وقتی در ایران 33 سال است که  منبر ریش وپشم وعبا وعمامه ونعلینگ جای تاج وتخت وپوتین ولباس فرم نظامی شده است و  این سیاست در پوشش دین ابزاری شده به پیش برده شده است .طوریکه نه رهبر ونه سایر مسئولان به جز دروغ گفتن و وعده های سرخرمنی ووارونه دادن  نبوده و سیاست توزیع مجانی سیب زمینی سبز شده دولتی برای گرد آوری آرا بکار برده شده است . برای چه سایت شفاف وابسته به شهردار تهران گیر به ترفند تبلیغاتی وجلب آرای با ریش وبی ریش در انتخابات پارلمانی مصر داده است؟
این اقدام شیخ «طارق الرفاعی» که عضو شورای مرکزی حزب "المصریین الأحرار" است، تعجب شهروندان مصری را برانگیخت و توجه رسانه های مختلف مصری را به خود جلب کرد.شیعه آنلاین: اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که شیخ «طارق الرفاعی» از شیوخ فرقه "الرفاعیه" در اقدامی تعجب برانگیز برای شرکت در انتخابات پارلمانی، دو تصویر متفاوت از خود منتشر کرد.گفته می شود وی برای برخی مناطق مصری که بیشتر جمعیت آن را خانواده های مذهبی و متدین تشکیل می دهند، تصویری از خود منتشر کرده که ریش در صورت دارد و در محله و مناطقی که بیشتر جمعیتش خانواده های غیر مذهبی و غیر متدین هستند، تصویری بدون ریش منتشر کرده است.این اقدام شیخ «طارق الرفاعی» که عضو شورای مرکزی حزب "المصریین الأحرار" است، تعجب شهروندان مصری را برانگیخت و توجه رسانه های مختلف مصری را به خود جلب کرد
بهروز جاوید تهرانی پس از هفت سال آزاد شد
این اقدام درست وارونه خبر قبلی می باشد . زیرا که این قربانی که پس از ملی کشی کردن یا زیادی در زندان بودن که هیچ تضمین در بازداشت مجدد وی نیست .چون آزادی وی در چنین شرایط جنبه تبلیغاتی برای گرم کردن تنور  نمایش خیمه شب بازی  بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد . مشروط بر اینکه عادی جلوه دادن پرتاب موشک به اشرف می باشد .
بهروز جاوید تهرانی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر سر انجام پس از هفت سال حبس عصر امروز از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از کرج، بهروز جاوید تهرانی که سابقه بازداشت‌ در اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر سال ۷۸، تجمع مقابل سازمان ملل در سال ۸۳ در دفاع از زندانیان سیاسی را دارد آخرین باز سال ۱۳۸۴ به اتهام ارتباط با گروه‌های معاند نظام بازداشت و در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی حداد (حسن زارع دهنوی) بدون داشتن وکیل محاکمه و در مجموع به تحمل ۷ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.وی در ‌‌نهایت و در آخرین پرونده خود از سوی دادگاه تجدید نظر به چهار سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که حکم شلاق در مورد این زندانی سال گذشته اجرا شد.بهروز جاوید تهرانی که از سن ۱۹ سالگی همواره در بازداشتگاه‌های مختلف کشور حضور داشته است در مجموع ۱۱ سال از عمر خود را در زندان‌های جمهوری اسلامی بدون مرخصی سپری کرده است.دستگاه امنیتی در آخرین اقدام خود سعی داشت وی را مجددا به دلیل انتشار فیلمی ازمحسن دکمه چی زندانی سرطانی به حبس تعزیری محکوم کند، اما بر اساس آخرین گزارشات دریافتی این زندانی از اتهامات وارده تبرئه و امروز مصادف با روز تولد خود از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد
دورخيز حلقه انحرافي براي مجلس (خبر ويژه)
بازهم مدل دیگر خبر رسانی با الگو وتجربه ی بازجویی و تحریف گری وپرونده سازی وتنظیم کیفرخواست تنظیم نمودن از سوی بیمار مبتلا به مرض هاری  که جزو پیش مقدمه ی ورود به نامزدی نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم در 12 اسفند می باشد . تا بیشتر ثابت شود ایران امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد.
يكي از عوامل رسانه اي حلقه انحرافي براي نامزدي انتخابات مجلس نام نويسي كرد. «ح-س» گرداننده برخي سايت هاي انحرافي بود كه به خاطر رفتارهاي قانون شكنانه، اختلاف افكنانه و دروغ پراكنانه مسدود شدند. نامبرده به همراه تيم همكار خود، در نامگذاري سايت ياد شده از اسامي شهيدان همت و باكري سوءاستفاده كرده بود. اين تيم تلاش مي كرد برخي چهره هاي موجه را با انگ همسويي با هاشمي ترور شخصيت كند حال آن كه برخي از همان چهره ها موضع اعتراضي صريحي در مقابل عملكرد ملامت برانگيز هاشمي داشتند منتها ايرادشان! ظاهرا اين بود كه به انحرافات حلقه انحرافي نيز پرداخته بودند.هر چند دفاع از مواضع حلقه انحرافي جزو تحركات اصلي دو سايت تحت مديريت «ح-س» بوده، اما سايت هاي ياد شده به دليل ارتكاب جرايم امنيتي عديده مسدود شده اند.ترور شخصيت برخي چهره هاي اصولگراي منتقد حلقه انحرافي، پروژه اي است كه برخي رسانه هاي راه اندازي شده از سوي انحرافيون به موازات رسانه هاي فتنه گر به شدت دنبال مي كنند و اين يكي از نقاط هم پوشاني اين طيف يا رسانه هاي همسو با فتنه 88 مي باشد. حلقه انحرافي در فعاليت هاي خود هيچ ابايي نسبت به يارگيري از نويسندگان زنجيره اي ندارد
گیر دادن سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به مهدی خزعلی که  چرادر گفتگوی خود با شبکه ی بی بی سی دست به روشنگری زده و گفته است که  برای این نامنویسی کردم تا که مثل دفعات قبل رد صلاحیت شوم که موجب زنجیر پاره شدن سازبازجو حسین شریعتمداری شده است.
يكي از عناصر تندرو و آلت دست فتنه گران با مراجعه به فرمانداري تهران براي نامزدي انتخابات ثبت نام كرد. «مهدي- خ» كه شيوه «عسس بيا مرا بگير» را ماه هاست اجرا كرده اما موفق به جلب نظر نيروهاي امنيتي جهت بازداشت و برخورد با خود نشده! اين بار براي خودنمايي اقدام به ثبت نام جزو داوطلبان انتخابات كرد حال آن كه در وب سايت خود از ادعاي تقلب و... در انتخابات 2 سال پيش حمايت مي كند. او البته در سايت خود اذعان مي كند ثبت نام كرده تا رد صلاحيت شود. آقاي «خ» از همه «بي صلاحيت ها» نيز دعوت كرده نامزد شوند تا هم رد صلاحيت شوند و سندي بر حقانيت شان باشد و هم صحنه خالي نماند! وي حتي خواستار آن شده كه «بازداشت شدگان جنبش ]فتنه[» سبز نيز ولو از طريق وكلاي خود اقدام به نام نويسي كنند تا ثابت كنيم كه شما ]نظام[ اهل تحريم هستيد نه ما! و وقتي حذف شديم، فرياد بزنيم انتخابات با حذف ما بي معناستخاطرنشان مي شود هر چند طيف گروه هاي فعال در فتنه سبز، تحريم انتخابات را تبليغ مي كنند و اعلام كرده اند كه در انتخابات حضور نخواهند داشت اما اخبار متواتر حاكي از ثبت نام نيروهاي وابسته به اين طيف است. با اين حال بايد گفت بيچاره آن افراد ساده دل و گوش به فرماني كه نمي دانند بالاخره، انتخابات تحريم است و نبايد آمد يا تحريم نيست و بايد آمد!
گفته می شود نیش عقرب نه از ره کین است ، اقتضای طبیعتش این است . اکنون که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری زنجیری کهمبتلا به مرض هاری  است می بایست در حال پارس کنان پاچه گیری کند. برای اینکه فقط پارس کردنش برای مهدی خزعلی نیست ، بلکه  پاچه ی آخوند محمد موسوی خوئینی ها را گرفته است . در صورتیکه زمانی تئوری پرداز دانشجویان پیرو خط خمینی شیاد بود که سفارت آمریکا را در 13 آبان در تهران اشغال کردند . همچنین یک مدتی هم دادستان ضد انقلاب تهران بود . اماا کنون آنگونه شیر بی یال وکوپالی شده است که چنین از سوی سگ مبتلا به بیمار هاری  مورد حمله واقع شده است که قادر به دفاع از خود نیست؟
دبير مجمع روحانيون به شيوه شروع از پله دوم و ضمن مظلوم نمايي گفته است «حاكميت از اصلاح طلبان عبور كرده است و آنان را به انتخابات راه نخواهد داد و اصلاح طلبان با وضعيت موجود نمي توانند در انتخابات شركت كنند. دوستانشان هنوز در زندان هستند و آقايان موسوي و كروبي در حصر به سر مي برند. با اين وضع چگونه مي توانند در انتخابات شركت كنند؟»وي در ديدار يك هفته پيش خود با برخي اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه تهران مي گويد: ديروز مجلس ختمي رفته بودم خبرنگاري سؤال كرد شما انتخابات را تحريم مي كنيد؟ گفتم نه ولي ما ليست نمي دهيم. اصرار داشت تا از من يك كلمه تحريم را بشنود و همان را دستاويز قرار دهد و هنگامي كه مأيوس شد پرسيد شما فتنه را محكوم مي كنيد يا نه؟ گفتم يعني خودم را محكوم كنم؟! گفت شما نه، اين آقاي موسوي و كروبي را مي پرسم. گفتم آنها از بزرگواران ما هستند، عزيز ما هستند، محترم هستند، اين حرفها چيست كه مي زنيد؟ بعد گفت فلان كس فلان چيز را گفته كه من هم جوابي دادم و عصباني شد. خب شماها چطور مي خواهيد اين كشور را اداره كنيد؟ رسانه ها را كه به اين روز انداخته ايد، نه سايتي مي گذاريد نه روزنامه اي. خودتان هم كه سؤال مي كنيد طوري رفتار مي كنيد كه ظاهراً به جاي كار خبرنگاري به بازجوئي بيشتر علاقمنديد. خب سؤال نكنيد. من كه دنبال شماها نمي آيم تا بخواهم حرف خودم را به شما بگويم.وي در ادامه سخنانش گفته است: انتخابات در پيش است. مشكلات خارجي را كه داريم. همه نگرانند كه چه اتفاقي خواهد افتاد؟ خوب عاقلانه اين است كه براي اين كه اين خطرها از كشور دفع شود، بهترين راه برگزاري يك انتخابات آزاد و با شكوه است. ولي آقايان درست عكس اين كار را انجام مي دهند! يعني در همين شرايطي كه ما به انسجام و وحدت و مشاركت حداكثري نياز داريم، رفتارهايي از خود نشان مي دهند كه گويا مي خواهند اكثريت مشاركت نكنند!خوب است از آقاي موسوي خوئيني ها- اگر با مظلوم نمايي ادعا نكنند دارند بازجويي مي شوند!- پرسيده شود كه آيا حاكميت از اصلاح طلبان عبور كرد يا اصلاح طلبان شعار عبور از حاكميت و قانون اساسي را گفتند و به آن عمل هم كردند؟ آيا خيلي سالها پيش از انتخابات سال 88 و در دوره اصلاحات، مورد وثوق ترين همكاران آقاي موسوي خوئيني ها در روزنامه سلام و مركز تحقيقات استراتژيك و... (نظير عباس عبدي) صراحتاً خواستار عبور از قانون اساسي نشدند و آيا برخي سياستمداران اصلاح طلب در دولت و مجلس اصلاحات در عمل اركان قانون اساسي نظير اسلام و ولايت فقيه و استقلال كشور را مورد خدشه قرار ندادند؟ آيا عناصر تحريك شده از سوي برخي سران مجمع روحانيون و... در فتنه سال 88 علناً روي شعار جمهوري اسلامي خط نكشيدند و آيا مورد كمترين اعتراض امثال موسوي خوئيني ها واقع شدند؟همچنين سزاوار است بپرسيم چرا به رسم منافقين مي خواهيد به رفتاري ضد انقلابي(تحريم) دست بيازيد كه شرمتان مي آيد نام آن را بر زبان جاري كنيد؟ آيا همين يك اتفاق دلالت بر بي صداقتي و تذبذب نمي كند؟ ....