتر اینکه چرا وی همچون سایر مدعیان جنبش سبز توهم ندارد و بدون لکنت زبان علیه ی ولی وقیح منفور و نا مشروع که مدافع پاسداران کودتاگر و شریک شان می باشد روشن گری می نماید؟
عناصر ضدانقلاب خارج نشين كه در حوزه تحميق و تهييج عوامل داخلي جبهه استكبار فعاليت مي كنند همچنان از پاسخ سر راست و روشن به يك سؤال ساده طفره مي روند و آن اينكه چرا خود شما به ايران برنمي گرديد تا مبارزه كنيد و فقط برخي افراد بي خبر را شير مي كنيد كه سر به صخره بكوبند.مجيد محمدي همكار كاسبكار راديو فردا كه سالها پيش بدون هيچ تعقيب و تهديدي، ترجيح داد در آمريكا اقامت بگيرد و از دلارهاي اختصاص يافته از سوي وزارت خارجه و سرويس جاسوسي سيا برخوردار شود، مدتي است كه محل اعتراض طيف هايي از گروه ها و رسانه هاي مخالف جمهوري اسلامي قرار گرفته است. اين اعتراض ها به حدي بود كه وي مجبور شد بنويسد «اين سخن كه رسانه هاي فارسي زبان خارج از كشور (سايت ها، راديوها و تلويزيون ها) و افرادي كه در آنها فعاليت مي كنند با جامعه ايران فاصله دارند و در دنيايي بسته زندگي مي كنند و لذا تحليل ها و ارزيابي هايشان معتبر نيست يا به كار نمي آيد، بارها از سوي برخي مخالفان حكومت ايران تكرار شده است»....
رژه حیوانات وحشی در تهران / روباه دیگری به دام افتاد.خبرگزاری فارس: یک قلاده روباه که به داخل یک مغازه پنهان شده بود با تلاش آتش نشانان به دام افتاد.
جایی که 33 سال است که شبه انسان ها در ایران حکومت می کنند  ومرتکب جنایات وحشیانه ی ضد بشری  بیشماری شده اند. چرا نباید که هرروز در تهران یک حیوان کشف نشود؟
 به گزارش خبرگزاری فارس، این جانور که به شدت ترسیده و موجب ترس کسبه محل شده بود پس از گرفتار شدن به باغ وحش انتقال داده شد. این حادثه در  روز گذشته رخ داد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 را به محل حادثه واقع در خیابان مولوی اعزام کرد. محمد یزدانی فرمانده آتش نشانان گفت: این روباه در گوشه ای از یک فروشگاه در خیابان مولوی مخفی شده بود که آتش نشانان با استفاده از امکانات لازم و بدون این که آسیبی به آن برسد روباه را گرفتند و به باغ وحش پارک پردیسان منتقل کردند.