دو خبر مهم مرتبط بهم 29 آذر 90
اختصاصی فارس/تصویر حکم دستگیری معاون اول رئیس جمهور عراق.خبرگزاری فارس تصویر حکم دستگیری طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق را بە اتهام شرکت در عملیات تروریستی منتشر کرد.
چند سال پیش مقامات حکومت قرون وسطایی ضد بشری ایران  از جمله  پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور  با تأکید اسراییل نابود باید گردد اخطار کرده بود که آمریکا از منطقه به خصوص عراق باید بیرون رود . زیرا که ایران آمادگی حضور و پر کردن این خلاء  را دارد. اکنون نیروهای نظامی آمریکا نه بدستور اوباما رئیس جمهور آمریکا عراق را ترک کردند ، بلکه قاتل تروریست لبنانی عضو سپاه قدس را که در اختیار  نظامیان آمریکا بودتحویل عراق داد . تا هدیه قبل از دعوت  نوری مالکی نخست وزیر مزدور ودست نشنده ی عراق به کاخ سفید باشد . از سوی دیگر وزارت بد نام اطلاعات ایران در تهران اعلام نمود که یک مأمور سیا وموساد دوملیتی ایرانی و آمریکایی را سربازمان گمنام امام زمانش شکار کرده است .همزمان سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد در بغداد فاش ساخت که دولت  دست نشانده ی عراق موفق به کشف یک کودتا شده است که عجیب ریز اطلاعاتش را وی می داند .چونکه طرح این سناریو در بیت جماران وسازمان امنیت واطلاعات پاسداران کودتاگر طراحی شده است. سپس به وی ابلاغ شده تا آن را فاش سازد . آنگاه اتهام اقدام طرح ترور نوری مالکی مزدور دست نشانده نخست وزیر عراق از سوی طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق کلید خورد و محافظان وی دستگیر و از سوی بازجویان سپاه قدس مورد شکنجه واقع شدند تا اعتراف تلویزیونی کنند که طارق الهاشمی جوخه های تروریستی مسلح تشکیل داد ه است و دست در ترور نیروهای امنیتی عراقی داشته است .در ادامه این سناریو حکم دستگیری معاون اول رئیس جمهور عراق صادر شده است .البته در  هنگام فرودگاه پرواز به کردستان عراق 3ساعت مانع از پرواز شدند. گفته می شود که اکنون وی در اربیل بسر می برد . همزمان این حکم بطور اختصاصی در خبر گزاری دروغ پرداز فارس بازتاب داده شده است تا که جای شک باقی نماند که سر نخ اصلی توطئه وسناریو سازی کجا می باشد؟ مشخص نیست که با این اقدام مداخله گرایانه اکنون اوباما رئیس جمهور آمریکا چه پاسخی دارد؟ چونکه این بخشی از تهاجم واشغال نظامی عراق واخراج نیرو های نظامی آمریکا از عراق می باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در حکم دستگیری طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق ، دادگاە مرکزی عراق بە تمامی نیروهای پلیس در سراسر عراق دستور دادە کە بە محض شناسایی آقای الهاشمی وی را دستگیر کنند. اتهام معاون رئیس جمهور عراق شرکت در عملیات های تروریستی و کمک بە گروه‌های تکفیری است.ساعاتی پیش رئیس دفتر معاون رئیس جمهور عراق بە خبرنگار خبرگزاری فارس گفتە بود: آقای الهاشمی هم اکنون در اربیل مرکز منطقە کردستان عراق است.چندی پیش یک عامل انتحاری خود را در مقابل در ورودی پارلمان عراق منفجر کرد کە بر اثر آن یک نفر کشتە و ٤ عضو دیگر پارلمان بە شدت زخمی شدند.برخی منابع خبری اعلام کردند این عامل انتحاری قصد حملە بە "نوری المالکی" نخست وزیر عراق را داشتە اما موفق بە انجام عملیات خود نشدە است.
داستان چیست وچه رابطه ای میان موضع گیری پاسدار حسن دانایی در بغداد وسند حکم دستگیری طارق الهاشمی وتدید نوری مالکی دست نشانده به استعفا چیست؟ نکند که توطئه ی طراحی شده مرتبط به سفر عمار حکیم به قم وتهران ودیدار های با آخوندهای حکومتی و سران نهادهای رژیم فاشیستی مذهبی ایران مرتبط می شود؟
شبکه های تلویزیونی عرب زبان از تهدید نخست وزیر این کشور به استعفا در صورت ندادن رای عدم اعتماد به "صالح المطلک" از سوی پارلمان خبر دادندمهر: شبکه های تلویزیونی عرب زبان از تهدید نخست وزیر این کشور به استعفا در صورت ندادن رای عدم اعتماد به "صالح المطلک" از سوی پارلمان خبر دادند.به گزارش مهر، العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد نوری المالکی پارلمان عراق را تهدید کرد در صورتی که به صالح المطلک یکی از نمایندگان فهرست العراقیه رای عدم اعتماد ندهد از سمت خود استعفا خواهد کرد.مالکی هفته گذشته از پارلمان عراق خواسته بود به صالح المطلک رای عدم اعتماد دهد.