گزیده خبرهای 4 دی 90 قسمت -2
حکومت سوریه، معاون صدام را تحویل عراق می‌دهد
حفظ قدرت بهر بهانه وخیانت یعنی همین . زیرا که بشار اسد جنایتکار  به تبعیت از الگوی حاکمان ایران هم پیمانش که برای حفظ قدرت شان رهبران رقیب مدعی اصلاح طلبان را در حصر خانگی نگهداشته اند و رفسنجانی راا ز رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی خراطی کردند وهر روز علیه اش پرونده و دسیسه سازی می کنند . اکنون که بشار اسد جنایتکار به موضع ضعف  کشیده شده است و نیاز به حمایت نوری مالکی مزدور ودست نشانده ی حاکمان ایران برای حفظ قدرت ود  دارد همراه باحزب بعث حاکم بر سوریه که قدرت را در سوریه در اختیار خود داردحاضر شده اندتا که دبیر کل حزب بعث عراق را که به این کشور گریخته و پناهنده شده است را تحویل مترسکان و آدم کشان  عراق دهند. البته در صورت این اقدام باید با چراغ سبز اوباما باشد چون آمریکا خواهان در قدرت بودن حزب بعث در عراق و سوریه نمی باشد .
صفحه عربی «تابناک»ـ رسانه‌های عربی، صبح امروز مدعی شدند که «بشار اسد»، رییس جمهور سوریه تصمیم گرفته «عزت ابراهیم الدوری»، معاون «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق  را ـ که تنها عضو ارشد بازداشت نشده حزب منحله بعث است ـ تحویل حکومت عراق دهد.این رسانه‌های عربی در ادامه ادعای خود افزودند: تحویل «عزت الدوری» که اکنون دبیرکل حزب بعث منحله عراق شناخته می‌شود و این حزب را اداره می‌کند، بر پایه توافقنامه‌ای که میان دمشق و بغداد امضا شد، به حکومت عراق داده می‌شود.این رسانه‌ها همچنین در ادعای خود تحلیل کرده‌اند، احتمالا «بشار اسد» با دشمنان خود معامله کرده و تحویل «عزت الدوری» را شرطی برای کاهش فشار علیه حکومت سوریه قرار داده است.بنا بر این گزارش، هفته گذشته، هیأتی عراقی برای دیدار با مقامات ارشد سوریه به دمشق سفر و درباره مسائل گوناگون جاری در این کشور با مقامات سوریه‌ای گفت‌وگو کردند. برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در آن دیدار، «بشار اسد» با هیأت عراقی توافق کرده که «عزت الدوری» را تحویل دهد.گفتنی است، از زمان سقوط رژیم بعث سابق عراق در سال 2003 میلادی تاکنون، تنها عضو ارشد رژیم بعث منحله عراق که توانسته از دست اشغالگران آمریکایی و دولت عراق نجات یابد و بازداشت نشده، «عزت ابراهیم الدوری» است. در این باره، مدتی شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه او در یمن پنهان شده، ولی منابع آگاه همواره تأکید داشتند که او در مرز عراق و سوریه پنهان شده و در خاک سوریه نیز رفت و آمد می‌کند.
ربودن دو متخصص ايراني ديگر در سوريه
عجیب است که ایران جنگ زده و ویران شده پس از 22 سال که از آتش بس سپری شده است همچنان به حال خود رها شده وترمیم و باز ساز سازی نشده است .اما چپ و راست خبر از ربوده شدن متخصصان ایرانی در سوریه مخابره می شود. این متخصصان اگر چنانچه خبرگان اطلاعاتی و امنیتی و آدم کشی  سپاه قدس نمی باشند که از عراق  برای انجام  مأموریت مشابه خرابکاری و اقدامات تروریستی و سرکوبگری  به سوریه اعزام شده اند .چرا گفته نمی شود که چه نوع متخصصانی اند ودر سوریه چه می کنند؟
پس از ربودن 5 مهندس ايراني كه در نيروگاه جندر شهر حمص سوريه مشغول به كار بودند، دو نفر ديگر از متخصصان ايراني كه به منظور پيگيري وضعيت اين افراد تلاش داشتند، نيز ربوده شده اند و از محل نگهداري اين افراد خبري نيستپرسنل شركت ایرانی پيمانكار ساخت نيروگاه جندر به نشان اعتراض نيروگاه را ترك نموده و در دمشق مستقر شده اند
جنگ جناحی و باندی قدرت و ثروت یعنی همین که باندها با فراموش کردن ومطالبات و حقوق و حقوق پایمال شدن شان مترصد نقطه ضعف یا بهانه ومچ گیری کردن از همدیگر می باشند . برای همین هم سفر شدن رحیم مشایی با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور مسأله وخبر ساز  است که عدم همراه وی بودن در سفر مشروط بر اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی هم هشیار می باشند که در آستانه نامنویسی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره دست به اقدامی نزنند تا بهانه به منتقدان مدعی اصول گرایان داده شود که آن را پیراهن عثمان کنند.رییس جمهوری اسلامی ایران که صبح جمعه در راس یک هیات عالی رتبه به ارمنستان سفر کرده بود، پس از دیدار و گفت و گو با مقامات ارشد این کشور، جمعه شب به تهران بازگشت.خبرآنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران که صبح جمعه در راس یک هیات عالی رتبه به ارمنستان سفر کرده بود، پس از دیدار و گفت و گو با مقامات ارشد این کشور، جمعه شب به تهران بازگشتمحمود احمدی نژاد در سفر یك روزه به ایروان با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار و گفت و گو كرد و پنج سند همكاری با مقامات عالی رتبه این كشور به امضا رساند.بنا بر خبري که ايرنا منتشر کرد رییس جمهور اسلامي ايران را در این سفر یك روزه علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه، مجید نامجو وزیر نیرو، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، محمد جواد محمدی زاده رییس سازمان محیط زیست، علی سعید لو معاون امور بین الملل رییس جمهوری، نظام الدین برزگری رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رییس جمهوری همراهی كردند.در اين ميان نام مسئول دفتر رئيس جمهور که پيش از اين در همه سفرها محمود احمدي نژاد را همراهي مي کرد به چشم نمي خورد. اين اولين باري است که اسفنديار رحيم مشايي رئيس جمهور را در سفر همراهي نمي کنداسفنديار رحيم مشايي در اولين سفر احمدی نژاد به ارمنستان که در آخرين روز آبان 1386 انجام شد نيز حضور نداشت.
سایت موسوی خوئینی ها هک شد/ مقاله «حقیقت آمیخته با دروغ» جعلی است
اینهم پاسخ به اعلام حضور در نمایش خیمه شب بازی بدون آرم ادعای اصلاح طلبی که چنین داده شده است . آیا بازهم می بایست در این نمایش خیمه شب بازی شرکت کرد وهیزم آتش وداغ کرددن تنور رأی سازی نجومی ساختگی و تقلباتی اش شد؟
آیت الله موسوی خوئینی‌ها خبر هک‌شدن سایتش را توسط یک گروه ناشناس اعلام کرد. دبیر کل مجمع روحانیون مبارز همچنین، نگارش مقاله «حقیقتِ آمیخته با دروغ» را که هم‌اکنون در سایتش منتشر شده، تکذیب کردبر اساس گزارش ندای سبز آزادی، آقای خوئینی ها از همه پایگاه‌های خبری خواسته از بازنشر این مقاله خودداری کنند.سایت موسوی خوئینی ها با نام "آهنگ راه" در حالی هک شده که ساعاتی قبل از آن خبر هک شدن پایگاه اطلاع رسانی مجمع روحانیون نیز منتشر شده بود.

در اولین روز، تنها دو نفر در خراسان شمالی ثبت نام کردند
وقتی در روز اول از 3 روز که چنین است تو خود حدیث مفصل بخوان  از این مجمل  که دو روز باقیمانده چگونه است ؟ البت مشخص است که این دو نفر کیستند؟ چون یکی باید از باند مافیایی ولی وقیح منفور و نا مشروع و دیگری از باند مافیایی پاسدار گماشته احمدی نژاد باید باشد . لابد از هم اکنون هم نام شان جزو ذخیره های بیرون آمده از درون جعبه های مار گیری می باشد .حال با این کسادی بازار که نشان عریان از ورشکستگی نمایش بازار مکاره ی دوره ی نهم در 12 اسفند وعدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی است  داشته باشید که چه تعداد آمار ساختگی دروغین اعلام خواهد شد؟
سحام نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: همزمان با اولین روز ثبت نام از نامزدهای نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها دو نفر در خراسان شمالی ثبت نام کردند.به گزارش مهر، سید کریم سجادی یکشنبه شب به خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم یک نفر امروز عصر در فرمانداری بجنورد اقدام به ثبت نام برای کاندیداتوری در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی کرد.وی تصریح کرد: در حوزه انتخاباتی شهرستان شیروان نیز یک کاندیدا اعلام آمادگی برای نامزدی در نهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.وی افزود: در شهرستان اسفراین هنوز کسی ثبت نام نکرده و شهرستان فاروج نیز که از حوزه های فرعی شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی است هنوز مشخص نیست.این گزارش در حالیست که در تهران نیز وضعیت ثبت نام طبق گزارش های منتشر شده خلوت بوده است.گروه های اصلاح طلب به صورت تلویحی این انتخابات را تحریم کرده اند و از مردم خواسته اند در انتخابات فرمایشی شرکت نکنند