گزیده خبرهای 4 دی 90
این خبر دادگاه رفسنجانی  هم مکمل خبر سئوال است که موازی بازتاب یاسر پسر یا آقازاده کوچک رفسنجانی در جمع هیأت امنای دانشگاه آزاد می باشد . زیرا که هدف فشار چند جانبه برروی خانواده ی رفسنجانی می باشد که هم مرتبط به جنگ قدرت وثروت می باشد . هم ارتباط به رقابت و اختلافات باندهای مافیایی  در گیر بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم دارد.
وکیل فائزه‌هاشمی تصریح کرد: رای بدوی دادگاه فائزه‌هاشمی ظرف ۳ روز آینده اعلام می‌شود.ایلنا: وکیل‌مدافع فائزه هاشمی از برگزاری دادگاه ایشان در روز شنبه سوم دی ماه خبرداد.غلامعلی ریاحی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: این دادگاه صبح امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت غیرعلنی برگزار شد.وی افزود: کیفرخواست مورد نظر که شامل تبلیغ علیه نظام بود توسط نماینده دادستان قرائت شد که خانم فائزه‌هاشمی و اینجانب بعنوان وکیل‌‌مدافع ایشان دفاعیات لازم را در دادگاه مطرح کردیم.وکیل فائزه‌هاشمی تصریح کرد: رای بدوی دادگاه فائزه‌هاشمی ظرف ۳ روز آینده اعلام می‌شود.گفتنی است غلامعلی ریاحی به دلیل برگزار شدن این جلسه به صورت غیرعلنی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.
بازداشت گروهی از مسیحیان اهواز در آستانه کریسمس
هدیه به شهروندان مسیحی اهواز در آستانه ی کریسمس همچنین برای اثبات اینکه  ادعای ایران آزاد وامن ترین کشور جهان است چگونه می باشد وبرای چه  ادعا می شود که ایران الگو ورهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه می باشد؟
نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی صبح روز جمعه دوم دی ماه (۲۳ دسامبر) با یورش به کلیسای جماعت ربانی اهواز کشیش کلیسا "فرهاد سبکروح" و خانم "شهناز" همسر این کشیش و تمام اعضای کلیسا را ضمن بازداشت بوسیله دو دستگاه اتوبوس به مکان نامعلومی انتقال دادند و تا ساعاتی هیچگونه خبری از وضعیت آنان در دست نبود.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از اهواز، نیروهای امنیتی که به هنگام یورش به داخل کلیسا صورت های خود را پوشانده بودند حتی بچه‌های کوچک کانون شادی که به شدت ترسیده بودند را نیز با خود بردند.این ماموران بلافاصله تلفن های همراه حاضرین در کلیسا را ضبط کرده و تمام اتاقها را مورد بازرسی قرار دادند و چند دستگاه کامپیوتر و تجهیزات متعلق به کلیسا را نیز به همراه خود بردند.کلیه بازداشت شدگان به غیر از فرهاد سبک روح و همسرش شهناز و دو تن از اعضای کلیسا کماکان در بازداشت بسر می برند و از وضعیت آنان هیچ اطلاعی در دست نیست.دسنگاه امنیتی همواره در آستانه کریسمس با یورش به کلیساهای خانگی و رسمی اقدام به بازداشت نوکیشان از انجام مراسم و جشن در این ایام جلوگیری میکند.سال گذشته نزدیک به شصت تن از اعضای کلیساهای خانگی در شهرهای مختلف کشور بازداشت شدند و یک تن از این شهروندان مسیحی همچنان در بازداشت وزارت اطلاعات بسر می برد.این اقدام اخیر در حالی گزارش می شود که بنا بر گزارش منابع مسیحی یک دانشجوی مسیحی در مشهد نیز از ماه پیش در این شهرستان مفقود شده است و دوستان وی از احتمال بازداشت وی خبر داده اند.
اعدام هفت نفر در زندان مرکزی ارومیه
این جنایت ضد بشری که نمود عینی جنایت علیه ی بشریت می باشد  33 سال است که بدون وقفه ادامه داشته است .چونکه جزو بخش تولیدی حاکمان آدم خوار ضد بشری فاشیستی مذهبی می باشد و رابطه ی تنگاتنگ با بقای ننگین درنده خویی و حیوانی صفتانه اش  دارد.
بامداد امروز شنبه سوم دیماه سال نود، هفت نفر از زندانیان زندان مرکزی ارومیه به دستور مراجع قضایی در محوطه این زندان به دار آویخته شدند. مسعود شمس نژاد وکیل یکی از اعدام شدگان در گفتگو با خبرنگار سرویس حقوق بشر آژانس خبری موکریان، اسامی این افراد را یوسف - الف، حیدر- د ،مهدی- ص و قربانعلی -ش، سعید - م، سیروس - م و ناهید - الف اعلام نمود.وی افزود: اتهام افراد اعدام شده از سوی مراجع قضایی، جرائم مربوط به مواد مخدر عنوان شده است.این وکیل در خاتمه اعلام نمود که اجرای حکم موکل برابر قانون باید به بنده ابلاغ می شد که این کار صورت نگرفت. شایان ذکر است بعد از ظهر روز گذشته، این هفت شهروند به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان جهت اجرای حکم منتقل شده بودند.
مهرداد کرمی، فعال دانشجویی بازداشت شد
البته این خبر مرتبط به خبر قبلی می باشد . زیرا رژیم جنایتکار قرون وسطایی  که این چنین با مغز های متفکر ومترقی  فعال دانشجویی  برخورد می کند . هر گز نمی تواند مشروعیت داشته باشد .
مهرداد کرمی فعال دانشجویی دانشگاه تبریز روز گذشته در تبریز وی را بازداشت کردند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از تبریز، ماموران امنیتی در ساعت نه صبح سوم آذر ماه با حمله به سرویس حامل این فعال دانشجویی اقدام به بازداشت وی کردند. بر اساس گزارش دوستان وی ماموران امنیتی با ضرب و شتم اقدام به بازداشت وی کردند.
 بیش از 90 درصد امکانات سپاه تهران بزرگ وارد عرصه جنگ نرم شده است
با این حساب چگونه می توان این نهاد کودتایی غارت وسرکوبگر سانسورچی را یک ارگانی مردمی نا مید واین رژیم فاشیستی مذهبی ضدبشری ونا مشروع را که چنین ارگان فاشیستی حامی و پشتیبانش می باشد مشروعیت داشته باشد؟
فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: بیش از 90 درصد امکانات سپاه تهران بزرگ در سازوکار جنگ نرم قرار گرفته و در روز نهم دی افسران جنگ نرم ما مانور خواهند داشت.به گزارش فارس، سردار حسین همدانی فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده این سپاه اظهار داشت: توانمندی و ظرفیت تهران بزرگ بسیار بالا است و تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرمی که در تهران مطرح است توسط بسیجیان بافکر، خلاق و توانمند تهران بزرگ خنثی می‌شود.وی با بیان اینکه توانمندی سپاه تهران بزرگ آنقدر بالا است که می‌تواند با همه تهدیدات مقابله کند، تاکید کرد:  بیش از 90 درصد امکانات سپاه تهران بزرگ در سازوکار جنگ نرم آمده و  در روز نهم دی افسران جنگ نرم ما مانور خواهند داشت و بودجه امکانات ما وارد عرصه فرهنگی شده است.
برادر هاله سحابی: نیروی انتظامی به جای لاپوشانی خلافکار را معرفی کند و فیلم واقعه را در اختیار دادگاه بگذارد
 باید گفته که انتظار از رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا متعارفی که رکوردار محکومیت اول جهانی نقض مستمر حقوق بشر دارد  بیهوده است . زیرا که نمی توان  توقع داشت تاکه چاقو دسته اش را ببرد .ضمن اینکه حامد سحابی زندانی سیاسی اوایل انقلاب  باید خیلی خوش شانس باشد که تا کنون دستگیر وشکنجه نشده است واز سوی دژخیمان  و آدم کشان سیاه چال ها به سر نوشت پدر وخواهرش دچار نشده است.
حامد سحابی، برادر مرحوم هاله سحابی که در مراسم تشییع جنازه پدرش” عزت الله سحابی” بعد از دخالت نیروهای امنیتی جان خود را از دست داد به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که همچنان پیگیر شکایت خود از افرادی هستند که در این حادثه نقش ایفا کرده اند.  او گفت که هیچ عاملی نمی تواند از پیگیری شکایت خانواده جلوگیری کند. وی به کمپین گفت: ««اگر دادگاه قصد روشن شدن قضیه را داشته باشد باید خودش از نیروی انتظامی یا هر ارگانی که در آن روز از مراسم فیلم برادری می کردند بخواهد تا فیلم ها را به دادگاه ارائه کنند. دادگاه باید قاعدتا فیلم ها را از نیروی انتظامی بخواهد. ما خودمان شاهد بودیم که آن روز چند دوربین از مراسم و اتفاق های که افتد فیلم گرفت. بنابراین مطمئن هستیم که فیلم های از زوایا مختلف مراسم وجود دارد که می توان از آن در دادگاه به عنوان شاهد استفاده کردهاله سحابی  دختر عزت الله سحابی، بنیان گذار “شورای فعالان ملی-مذهبی” از فعالان حقوق زنان و عضو گروه مادران صلح ایران بود که در مردادماه سال ۱۳۸۸ در تجمعی در میدان بهارستان تهران از سوی ماموران لباس شخصی بازداشت شد و همان سال از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق «حضور مکرر در تجمعات غیر قانونی و اخلال در نظم عمومی» در مجموع به دو سال حبس و پرداخت مبلغ سیصد هزار تومان جزای نقدی بدل از شلاق محکوم شد.حامد سحابی فرزند مرحوم عزت الله سحابی همچنین درباره اینکه چگونه متوجه شده اند نیروی انتظامی فیلم های روز حادثه را در اختیار دادگاه قرار نمی دهد، گفت:« ما هم از طریق رسانه ها شنیدیم و به طور رسمی به ما اعلام نشد. بنابراین نمی دانیم چقدر صحت دارد بهرحال ما شکایت خودمان را ادامه می دهیم