گزیده خبرهای 28 آذر90 قسمت 2
جاي لوكس‌ترين خودروهاي جهان به ايران باز شد
وقتی اینگونه خودروهای لوکس برای آقازاده های حکومتی و شرکای غارتگران شان وارد کشور می شود .مشخص است که آن سوی  این معادله رشد  روز افزون فقر وبیکاری وفاصله ی طبقاتی می باشد.
به گزارش آتي‌نيوز، در حاليكه قوانين سخت واردات خودرو قيمت برخي از خودروهاي وارداتي حتي تا 4برابر قيمت كارخانه در داخل كشور ارائه مي‌شود، با اين حال شاهد ورود روزافزون بعضي از خودروهاي لوكس در كشور هستيم. طبق گزارشهاي موثق بعد از پورشه و مرسدس بنز، صحبت از حضور رسمي "مازراتي" و "آلفارومئو" در بازار خودروي ايران است. اين درحاليست كه آمار گمرك كشور در چند ماه اخير نشان از واردات چندين دستگاه از اين خودروها را دارد. علاوه بر مازراتي و آلفا رومئو،خودروهاي "گيلي"، "سوزوكي كيزاشي" و "فراري" از خودروهاي لوكسي هستند كه در آبان ماه به كشور وارد شده‌اند. .
تشكر خودجوش از نماينده رباط كريم به علت اخراج سفير روباه پير!
شکی نیست از اینکه تاریخچه ی طولانی از لازم وملزوم بودن آخوندهای حوزوی درباری با دولت فخیمه ی انگلیس وجود دارد . ولی باا ین جود اگر ادعای این عضو بازار مکاره واقعیت دارد .چگونه است که مردم از اقدام نمایشی تهاجمی اراذل اوباشان بسیجی به سفارت انگلیس در تهران واشغال آن حمایت نشد؟
چند وقت پيش بود كه يكي از نمايندگان استان تهران، با ارسال انبوه پيامك به تلفن‌هاي همراه مردم حوزه انتخابي خود، هم كد سازي شماره تلفن‌ها را ناشي از تلاش‌هاي خود توصيف كرده بود و كيست كه نداند اين موضوع هيچ ربطي به نمايندگان مجلس ندارد. حال در يكي ديگر از اتفاقات جالب در اين زمينه، بنرهايي در شهرستان‌هاي رباط كريم و بهارستان نصب شده كه از نماينده اين منطقه به خاطر اخراج سفير انگليس تشكر كرده‌اند. به گزارش قاصدنيوز اين بنرها به نام هيئت‌هاي مذهبي چاپ شده و عكس نماينده اين مطنقه نيز در آن به چشم مي‌خورد. وي به همراه بسياري از كانديداهاي احتمالي مجلس در اين منطقه، تلاش بسياري براي جذب آرا مردم دارند و با توجه به اهميت اقدام انقلابي مجلس در اخراج سفير روباه پير، ظاهرا مشاوران وي اين پيشنهاد را به او داده‌اند
وقتي پاي اختلافات دولت و شهرداري به تلويزيون باز مي‌شود
مشخص است که در بستر جنگ قرت وثروت و اتلاف و رقابت پاسداران بی تر مز ودنده عقب کنده شده با همدیگر از کنترل ومهار کردن خارج شده است . برای همیهن دامنه ی آن به سازمان پشم وشیشه سرایت کرده است.
برنامه گفت و گوي ويژه خبري ديشب شبكه دوم سيما شاهد منازعه نمايندگان دولت و شهرداري تهران بود. به گزارش "سياست نامه" اين برنامه كه با حضور محمد جواد محمدي زاده، رئيس سازمان محيط زيست به موضوع آلودگي هوا و برنامه‌هاي اين سازمان مي‌پرداخت به صورت تلفني نيز با شهردار اصفهان و وحيد نوروزي معاون اجرايي سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران گفت و گوهايي كوتاه را ترتيب داد. نوروزي در پاسخ به سوال مجري برنامه درباره عملكرد شهرداري در كاهش آلودگي هواي تهران، به اقدامات سازمان مطبوعش در گسترش حمل و نقل عمومي اشاره كرد و در اين رابطه نقد خود را متوجه دولت ساخت و عنوان كرد كه دولت درخصوص پرداخت يارانه مترو كوتاهي كرده و از رقم نود ميليارد بدهي دولت در اين خصوص ياد كرد. پس از قطع ارتباط نوروزي با اين بخش خبري، رئيس سازمان محيط زيست نسبت به سخنان وي واكنش تندي نشان داد و گفت: بهتر است آقاي نوروزي اطلاعات خودش را تكميل كند و شهرداري تهران هم از فرافكني‌ها دست بردارد. محمدي در ادامه گفت: شهرداري بايد بگويد كه در توسعه فضاي سبز چه كرده است. وي همچنين شهرداري را متهم كرد كه در حمل و نقل عمومي كوتاهي كرده است. در پايان اين سخنان، محمدي از عملكرد شهرداران ساير شهرها به جز تهران ابراز رضايت كرد
منتجب‌نیا: بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای همه گروه‌های عضو لازم‌الاجراست.
مشخص نیست که درر نگین کمان مدعیان اصلاح طلب چه خبر است .چونکه هر مدعی و جریان ساز خودش را می زند ور رنگین کمانی که دوست دارد  تابلوی نقاشی اش را به تصویر  می کشاند که مخالف رنگ ترسیم  شده ی دیگریست .چون یکی می گوید باید تحریم نمود.دیگری می گوید نه تحریم بد است  چونخواست ضد انقلاب است . برخی هم دوطرفه هستند . یعنی می خواهند سیاست توبره و آخور خوری را به پیش ببرند.
ایلنا :  رسول منتجب‌نیا با اشاره به فضای موجود گفت: در شرایط فعلی که احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب از جمله حزب اعتمادملی فعال نیستند و وارد صحنه نمی‌شوند، صلاح می‌بینم که نه کاندیدا شوم و نه از کسی به‌عنوان کاندیدای انتخابات مجلس نهم حمایت کنم.رسول منتجب‌نیا در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با ایلنا با اشاره به بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد عدم ارایه فهرست انتخاباتی از سوی این شورا در انتخابات مجلس نهم گفت: من به صورت فردی یا به نمایندگی از طرف حزب اعتماد ملی در این شورا عضویتی ندارم، اما طبق اساسنامه این شورا که متشکل از حدود ۲۰ گروه و حزب سیاسی اصلاح‌طلب است، تصمیماتی که بر اساس رای اکثریت اتخاذ شده باشد برای همه گروه‌های عضو جبهه اصلاحات لازم‌الاجراست.
8هزار پزشک عمومی در کشور بیکارند
وقتی ایران رتبه دار جهانی فرار مغز ها می باشد .همچنین زمانی که اعلام شده است که 8 هزار پزشک در کشور بیکارند .تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که وضعیت آشفته بازار اقتصادی و اشتغال در سال جهاد اقتصادی چونه فاجعه انگیز می باشد؟
 قائم مقام سازمان نظام پزشکی ایران از وجود 8 هزار پزشک عمومی بیکار در کشور خبر داد و گفت: وضعیت پزشکان عمومی به لحاظ شغلی و امنیت کاری، ناهنجار است. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا زالی در حاشیه برگزاری همایش سراسری پزشکان عمومی در بیمارستان میلاد افزود: عدم پرداخت مطالبات پزشکان عمومی از دیگران مشکلات نگران کننده این گروه از جامعه پزشکی کشور است.معاون سازمان نظام پزشکی با اعلام اینکه در حال حاضر 8 هزار پزشک بیکار در کشور داریم، افزود: هم اکنون پزشکانی داریم که فعالیت شغلی آنها کمتر از ساعات کارشان است. یعنی در واقع کم شغلی دارند و تعداد زیادی پزشک عمومی داریم که به خاطر مشکلات فراوان حرفه ای و معیشتی به مشاغل غیر پزشکی روی آورده اند حال آنکه کاهش این معضلات نیازمند عزم ملی است.